Σχόλιο του Δημήτρη Μπελαντή για τη δήλωση της Μαρίας Ρεπούση και ένας διαφωτιστικός διάλογος στο f.b
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΕΛΑΝΤΗΣ
Και πάλι,είχε μια brilliant ιδέα...
Στα σχολεία το 2019 δεν πρέπει να έχουν πορτραίτα ηρώων της εθνικιστικής και μισαλλόδοξης επανάστασης του 21, δηλαδή των λυσσασμένων σφαγέων των ετεροδόξων μουσουλμάνων και Οθωμανών, που τόσα χρόνια συμβίωναν ειρηνικά και φιλικά μαζί τους, στην όαση ειρηνικής συνύπαρξης των λαών, που λεγόταν Οθωμανική Αυτοκρατορία.
Προτείνω να μπουν άμεσα τα πορτραίτα του σουλτάνου Βαγιαζήτ που παραλίγο να μας απαλλάξει από τους ρωμαιοορθόδοξους μισοφασίστες πενήντα χρόνια πριν από το 1453, δηλαδή το 1403, αλλά τον πρόλαβε ο ανόσιος Τιμούρ Λεγκ, γνωστός και ως Ταμερλάνος, και αφού τον νίκησε, τον έκλεισε σε ένα κλουβί και τον τριγύριζε σαν άγριο ζώο. Αν θυμάμαι καλά, ο ήρωας Βαγιαζήτ είχε και έναν πολυεθνή και πολυπολιτισμικό στρατό στην διάθεση του, όπου υπήρχαν Κιρκάσιοι, Ρωμαίοι, Αρμένιοι.
Επίσης, θα μπορούσαμε στα σχολεία να βάλουμε το πορτραίτο του μεγάλου πολεμιστή σουλτάνου Σελίμ του Β' η του Γ' που λεγόταν Γιαβούζ δηλαδή Τρομερός, κατά αναλογία του φιλεύσπλαχνου τσάρου Ιβάν του Τρομερού.
Εναλλακτικά,μπορούμε να βάλουμε και τον ίδιο τον Ταμερλάνο, που ήταν πολύ ανεκτικός στους Νεστοριανους και Μονοφυσίτες Χριστιανούς. Τα καραμπινάτα εθνικιστικά στελέχη της επανάστασης του 21, που μάλλον ήταν και ξεσκολισμένοι αντισημίτες, να τα βγάλουμε αύριο κιόλας. Αποτελούν όνειδος για τον ανεκτικό πολιτισμό μας. Συγχαρητηρια, κυρία Ρεπούση. Δίκιο έχετε, για μια ακόμη φορά. Απο τον "συνωστισμό στη Σμύρνη" στο " πάρτυ με τον Ταμερλανο" (1.000.000 νεκροί στην μάχη της Άγκυρας κατά του Βαγιαζήτ, μεγάλη πολιτιστική άνθιση).
ΥΓ. Δεν αναφέρομαι στον μουσουλμανισμό,με τον οποίο δεν έχω κανένα πρόβλημα, στην απολυταρχική οθωμανική αυτοκρατορία αναφέρομαι,που ξαφνικά έγινε και ίνδαλμα. Η μάλλον όχι και πολύ ξαφνικά. Μην μου γράψει κανένας κρετίνος ότι είμαι ισλαμοφοβικός.
Θοδωρής Μαραγκουδάκης Γιατί όλοι αυτοί σαν τη Ρεπούση έχουν τέτοιο αβυσσαλέο μίσος για την Ελλάδα;
Γιάννης Κιουλέκας Θοδωρής Μαραγκουδάκης γιατί τα παίρνουν!
Η Ρ. έχει βγάλει ενα σκασμό λεφτά τα τελευταία χρόνια! Ο "συνωστισμός" είναι επίσημο κεμαλικό αφήγημα.
