Έξω απ’ τη βουλή χτες βράδυ βλέπουμε ξαφνικά μπροστά μας , μετά από πολύ καιρό , το σύντροφο γέρο-χασοδίκη Νέων-Άνω Λιοσίων και Ζεφυρίου , οικία μορφή που εμφανίζεται πάντα εκεί που δεν περιμένουμε να τον δούμε.
”Χαιρετώ από καρδιάς τα παιδιά , που σ΄αυτά βλέπω τον εαυτό μου” μας είπε.
”Γειά σου γέρο ” του απαντήσαμε ”πως πάει,πώς τα βλέπεις τα πράματα;”
”Κοιτάξτε” μας είπε ”το να μαζεύονται ελάχιστες χιλιάδες μισοκακόμοιροι αστοί δάσκαλοι , για να διαμαρτυρηθούν για τις απολύσεις μερικών από αυτούς , τη στιγμή που οι νομοθέτες επανακαθορίζουν τις ζωές όλων των κατοίκων αυτής της χώρας , νομίζω ότι απαντάει και στο πως πάει και στο πως βλέπω τα πράματα , που με ρωτήσατε.
”Και τι θα ‘πρεπε να κάνουν , ρε ρεμάλι , οι άνθρωποι αφού χάνουν τη δουλειά τους και ανατρέπεται όλη τους η ζωή;” τον ρωτάμε.
”Κοιτάχτε να δείτε, αυτού του είδους οι διαμαρτυρίες έχουν δοκιμαστεί κι έχουν αποτύχει εντελώς. Ανέξοδες μαζώξεις για αποφάσεις που έχουν ήδη παρθεί”.
”Και τι προτείνεις ρε χασοδίκη;” του απαντάμε ”τι μπορούν να κάνουν οι καθηγητές , εκτός από το να βγουν στο δρόμο;”
”Δύο επιλογές υπάρχουν” απαντά ” ή συνεχίζουν να κάνουν κανονικά τα μαθήματά τους κ στο τέλος του ωραρίου τους κάθε μέρα παραμένουν στα προαύλια των σχολείων τους και ανάβουν ρεσώ και διαμαρτύρονται ειρηνικά για τα βάσανα , έτσι γενικά και αόριστα , της ζωής ή ξεσηκώνουν τους μαθητές τους, για να πολεμήσουν έχοντας ως σύμμαχο την οργή της νιότης.”
”Τσοπάνη!!!” λέει ο ένας , ”ου ρε γιδοβοσκέ!!!” απαντά ο άλλος στον χασοδίκη των Νέων-Άνω Λιοσίων και Ζεφυρίου . ”Τολμάς ρε ρεμάλι να προτείνεις να χρησιμοποιήσουμε τα παιδιά του κόσμου ως ασπίδα για τις μάχες μας; ”ρωτά ο ένας μας κοιτάζοντάς τον άγρια. ”Δε ξέρεις ότι ο ρόλος του δασκάλου είναι να προστατεύει και με τις γνώσεις και με το σώμα τους μαθητές του; Από που κι ως που νομιμοποιούμαστε να ποδηγετούμε και να χρησιμοποιούμε τα παιδιά μας και τα παιδιά του κόσμου , για ένα αγώνα που δεν είναι δικός τους, αλλά δικός μας.””
”Το ΄χασες παλιόγερε” του λέει ο άλλος ”που τολμάς να προτείνεις μετάθεση αγώνων από τους καθηγητές στους μαθητές! δεν ξέρεις όχι μόνο την ιερότητα της σχέσης δασκάλου μαθητή , αλλά ούτε έχεις ίχνος αξιοπρέπειας πάνω σου. ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ!!!”
”Βιαστικούς και ρηχά σκεπτόμενους , όπως κάθε φορά σας βρίσκω . Εξαντλείτε το δίκιο και την επαναστατικότητά σας (όταν τη θυμάστε) με αυτοκτονικές , αδιέξοδες και ανούσιες πράξεις. Ρε, αν ο ένας είναι ψηλότερος και δυνατότερο από ΄σένα και βρεθείτε φάτσα με φάτσα στο δρόμο και σ’ αρπάξει απ΄το λαιμό και ‘συ δεν φτάνεις να αρπάξεις το λαιμό του, τότε τον αρπάζεις απ’ τ’ αρχίδια ! Το κράτος και το σύστημα κρατάει όμηρο τις ζωές, την αξιοπρέπεια και την ελευθερία σας . Εσείς, οι δάσκαλοι, κρατάτε όμως όμηρο τα παιδιά του. Αν νομίζετε ότι μπορείτε να αντιμετωπίσετε έναν ύπουλο και αδίσταχτο εχθρό με το σταυρό στο χέρι , θα είστε πάντα οι χαμένοι. Το κράτος και το σύστημα δεν έχουν υπόσταση , έχουν υποστηριχτές. Αυτοί οι υποστηριχτές αναλαμβάνουν να προφυλάσσουν και να συντηρούν απρόσωπους θεσμούς και εξαιτίας των συμφερόντων τους (που δεν είναι απρόσωπα αλλά υλικά) γίνονται οι φύλακες του ”νόμου και της παράδοσης”. Με τους φύλακες παλεύετε τόσα χρόνια και όχι μ’ένα άυλο μόρφωμα που η μόνη δύναμη που έχει οφείλεται στο ότι έχει υποστηριχτές. Οι υποστηριχτές όμως έχουν μια αχίλλειο πτέρνα , έχουν απογόνους , παιδιά. Αυτά τα παιδιά τα έχετε τη μισή μέρα στα χέρια σας και αντί να το εκμεταλλευτείτε αυτό, φροντίζετε να παραμένουν άξιοι συνεχιστές του έργου των υποστηριχτών προγόνων τους! ! ! Συνεχίστε λοιπόν να έχετε ηθικούς ενδοιασμούς απέναντι σ’ ένα ανήθικο , άυλο μόρφωμα , μια ιδέα που μοναδικό σκοπό έχει την διαιώνιση της ιδιοκτησίας και της συνεπαγόμενης βαρβαρότητας”.
Σαστισμένοι απ’την ανάλυση του συντρόφου γερο-χασοδίκη Νέων-Άνω Λιοσίων και Ζεφυρίου, αδυνατούμε να αρθρώσουμε λέξη.
Και έτσι όπως αθόρυβα ήρθε ο γερο-χασοδίκης των Νέων-Άνω Λιοσίων και Ζεφυρίου, έτσι έφυγε ψιθυρίζοντας ”Τα ρεσώ , τα ρεσώ ! ! ! ”
(πραγματική ιστορία , συνέβει χτες βράδυ)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.