07 Ιουλίου 2025

Θλίψη!!!


Του Θανάση Χούπη 

"Καθείλεν δυνάστας από θρόνων καί ύψωσεν ταπεινούς..."

" Ουδείς οικέτης δύναται δυσί κυρίοις δουλεύειν· ή γάρ τόν ένα μισήσει καί τόν έτερον αγαπήσει, ή ενός ανθέξεται καί τού ετέρου καταφρονήσει. Ου δύνασθε Θεώ δουλεύειν καί μαμωνά."
(Λουκ. 16,13)

Ίσως, τελικά, να μην έχει καμιά αξία να μάθουμε ποιος ήταν αυτός ο Αγιορείτης Πατέρας, που συμπεριφέρθηκε ως γερο(α)πετρίτης της μοναστικής πολιτείας του Άθωνα, φίλώντας το χέρι του Πρωθυπουργού. Δημιουργώντας μια εικόνα που δεν "χώνεψε" ο λαός μας, πιστός ή μη...

Όποιος και να ήταν, είτε εκπροσωπούσε τον εαυτό του είτε κάποια εκ των δέκα (10) Μοναστηριών του Αγίου Όρους, που υποδέχτηκαν τον πρωθυπουργό, κατόρθωσε να σκανδαλίσει το χριστεπώνυμο πλήρωμα της Ορθόδοξης Εκκλησίας. Όπως και ο ...άρχων, που δέχτηκε το χειροφίλημα του μοναχού, δημιουργώντας σωρεία ερωτημάτων:

Άραγε, φιλώντας το χέρι του πρωθυπουργού, ο συγκεκριμένος γερο(α)πετρίτης υποδήλωνε την απόλυτη συμφωνία του με το γνωστό ψευτο-γάμο, που κατέστη νόμος του κράτους, παρά την καταδίκη του από τη συντριπτική πλειοψηφία του ελληνικού λαού; 

Ή μήπως εκδήλωνε τη συμφωνία του με τη δια νόμου καθιέρωση του προσωπικού αριθμού; κινούμενος στο δρόμο που αντιμάχεται συνειδητά τη "δικτατορία της πλειοψηφίας";

Μήπως η πράξη αυτή συμβόλιζε την επιδοκιμασία του, σε ό,τι αφορά στην οργανωμένη αντικατάσταση του πληθυσμού των ορθόδοξων Ελλήνων, από νέους και αξιόμαχους, υποψήφιους μάρτυρες του ριζοσπαστικού ισλάμ, με τους οποίους η κυβέρνηση και ο ...σεβάσμιος επικεφαλής της, "λύνουν" το τεράστιο, δημογραφικό πρόβλημα της χώρας;

Ή με την πράξη επιδοκίμαζε τις πρωτοβουλίες που δεν πήρε η κυβέρνηση, για την προστασία των Ελληνορθόδοξων της Συρίας;

Μήπως υποκλίθηκε στο ...μεγαλείο του κοσμικού ηγέτη, όπως αυτό αποτυπώνεται στη διαχείριση της ...μπόχας του ΟΠΕΚΕΠΕ, των Τεμπών κι όλων αυτών των "θριάμβων", που πιθανολογείται πως έρχονται, το επόμενο διάστημα, για να επιδεινώσουν τη ζωή και την προοπτική της Ελλάδας και των πολιτών της, οι οποίοι ζητούν, απ΄ τους Αγιορείτες Πατέρες, να προσευχηθούν στον Κύριο, ζητώντας του να πάψουν τα δεινά που ταλανίζουν την Ελλάδα κι εμάς τους αμαρτωλούς πολίτες της; 

Άραγε, έτσι επιδοκίμαζε τη μακροχρόνια ολιγωρία στο ζήτημα που άπτεται του διωγμού που εκδηλώνεται σε βάρος της Ιεράς Μονής και των μοναχών, στην Αγία Αικατερίνη του Σινά; Ή ήταν μια πράξη δηλωτική της πίστης του, στην πολυδιάστατη εξωτερική πολιτική του επικεφαλής των αρίστων, η οποία αποτυπώνεται ως ολική έκλειψη της ελληνικής διπλωματίας και τα δυσμενή αποτελέσματά της υφίσταται και η Ορθόδοξη Εκκλησία;

Μήπως, ο εν λόφω Ιερομόναχος δεν άκουσε ποτέ, δεν διάβασε ποτέ, όσα -από άμβωνος-  είπε ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος, στις δύο Ομιλίες του εις Ευτρόπιον* Δυστυχώς, πατρίκιον και ύπατον(=πρωθυπουργόν);

Δυστυχώς, όλα τα ανωτέρω ερωτήματα είναι ρητορικά. Καθόσον,  Αγιορείτης Πατέρας είχε υποχρέωση να επισημάνει, στον πρωθυπουργό της Συνταγματικής, Κληρονομικής Δημοκρατίας και στον υπό εκκόλαψη διάδοχό του, για τούτο και παρόντα, τις παρακάτω αλήθειες:

"Ασφαλώς οι κοινωνίες χρειάζονται τους άρχοντες. Ο σωστός, όμως, άρχοντας γνωρίζει και προσπαθεί να συναλγεί, δηλαδή να πονάει μαζί με τον λαό. Το κυριότερο, γίνεται διάκονος Θεού και παιδαγωγός του λαού. Η δε Εκκλησία -δίπλα στην Πολιτεία- επιβάλλεται να λέγει χωρίς φόβο την αλήθεια και να ασκεί θεραπευτικό έλεγχο. Η Εκκλησία δεν απειλεί, αλλά προειδοποιεί. Δεν πολιτεύεται, ούτε αντιπολιτεύεται. Υποδεικνύει ποιο είναι το θέλημα του Θεού, όπως έδρασε ο Ιερός Χρυσόστομος".

Κι αν φοβόταν να ξεστομίσει, τούτες, τις πατερικές αλήθειες, μπορούσε να του δωρίσει το βιβλιαράκι της παρακάτω εικόνας, υπό τον τίτλο "Λόγοι εις Πρωθυπουργόν" (Άγιος Ιωάννης. ο Χρυσόστομος). Να το βάλει δίπλα στο "The Grate Reset", τώρα που αναζητά τρόπους, προκειμένου να λάβει αποστάσεις από την παγκοσμιοποίηση και την woke ατζέντα.

Εν κατακλείδι, ο Ιησούς είπε στους μαθητές του: «Είναι αναπόφευκτο ότι θα υπάρξουν αφορμές για να σκανδαλίζονται κάποιοι. Ωστόσο, αλίμονο σε εκείνον μέσω του οποίου έρχονται!"
(Λουκάς 17, 1).

(*Ο Ευτρόπιος ξεκίνησε την καριέρα του ως ευνούχος των ανακτόρων την εποχή του Θεοδοσίου Α΄. Μετά το θάνατο του Θεοδοσίου κατάφερε vα εξουδετερώσει την επιρροή του Ρουφίνου κανονίζοντας το γάμο του νεαρού και άβουλου αυτοκράτορα Αρκαδίου με την Αιλία Ευδοξία. Μετά τη δολοφονία του Ρουφίνου ενισχύθηκε η επιρροή του στην αυτοκρατορική αυλή και κατέστη ο στενότερος σύμβουλος του αυτοκράτορα. Μάλιστα το 398 έγινε ο πρώτος ευνούχος που ανήλθε στο αξίωμα του Υπάτου).




ΠΗΓΗ: https://www.facebook.com/share/p/16hyNM6pUw/
 Ανάρτηση από:geromorias.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.