✻« Έχω τραυματιστεί από τη νομιμοποίηση των αμβλώσεων, επειδή τη θεωρώ, όπως πολλοί, νομιμοποίηση δολοφονίας.
✻» Στα όνειρα και στην καθημερινή συμπεριφορά μου – κάτι κοινό για όλους τους ανθρώπους – ζω την προγεννητική ζωή μου, τη χαρούμενη βύθιση μου στα μητρικά νερά: Ξέρω ότι εκεί υπήρχα. Και περιορίζομαι να αναφέρω τούτο μόνο, επειδή έχω πιο επείγοντα πράγματα να πω για την άμβλωση.
✻» Ότι η ζωή είναι ιερή είναι προφανές: είναι μια αρχή ισχυρότερη από κάθε αρχή της δημοκρατίας και είναι ανώφελο να το επαναλάβω».
✻ Όχι, δεν μιλάει κάποιος παπάς. Είναι άρθρο του Ιταλού σκηνοθέτη Πιέρ Πάολο Παζολίνι, (ΦΩΤΟ) που κάθε άλλο παρά συντηρητικό τον λες.
✻ Ναι, είναι ένα σοβαρό θέμα για τη γυναίκα μια ανεπιθύμητη εγκυμοσύνη και πρέπει να το δει η Πολιτεία με σοβαρότητα. Δεν λύνεται με στοχοποίηση, ούτε με απαγορεύσεις.
✻ Αλλά και η ζωή «είναι μέγα καλό και πρώτο», κατά τον εθνικό μας ποιητή.
✻ Μέγα και πρώτο!
ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ 18.3.2021 Στήλη “Μποφόρ”
«Προοδευτικὸς» αὐτισμός**
Χαρακτηριστικὴ περίπτωση «αὐτιστικῆς» ἀντίδρασης τοῦ πολιτικοῦ συστήματος εἶναι ἡ ἐπίθεση ποὺ δέχτηκε ὁ Εὐρωβουλευτὴς τῆς Νέας Δημοκρατίας Στέλιος Κυμπουρόπουλος (ΦΩΤΟ εντός κειμένου), ἐπειδὴ ὑπερψήφισε προταθεῖσα τροπολογία ψηφίσματος τοῦ Εὐρωκοινοβουλίου γιὰ τὰ δικαιώματα τῶν παιδιῶν.
• «Τὸ κείμενο τῆς τροπολογίας ἦταν προτεινόμενη ὑποπαράγραφος 2α, μὲ βάση τὴν ὁποία τὸ Εύρωκοινοβούλιο θὰ ὄφειλε νὰ «Ὑπενθυμίζει ὅτι κάθε ἄνθρωπος ἔχει τὸ ἐγγενὲς δικαίωμα στὴ ζωὴ καὶ ὅτι ἡ ἀνθρώπινη ζωὴ τοῦ παιδιοῦ πρέπει πάντα νὰ προστατεύεται, ξεκινώντας ἀπὸ τὴ στιγμὴ τῆς σύλληψης.»
• Ἡ τροπολογία αὐτή, 10η προταθεῖσα, δὲν ἔγινε τελικὰ ἀποδεκτή. Προτάθηκε ἀπὸ τοὺς Εὐρωβουλευτὲς Jadwiga Wiśniewska (Πολωνία) καὶ Cristian Terheş (Ρουμανία) ἐκ μέρους τῆς ὁμάδας E.C.R., (Εὐρωπαῖοι Συντηρητικοὶ καὶ Μεταρρυθμιστές)*. Πρόκειται γιὰ δεξιὰ ὁμάδα, συντηρητικῶν καὶ παραδοσιακότερων Χριστιανοδημοκρατῶν, ἡ ὁποία διαφοροποιήθηκε ἀπὸ τὴ συστημικὴ Κεντροδεξιά, στὴν κατεύθυνση τῆς μείωσης τῶν ἐξουσιῶν τῆς γραφειοκρατίας τῆς Ε.Ε..Ἡ τροπολογία δὲν λέει κάτι καινούργιο γιὰ τὰ ἰσχύοντα στὴν Ἑλλάδα, ἀκόμα καὶ μετὰ τὸ 1985. Ὄχι μόνο τὸ ἔμβρυο ἔχει ἀστικὰ δικαιώματα, ἀλλὰ καὶ στὴν ποινικὴ νομοθεσία μας, κανόνας εἶναι ἡ προστασία τοῦ ἐμβρύου ἀπὸ τὴ σύλληψη. Ἠ προστασία αὐτὴ ἀποδυναμώθηκε τὸ 1985, ἰδίως μὲ τὴν κατ’ ἐξαίρεση ἀποποινικοποίηση τῶν ἀμβλώσεων τοὺς τρεῖς πρώτους μῆνες τῆς κύησης.
