Εντάξει, το πράγμα γίνεται όλο και καλύτερο.
Χτες έγραφα για την δαπάνη 73.000€ της κυρίας Κεραμέως για 3μηνη προβολή σε facebook/twitter/instagram. Σήμερα βγαίνει από τη Διαύγεια άλλη δαπάνη, 35.563,20€ για τον ίδιο σκοπό (διαφήμιση των δράσεων της υπουργού σε facebook/twitter/instagram):
“Την ανάθεση της προμήθειας υπηρεσιών οργάνωσης και λειτουργίας τηλεφωνικού και ηλεκτρονικού help desk για την υποστήριξη του κοινού σε θέματα χρήσης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης του Υ.ΠΑΙ.Θ.
Ειδικότερα, αφορά σε υπηρεσίες σχεδιασμού και δημιουργίας εικαστικών υλικών για 3 μήνες, με στόχο την ενημέρωση του κοινού μέσω των ψηφιακών πλατφορμών του Υπουργείου (FB, Twitter & Instagram).”
Σύνολο (μέχρι στιγμής): 108.563€ για ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Όχι για αναβάθμιση των σέρβερ του σχολικού δικτύου, όχι για ψηφιακό υλικό διδασκαλίας, όχι για εκπαιδευτικά εργαλεία. Για ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
Προσέξτε τώρα: Η εταιρία που πήρε την σύμβαση (EIGHT E.E.) ιδρύθηκε πριν από 40 μέρες (13/2/2020). Έχει μετοχικό κεφάλαιο μόλις 2.000€ και δύο μετόχους, η μία με 90% και ο άλλος με 10%.
Πρώτο ΚΑΔ έχει: Υπηρεσίες οργάνωσης επιστημονικών ή πολιτιστικών εκδηλώσεων*.
Οι δύο μέτοχοι έχουν το ίδιο email (!), το οποίο εμφανίζεται σε άλλες τρεις εταιρίες: ink-Architectural Engineering Solutions OE, Γ. ΒΑΛΜΑΣ - Δ. ΛΑΖΑΡΗ Ο.Ε., ΓΑΜΒΡΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ (ατομική), όλες άσχετες με το αντικείμενο. Έδρα της εταιρίας είναι το σπίτι της βασικής μετόχου!
Πάμε παρακάτω. Έγραφα χτες και για το δώρο 86.000.000€ στα Κ.Ε.Κ. (ΙΕΚ/κολλέγια κλπ). Ξέχασα να σχολιάσω ότι όλα αυτά τα ιδρύματα είναι κλειστά από τις 12/3. Δηλαδή δεν λειτουργούν. Δηλαδή έχουν αναστείλει τις συμβάσεις τους με όλους τους εκπαιδευτές, δηλαδή δεν πληρώνουν φράγκο. Και φυσικά δεν είναι έτοιμοι για τέτοιο έργο, αλλά αυτά είναι λεπτομέρειες, ξέρω.
Επίσης δεν σχολίασα την κοροϊδία της δήθεν επιμόρφωσης: μόνο ασύγχρονη εκπαίδευση, δηλαδή θα ανεβάζει το ΚΕΚ στην πλατφόρμα του ένα “μάθημα”, το οποίο θα το διαβάζει όποιος θέλει. Ούτε υποχρεωτική παρακολούθηση, ούτε εργασίες, ούτε τίποτα. Δείτε λίγο τα αντικείμενα που προβλέπει το πρόγραμμα. Για τα περισσότερα από αυτά υπάρχει τόσο υλικό διαθέσιμο στο ίντερνετ, που εύκολα κάθομαι δυο μέρες και φτιάχνω ολοκληρωμένο πρόγαμμα “μαθημάτων”.
Κερασάκι δεύτερο: Διαβάζουμε σήμερα σε ρεπορτάζ ότι “μόλις ένα ή δύο Κέντρα έχουν ήδη αναπτύξει τη σχετική πλατφόρμα και θα την «νοικιάζουν» στους μικρότερους «παίχτες» της αγοράς πολλαπλασιάζοντας τα κέρδη. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, περίπου 200 από τα 470 ευρώ που θα παίρνει κάθε ΚΕΚ ανά καταρτιζόμενο θα πρέπει δοθούν ως αμοιβή στον «πάροχο» της πλατφόρμας. Κοινώς μόλις ένας ή δύο επιχειρηματίες θα εισπράξουν 36 εκατομμύρια ευρώ! Το ποσό είναι μεγαλύτερο από τη δαπάνη της κυβέρνησης προς τις ιδιωτικές κλινικές για τα διαγνωστικά τεστ του covid-19…”.
