Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2022

ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΙΑ: ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΣΦΙΧΤΑ ΤΟΝ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΜΟ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ



Το ένζυμο 


Μιὰ κοινωνία εἶναι καταδικασμένη ὅταν χάνει τὰ σταθερὰ σημεῖα ἀναφορᾶς της -ἐκεῖνα τὰ σημεῖα ἀναφορᾶς ποὺ τὴν καθιστοῦν  κοινωνία, δηλαδὴ μία ὀργανικὴ ἑνότητα, μὲ διακριτοὺς ρόλους, καθορισμένες σχέσεις καὶ συνεκτικὴ δομή, καὶ ὄχι μαζοχυλὸ ἀτομιστικῶν σβόλων. 

Μιὰ κοινωνία εἶναι καταδικασμένη ὅταν ρευστοποιεῖ τὶς παραδοσιακὲς καὶ φυσικές της ταυτότητες -συμπεριλαμβανομένης καὶ αὐτῆς ποὺ ἀφορᾶ τὸ φύλο, τὰ ἐγγενῆ φυσικά του χαρακτηριστικὰ καὶ τὸν κοινωνικὸ ρόλο ποὺ ἁρμόζει στὴν ἰδιοπροσωπία του. 

Ἡ ρευστοποίηση τῶν ταυτοτήτων καὶ ἡ ἐναλλαξιμότητα τῶν ρόλων εἶναι ἀπότοκα τῆς σύγχρονης (νεοφιλελεύθερης) μαζικῆς δημοκρατίας, ἡ ὁποία προϋποθέτει τὴν ἀποδέσμευση ἀπὸ φυσικὲς ἔννοιες καὶ παραδοσιακοὺς θεσμούς, τὴν κατάτμηση τῆς κοινωνίας σὲ ἄτομα καὶ τὴν ἀναζήτηση τῆς αὐτοπραγμάτωσης ὡς κατ' ἐξοχὴν ἀτομικιστικὴ καὶ ἡδονιστικὴ στόχευση.

Ὁ γενικευμένος ἐξισωτισμός, ἡ ἰσοπέδωση ταυτοτήτων καὶ ρόλων, ὁ πλουραλισμὸς τῶν ἀξιῶν καὶ ὁ ἐλεύθερος συνδυασμὸς τῶν πάντων μὲ τὰ πάντα, ποὺ ἀποτελοῦν συστατικὰ στοιχεῖα τῆς μαζοδημοκρατίας, ἔχουν ὡς ἀναγκαῖα συνέπεια τὴν τυπικὴ ἐξάλειψη τῶν βιολογικῶν διαφορῶν ἀνάμεσα στὰ δύο (καὶ μοναδικὰ) φύλα, τὴν κατάργηση τῶν παγίων φυλετικῶν στερεοτύπων, τὴν διάλυση τῆς παραδοσιακῆς οἰκογένειας (τῆς μόνης δυνατῆς μορφῆς οἰκογένειας), τὴν σχετικοποίηση τῶν γενετήσιων ρόλων καὶ  τὴν θετικὴ ἀποτίμηση τῶν παραφυλιῶν καὶ τῶν φορέων τους. 

Ἐντὸς αὐτοῦ τοῦ πλαισίου, οἱ σεξουαλικὲς σχέσεις ἀποτελοῦν κοινωνικὸ πρότυπο ρευστῶν ταυτοτήτων, ἐναλλαξιμότητας ρόλων καὶ ἐλεύθερου συνδυασμοῦ ἀτόμων, καθὼς οἱ ἔννοιες τοῦ ἄνδρα καὶ τῆς γυναῖκας δὲν κατανοοῦνται πλέον βιολογικὰ ἀλλὰ κοινωνικὰ καὶ πολιτικά. Στὸν βαθμὸ ποὺ ἐκλείπουν οἱ διαφορὲς μεταξὺ τῶν φύλων δὲν ἀναζητοῦνται χαρακτηριστικὰ γυναικεῖες ἤ ἀνδρικὲς ἰδιότητες. Εἴμαστε ὅλοι μεμονωμένα ἄτομα. 

Ἡ σεξουαλικότητα, ἀποδεσμευμένη τώρα ἀπὸ θεσμικοὺς κοινωνικοὺς ὅρους, ρητὲς δεσμεύσεις καὶ μακροπρόθεσμες ἐπιπτώσεις, γίνεται ἀντιληπτὴ ὡς εὐκολοαπόκτητη μορφὴ ἄμεσης ἱκανοποίησης, γίνεται διάχυτη καὶ χάνει τὴν ἀναγκαῖα σύνδεσή της μὲ τὸ ἕνα ἤ τὸ ἄλλο φύλο. 

