.
Το πείραμα της εισπνοής καυσαερίων στο Άαχεν, όπου 19 άνδρες και 6 γυναίκες κλείσθηκαν σε έναν ειδικό θάλαμο για ώρες, έτσι ώστε να μετρηθούν οι επιπτώσεις τεκμηριώνει ότι, ο J. Mengele, ο γιατρός που πειραματιζόταν με ανθρώπους, δεν ήταν η εξαίρεση, ούτε χαρακτηριστικό μόνο των ναζί – αλλά ο κανόνας στη Γερμανία.
.
Επικαιρότητα
Παραδόξως, είναι πολύ δύσκολο να πείσει κανείς τους Έλληνες πως η επίλυση των προβλημάτων που πράγματι έχει η χώρα μας από πολλές δεκαετίες, δεν είναι δυνατή με τα μέτρα (κανόνες, μνημόνια) που τους επιβάλλονται από άλλους – πως ο στόχος αυτών των άλλων που δεν διστάζουν να πατήσουν επί πτωμάτων είναι η εξυπηρέτηση των δικών τους συμφερόντων και όχι η εξυγίανση της οικονομίας μας.
Παρά το ότι δε είναι φανερό πως αποτελεί το άκρον άωτο της ανοησίας να πουλιέται η Ελλάδα έναντι ενός συνολικού δανείου 316 δις € (εάν υποθέσουμε ότι θα εισπράξουμε όλα τα ποσά που συνοδεύουν το τρίτο μνημόνιο), το οποίο θα επιστραφεί με τόκους ακόμη και αν τελικά μας εγκριθεί η προσδοκώμενη από την κυβέρνηση επιμήκυνση του χρόνου αποπληρωμής, ελάχιστοι είναι πρόθυμοι να το συνειδητοποιήσουν – θεωρώντας ανόητα τα δανεικά «δωρεάν χρήματα», αν και έχουν υπογραφεί δρακόντειες συμφωνίες που «δεσμεύουν χειροπόδαρα» τη χώρα.
Περαιτέρω, όταν το κράτος που έχει αναλάβει την εξυγίανση της οικονομίας μας, καθώς επίσης το «συνετισμό» μας είναι η πρωταθλήτρια της απάτης, η Γερμανία δηλαδή, δεν είναι δυνατόν να περιμένουμε πως θα καταπολεμήσει το «πελατειακό κράτος», την έλλειψη Θεσμών και την πολιτική διαφθορά – από την οποία έχει η ίδια ωφεληθεί τα μέγιστα στο παρελθόν, χρηματίζοντας τους πάντες.
Ειδικά όσον αφορά τις γερμανικές απάτες, το σκάνδαλο της Volkswagen (άρθρο) είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου – σημειώνοντας πως ο όμιλος, λόγω της συμμετοχής στη μετοχική του σύνθεση του κρατιδίου της Κάτω Σαξονίας, είναι ένας από τους βασικότερους συνδετικούς κρίκους μεταξύ του κράτους και του βιομηχανικού κεφαλαίου που ουσιαστικά κυβερνάει απολυταρχικά τη Γερμανία.
Ένα επόμενο σκάνδαλο ήταν αυτό του διοικητή των γερμανικών χρηματιστηρίων (Deutsche Boerse), ο οποίος κατηγορήθηκε από την Εισαγγελία της χώρας του για κερδοσκοπία μέσω εσωτερικής πληροφόρησης (πηγή) – κάτι που είναι αυταπόδεικτο, αφού αγόρασε μετοχές της εταιρείας που ηγείται στο σωστό χρονικό διάστημα, γνωρίζοντας ασφαλώς τα αποτελέσματα της.
Το ίδιο χρονικό διάστημα ολόκληρη η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία (Mercedes, BMW, VW, Audi, Porsche) κατηγορήθηκε για μυστική σύσταση καρτέλ από τη δεκαετία του 1990 (πηγή) – με κρυφές συζητήσεις των υψηλόβαθμων στελεχών της για όλα τα θέματα. Στο γερμανικό ξέπλυμα μαύρων χρημάτων από τις τράπεζες έχουμε αναφερθεί (άρθρο), καθώς επίσης στο ότι η ιταλική Μαφία εκτιμάει ιδιαίτερα τη Γερμανία, χρησιμοποιώντας κυρίως τα εστιατόρια για το ξέπλυμα μαύρου χρήματος από τα ναρκωτικά – προς όφελος βέβαια και της ίδιας της χώρας, αφού εισπράττει επί πλέον φορολογικά έσοδα, έχοντας τη δυνατότητα να ξεπλένει χρήματα άλλων κρατών.