Τώρα καταλαβαίνω ότι ήμουν κάπως υπερβολικός σε προηγούμενες αναρτήσεις μου. Τα 32 εκατομμύρια για την φίμωση του Τύπου ξαφνικά μοιάζουν φραγκοδίφραγκα μπροστά στο πανηγύρι της εκπαίδευσης.
*Από αυτό φαίνεται ότι κάτι βρωμάει, αλλά θα τα πούμε άλλη ώρα
Η ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ: https://www.facebook.com/m.tsamalikos/posts/10222987849545553
Η ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ: https://www.facebook.com/m.tsamalikos/posts/10222987849545553
Τελικά υπάρχει λεφτόδεντρο; Ή αλλιώς: μπίζνες στην εποχή του covid-19 (με κυβέρνηση Αρίστων)
Από τις πρώτες μέρες της καραντίνας εμφανίστηκαν στον δημόσιο λόγο οι γνωστοί κανίβαλοι (συγγνώμη, δημοσιογράφοι ήθελα να πω) να την πέσουν στους τεμπέληδες εκπαιδευτικούς (Τέλογλου, Χασαπόπουλος, Βουλαρίνος κλπ.). Δεν θα κάτσω να ασχοληθώ, ήθελα όμως να δω μια δήλωση στήριξης από την αρμόδια υπουργό. Η λαλίστατη υπουργός, που βγάζει τρία-τέσσερα διαγγέλματα την εβδομάδα* δεν βρήκε μια κουβέντα να πει για τις τεχνικές αδυναμίες του συστήματος και για την αγωνιώδη προσπάθεια των εκπαιδευτικών να παραμείνουν σε επαφή με τα παιδιά. Πώς έκανε πρόσφατα όταν βγήκε να υπερασπιστεί τη δουλειά των ιδιωτικών κολλεγίων; Καμία σχέση.
Η πραγματικότητα είναι ότι οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες του υπουργείου ήταν ανίκανες να διαχειριστούν τον όγκο των συνδέσεων. Κι αν αυτό για τις πρώτες ημέρες ήταν δικαιολογημένο, είναι ανεπίτρεπτο τέσσερις εβδομάδες μετά από το κλείσιμο των σχολείων να μην έχει αναβαθμιστεί το σύστημα. Για όσους δεν δουλεύουν σε σχολείο: όταν λέμε “το δίκτυο σέρνεται” δεν εννοούμε ότι είναι αργό. Εννοούμε ότι προσπαθείς να ανεβάσεις ένα αρχείο (ένα pdf 300KB), φορτώνει για δύο ώρες και μετά σε πετάει έξω, χωρίς να το έχει ανεβάσει.
Λες, ε, τι να γίνει, ο υπουργός οικονομικών λέει ότι δεν υπάρχει λεφτόδεντρο, πού να βρει η καημένη η κυρία Κεραμέως λεφτά να αναβαθμίσει τους σέρβερ. Και τότε αρχίζουν και σκάνε σε όλο το ίντερνετ διαφημίσεις ιδιωτικών φορέων για βάουντσερ για εξ αποστάσεως επιμόρφωση.