Ἡ σεξουαλικὴ ρευστότητα, ποὺ πηγάζει ἀπὸ τὴν ἐξισωτικὴ ἐξάλειψη τῶν βιολογικῶν διαφορῶν μεταξὺ τῶν φύλων καὶ τὴν καταστροφὴ τῶν φυλετικῶν στερεοτύπων, ἔχει ὡς συνέπεια (καὶ) τὴν ἰσοπέδωση τῶν ἡλικιῶν. Ἡ μαζοδημοκρατικὴ «λατρεία τῆς νεότητας» δὲν συνδέεται μόνο μὲ τὴν «ἀντιαυταρχικὴ ἐξέγερση» ὡς πρὸς τὶς παραδοσιακὲς σχέσεις μεταξὺ τῶν γενεῶν, τὶς σχέσεις γονέων-τέκνων καὶ δασκάλων-μαθητῶν, ἀλλὰ ἐπεκτείνεται καὶ στὸν εἰδικὸ τομέα τῆς σεξουαλικότητας. Ἡ διαγραφὴ τῶν ρόλων τῶν φύλων ἐπεκτείνεται καὶ στὶς σεξουαλικὲς σχέσεις ἐνηλίκων μὲ ἀνηλίκους ὡς ἀκραῖα, πλήν ὅμως λογικὴ συνέπεια τῆς ἰσοπέδωσης τῶν ρόλων. 

Ἡ ἔξαρση τῆς παιδεραστίας, ποὺ παρατηρεῖται σήμερα, στὸν βαθιὰ παρηκμασμένο «δυτικὸ κόσμο» δὲν εἶναι, προφανῶς, παράγωγο τῆς «ἑτεροκανονικότητας» (ποὺ σήμερα εἶναι τόσο ὑποβαθμισμένη ὅσο ποτέ), ἀλλὰ εἶναι ἀκριβῶς ἡ λογική, ἡ «φυσιολογικὰ» διαστροφικὴ ἀπόληξη τῆς ἀνατροπῆς της.

Γιὰ νὰ ἀφήσουμε κατὰ μέρος τοὺς ὑποκριτικοὺς μελοδραματισμοὺς τῶν τηλεχειραγωγῶν, ποὺ διευθύνουν τὴν λαϊκὴ ὀρχήστρα τῶν συγκλονισμένων, καὶ νὰ μιλήσουμε εὐθαρσῶς: ἡ παιδεραστία δὲν εἶναι παρὰ ἡ σημερινὴ ἐξτρεμιστικὴ πτέρυγα τῆς πολιτισμικὰ νεοφιλελεύθερης «ἰδεολογίας τοῦ φύλου» -καί, ὡς ἐκ τούτου, ἡ ἐμμέσως καὶ ποικιλοτρόπως προωθούμενη αὐριανή μας «κανονικότητα». 

Ὅπως ἀκριβῶς δηλαδὴ συνέβη -ἀρχῆς γενομένης ἀπὸ τὴν «σεξουαλικὴ ἐπανάσταση» τῆς δεκαετίας τοῦ '60 στὶς Ἡνωμένες Πολιτεῖες- μὲ παραφυλίες ποὺ σήμερα ἀναγνωρίζονται ἐπισήμως ὡς κανονικότητες καὶ προάγονται τεχνηέντως ὡς φυσιολογικὲς ἐκφάνσεις τῆς σεξουαλικότητας καταλαμβάνοντας περίοπτη θέση στὴν ἰδεολογικὴ φαρέτρα τοῦ πολιτισμικοῦ νεοφιλελευθερισμοῦ καὶ στὸ ἀξιακὸ σύμπαν τοῦ σύγχρονου «δυτικοῦ πολιτισμοῦ».

Ὅπως ἀκριβῶς ἔγινε καὶ μὲ ἄλλες παραφυλίες, ἡ παιδεραστία μέλλεται κι αὐτὴ νὰ καταλήξει νὰ θεωρεῖται ἀπὸ τοὺς ἱεροκήρυκες τοῦ δικαιωματισμοῦ ἕνας ἀναγνωρισμένος καὶ νόμιμος «σεξουαλικὸς προσανατολισμός», ἀρκεῖ νὰ συμμορφώνεται «ἐπισήμως» μὲ τὶς νομοκατεστημένες ρῆτρες (ὅπως ἡ «συναίνεση», ἡ ἡλικία, τὸ εἶδος «σχέσεως» κ.λπ.), ὅπως ἀκριβῶς προτάσσει ἡ ὑποκρισία τῆς πολιτικῆς ὀρθοέπειας.  

