Τετάρτη 27 Δεκεμβρίου 2017

Π. Ήφαιστος, ΠΑΤΡΙΔΑ: Τι είναι οι Θερμοπύλες, Τι είναι η Ιθάκη;




2018 ΚΑΙ Η «ΑΠΟΙΚΙΑ ΧΡΕΟΥΣ»: ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟΙ ΣΤΟ 2018 ΣΕ ΣΤΙΓΜΕΣ ΟΡΙΑΚΕΣ. ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ Η ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΠΑΤΡΙΔΑ ΩΣ ΕΣΧΑΤΗΣ ΚΟΣΜΟΘΕΩΡΙΑΣ: Τι είναι οι Θερμοπύλες, εν τέλει; Τι είναι η Ιθάκη; Τι είναι οικογένεια; Τι είναι πατρίδα;

Η Ελλάδα απώλεσε την εθνική της ανεξαρτησία. Η διανεμητική δικαιοσύνη, η πολιτική ηθικοί και οι νόμοι δεν προσδιορίζεται υπό συνθήκες εσωτερικής και εξωτερικής κυριαρχίας. Το πολιτικό προσωπικό της μεταπολίτευσης είναι γονυπετές και υποτελές ομολογώντας συνάμα ανερυθρίαστα ότι δεν παίρνουν οι ίδιοι τις αποφάσεις αλλά ξένοι. Θα ήταν δε ύβρης εάν βρεθεί Βουλευτής ή «πολιτικός» που θα ισχυριστεί ότι η Ελληνική Βουλή και το κοινωνικοπολιτικό σύστημα της χώρας διαδραματίζει οποιοδήποτε ρόλο στην πολιτικοοικονομικη διακυβέρνηση της χώρας. Σαν αρνιά ψηφίζουν νόμους που επιβάλλουν ξένοι, συχνά και μεταμεσονύκτια. Αυτό γίνεται σχεδόν για μια δεκαετία. Κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει τι συνέβηκε στους νεοέλληνες:
  • Ο πλούτος και ο μόχθος των νεοελλήνων που επί δύο αιώνες και παρά το ξενοκρατούμενο κράτος τα Ελληνικά νοικοκυριά απέκτησαν με μόχθο και κόπο καταληστεύτηκε από μνημόνια, τοκογλύφους και κερδοσκόπους.
  • Οι Ελληνικές επιχειρήσεις, βιώσιμες και μη, πλήττονται με δολοφονικές φορολογικές αποφάσεις στο όνομα μιας αποκρουστικής επίκλησης της «αποτελεσματικότητας» που θα ζήλευε και ο Δαρβίνος.
  • Οι μισθοί αρπάχτηκαν και τα εισοδήματα περικόπηκαν οριζόντια και κάθετα ως και να οι πολίτες να μην είναι ζωντανοί οργανισμοί αλλά αριθμοί ή πιόνια σε μια θανάσιμη γι’ αυτούς σκακιέρα.
  • Τα μέλη του πολιτικού προσωπικού που διαδέχονται το ένα μετά το άλλο πάνω στις καρέκλες εξουσίας αθετούν τις υποσχέσεις τους χωρίς κανένας εισαγγελέας να παρέμβει για αυτό το πολιτικοοικονομικό έγκλημα, δεν διαπραγματεύονται με τους ξένους αλλά γονυπετείς εκτελούν εντολές και δεν είναι ανακλητοί ούτως ώστε οι πολίτες να τους αλλάξουν και να τους αποπέμψουν στα σπίτια τους.
  • Πύργος της Βαβέλ, η Ελλάδα
    Ο μέσος νομοταγής πολίτης ξαφνικά βρέθηκε με πλήθος φόρων και ρυθμίσεων, έκτακτων επιβαρύνσεων κάθε είδους που απλά είναι αδύνατο να εκπληρώσει με αποτέλεσμα ανάλγητοι και αναίσθητοι Δαρβίνοι διατάζουν υπαλλήλους του κράτους και των τραπεζών να κατάσχουν χωρίς να ρωτήσουν κανένα. Ντροπιαστικά και βαρβαρικά επικαλούνται κάποιο προπολιτικό «νόμο» «συμψηφισμών» ως και τα τελευταία 10 χρόνια τίποτα να μην συνέβη σε αυτό το κράτος, κανένας να μην φταίει και κανένας να μην λογοδοτεί για την κατάντια του κράτους και της κοινωνίας. Ακόμη και αποταμιεύσεις που έγιναν με αιματηρές θυσίες για δίδακτρα φοιτητών, για ιατρική περίθαλψη ή ακόμη απλά για το καθημερινό φαγητό.
  • Εκατοντάδες χιλιάδες νέοι πολλοί από αυτούς εξαιρετικά καταρτισμένοι επιστήμονες μετανάστευσαν.
  • Ο πολίτης κατάντησε θήραμα αυθαίρετων ποινών για μια κατάσταση που δεν ήθελε αλλά πραιτοριανοί επιβάλλουν υπακούοντας σε ξένα συμφέροντα. Ακόμη χειρότερα, υπάρχουν και βρωμόστομοι οι οποίοι μιμούμενοι ή καλύτερα πιθηκίζοντας τους ΝΑΖΙ αποδίδουν συλλογικής ευθύνες στα μέλη της κοινωνίας και όχι στο σύστημα του οποίου ηγούνται, το οποίο διάφθειραν και το οποίο παρέδωσαν χειροπόδαρα δεμένο στους ξένους. Η απόδοση συλλογικών ευθυνών στην κοινωνία είναι φασισμός και κατάπτυστος όποιος εκτοξεύσει μια τέτοια ναζιστική ύβρη.
  • Οι ληστές των λιστών δεν ξέρουμε καν ακόμη ποιοι είναι, που βρίσκονται και αν διώχθηκαν εάν εγκλημάτισαν.
  • Ενώ οι ξένοι ομολογούν ότι έκαναν φρικτά λάθη όσον αφορά την Ελλάδα κανείς αντιπρόσωπος των Ελλήνων δεν το επικαλείται και δεν αξιώνει αντιστροφή του κατήφορου
  • Οι ντόπιοι πολιτικάντηδες που έφταιξαν τόσο για φρικτά λάθη όσο και για διαπραγματευτική ανικανότητα συνεχίζουν να κυκλοφορούν στον δρόμο και να φωνασκούν στις τηλεοράσεις αντί να κρύβονται στα σπίτια τους.
  • Οι τράπεζες που κανείς δεν ξέρει ακριβώς με πόσα δισεκατομμύρια επωφελήθηκαν και που κανείς δεν γνωρίζει ποιος τις ελέγχει έχουν λέει δικαίωμα να είναι εισαγγελείς, δικαστές και εισπράκτορες των λιγοστών πόρων των πολιτών τους οποίους έτσι μπορούν να κατάσχουν
  • Η εφορία αντί να κυνηγήσει τους ληστές των λιστών , προφανώς επειδή αυτό διατάζουν τους κρατικούς λειτουργούς, κυνηγά τους νομοταγείς πολίτες επιδιδόμενη και αυτή σε κατασχέσεις,
  • Η ιδιωτική και δημόσια περιουσία εκποιείται σε ξένους.
  • Σύντομα τα 1/10 θα είναι πραιτοριανοί ξένων, τα 9/10 δουλοπάροικοι και οι ξένοι ιδιοκτήτες της Ελλάδας ενώ βέβαια η κίβδηλη χλιδή θα το επισκιάζει και εντυπωσιάζει όπως σε κάθε υπανάπτυκτη χώρα: Το 1/10, οι τουρίστες και οι ξένοι πλέον ιδιοκτήτες θα γεμίζουν τους δρόμους και τα μαγαζιά δίνοντας μια κίβδηλη εικόνα ευμάρειας ενώ τα 9/10 των Ελλήνων που δεν θα μεταναστεύσουν θα περιέλθουν σε κατάσταση φτώχειας και αναξιοπρέπειας. Για όσους δεν το γνωρίζουν, αυτό ακριβώς συμβαίνει σε πολλές δύσμοιρες λεγόμενες υπανάπτυκτες χώρες.
  • Οι εκάστοτε πραιτοριανοί θα ψηφίζουν αντί-Συνταγματικούς νόμους (δεν αποκλείεται αυτός ο γονυπετής όχλος πραιτοριανών να βρει τρόπο και να αλλάξει το Σύνταγμα) και θα τους επιβάλλουν στις «μάζες». Είναι χαρακτηριστικό: «Ακόμη και μια εγκύκλιο εντός του υπουργείου», ομολόγησε πρόσφατα ανερυθρίαστα υφυπουργός, πρέπει να ερωτάται η τρόικα πριν την στείλει στα μέλη του υπουργείο. Δηλαδή, ομολόγησε, ερωτά τους αδιαφανείς τεχνοκράτες, τους αντιπροσώπους ηγεμονικών κρατών, τους τοκογλύφους και τους κερδοσκόπους, ενώ ο ίδιος παρομοίασε την μετανάστευση ως εξ ανάγκης παιδομάζωμα.
  • Ως προς αυτά, λέω με νόημα, ακόμη και η πιο μεγάλη φαντασία δεν θα πρόβλεπε πως κάποιοι φωνακλάδες θα γίνονταν τσολάκογλου για μια καρέκλα.
  • Και πολλά άλλα τος φρικτές εμπειρίες των οποίων βιώνουμε καθημερινά και που αναιρούν, βασικά, την Ελληνική ανεξαρτησία καθολικά.
Αυτά αφορούν το νεοελληνικό κράτος της Αθήνας.