• Ἀποποινικοποίηση σημαίνει ὅτι ἡ Πολιτεία ἔκρινε σκόπιμο νὰ μὴ τιμωρεῖται μιὰ πράξη. Ὄχι ὅτι ἡ κοινωνία ἀποδέχεται τὸ ἀγέννητο
παιδὶ νὰ μένει χωρὶς προστασία. Καὶ χωρὶς νὰ ἐπιβάλλεται, τουλάχιστον, ἡ ἐξάντληση τῶν περιθωρίων ἐνίσχυσης τῆς μητέρας ποὺ θέλει νὰ κρατήσει τὸ παιδί της.
• Ὁ κ. Κυμπουρόπουλος δήλωσε ὅτι «Πολλοὶ συνάδελφοι εὐρωβουλευτές ψήφισαν ὑπὲρ αὐτῆς τῆς τροπολογίας. Σκέφτομαι λίγο τὸ θέμα καὶ ἀπὸ αὐτὴ τὴ θέση ποὺ σίγουρα μὲ ἐπηρεάζει, ἂν ἡ μητέρα μου εἶχε δεῖ ὅτι εἶμαι ἀνάπηρος θὰ μὲ σκότωνε ἢ ὄχι; Θεωρῶ ὅτι ναί, ὑπάρχει τὸ δικαίωμα στὴν ἄμβλωση καὶ δὲν εἶμαι κατά. Ἀλλὰ θέλω νὰ δώσω καὶ τὸ δικαίωμα καὶ στὸ παιδὶ ποὺ δὲν μπορεῖ νὰ μιλήσει. Καὶ θέλω νὰ τὸ συζητήσουμε. Θέλω νὰ ὑπάρχει καὶ αὐτὸ τὸ δικαίωμα, ὡς δικαίωμα»»
• Τὸ νὰ θεωρεῖται ὅτι ἡ προστασία τοῦ ἀγέννητου παιδιοῦ ἐξ ὀρισμοῦ παραβιάζει τὰ δικαιώματα τῶν γυναικῶν, μόνον ὡς πολιτικὸς
αὐτισμός, στάση «τυφλῶν τὰ τ’ ὦτα τον τε νοῦν» μπορεῖ νὰ θεωρηθεῖ. Λογικὴ θανάτου.
• Θὰ ἔπρεπε τουλάχιστον νὰ σεβαστοῦν τὴν κατάσταση τοῦ κ. Κυμπουρόπουλου ὡς ΑΜΕΑ, πρὶν τοῦ καταλογίσουν ἀκροδεξιὲς ἀντι-
λήψεις.
• Διότι οἱ ΑΜΕΑ βρέθηκαν καὶ βρίσκονται στὸ στόχο τῆς Ἀκροδεξιᾶς. Καὶ ἡ ἄμβλωση, σὲ μεγάλο βαθμὸ ὑπηρετεῖ τὴ λογικὴ τῆς ἀκροδεξιᾶς εὐγονικῆς εἰς βάρος τους.
• Γιὰ μᾶς, τὸ δικαίωμα καθενὸς καὶ καθεμιᾶς στὴ ζωὴ ἐξακολουθεῖ νὰ παραμένει τὸ ὑπέρτερο ὅλων.
ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ 18.3.2021 Στήλη “Τὰ τοῦ Καίσαρος”
*Στὴν ἔντυπη “Χ” κάνουμε μνεία γιὰ “κεντροδεξιὰ” ὁμάδα, πρᾶγμα ποὺ δὲν ἐπιβεβαιώνεται ἀπὸ ὁρισμένα μέλη της ὅπως τὸ ἰσπανικὸ “Vox”, ἢ τὸ κόμμα Βελόπουλου, ποὺ μετέχει ἀπὸ ἑλληνικῆς πλευρᾶς. Θὰ ἐρευνήσουμε τὸ θέμα περαιτέρω, προκειμένου νὰ δώσουμε ἀκριβέστερη εἰκόνα.
**”Αὐτισμός” : “Ἀναπτυξιακὴ διαταραχή, ποὺ χαρακτηρίζεται ἀπὸ μειωμένη κονωνικὴ ἀλληλεπίδραση καὶ ἐπικοινωνία, καθὼς καὶ ἀπὸ ἐπαναλαμβανόμενη στερεότυπη συμπεριφορά”. Κάτι ποὺ χαρακτηρίζει καὶ πολιτικὰ στερεότυπα, ὅπως ἐν προκειμένω ἡ ὑστερία ποὺ προκαλεῖται ὅταν γίνεται ἔστω καὶ λόγος γιὰ προστασία τοῦ ἀγέννητου παιδιοῦ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.