Μετά δε τις μεγάλες απάτες της VW, τελευταία με την παραποίηση των εκπομπών καυσαερίου, λογικά αρκετοί αναρωτιούνται εάν είναι η πιο διεφθαρμένη χώρα του πλανήτη – ενώ για τη Deutsche Bank που είναι αντιμέτωπη με 6.000 υποθέσεις διαφθοράς, έχουμε γράψει πως η ίδια η αστυνομία της χώρας τη θεωρεί ως εγκληματική συμμορία. Το ότι διασώθηκε από επενδυτές του Κατάρ και της Κίνας, οι οποίοι έχουν αποκτήσει το 20% των μετοχών της, δεν σημαίνει τίποτα – αφού συνεχίζει να είναι εκτεθειμένη σε χιλιάδες κινδύνους.
Οι κατά συρροή βρωμιές και απάτες τώρα της Γερμανίας, η κυβέρνηση της οποίας παραδόξως δεν γνωρίζει ποτέ τι συμβαίνει, αποδεχόμενη ουσιαστικά πως οι επιχειρήσεις της είναι ανεξέλεγκτες, συνεχίζονται – με την αποκάλυψη πως οι αυτοκινητοβιομηχανίες της διενεργούσαν πειράματα σε πιθήκους και ανθρώπους, για να διαπιστωθεί η επίπτωση των καυσαερίων που εκπέμπονται από τις πετρελαιοκίνητες μηχανές! Φαίνεται λοιπόν πως ο J. Mengele, ο γιατρός που πειραματιζόταν με ανθρώπους, δεν ήταν η εξαίρεση, ούτε χαρακτηριστικό μόνο των ναζί, αλλά ο κανόνας – αφού οι Γερμανοί δεν έχουν πάψει να θεωρούν την ανθρώπινη ζωή ως αναλώσιμη που μπορεί να θυσιαστεί για την αύξηση των πωλήσεων των αυτοκινήτων και των εξαγωγών της χώρας! (DEUTSCHLAND UBER ALLES).
Ειδικότερα, σύμφωνα με τους NYT, το ερευνητικό κέντρο EUGT ανέλαβε την εκπόνηση μίας μελέτης – με στόχο να αντικρούσει το ότι, οι ρύποι των πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων είναι καρκινογόνοι. Με τη βοήθεια λοιπόν ενός αμερικανικού ινστιτούτου κλείσθηκαν σε ένα θάλαμο δέκα πίθηκοι, οι οποίοι αναγκάσθηκαν να εισπνέουν καυσαέρια για πολλές ώρες – κάτι που δεν κρίθηκε τελικά ικανοποιητικό, οπότε επαναλήφθηκε το ίδιο πείραμα με ανθρώπους (πηγή), αυτή τη φορά στη Γερμανία.
Κατά τη γερμανική εφημερίδα της Στουτγάρδης, το πείραμα έγινε σε μία κλινική του Άαχεν, όπου 19 άνδρες και 6 γυναίκες υποβλήθηκαν στην ίδια διαδικασία με τους πιθήκους – ενώ στη συνέχεια μετρήθηκαν οι επιπτώσεις. Φυσικά όταν αποκαλύφθηκε το γεγονός, κανένας δεν γνώριζε τίποτα – ούτε η κυβέρνηση, ούτε οι αυτοκινητοβιομηχανίες (πηγή). Προφανώς κάποια άλλη φυλή, κάποιοι ουρανοκατέβατοι ναζί που δεν έχουν καμία σχέση με τους εντιμότατους εταίρους μας ήταν υπεύθυνοι!
Οι συγκεκριμένοι ισχυρισμοί διαψεύσθηκαν τελικά από μία άλλη γερμανική εφημερίδα (ΗΒ), η οποία αποκάλυψε πως τα πειράματα ήταν γνωστά τόσο στα αρμόδια υπουργεία από το 2016, όσο και στις αυτοκινητοβιομηχανίες – αφού η EUGT είχε ιδρυθεί από τις Volkswagen, Mercedes και BMW, ως συνήθως με τη σύμπραξη της Bosch, όπως άλλωστε για την οργάνωση της απάτης των εκπομπών ρύπων (πηγή). Τα ίδια αποκάλυψε και η BILD (πηγή), καθώς επίσης το ότι οι διευθυντές της Volkswagen γνώριζαν τα πάντα για τα πειράματα του Άαχεν – μία εφημερίδα που δεν έπαψε ποτέ να κατηγορεί και να διασύρει την Ελλάδα επί παντός επιστητού
Κατά τα άλλα η Ελλάδα κατηγορείται ως διεφθαρμένη, δυστυχώς κυρίως από τους ίδιους τους Έλληνες – οι οποίοι θεωρούν ότι η χώρα μας έχει το μονοπώλιο στη διαφθορά και στη φοροδιαφυγή, όταν αυτά που συμβαίνουν σε άλλες χώρες δεν τα συλλαμβάνει καν η φαντασία μας.
ΠΗΓΗ: https://analyst.gr
Ανάρτηση από:geromorias.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.