Υπάρχει και ένα ακόμη κράτος, η Κυπριακή Δημοκρατία, η οποία βρίσκεται σε ακόμη μεγαλύτερο κίνδυνο, συνάμα το πως θα εξελιχθεί αφορά ζωτικά το νεοελληνικό κράτος της Αθήνας.
Τέσσερις δεκαετίες μετά το προδοτικό πραξικόπημα της χούντας που ακολούθησε το ανάλγητο, αναξιόπιστο, στρατηγικά εγκληματικό και πολιτικά ντροπιαστικό δόγμα «η Κύπρος είναι μακριά» οι εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες της Κύπρου (πολλοί δεν γνωρίζουν ότι είναι το 82% της Μεγαλονήσου) διολίσθησαν από την μια υποχώρηση στην άλλη.
Αντί εφαρμογής της διεθνούς και ευρωπαϊκής νομιμότητας οι περισσότεροι αξιωματούχοι των δύο μορφικά πανομοιότυπων αριστεροδεξιών κυπριακών κομμάτων σέρνουν την Κυπριακή Δημοκρατία στην κατάργηση και την κυπριακή κοινωνία στην απόλυτη καταστροφή: Πλήρη!!! ένταξη της Μεγαλονήσου στα πεδία της Τουρκικής επικυριαρχίας, φυγή των Ελλήνων από την Κύπρο, μετατροπή όσων μείνουν σε δούλους των ισλαμιστών η σε γενίτσαρους, απίστευτη στρατηγική παγίδευση του νεοελληνικού κράτους και ανατίναξη όλων των Ελληνικών ερεισμάτων στα πεδία των χωρικών υδάτων, της υφαλοκρηπίδας και της ΑΟΖ.

Για να το πούμε διαφορετικά, η καταστολή της εσωτερικής και εξωτερικής κυριαρχίας του Ελληνικού κράτους που περιγράψαμε πιο πάνω και που όσοι ζουν ακόμη εδώ την ξέρουν καλά, είναι η μια όψη του νομίσματος.
Η άλλη όψη είναι η στρατηγική καταστροφή και η στρατηγική παγίδευση της Ελλάδας με προεκτάσεις που ακόμη και η πιο τολμηρή φαντασία δεν θα μπορούσε να προβλέψει.
Την στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές στην Κύπρο διεξάγεται προεκλογικός αγώνας όπου στην μια πλευρά είναι αξιωματούχοι που στην Ελβετία έδωσαν προτάσεις αφανισμού της Κυπριακής Δημοκρατίας και στην άλλη πλευρά είναι μόνοι και εγκαταλειμμένοι από την Αθήνα άνθρωποι και παρατάξεις που αγωνίζονται να αντιστρέψουν τον Χείμαρρο της συμφοράς. Γιατί η συμφορά δεν είναι μια υπόθεση αλλά βεβαιότητα. Κανείς δεν έχει παρά να διαβάσεις τι προτάσεις δόθηκαν στην Ελβετία από τον τότε και ίσως «μελλοντικό» πρόεδρο της Κυπριακής Δημοκρατίας.

Τι κάνουμε; Κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει αν μέσα στον συλλογικό υπαρξιακό πυρήνα της Ελλαδικής και Κυπριακής κοινωνίας κρύβεται και είναι ακόμη ζωντανό το ένστικτο επιβίωσης. Στην Κύπρο το δίλημμα είναι «απλό», δηλαδή να ανοίξει ένα παράθυρο ευκαιρίας με την καταψήφιση των δραστών της Ελβετίας. Στην Ελλάδα η κοινωνία είναι επιτακτικό να αποφύγει κάθε τάση εμφύλιου πολέμου. Όπως από καιρό γράφουμε αφενός ισχύει το «ποτέ εμφύλιος» που πολλοί θα ήθελαν και αφετέρου απαιτείται εγρήγορση για μια ειρηνική πολιτική επανάσταση που θα φέρει την δημοκρατία μέσα ίσως από μια Συνταγματική μεταρρύθμιση που θα καταστήσει τον πολίτη εντολέα, την ανακλητή εξουσία εντολοδόχο και την Ελληνική κοινωνία κάτοχο του κράτους. Το πώς επιτυγχάνεται μια τέτοια ειρηνική επανάσταση. Εάν όμως δεν επιτευχθεί και εάν η Ελλάδα παγιδευτεί στην Ανατολική Μεσόγειο το μέλλον είναι δυσοίωνο.
Προσθέτουμε λοιπόν ως εισαγωγή για το 2018 το πιο πάνω κείμενο στην περσινή ανάρτηση αρχές του 2017 όπου γράφτηκαν μερικά λόγια για την έννοια πατρίδα και την έννοια δημοκρατία και ελευθερία. Έννοιες οι οποίες βρίσκονται στον πυρήνα της διαχρονικής Ελληνικότητας και όσων την επικαλούνται αλλά επιπλέον αφορούν και όλες τις κοινωνίες.  

