Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2025

The Free Press: Καταργήστε το Υπουργείο Παιδείας Υπηρέτησα ως 11ος υπουργός Παιδείας των ΗΠΑ


 

Ξέρω πολύ καλά ότι πλέον δεν μπορεί να διορθωθεί τίποτα. Απλώς καταργείται.

Από την ίδρυσή του το 1979, το Υπουργείο Παιδείας έχει δώσει περισσότερα από 1 τρισεκατομμύριο δολάρια στα σχολεία με ρητό σκοπό να κλείσει το χάσμα μεταξύ των υψηλότερων και χαμηλότερων επιδόσεων. Σήμερα, αυτό το χάσμα είναι τόσο μεγάλο όσο ποτέ ενώ εντωμεταξύ έχουν δαπανηθεί ακόμη μεγαλύτερα ποσά.

Την περασμένη εβδομάδα, κυκλοφόρησε η πιο πρόσφατη Εκθεση Αναφοράς του Έθνους, δίνοντάς μας μια σαφή αξιολόγηση για το πού βρίσκονται τα επιτεύγματα των μαθητών. Η έκθεση, που δημοσιεύτηκε από την Εθνική Αξιολόγηση της Εκπαιδευτικής Προόδου (NAEP), μας λέει ότι στην ανάγνωση και στα μαθηματικά, οι περισσότεροι μαθητές ήταν ακόμη πιο πίσω από ό,τι ήταν το 2022. Κάτι που ήταν χειρότερο από ό,τι ήταν το 2019. Κάτι που ήταν χειρότερο από το 2013.

Επτά στους 10 Αμερικανούς μαθητές της τέταρτης δημοτικού δεν έχουν επαρκείς ικανότητες ανάγνωσης, που σημαίνει ότι δυσκολεύονται να διαβάσουν λογοτεχνία σε επίπεδο δημοτικού και να κατανοήσουν ενημερωτικά κείμενα. Το 40% βαθμολογήθηκαν με «κάτω από την βάση», που σημαίνει ότι δυσκολεύονται με τη βασική κατανόηση. 

Στα μαθηματικά, η εικόνα είναι παρόμοια : έξι στους 10 μαθητές της τέταρτης τάξης υστερούν στα μαθηματικά.

Το χάσμα μεταξύ των υψηλότερων και χαμηλότερων επιδόσεων έχει αυξηθεί κατά 10% από το 2019. 
Μην ξεγελιέστε και νομίζετε ότι πρόκειται για παρενέργεια του Covid-19. Οι αναγνώστες της όγδοης τάξης με τις χαμηλότερες επιδόσεις βρίσκονται σε σημαντικά χειρότερη θέση από τους συνομηλίκους τους το 1992, την πρώτη χρονιά που εγκαινιάστηκε η Εκθεση Αναφοράς του Εθνους. Μάλιστα, οι φετινές τους βαθμολογίες είναι οι χαμηλότερες από ποτέ στην καταγεγραμμένη ιστορία.
Μπορώ να καταλάβω πώς αυτή η ιδέα, την οποία ο Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ έχει δεσμευτεί να προωθήσει, μπορεί να ακούγεται κάπως ριζοσπαστική. Αλλά έχοντας περάσει τέσσερα χρόνια στο Υπουργείο Παιδείας, προσπαθώντας να κουνήσω τη γραφειοκρατία για να κάνει ακόμη και τις πιο μικρές αλλαγές ώστε να τεθούν πρώτα οι ανάγκες των μαθητών μπορώ να πω οριστικά ότι οι Αμερικανοί μαθητές μπορούν να τα καταφέρουν καλύτερα χωρίς το Υπουργείο.
Τίποτα δεν θα μπορούσε να είναι πιο σημαντικό για την επιτυχία μας ως έθνος από το να έχουμε καλά μορφωμένους πολίτες. 

Αλλά μην ξεγελιέστε από το όνομα: το Υπουργείο Παιδείας δεν έχει σχεδόν καμία σχέση με την ουσιαστική εκπαίδευση κανενός.
Το Υπουργείο Παιδείας δεν λειτουργεί ούτε ένα σχολείο. Δεν απασχολεί κανέναν καθηγητή σε καμία τάξη. Δεν θέτει ακαδημαϊκά πρότυπα ή πρόγραμμα σπουδών. Δεν είναι καν ο κύριος χρηματοδότης της εκπαίδευσης - το αντίθετο. 

Στις περισσότερες πολιτείες, η ομοσπονδιακή κυβέρνηση αντιπροσωπεύει λιγότερο από το 10% της δημόσιας χρηματοδότησης της εκπαίδευσης.

Τι κάνει λοιπόν ; Ανακατεύει τα χρήματα. προσθέτει περιττές απαιτήσεις και πολιτικές ατζέντες μέσω των επιχορηγήσεων του και, στη συνέχεια, καταβάλλει το χαρτζιλίκι όταν έρθει η ώρα να αξιολογήσει εάν κάποιο από αυτά ακολουθεί τις ατζέντες.