Λόγω ὅμως τοῦ κραυγαλέου της χαρακτήρα καὶ τῆς φυσιολογικῆς κοινωνικῆς ἀποδοκιμασίας ποὺ αὐτὴ συναντᾶ δὲν εἶναι τόσο εὔκολο νὰ καθιερωθεῖ ὡς κανονικότητα, ὅπως ἔγινε μὲ τὶς ἄλλες. Πρέπει νὰ προωθηθεῖ σταδιακῶς καὶ πλαγίως. 

Ἐνῶ πληθαίνουν τὰ σχετικὰ περιστατικὰ ποὺ ἀποκαλύπτονται (καὶ ποὺ ἀποτελοῦν ἕνα πολὺ μικρὸ ποσοστὸ σὲ σχέση μὲ τὸ πραγματικό), οἱ ἀστυνομικὲς ἀρχὲς συλλαμβάνουν δρᾶστες καὶ ἐξαρθρώνουν δίκτυα (ἐνίοτε ἐφαρμόζοντας τήν, κατὰ περίπτωση, ἀνάλογη «διακριτικότητα» ὅσον ἀφορᾶ "εἰδικοὺ τύπου" δράστες καὶ κυρίως αὐτοὺς ποὺ βρίσκονται πίσω τους), θάλλει ἐκ παραλλήλου ἡ πολύμορφη προώθηση της παιδεραστίας, μὲ ἰδιαίτερη ἔμφαση στὴν παιδεραστία μεταξὺ ὁμοφύλων. 

Νὰ μιλήσουμε γιὰ τὸν «πακτωλὸ» ὑλικοῦ καὶ μέσων δικτύωσης ποὺ διατίθεται στὸ διαδίκτυο, τὴν πορνεία ἀνηλίκων ποὺ γίνεται μπροστὰ στὰ μάτια μας, τὰ πολυπλόκαμα δίκτυα σεξουαλικῆς ἐκμετάλλευσης ποὺ ἔχουν βρεῖ «πεδίον δόξης λαμπρὸν» στὸ «προσφυγικὸ» ἤ τὴν κανονικότατη προαγωγὴ κοριτσιῶν καὶ ἀγοριῶν ἀπὸ τὰ «μέσα»;
 
Κάποιοι πιθανὸν νὰ  μιλήσουν γιὰ τὴν διαχρονικότητα τῆς ἐν λόγῳ παραφυλίας -καὶ ἄρα νὰ μὴν ἀνησυχοῦμε. Δὲν θὰ προβῶ στὴν ἱστορικὴ διαπραγμάτευση τοῦ θέματος, τὴν ἔξαρση τοῦ ὁποίου παρατηροῦμε σὲ ἐποχὲς παρακμῆς. Δὲν ξέρω ὅμως κατὰ πόσον σὲ παλαιότερες ἐποχὲς μποροῦσαν διακόσια ἄτομα μέσα σὲ βραχὺ χρονικὸ διάστημα νὰ δηλώσουν ἄνετα τὸ σχετικό τους ἐνδιαφέρον καὶ νὰ ἱκανοποιήσουν τάχιστα τὸ διαστροφικό τους πάθος σὲ ἕνα ἀνήλικο κορίτσι χρησιμοποιώντας, ἀπὸ τὴν θαλπωρὴ τοῦ σπιτιοῦ τους, μία νόμιμη διαδικτυακὴ πλατφόρμα «γνωριμιῶν» -γιὰ νὰ ἀναφερθοῦμε μονάχα στὴν ὑπόθεση ποὺ «συγκλονίζει» τὸ πανελλήνιο. 

Καὶ στὴν φιλελεύθερη Δημοκρατία τῆς Βαϊμάρης εἶναι γνωστὸ ὅτι ἔκανε θραύση ἡ παιδεραστία (τὸ Βερολίνο ἀποτελοῦσε ἄλλωστε τὸ πανευρωπαϊκὸ κέντρο τοῦ τότε «σεξοτουρισμοῦ»), ἀλλὰ δὲν νομίζω οἱ ἀνώμαλοι τῆς ἐποχῆς νὰ εἶχαν στὴν διάθεσή τους τόσο μεγάλη εὐρύτητα μέσων ἀλλὰ καὶ τέτοια χαλαρότητα κοινωνικοῦ ἐλέγχου. Τὸ παράδειγμα βεβαίως δὲν εἶναι τυχαῖο ὅσον ἀφορᾶ τὴν ἔκλυση τῶν ἠθῶν. Ἡ ἀξιακὴ κατάπτωση, ἡ κουλτούρα τῆς «ἐλευθεριότητας» σὲ συνδυασμὸ μὲ τὴν οἰκονομικὴ κατάρρευση (ὑπερπληθωρισμὸς) δημιουργοῦν τὸ πλέον εὔφορο ἔδαφος γιὰ τὴν ἐκδήλωση τῶν πάσης φύσεως σεξουαλικῶν διαστροφῶν -προσθέστε καὶ τὶς σημερινὲς ἀσύγκριτες δυνατότητες τῶν σημερινῶν τεχνικῶν δυνατοτήτων. 