Θερμοπύλες

Τιμή σ’ εκείν
Θερμοπύλες
ους όπου στην ζωή των
ώρισαν και φυλάγουν Θερμοπύλες.
Ποτέ από το χρέος μη κινούντες·
δίκαιοι κ’ ίσοι σ’ όλες των τες πράξεις,
αλλά με λύπη κιόλας κ’ ευσπλαχνία·
γενναίοι οσάκις είναι πλούσιοι, κι όταν
είναι πτωχοί, πάλ’ εις μικρόν γενναίοι,
πάλι συντρέχοντες όσο μπορούνε·
πάντοτε την αλήθεια ομιλούντες,
πλην χωρίς μίσος για τους ψευδομένους.
Και περισσότερη τιμή τους πρέπει
όταν προβλέπουν (και πολλοί προβλέπουν)
πως ο Εφιάλτης θα φανεί στο τέλος,
κ’ οι Μήδοι επί τέλους θα διαβούνε.
 Κωνσταντίνος Π. Καβάφης
Και ο Χατζής σε μια αριστουργηματική μουσική απόδοση http://www.youtube.com/watch?v=KzFRXoovEbc&NR=1
Όμηρ
Όμηρος
ος, Θουκυδίδης, Αριστοτέλης και ο μεγάλος πολιτικός φιλόσοφος-ποιητής Κωσταντίνος Καβάφης. Ο τελευταίος τα συνόψισε όλα ιδιοφυώς σε μερικές μόνο σελίδες ποιητικά γραμμένες. Την Πόλη, την Ιθάκη, την Αλεξάνδρεια και τις Θερμοπύλες. [παρατίθενται στο τέλος του παρόντος]

  • «Πόλη» είναι η Πατρίδα, η Πολιτεία μας. Η Πολιτεία-Πατρίδα με την βαθύτερη έννοια του όρου μας προσφέρει συλλογική ελευθερία και την δυνατότητα απαλλαγμένου έξωθεν καταναγκασμών αθλήματος ενός δημοκρατικού κατ’  αλήθεια βίου σύμφωνα με την ανθρωπολογική ετερότητα κάθε συλλογικής οντότητας.
  • Η Πατρίδα προς την οποία απαιτείται να είμαστε προσανατολισμένοι στο ταξίδι των εθνών και των ανθρώπων είναι η Ιθάκη.
  • Έτσι προσανατολισμένοι απαιτείται «νάχουμε στον νου μας την Ιθάκη». «Το Φθάσιμο εκεί είν’ ο προορισμός» μας. Το πως θα είμαστε προσανατολισμένοι και τι στάσεις και αποφάσεις θα υιοθετούμε κατά την διάρκεια του ταξιδιού ενέχει μεγάλη σημασία.
  • Όντας μέσα στην ΠόληΑλεξάνδρειά μας, όμως, ποτέ δεν πρέπει να ξεχνούμε ότι ο κόσμος έξω από αυτήν είναι θανατηφόρα ανταγωνιστικός. Να μην μας παίρνει ο ύπνο
    Οδύσσεια6
    ς. Διαφορετικά κάποια στιγμή θα την αποχαιρετίσουμε.
  • Ο δε ανθρώπινος πολιτισμός και ότι πιο υψηλό αντιπροσωπεύει κορυφώνεται στις ΘερμοπύλεςΕκεί όπου υπερασπιζόμαστε την πατρίδα, την οικογένεια, τον κόσμο μας και την ελευθερία μας. Κατά κάθε εισβολέα.
Τίποτα «ιδεαλιστικό» ή εξωπραγματικό σε όλα αυτά. Καμιά εσχατολογία: Όλα είναι πραγματικά, αληθινά και ανθρώπινα. Είναι ο επίγειος κόσμος  των πολλών κοινωνιών οι οποίες διαθέτουν οντολογική ετερότητα ιδιαίτερη, ιδιόμορφη, ετερογενή και ανομοιογενή. Εξ ου και οι πλανητικές ή περιφερειακές ανθρωπολογικές εξομοιώσεις και πολιτικές εξισώσεις που κηρύττουν όλα τα μοντερνιστικά ιδεολογικά δόγματα ήταν και θα είναι πάντα μια εσχατολογική παράκρουση ή μια μεταμφίεση αξιώσεων ισχύος [ΗΘΙΚΗ και ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑ Η μη θεσπισμένη ισχύς στην διεθνή  πολιτική. Πολιτική θεολογία versus πολιτική θεωρία και η σημασία της αξιολογικά ελεύθερης περιγραφής και ερμηνείας των διεθνών φαινομένων http://wp.me/p3OqMa-13c – http://wp.me/p3OlPy-1bH]
Kosmo8ewria
Τόσο απλά αυτά και τόσο ορατά, τόσο πραγματικά και αληθινά, πλην μεγάλη η σύγχυση τους Νέους Χρόνους. Δράστες: Οι μοντερνιστικές ιδεολογίες και τα μεταφυσικά, εξομοιωτικά, εξισωτικά και εσχατολογικά δόγματα των ποικίλων τους εκδοχών και αποχρώσεων. Οι κράχτες πολλοί, πολλών αποχρώσεων, άλλοτε συνειδητοί άλλοτε κινούμενοι αφελώς και ανεπίγνωστα. Τα ανυπόστατα ιδεολογήματα και τα θεωρήματα των τελευταίων αιώνων σωρευμένα είναι υψηλότερα από το Έβερεστ.

