Του Γεώργιου Λιανού
Σ
υνεχίζεται η διαδρομή στα «μαργαριτάρια» και στα όσα περιέχουν τα βιβλία γλώσσας στην ΣΤ’. Και εδώ παρατηρείται η παρουσία μικρών αγγελιών, πληθώρα συνταγών μαγειρικής, οδηγίες χρήσης συσκευών ανούσια κείμενα και ασκήσεις με σαχλό περιεχόμενο και ακατάλληλα για σχολικό βιβλίο. Υπάρχουν πολλές διαφημίσεις απροκάλυπτες, και αρκετά στοιχεία που καταδεικνύουν τη στροφή της παιδείας και της εκπαίδευσης σε ιδιωτικά και συντηρητικά μονοπάτια, γενόμενη προνόμιο για λίγους με βίλες, τρισεκατομμύρια και δισεκατομμύρια στους λογαριασμούς τους.
Στ’ δημοτικού /α τεύχος
Α) σελ. 14: υπάρχει Στιγμιαίος, αντί για Συνοπτικός Μέλλοντας
Β) σελ. 24: το ποίημα του Κωστή Παλαμά βρίσκεται στην εισαγωγική σελίδα του κεφαλαίου και δεν αποτελεί διδακτικό μάθημα, όπως θα μπορούσε να είναι.
Γ) σελ. 28: Δεν έχουν λόγο ύπαρξης οι μικρές αγγελίες σε σχολικό βιβλίο.
Δ) σελ 48-52: υπάρχουν απαράδεκτα κείμενα με συνταγές μαγειρικής («Μακαρόνια με κιμά», «Ρολόι για φάγωμα», «Φασολάκια βραστά»). Ποιος ο λόγος να υπάρχουν συνταγές σε ένα βιβλίο σχολικό; Δεν υπάρχουν κείμενα Ελλήνων και ξένων λογοτεχνών, κορυφαίων για να διδαχθεί η κλίση ρημάτων;
Η συνέχεια στο Δρόλο της Αριστεράς ΕΔΩ...
Ανάρτηση από:geromorias.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.