Ὅ,τι καθιερώνεται ἐπὶ τοῦ πρακτέου διὰ τῆς ἄτυπης προωθήσεώς του συνήθως προαλείφεται καὶ γιὰ τὴν ἐπίσημη καθιέρωσή του -στὴν ἀρχὴ πλαγίως καὶ σταδιακῶς. Προσθέστε καὶ τὰ βίτσια τῶν σημερινῶν πλήρως ἐκφυλισμένων «ἐλίτ», ποὺ παρουσιάζουν ἰδιαίτερη προτίμηση στὴν παιδεραστία ὡς ἕναν ἀπὸ τοὺς κατεξοχὴν τρόπους γιὰ τὴν ἄσκηση προσωπικῆς ἰσχύος, σὲ μία ἐποχὴ ποὺ τὸ χρῆμα ἀποτελεῖ τὸ ἀπόλυτο καὶ ἀπροκάλυπτο ἰδανικὸ τῆς σημερινῆς φιλελεύθερης δημοκρατίας, ποὺ βρίσκεται στὸ μεταβατικὸ στάδιο μετατροπή της σὲ δημοκρατικοφανὴ τυραννία. 

Καὶ παρατηρῆστε, ἀνάμεσα σὲ ὅλα τὰ ἄλλα, τὴν συνεχῆ μείωση τῶν νομίμων ὁρίων ἡλικίας τῶν ἀνηλίκων γιὰ σεξουαλικὲς συνευρέσεις μὲ ἐνηλίκους. 

Ὡς πρὸς αὐτό, ὑπενθυμίζουμε ὅτι ὁ γνωστὸς πρώην ὑπουργός, συνεργάτης καὶ φίλος τοῦ πρωθυπουργοῦ καὶ ἀρχηγοῦ τῆς «παράταξης τῶν νοικοκυραίων» δὲν κατηγορήθηκε ἐπειδὴ «πῆγε» μὲ ἀνήλικο (καθότι ὁ ἀνήλικος εἶχε συμπληρώσει τὴν νόμιμη ἡλικία), ἀλλὰ ἐπειδὴ τὸν πλήρωσε. 

Καὶ τὴν ἐπίσημη ἠθικὴ ἐπικύρωση τῆς πράξης του τὴν ἔκαναν, μὲ τὴν ἀνοχὴ (διάβαζε κάλυψη) τοῦ πρωθυπουργοῦ, δύο γνωστὰ πολιτικὰ «καμάρια» τῆς παράταξης, ἐκλεγμένα ἀπὸ τὸν περήφανο καὶ συγκλονισμένο λαό, ποὺ πῆγαν νὰ τὸν ὑπερασπισθοῦν στὸ δικαστήριο, παρὰ τὸ γεγονὸς ὅτι ὁ δράστης θὰ «ἔβγαινε λάδι», ἐπειδὴ ἡ ὑπόθεσή του -ὅλως τυχαίως- εἶχε παραγραφεῖ. 

Ἀντιλαμβάνεσθε. Στὸ κάτω-κάτω ὑπάρχουν καὶ ἐνήλικες ποὺ διαχρονικὰ «ἔχουν μία ὁρισμένη ἕλξη πρὸς τοὺς ἀνηλίκους». Μὴν τὸ κάνουμε καὶ θέμα. Στὸ κάτω-κάτω γι' αὐτὲς τὶς δουλειὲς εἶναι οἱ κάθε λογῆς Μίχοι. 

Ὁπότε οἱ συγκλονισμένοι νὰ μὴν ἀνησυχοῦν. Θὰ τὸ συνηθίσουν κι αὐτό, ὅπως τόσα καὶ τόσα ἄλλα. 

Στὸ κάτω-κάτω, «ἔ, καὶ τί νὰ κάνουμε;», ὅπως συνηθίζει νὰ λέει ὁ περήφανος καὶ θυμόσοφος λαός μας.

ΠΗΓΗ: Το ένζυμο fb
 Ανάρτηση από:geromorias.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.