Τα μοντερνιστικά ιδεολογικά δόγματα είναι προγραμματικά και εγγενώς αντί-πνευματικά-υλιστικά με αναπόδραστη κατάληξη τον μεταμοντέρνο μηδενισμό λίγο πολύ, συνειδητά ή ανεπίγνωστα, προδιαγραφών Μαρκήσιου de Sade [βλ. Κονδύλης «Ευρωπαϊκός Διαφωτισμός» Β τόμος στα περί «συνεπών υλιστών» και Π. Ήφ. «Κοσμοθεωρία των Εθνών» κεφ. 4 και 5]. Είναι επίσης προγραμματικά και εγγενώς διεθνιστικά και ως εκ τούτου κατά της έννοιας πατρίδα και υπέρ των εκάστοτε ηγεμονικών δυνάμεων.
Ηγεμονικές δυνάμεις οι οποίες διαχρονικά εφευρίσκουν ποικίλα εσχατολογικά οικουμενιστικά δόγματα για να μεταμφιέζουν τις ηγεμονικές αξιώσεις ισχύος. Πάντα βρίσκουν ανυποψίαστους αφελείς Ιθαγενείς, χρήσιμους ηλίθιους, οδοιπόρους προς τα Σούσα ή τους αδίστακτους εγχώριους πραιτοριανούς και Εφιάλτες κάθε κοινωνίας κάθε ιστορικής περίστασης και συγκυρίας.
Πάντως, είναι να τους λυπάσαι όλους αυτούς. Αλλά και να τους φοβάσαι γιατί είναι πολιτικά ανορθολογικοί και επικίνδυνοι. [Π. Ήφαιστος, Η ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΤΟΥ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟΥ ΡΟΚΑΝΙΣΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΝΕΟΕΛΛΗΝΩΝ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΡΙΖΕΣ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙ-ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΝΕΟΤΕΡΗΣ ΣΚΕΨΗΣ. Συμπεριλαμβάνει απόσπασμα από το «Κοσμοθεωρία των Εθνών» http://wp.me/p3OqMa-1ie]
Δεν χρειάζεται να επεκταθούμε εδώ για ζητήματα που έχουν αναλυθεί εκτενώς αλλού. Λέμε μόνο ότι τα εσχατολογικά αντί-πνευματικά-υλιστικά μοντερνιστικά ιδεολογικά δόγματα όλων των εκδοχών βρίσκονται στον αντίποδα της ανθρωποκεντρικά νοούμενης Αριστοτελικής Πολιτικής συγκρότησης. [ΜΕΤΑΜΟΝΤΕΡΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΡΟΚΑΝΙΖΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΚΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΛΗΓΟΥΝ ΣΕ ΜΙΑ ΝΕΑ ΕΚΔΟΧΗ ΤΩΝ ΣΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΓΟΜΟΡΡΩΝ http://wp.me/p3OlPy-1kS]

Πολιτική νοούμενη όχι ως τυχαία «εταιρική» συνεύρεση τυχάρπαστων «ιδιωτών». Ιδιωτών μηδενιστών, φιλοτομαριστών, φίλαυτων, που κινούνται αποκλειστικά με άπληστα χρησιμοθηρικά κίνητρα, άσωτους και ηδονιστές. Κοντολογίς «Σόδομα και Γόμορρα», έννοια που αλλού ορίσαμε ιδεοτυπικά για να περιγράψουμε τη διαδρομή και την κατάληξη του μεταμοντερνισμού ίσαμε τις έσχατες συνέπειές του, που προϋποθέτουν μία ισοπεδωμένη και εκμηδενισμένη ανθρωπολογία.
Από καταβολής κόσμου πολιτικός πολιτισμός σήμαινε ότι οι άνθρωποι συγκροτούνται γύρω από Κοινωνικά και Πολιτικά γεγονότα που εκπληρώνουν τους σκοπούς που θέτουν ως συλλογική οντότητα. Το Πολιτικό γεγονός, ακριβώς, είναι να εντάξει και προσαρμόσει τις ταλαντώσεις της ανθρώπινης φύσης στις επιταγές του συλλογικού πολιτισμένου βίου. Έτσι ορίζεται ο πολιτικός πολιτισμός  και ανεξαρτήτως βαθμίθων πολιτικής  ωρίμανσης είναι ασύμβατος με την ιδιωτεία και την κυριαρχία θηριωδών συνδρόμων.
Εντός της Πολιτείας τα μέλη-πολίτες είναι μέρος του δημοκρατικού σώματος πολιτών και όχι στήλη ύλης. Είναι πολίτες προικισμένοι με ανθρώπινη φύση, ψυχή και πνεύμα. Επιδίδονται αενάως, όπως είπαμε, στον συλλογικό κατ’ αλήθειαν βίο και στην διαρκή αναζήτηση του συμβατού με αυτό τρόπου ζωής.
Σωστά νοούμενη η Πατρίδα ως πολιτικός πολιτισμός, ευνομία, ευταξία, ευημερία, ασφάλεια και αυτοσυντήρηση, προϋποθέτει Πολίτες δημοκρατικά προσανατολισμένους προς την πολιτική ελευθερία και με θέσφατο την εθνική ανεξαρτησία (στην  κλασική εποχή ονομαζόταν το «ιδεώδες της ανεξαρτησίας» και εθεωρείτο προϋπόθεση δημοκρατικής συγκρότησης και φοράς κίνησης προς την πολιτική ελευθερία). [Tο εθνοκρατοκεντρικό διεθνές σύστημα και η διαδρομή της ανθρωποκεντρικής πολιτικής θεμελίωσης http://wp.me/p3OlPy-1id].
Τουτέστιν, το ταξίδι προς αυτή την Ιθάκη, εξ αντικειμένου, δεν συντελείται μόνο όταν βρίσκεσαι κάπου μακριά και προσανατολίζεσαι προς αυτή αλλά και όταν ζεις μέσα σε αυτή, μέσα στην Πόλη σου, για να θυμηθούμε τον Καβάφη. Μέσα στην Πόλη-Πατρίδα ταξίδι σημαίνει Κοινωνικό και Πολιτικό γεγονός που οδηγεί σε ευημερία, ευνομία, ευταξία και ασφάλεια.  Για να παραφράσουμε τον μεγάλο Αλεξανδρινό πολιτικό στοχαστή και Ποιητή, την Πόλη σου μην την ρημάξεις και μην την χαλάσεις. Καινούριους τόπους δεν θα βρεις, δεν θάβρεις άλλες θάλασσες. Η πόλις θα σε ακολουθεί. Στους δρόμους θα γυρνάς τους ίδιους. Και στες γειτονιές τες ίδιες θα γερνάς·» … Για τα αλλού — μη ελπίζεις— δεν έχει πλοίο για σε, δεν έχει οδό. Έτσι που τη ζωή σου ρήμαξες εδώ στην κώχη τούτη την μικρή, σ’ όλην την γη την χάλασες.»
Εντός της Πολιτείας στην βάση των πολιτικών τους παραδόσεων, της ανθρωπολογικής τους φυσιογνωμίας και των πνευματικών τους ιδιοτήτων επιδίδονται στο άθλημα του κατ’ αλήθειαν βίου. Πολιτική συγκρότηση έτσι νοούμενη είναι σύμμειξη και μέθεξη αισθητών και πνευματικών για τον προσδιορισμό του συλλογικού τρόπου ζωής, της διανεμητικής δικαιοσύνης και των πολιτικοοικονομικών και κοινωνικών ιεραρ
Θουκυδιδης
χιών. Πολιτική συγκρότηση, πρέπει να τονίσουμε και να υπογραμμίσουμε, βρίσκεται στον αντίποδα όλων των  ιδεολογικών δογμάτων του μοντερνισμού και των γραμμικών και επίπεδων συνταγών τους κατασκευής γραμμικών και επίπεδων ανθρώπων στερημένων πνεύματος, πολιτισμών και πολιτικών παραδόσεων.

