Πορίσματα όπως του κορυφαίου καθηγητή στις ΗΠΑ σε θέματα υδρογονανθράκων και δυστυχημάτων με την εμπλοκή τέτοιων υλικών, του Faisal I. Khan, που αποκλείει πλήρως την ευθύνη των ελαίων σιλικόνης, αλλά και την πρόσφατη τεχνική έκθεση της ομάδας Anubis , που έχει οριστεί δικαστικά ως πραγματογνώμονας στην υπόθεση. Η έκθεση της ενσωματώθηκε στη δικογραφία με αποκαλύψεις για την αλλοίωση του τόπου της τραγωδίας, αλλά και των σημείων εναπόθεσης μπάζων από αυτήν, όπως και την επιχειρούμενη συγκάλυψη κρίσιμων πτυχών της υπόθεσης και μάλιστα ενώπιον εντεταλμένων παραγόντων της πολιτείας.
Στην ίδια την έκθεση αναφέρεται και ο εντοπισμός παλετών , τσέρκια και δίχτυα cargo , που υποδηλώνουν μεταφορά έξτρα υλικού στην εμπορική.
Ο κ. Κοκοτσάκης, αναφέρεται ακόμη σε διάταξη που υπάρχει στη δικογραφία με επίσημο έγγραφο όπου οι ιατροδικαστές υπογράφουν ότι τουλάχιστον 30 άνθρωποι δεν χάθηκαν κατά την σφοδρή σύγκρουση, αλλά κάηκαν, ενώ όπως αναφέρει 4 αυτόπτες μάρτυρες και τραυματίες , περιγράφουν με υπεύθυνες δηλώσεις τους, πλήρως τον μηχανισμό και το τι εισέπνεαν από την εκδήλωση έκρηξης-πυρκαγιάς και καπνών.
Ο κ. Κοκοτσάκης μιλάει ακόμη για την "τύχη" του βιντεοληπτικού υλικού ιδίως από την κίνηση της εμπορικής αμαξοστοιχίας από την Θεσσαλονίκη έως το σημείο της τραγωδίας. Ενώ αποκαλύπτει , ότι αυτό που τους προκύπτει από τα ηχητικά όλων των εμπλεκόμενων στο συμβάν, δεν είναι ότι το επιβατικό τρένο σταμάτησε 11 λεπτά, αλλά ότι 11 λεπτά από τις 23.07" έως και την σύγκρουση λείπουν από τις πολύ πυκνές συνομιλίες, πριν από αυτή την ώρα και αμέσως μετά, μεταξύ σταθμαρχών, κλειδούχων, μηχανοδηγών, κέντρων αναφοράς και λοιπών εμπλεκόμενων.
ΠΗΓΗ:https://www.youtube.com/watch?v=Bu-O3MRtiZE
Ανάρτηση από:geromorias.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.