Δείτε πώς λειτουργεί: Το Κογκρέσο ιδιοποιείται χρηματοδότηση για την εκπαίδευση. πέρυσι, ανήλθε συνολικά σε σχεδόν 80 δισεκατομμύρια δολάρια. Οι γραφειοκράτες του τμήματος εισπράττουν αυτά τα δισεκατομμύρια, προσθέτουν συμβολοσειρές και γραφειοκρατία, αφαιρούν ένα ποσοστό για να πληρώσουν τον εαυτό τους και στη συνέχεια το στέλνουν στους κρατικούς εκπαιδευτικούς φορείς. Πολλοί από αυτούς κάνουν μια έκδοση του ίδιου και μετά τη στέλνουν στα σχολεία μας. Τα σχολεία πρέπει στη συνέχεια να πληρώσουν πρώτα για τους διαχειριστές για να διαχειριστούν όλες τις απαιτήσεις που έχουν προστεθεί στην πορεία. Μετά από όλα αυτά, τα χρήματα φτάνουν στην τάξη για να βοηθήσουν έναν μαθητή να μάθει — ίσως.

Με άλλα λόγια, το Υπουργείο Παιδείας είναι λειτουργικά μεσάζων. Και όπως οι περισσότεροι μεσάζοντες, δεν προσθέτει αξία. Απλώς προσθέτει κόστος και πολυπλοκότητα.
Ο μόνος λόγος ύπαρξης του Yπουργείου Παιδείας είναι τα σωματεία των εκπαιδευτικών.

 Αλλωστε επί προεδρίας Τζίμι Κάρτερ και κατόπιν αιτήματος του μεγαλύτερου σωματείου εκπαιδευτικών—την Εθνική Ένωση Εκπαιδευτικών— που ξεκίνησε αρχικά ένα ομοσπονδιακό εκπαιδευτικό τμήμα. Αυτό το προπατορικό αμάρτημα εξηγεί πολλά από όσα συνέβησαν έκτοτε.
Ευτυχώς, υπάρχει μια σαφής θεραπεία.

Πρώτον, το Κογκρέσο θα πρέπει να στείλει χρηματοδότηση για την εκπαίδευση κατευθείαν σε πολιτείες και σχολεία ως εφάπαξ επιχορήγηση.

 Αυτό θα αφαιρούσε περισσότερο από το ήμισυ των εργασιών του Υπουργείου ενώ θα αυξήσει ουσιαστικά το ποσό της χρηματοδότησης που προορίζεται για την εκπαίδευση των φοιτητών. Το Κογκρέσο δεν θα πρέπει επίσης να χάσει χρόνο για να περάσει την καθολική σχολική επιλογή - δίνοντας την χρηματοδότηση της εκπαίδευσης απευθείας στις οικογένειες, όχι στα σχολεία ή στο εκπαιδευτικό σύστημα - βελτιώνοντας περαιτέρω το εκπαιδευτικό τοπίο χωρίς να αναμιγνύεται η κυβέρνηση.

Στη συνέχεια, να αναθέσει την ευθύνη για την επιβολή της νομοθεσίας για τα πολιτικά δικαιώματα—από την πρόληψη των διακρίσεων έως την προστασία των μαθητών με αναπηρία—στο Υπουργείο Δικαιοσύνης. Έχει ήδη το δικό του τμήμα πολιτικών δικαιωμάτων που, σε αντίθεση με το Υπουργείο Παιδείας, μπορεί να μηνύσει τα σχολεία όταν παραβιάζουν το νόμο. Αυτό θα οδηγούσε σε περισσότερη επιβολή του νόμου και λιγότερα διατάγματα με γνώμονα την ατζέντα που στοχεύουν στην αναμόρφωση της κοινωνίας, αντί να ενισχύσουν την εκπαίδευση.

Τέλος, να παραδώσει το πρόγραμμα φοιτητικών δανείων στα χέρια τραπεζιτών, όχι εκπαιδευτικών γραφειοκρατών, ιδανικά σε πραγματικά χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, ή τουλάχιστον υπό την αρμοδιότητα του Υπουργείου Οικονομικών. Ο ιδιωτικός τομέας, ειδικότερα, μπορεί να προσφέρει καλύτερες τιμές, όρους και ποιότητα από ό,τι η ομοσπονδιακή κυβέρνηση και έχει αποδείξει ότι μπορεί να κάνει. Αυτό θα χρησίμευε επίσης για τον περιορισμό των υπερβολικών αυξήσεων των διδάκτρων, οι οποίες έχουν τροφοδοτηθεί σε μεγάλο βαθμό από την αντίληψη του «δωρεάν» κρατικού χρήματος.
Με αυτά τα ζητήματα λυμένα, ένα ομοσπονδιακό Υπουργείο Παιδείας δεν θα είχε πλέον κανένα πρόσχημα να υπάρχει. Αν και είναι αλήθεια ότι καμία ομοσπονδιακή υπηρεσία δεν έχει δει ποτέ τις πόρτες της κλειστές, πρέπει να υπάρχει μια πρώτη για όλα. Επί της ουσίας, το Υπουργείο Παιδείας έχει κερδίσει μια τέτοια ιστορική διάκριση.

Betsy DeVos
The Free Press
6/2/25


VIA Babis Georges Petrakis Betsy DeVos: Shut Down the Dhttps://www.thefp.com/p/betsy-devos-shut-down-the-department-of-education-trump-elon?hide_intro_popup=true&open=falseepartment of Education

==========

ΠΗΓΗ:https://moulari.blogspot.com/2025/02/the-free-press-11.html?m=1
Ανάρτηση από:geromorias.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.