Τίποτα γραμμικό δεν υπάρχει όταν το Κοινωνικό και Πολιτικό γεγονός δεν είναι υλιστικό αλλά άθλημα σύμμειξης και μέθεξης αισθητών και πνευματικών. Σε αντίθεση με τα εσχατολογικά υλιστικά μοντερνιστικά ιδεολογικά δόγματα η Πολιτική συγκρότηση δεν μπορεί να γίνει χωρίς ανθρώπους ζωντανούς και προικισμένους με ψυχή και πνεύμα. Όταν αυτό παραγνωριζόταν ή όταν τώρα αυτό συμβαίνει επειδή κάποιοι επιβάλλουν πολιτική συγκρότηση στην βάση του ενός ή άλλου (ιδεολογικού) δόγματος, έχουμε δεσποτεία, εθνοκαθάρσεις για να επιτευχθεί η ποθητή αμιγώς υλιστική ανθρωπολογία.
Οι εθνοκαθάρσεις και γενοκτονίες γέμισαν την σύγχρονη ιστορία μεγάλα νεκροταφεία στο όνομα συμμόρφωσης με τις επιταγές του ενός ή άλλου δόγματος κατασκευής  υλιστικής πολιτικής ανθρωπολογίας. Οι άνθρωποι, βυθισμένοι μέσα στις παρωχημένες ιδεολογικές συζητήσεις δεν βλέπουν αυτά τα μεγάλα νεκροταφεία. Σήμερα, βέβαια, σε πολλά κράτη συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας, έχουμε έσχατη κατάντια: Οι κοινωνίες και τα μέλη τους διατάζονται και εξοντώνονται από τοκογλύφους και κερδοσκόπους που λειτουργούν ανεξάρτητα ή βρίσκονται στη υπηρεσία ηγεμονικών κρατών. Πρόκειται για απόληξη της ίδιας λογικής που στο όνομα διεθνισμών και κοσμοπολιτισμών αποδυναμώνεται ο θεσμός πολιτικού ορθολογισμού που είναι το εθνοκράτος κάθε κοινωνικής οντότητας [Π. Ήφαιστος, ΜΕΤΑΜΟΝΤΕΡΝΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ http://wp.me/p3OqMa-1ij]
Υπό ένα γενικότερο πρίσμα, τα μοντερνιστικά ιδεολογικά δόγματα των τελευταίων αιώνων για λόγους που εξηγούμαι σε άλλη περίπτωση αποπροσανατόλισαν το ταξίδι των κρατών και των ανθρώπων. Έκαναν αναρίθμητους να κινούνται όχι προς την Ιθάκη τους αλλά προς κατευθύνσεις αντίθετες και τόπους εσχατολογικά προσδιορισμένους και ανύπαρκτους. [Μοντερνισμός, το ιδεολογικό φαινόμενο και η μεταμοντέρνα διολίσθηση προς τα ανθρωπολογικά Σόδομα και Γόμορρα. http://wp.me/p3OlPy-Zv  και ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΑ ΜΠΕΡΔΕΜΑΤΑ ΚΑΙ Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΕΘΝΙΚΟΎ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ http://wp.me/p3OlPy-Vv ]
Τα μέλη πολλών κοινωνιών πείστηκαν να ξεχάσουν ότι πολιτικά μιλώντας πέραν της Πόλης-Πατρίδας δεν έχουν κάτι άλλο. Τους έπεισαν να λησμονήσουν ότι ο κόσμος τους είναι η Πατρίδα,  οι κοσμοθεωρίες τους, η οικογένεια, οι πολιτικές τους παραδόσεις και η πολιτειακή τους συγκρότηση. Η διαδρομή των τελευταίων αιώνων καταμαρτυρεί ότι πολλοί κινήθηκαν προς κατευθύνσεις αντίθετες από τον προορισμό του
Οδυσσέας17
ς, δηλαδή την Ιθάκη-Πατρίδα ή όταν βρίσκονταν μέσα σε αυτή, αλληθώριζαν προς ανύπαρκτους ιδεολογικά-εσχατολογικά προσδιορισμένους κόσμους.

Ακόμη χειρότερα, με στάσεις, αποφάσεις  και συμπεριφορές ποικίλων αποχρώσεων και εκδοχών τα ιδεολογικά δόγματα στην  υπηρεσία των εκάστοτε ηγεμονικών δυνάμεων εξωθούν ουκ ολίγους να λιποτακτήσουν. Να εγκαταλείψουν τις Θερμοπύλες τους.
Στις Θερμοπύλες, βασικά, των δύο πυλώνων της πολιτισμένης πολιτικής συγκρότησης, της οικογένειας και της πατρίδας. Ακριβώς, η έσχατη κατάληξη των μοντερνιστικών δογμάτων, δηλαδή ο μεταμοντερνισμός, συρρικνώνει ανθρωπολογικά τους πολίτες και τους πολιτισμούς θεσμούς, τις πολιτικές παραδόσεις, τις συλλογικά σμιλευμένες πολιτικές ηθικές και τις οικείες κοσμοθεωρίες. Αποδυναμώνει την Πολιτεία και την καθιστά έτσι αναλώσιμη και τρωτή.
Τα πιο πάνω θεωρώ ότι είναι μια περιγραφή του αυτονόητου και του πασιφανούς. Καθότι πολιτικός πολιτισμός και κάθε άλλη οργανωμένη ομάδα ανθρώπων, οικογένεια ή άλλη, συνεπάγεται δεσμούς. [Π. Ήφαιστος, Οντολογική θεμελίωση του Πολιτικού και ο ρόλος της ισχύος στην αθέσπιστη διεθνή πολιτική: Πολιτικός στοχασμός versus Πολιτική Θεολογία ttp://wp.me/p3OlPy-1noΔεσμούς οντολογικούς οι οποίοι όσο πιο ισχυροί είναι τόσο περισσότερο εντός ενός εθνικά ανεξάρτητου κράτους ευημερούμε με ασφάλεια:
  • Εντός της οικογένειας οι δεσμοί είναι εγγενείς και πανίσχυροι. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο όταν υπάρξει διάρρηξη οι κραδασμοί είναι εκκωφαντικοί και η κατεδάφιση καταστροφική. Εντός της οικογένειας στάσεις και συμπεριφορές χαμηλής ανθρωπολογικής υπόστασης και ποικίλες παρεκτροπές, ανωμαλίες και απιστίες κάθε είδους, προκαλούν διάρρηξη, κατεδάφιση και αγιάτρευτα τραύματα.
  • Εντός της πατρίδας τους δεσμούς τους σφυρηλατούμε Πολιτικά. Αριστοτελικά μιλώντας σημαίνει όπως είπαμε και το υπογραμμίζουμε σύμμειξη και μέθεξη των πνευματικών με τα αισθητά και όχι μόνο υλιστικές, χρησιμοθηρικές και ωφελιμιστικές σχέσεις.
  • Εντός της Πατρίδας, δεσμοί χαλαροί ή τραυματισμένοι λόγω ιδεολογικών διαιρέσεων και διαβρώσεων που οφείλονται σε εξωγενείς επήρειες,  προκαλούν το χείριστο των χειρίστων: τον εμφύλιο.
  • Η διάρρηξη των δεσμών είναι καταστροφική για όλους. Διάρρηξη μπορεί να παρατηρηθεί σε όλα τα άλλα είδη και αποχρώσεις εθνικών ομαδοποιήσεων. Η ενότητα και οι ισχυροί δεσμοί είναι πάντα ένα άθλημα και ένα στοίχημα.
  • Στην οικογένεια και στην πατρίδα, όσο ισχυρότεροι είναι οι δεσμοί, τονίζουμε ξανά και  υπογραμμίζουμε, τόσο περισσότερο καταστροφική είναι η διάρρηξή τους. Η κατεδάφισή τους προκαλεί ισχυρούς κραδασμούς και αναιρέσεις ή εκμηδενισμούς όλων των ανθρώπινων επιτευγμάτων. Επιτευγμάτων εθνικών, οικογενειακών, ατομικών, πολιτικών, και πολιτειακών. Γι’ αυτό πρωταρχική μέριμνα των ανθρώπων είναι η σφυρηλάτηση δεσμών, η διαφύλαξή τους και η αποφυγή εμφύλιων διενέξεων.
Προϋπόθεση πολιτειακού βίου δημοκρατικά προσανατολισμένου προς την Πολιτική Ελευθερία, είναι η εθνική ανεξαρτησία. Στην Κλασική εποχή το «ιδεώδες της Ανεξαρτησίας» το οποίο εθεωρείτο αναγκαία και μη εξαιρετέα προϋπόθεση δημοκρατικού βίου. Και επειδή πολλά λέγονται ως προς το τι είναι δημοκρατία ας το κάνουμε σαφές ότι η έννοια αυτή εδώ δεν σημαίνει κ κάποια ιδεολογική συνταγή πολιτικοανθρωπολογικής κατασκευής αλλά ταξίδι προς την Πολιτική Ελευθερία υπό συνθήκες Συλλογικής Ελευθερίας, δηλαδή Εθνικής Ανεξαρτησίας:
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΕΞ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ, ΣΗΜΑΙΝΕΙ:
  •   Φορά κίνησης που οδηγεί σε ΟΛΟΕΝΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ,
  •   «Κατοχή» του κράτους από την κοινωνία,
  •  Ολοένα μεγαλύτερο έλεγχο της εντολοδόχου εξουσίας από τον αυτεξούσιο εντολέα πολίτη,
  •   Πολιτικές συνθήκες που επιτρέπουν κατακτήσεις στα πεδία της ατομικής, κοινωνικής και πολιτικής ελευθερίας και
  •  Κατοχύρωση της εθνικής ανεξαρτησίας ως κοσμοθεωρητικού θεσφάτου που διασφαλίζει την συλλογική ελευθερία των πολιτών μιας οποιασδήποτε κοινωνίας
Αυτή είναι, πρωτίστως, η διαχρονική, οικουμενική και άφθαρτη πολιτική παράδοση της Ελληνικότητας. Τα υπόλοιπα είναι ιδεολογήματα και θεωρήματα των πολιτικά ανυπόστατων ιδεολογικών δογμάτων της μοντερνιστικής και μεταμοντέρνας ιστορικής φάσης που ήδη τελείωσε. Το γεγονός ότι μερικοί ακόμη παραμιλούν με άξονα αυτά τα δόγματα είναι κεκτημένη ταχύτητα της ψυχροπολεμικής εποχής.
Κ. Π. Καβάφης
Ακολουθούν τα ποιήματα του Καβάφη που ανέφερα πιο πάνω. Στο τέλος παραθέτω ξανά την κορύφωση που πέτυχε στις «Θερμοπύλες». Ακολουθεί  επίσης ποίημα του Ευαγόρα Παλληκαρίδη και μελωδικές αποδόσεις.