Προσέξτε τώρα. Το υπουργείο οικονομικών ενέκρινε δαπάνη 193.000.000€ (190 εκατομμύρια). Από αυτά, 600€ θα πάρει στο χέρι κάθε δικαιούχος που θα τηλε-εκπαιδευτεί (400 μπροστά και 200 στο τέλος) και 470 ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ πηγαίνουν στον φορέα επιμόρφωσης (κολλέγιο/ΙΕΚ). Υποτίθεται προβλέπονται 50€ για τις εξετάσεις πιστοποίησης και 420€ στην τσέπη του κολλεγίου. ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ. Με εκτιμώμενη συμμετοχη 180.000 δικαιούχους, αυτό σημαίνει επιδότηση 86 εκατομμύρια στα κολλέγια. Είδες τι καλός που είναι ο κρατισμός, όταν τρέφει τους εκλεκτούς των Αρίστων; Είδες τι καλά που μπορεί το κράτος να αποζημιώσει τις επιχειρήσεις που ανήκουν στους κολλητούς του; Είδες γιατί έδωσε τέτοιον αγώνα η κυρία Κεραμέως, ενάντια στο σύνταγμα και την κοινή λογική, να νομιμοποιήσει τα κολλέγια;
Και το κερασάκι; Βγαίνει προχτές στην Διαύγεια σύμβαση με ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΝΑΘΕΣΗ σε μια κάποια Interwave ΕΠΕ ύψους 72.168€ για προμήθεια “υπηρεσιών υποστήριξης, προβολής, ενημέρωσης και επικοινωνίας του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων με στόχο την ενημέρωση των πολιτών για τις ενέργειες και τα έκτακτα μέτρα που λαμβάνει το Υπουργείο. Ειδικότερα, αφορά σε υπηρεσίες σχεδιασμού και δημιουργίας εικαστικών υλικών για 3 μήνες, με στόχο την ενημέρωση του κοινού μέσω των ψηφιακών πλατφορμών του Υπουργείου (FB, Twitter & Instagram)”.
72 χιλιάρικα σε μια ΕΠΕ με απευθείας ανάθεση, για να φτιάξει logo και infographics για το facebook, το twitter και το Instagram. Για να ενημερώνεται το κοινό, τι φοβερή υπουργό που έχουμε. Όχι για να λειτουργήσει το sch.gr, όχι για ψηφιακά εργαλεία για τους εκπαιδευτικούς, όχι για εκπαιδευτικά υλικά. Για την ενημέρωση του κοινού.
Κατάλαβες τώρα γιατί η κυβέρνηση των Αρίστων δεν έχει λεφτά να πληρώσει σέρβερ για να δουλέψει το sch.gr; Κατάλαβες ότι η υπουργός αδιαφορεί για το δημόσιο σχολείο και τους εκπαιδευτικούς και νοιάζεται μόνο για τα κολλέγια; Κατάλαβες, φίλε αναπληρωτή 10ετίας, ότι δεν πρόκειται να γίνουν μόνιμοι διορισμοί; Κατάλαβες γιατί λέμε τόσο καιρό ότι αυτή η κυβέρνηση επενδύει ΜΟΝΟ στην επικοινωνία και την αυτοπροβολή της, και όχι στην επίλυση των προβλημάτων; Κατάλαβες πού πάει το λεφτόδεντρο; Κατάλαβες τι ήταν η “κανονικότητα”;
*Λυπάμαι την κυρία Κεραμέως. Βγαίνει δεξιά-αριστερά και κάνει δηλώσεις κάθε 2-3 μέρες, εγκλωβισμένη σε μια εικόνα που η ίδια δημιούργησε για τον εαυτό της. Από την πρώτη μέρα έβαλε η ίδια στο επίκεντρο το θέμα των πανελληνίων. Λογικό, συνάδει με την Αριστεία, συνάδει με την απόφασή της να καταργήσει το σύστημα Γαβρόγλου για (μερική) εισαγωγή στην τριτοβάθμια χωρίς εξετάσεις (για σχολές με χαμηλή ζήτηση αρχικά). Βγήκε λοιπόν την πρώτη μέρα για να μας πει - τι άλλο; Ότι οι πανελλήνιες θα γίνουν στην ώρα τους. Κι από κείνη την μέρα τρέχει να τα μαζέψει, ανακοινώνοντας 2-3 νέες “σκέψεις” την εβδομάδα. Κατανοώ την αγωνία υποψηφίων και γονιών, αλλά κανείς δεν θα την κακολογούσε αν έβγαινε από την αρχή κι έλεγε κάτι απλό: εδώ ο κόσμος καίγεται, θα το δούμε στην ώρα του. Αλλά έτσι είναι η Αριστεία: εξετάσεις über alles κι άσε τα φλέγονται να καίγονται.
ΠΗΓΗ:Makis Tsamalikos
Ανάρτηση από:geromorias.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.