Άποψή μου είναι ότι το «Θερμοπύλες» είναι κλασικός διαχρονικός ύμνος για τον πολιτικό πολιτισμό, τους προσανατολισμούς των ανθρώπων και των  κοινωνιών, την πολιτική ηθική και την σημασία των κοσμοθεωριών και των πολιτικών παραδόσεων για την υπόσταση των κοινωνιών και την ελευθερία. Ταυτόχρονα και μια έξοχη περιγραφή ενός κόσμου που ποτέ δεν κινούνταν γραμμικά. Μηδενική εσχατολογία. Μηδενικός ιδεαλισμός. Μηδενική πολιτική θεολογία.
Είναι το ταξίδι της Οδύσσειας προς την Πατρίδα-Ιθάκη στις Θερμοπύλες της οποίας όταν στεκόμαστε με πίστη, αφοσίωση και διάθεση αυτοθυσίας είναι ασφαλής και ευημερούσα. Και το αντίστροφο.
Η ΠΟΛΙΣ
Είπες· «Θα πάγω σ’ άλλη γη, θα πάγω σ’ άλλη θάλασσα.
Μια πόλις άλλη θα βρεθεί καλλίτερη από αυτή.
Κάθε προσπάθεια μου μια καταδίκη είναι γραφτή·
κ’ είν’ η καρδιά μου — σαν νεκρός — θαμένη.
Ο νους μου ως πότε μες στον μαρασμόν αυτόν θα μένει.
Όπου το μάτι μου γυρίσω, όπου κι αν δω
ερείπια μαύρα της ζωής μου βλέπω εδώ,
που τόσα χ
Καβάφης 001
ρόνια πέρασα και ρήμαξα και χάλασα.»

Καινούριους τόπους δεν θα βρεις, δεν θάβρεις άλλες θάλασσες.
Η πόλις θα σε ακολουθεί. Στους δρόμους θα γυρνάς
τους ίδιους. Και στες γειτονιές τες ίδιες θα γερνάς·
και μες στα ίδια σπίτια αυτά θ’ ασπρίζεις.
Πάντα στην πόλι αυτή θα φθάνεις. Για τα αλλού — μη ελπίζεις—
δεν έχει πλοίο για σε, δεν έχει οδό.
Έτσι που τη ζωή σου ρήμαξες εδώ
στην κώχη τούτη την μικρή, σ’ όλην την γη την χάλασες.

Κωνσταντίνος Π. Καβάφης


Ιθάκη 

http://www.youtube.com/watch?v=FhRSFbrS6Q0 
Σα βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη,
να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος,
γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις.
Τους Λαιστρυγόνας και τους Κύκλωπας,
τον θυμωμένο Ποσειδώνα μη φοβάσαι,
τέτοια στον δρόμο σου ποτέ σου δεν θα βρεις,
αν μεν’ η σκέψις σου υψηλή, αν εκλεκτή
συγκίνησις το πνεύμα και το σώμα σου αγγίζει.
Τους Λαιστρυγόνας και τους Κύκλωπας,
τον άγριο Ποσειδώνα δεν θα συναντήσεις,
αν δεν τους κουβανείς μες στην ψυχή σου,
αν η ψυχή σου δεν τους στήνει εμπρός σου.
Να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος.
Πολλά τα καλοκαιρινά πρωϊά να είναι
που με τι ευχαρίστησι, με τι χαρά
θα μπαίνεις σε λιμένας πρωτοειδωμένους,
να σταματήσεις σ’ εμπορεία Φοινικικά,
και τες καλές πραγμάτειες ν’ αποκτήσεις,
σεντέφια και κοράλλια, κεχριμπάρια κ’ έβενους,
και ηδονικά μυρωδικά κάθε λογής,
όσο μπορείς πιο άφθονα ηδονικά μυρωδικά,
σε πόλεις Αιγυπτιακές πολλές να πας,
να μάθεις και να μάθεις απ’ τους σπουδασμένους.
Πάντα στον νου σου νάχεις την Ιθάκη.
Το φθάσιμον εκεί ειν’ ο προορισμός σου.
Αλλά μη βιάζεις το ταξείδι διόλου.
Καλλίτερα χρόνια πολλά να διαρκέσει
και γέρος πια ν’ αράξεις στο νησί,
πλούσιος με όσα κέρδισες στο δρόμο,
μη προσδοκώντας πλούτη να σε δώσει η Ιθάκη.
Η Ιθάκη σ’έδωσε τ’ ωραίο ταξείδι.
Χωρίς αυτήν δεν θάβγαινες στον δρόμο.
Άλλα δεν έχει να σε δώσει πια.
Κι αν πτωχική την βρεις, η Ιθάκη δε σε γέλασε.
Έτσι σοφός που έγινες, με τόση πείρα,
ήδη θα το κατάλαβες οι Ιθάκες τι σημαίνουν.

Κωνσταντίνος Π. Καβάφης

Απολείπειν ο Θεός Αντώνιον

Καβάφης Αλεξάνδρειαχειρογρ
Σαν έξαφνα, ώρα μεσάνυχτ’, ακουσθεί
αόρατος θίασος να περνά
με μουσικές εξαίσιες, με φωνές—
την τύχη σου που ενδίδει πια, τα έργα σου
που απέτυχαν, τα σχέδια της ζωής σου
που βγήκαν όλα πλάνες, μη ανωφέλετα θρηνήσεις.
Σαν έτοιμος από καιρό, σα θαρραλέος,
αποχαιρέτα την, την Aλεξάνδρεια που φεύγει.
Προ πάντων να μη γελασθείς, μην πεις πως ήταν
ένα όνειρο, πως απατήθηκεν η ακοή σου·
μάταιες ελπίδες τέτοιες μην καταδεχθείς.
Σαν έτοιμος από καιρό, σα θαρραλέος,
σαν που ταιριάζει σε που αξιώθηκες μια τέτοια πόλι,
πλησίασε σταθερά προς το παράθυρο,
κι άκουσε με συγκίνησιν, αλλ’ όχι
με των δειλών τα παρακάλια και παράπονα,
ως τελευταία απόλαυσι τους ήχους,
τα εξαίσια όργανα του μυστικού θιάσου,
κι αποχαιρέτα την, την Aλεξάνδρεια που χάνεις.

ΘΕΡΜΟΠΥΛΕΣ 

http://www.youtube.com/watch?v=KzFRXoovEbc&NR=1
Τιμή σ’ εκείνους όπου στην ζωή των
ώρισαν και φυλάγουν Θερμοπύλες.
Ποτέ από το χρέ
Θερμοπύλες
ος μη κινούντες·
δίκαιοι κ’ ίσοι σ’ όλες των τες πράξεις,
αλλά με λύπη κιόλας κ’ ευσπλαχνία·
γενναίοι οσάκις είναι πλούσιοι, κι όταν
είναι πτωχοί, πάλ’ εις μικρόν γενναίοι,
πάλι συντρέχοντες όσο μπορούνε·
πάντοτε την αλήθεια ομιλούντες,
πλην χωρίς μίσος για τους ψευδομένους.
Και περισσότερη τιμή τους πρέπει
όταν προβλέπουν (και πολλοί προβλέπουν)
πως ο Εφιάλτης θα φανεί στο τέλος,
κ’ οι Μήδοι επί τέλους θα διαβούνε.

Κωνσταντίνος Π. Καβάφης
fylakismena-mnimata01
Ευαγόρας Παλληκαρίδης
E. Παλληκαρίδης
E. Παλληκαρίδης
Θα πάρω μιαν ανηφοριά
θα πάρω μονοπάτια
να βρω τα σκαλοπάτια
που παν στη Λευτεριά.
Θ’ αφήσω αδέλφια συγγενείς,
τη μάνα, τον πατέρα
μες τα λαγκάδια πέρα
και στις βουνοπλαγιές.
Ψάχνοντας για τη Λευτεριά
θα ‘χω παρέα μόνη
κατάλευκο το χιόνι,
βουνά και ρεματιές.
Τώρα κι αν είναι χειμωνιά,
θα ‘ρθει το καλοκαίρι
τη Λευτεριά να φέρει
σε πόλεις και χωριά.
Θα πάρω μιαν ανηφοριά
θα πάρω μονοπάτια
να βρω τα σκαλοπάτια
που παν στη Λευτεριά.
Τα σκαλοπάτια θ’ ανεβώ,
θα μπω σ’ ένα παλάτι,
το ξέρω θάν’ απάτη,
δεν θάν’ αληθινό.
Μες το παλάτι θα γυρνώ
ώσπου να βρω τον θρόνο,
βασίλισσα μια μόνο
να κάθεται σ’ αυτό.
Κόρη πανώρια θα της πω,
άνοιξε τα φτερά σου
και πάρε με κοντά σου,
μονάχα αυτό ζητώ.
Γεια σας παλιοί συμμαθηταί.
Τα τελευταία λόγια τα γράφω σήμερα για σας.
Κι όποιος θελήσει για να βρει
ένα χαμένο αδελφό, ένα παλιό του φίλο,
Ας πάρει μιαν ανηφοριά
ας πάρει μονοπάτια
να βρει τα σκαλοπάτια
που παν στη Λευτεριά.
Με την ελευθερία μαζί, μπορεί να βρει και μένα.
Αν ζω, θα μ΄ βρει εκεί.
«Την Ελλάδα αγαπώ αλλά και εσένα»
Ρώτησα τα μάτια που δακρύζουν
κάποια αλήθεια να μου πουν
κλαίνε πικρά να σ’ αντικρύσουν
γιατί μπορεί να σ’ αγαπούν.
την Ελλάδα αγαπώ αλλά κι εσένα
με έναν έρωτα μεγάλο αληθινό,
τα γαλάζια σου τα μάτια τα θλιμμένα
τον καθάριο της θυμίζουν ουρανό.
ρώτησε εκείνη υπνωτισμένος
μη σε δουν γιατί σιωπούν
το συνιστούν κι αυτά θλιμμένα
για να σου πουν πως σ’ αγαπούν
την Ελλάδα αγαπώ αλλά κι εσένα
με έναν έρωτα μεγάλο αληθινό,
τα γαλάζια σου τα μάτια τα θλιμμένα
τον καθάριο της θυμίζουν ουρανό.



Συναφείς παρεμβάσεις

Ο Ιωάννης Καποδίστριας και οι διπλωματικές διαπραγματεύσεις με τις Μεγάλες Δυνάμεις: Σχέσεις ισχυρών και λιγότερο ισχυρών κρατών στο σύγχρονο διεθνές σύστημα http://wp.me/p3OqMa-1p5

Π. Ήφαιστος, «ΟΙ ΑΦΕΤΗΡΙΕΣ ΤΟΥ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ» http://wp.me/p3OlPy-1FG – http://wp.me/p3OqMa-1oL
Π. Ήφαιστος, ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΙΣΜΟΣ, ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΤΕΡΝΙΣΤΙΚΟ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ http://wp.me/p3OqMa-1jx
ΜΕ ΑΦΟΡΜΉ ΤΗΝ ΕΟΡΤΗ ΤΩΝ ΘΕΟΦΑΝΕΊΩΝ: ΜΕΤΑΜΟΝΤΕΡΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΑ ΣΟΔΟΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΓΟΜΟΡΡΑ VERSUS ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ http://wp.me/p3OqMa-1jA
Π. Ήφαιστος, Η ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΤΟΥ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟΥ ΡΟΚΑΝΙΣΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΝΕΟΕΛΛΗΝΩΝ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΡΙΖΕΣ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙ-ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΝΕΟΤΕΡΗΣ ΣΚΕΨΗΣ. Συμπεριλαμβάνει απόσπασμα από το «Κοσμοθεωρία των Εθνών» http://wp.me/p3OqMa-1ie
 Οντολογική θεμελίωση του Πολιτικού και ο ρόλος της ισχύος στην αθέσπιστη διεθνή πολιτική: Πολιτικός στοχασμός versus Πολιτική Θεολογία http://wp.me/p3OlPy-1no – http://wp.me/p3OqMa-1hI
ΗΘΙΚΗ και ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΗ μη θεσπισμένη ισχύς στην διεθνή πολιτική. Πολιτική θεολογία versusπολιτική θεωρία και η σημασία της αξιολογικά ελεύθερης περιγραφής και ερμηνείας των διεθνών φαινομένων ­– http://wp.me/p3OlPy-1bH – http://wp.me/p3OqMa-13c
ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΈΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΡΝΙΣΜΟΎ ΚΑΙ Η ΚΑΤΆΛΗΞΉ ΤΟΥ: ΚΑΤΕΞΟΥΣΙΑΣΜΟΣ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΩΝ,ΤΟΚΟΓΛΥΦΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΚΡΑΤΩΝ http://wp.me/p3OqMa-138
Π. Ήφαιστος, ΜΕΤΑΜΟΝΤΕΡΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΡΟΚΑΝΙΖΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΚΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΛΗΓΟΥΝ ΣΕ ΜΙΑ ΝΕΑ ΕΚΔΟΧΗ ΤΩΝ ΣΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΓΟΜΟΡΡΩΝ http://wp.me/p3OlPy-1kS
Π. Ήφαιστος, ΤΑ ΜΕΤΑΜΟΝΤΕΡΝΑ ΣΟΔΟΜΑ ΚΑΙ ΓΟΜΟΡΡΑ, Η «ΚΟΣΜΟΘΕΩΡΙΑ ΤΩΝ ΕΘΝΩΝ» και συνθήκες που την κατεδαφίζουν. http://wp.me/p3OlPy-1bQ  –  http://wp.me/p3OqMa-15l
ΟΛΙΓΑΡΧΙΚΕΣ ΔΟΜΕΣ, ΜΟΝΤΕΡΝΙΣΜΟΣ, ΜΕΤΑΜΟΝΤΕΡΝΙΣΜΟΣ, ΔΕΣΠΟΤΕΙΑ VERSUS ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ / ΙΣΧΥΡΕΣ… http://wp.me/p3OlPy-10O 
«ΔΕΝΔΡΟ-ΦΟΒΙΑ», «ΦΥΛΛΟ-ΦΟΒΙΑ», «ΦΥΣΗ-ΦΟΒΙΑ» ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΜΟΝΤΕΡΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΥΡΡΙΚΝΩΣΗΣ http://wp.me/p3OlPy-ZS 
Η ΜΕΓΑΛΗ ΚΟΝΔΥΛΕΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗΣ ΠΑΛΗΣ ΠΟΥ ΠΑΓΙΔΕΥΣΕ ΤΗ ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΟΔΗΓΗΣΕ ΣΤΟΝ ΜΕΤΑΜΟΝΤΕΡΝΙΣΜΟ http://wp.me/p3OlPy-ZB 
Μοντερνισμός, το ιδεολογικό φαινόμενο και η μεταμοντέρνα διολίσθηση προς τα ανθρωπολογικά Σόδομα και Γόμορρα. http://wp.me/p3OlPy-Zv 
ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΑ ΜΠΕΡΔΕΜΑΤΑ ΚΑΙ Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΕΘΝΙΚΟΎ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ http://wp.me/p3OlPy-Vv 
Οι Έλληνες “μπουμπουνοκέφαλοι προοδευτικοί” http://wp.me/p3OlPy-BD 
ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΑΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ. ΤΟ ΑΒΑΣΤΑΚΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟ ΧΑΟΣ http://wp.me/p3OlPy-OE 
Π. Ήφαιστος – PIfestos

Στρατηγική Θεωρία–Κρατική Θεωρία https://www.facebook.com/groups/StrategyStateTheory/
Διεθνής πολιτική 21ος  αιώνας https://www.facebook.com/groups/InternationalPolitics21century/
Ελλάδα-Τουρκία-Κύπρος: Ανισόρροπο τρίγωνο https://www.facebook.com/groups/GreeceTurkeyCyprusImbalance/
Διαχρονική Ελληνικότητα https://www.facebook.com/groups/Ellinikotita/
Άνθρωπος, Κράτος, Κόσμος–Πολιτικός Στοχασμόςhttps://www.facebook.com/groups/Ifestos.political.thought/
Κονδυλης Παναγιώτης– https://www.facebook.com/groups/Kondylis.Panagiotis/
Θολό βασίλειο της ΕΕ https://www.facebook.com/groups/TholoVasileioEU/
Θουκυδίδης–Πολιτικός Στοχασμόςhttps://www.facebook.com/groups/thucydides.politikos.stoxasmos/
Μέγας Αλέξανδρος–Ιδιοφυής Στρατηγός και Στρατηλάτηςhttps://www.facebook.com/groups/M.Alexandros/
Εκλεκτά βιβλία που αξίζουν να διαβαστούν https://www.facebook.com/groups/eklektavivlia/
Ειρηνική πολιτική επανάσταση https://www.facebook.com/groups/PolitPeacefulRevolution/
Προσωπική σελίδα https://www.facebook.com/p.ifestos
Πολιτισμός, Περιβάλλον, Φύση, Ψάρεμα https://www.facebook.com/Ifestos.DimotisBBB
«Κοσμοθεωρία των Εθνών» https://www.facebook.com/kosmothewria.ifestos
Προσωπικό προφίλ https://www.facebook.com/panayiotis.ifestos

ΠΗΓΗ: https://piotita.gr/2017/12/27/%CF%80-%CE%AE%CF%86%CE%B1%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%82-%CF%80%CE%B1%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%B4%CE%B1-%CF%84%CE%B9-%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CE%BF%CE%B9-%CE%B8%CE%B5%CF%81%CE%BC%CE%BF%CF%80/
 Ανάρτηση από:geromorias.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.