Δημήτρης Μπελαντής Σίγουρα κυκλοφορεί πολύ χρήμα κι όχι μόνο από την Τουρκία σε αυτά τα κυκλώματα.Αλλα αυτό δεν φτάνει να το εξηγήσει.Εχουν ένα αντιπατριωτικο πάθος που θυμίζει ,σε κάποιον βαθμό,αυτά που έγραφε ο Βίλχελμ Ράιχ στην Μαζική Ψυχολογία του Φασισμού.Αυτοι που λενε
Δημήτρης Μπελαντής Ότι είναι με το διαφορετικό έχουν μια σχεδόν λυσσασμένη αντίδραση σε συλλογικούς δεσμούς όπως η πατριδα, η κοινοτητα, η και η οικογένεια ακόμη ( δεν αναφέρομαι στην αυταρχική οικογένεια).Απέναντι στο συλλογικό και το όμοιο,που είναι το έτερο της δικής τους δήθεν στροφής στην ετερότητα,νοιώθουν ένα μισαλλοδοξα αρνητικό πάθος.Αν είχαν μια μεγαλύτερη εξουσία στα χέρια τους,θα εφάρμοζαν έναν πραγματικό ολοκληρωτισμό δήθεν υπέρ της " ετερότητας".Αυτή είναι η πικρή αλήθεια.
Δημήτρης Μπελαντής Μάλλον,θοδωρε,γιατί είναι εξαιρετικά ελιτιστες και δεύτερον γιατί έχουν πρόβλημα με τις ρίζες τους,τουτέστιν με τον βαθύτερο εαυτό τους.Ειναι πια διεθνές κοινωνικοψυχολογικο φαινόμενο,δεν αφορά μόνο την Ελλάδα.Στη Γερμανία οι antideutschen ( αντιγερμανοι) θεωρούν ότι η Γερμανία είναι ναζισμός νετα σκέτα,λες και δεν υπήρξε ο Μαρξ,ο Σίλλερ,ο Μπετόβεν,ο Καντ η η Ρόζα Λούξεμπουργκ.Μισος βαθύ,πατρίδα μου είναι όπου με πάει το αεροπλάνο,και φιλοισραηλ τοποθέτηση σε όλα τα επίπεδα.Την ίδια στιγμή που οι καλύτεροι των Εβραίων διεθνώς καταγγελουν τις φρικαλεότητες σε βάρος των Παλαιστινίων.
Abdülhalim Dede Πράγματι Δημήτρη.
Σε συγχαίρω.
Για να είσαι ΤΟΣΟ σίγουρος ότι τα παίρνει η Μαρία, εσύ θα της τα δίνεις ως βαποράκι.…Δείτε περισσότερα
Δημήτρης Μπελαντής Δεν είπα ειδικά για την Ρεπούση ότι τα παίρνει. Παρακαλώ να μην διαστρεβλώνονται αυτά που γράφω και.μαλιστα με σκοπό προβοκατσιας.Ειπα ότι στα ακραία " αντιπατριωτικα" δίκτυα,που αναπτύχθηκαν από την εποχή του Σημίτη και πέρα παρεμβαίνουν ΜΚΟ,διεθνή επιχειρηματικά κυκλώματα τύπου Σόρος ,γεωπολιτικά κέντρα και ορισμένες φορές και μυστικές υπηρεσίες.Το ότι μια στρατηγική είναι τόσο απλωμένη,ώστε στους χώρους των " δικαιωμάτων" ,οποία πετρα και να σηκώσεις είναι συχνά τα ίδια πρόσωπα,αυτό σημαίνει,αν θέλουμε να είμαστε υλιστές και όχι χειρομαντες,ότι διακινείται ισχύς και ισχύς χωρίς επαφές με εξουσίες και χρήματα δεν υφίσταται.Δεν μπορώ να πω για συγκεκριμένα άτομα ότι τα παίρνουν οσό δεν έχω απτες αποδείξεις.Μπορω να πω όμως γενικά ότι όπου υπάρχει γενικευμένη διεθνής προπαγάνδα κατά των εθνικών ταυτοτήτων,εκεί διακινείται ιμπεριαλιστική ισχύς.Αυτο,αγαπητέ,δεν λέγεται συκοφαντία ,αλλά πολιτική αξιολόγηση.Ουσιαστικα,αυτό το ρεύμα σκέψης μας λέει ότι μας κατασκεύασαν ως έθνος οι δυτικοί διανοούμενοι τον 18ο αιώνα και ότι με την αρχαία και την μεσαιωνική Ελλάδα πολιτιστικά ( το φυλετικο μου είναι από απεχθές ως παγερά αδιάφορο) δήθεν δεν έχουμε καμία συνέχεια η έστω όψεις συνέχειας.Οι άνθρωποι αυτοί πρώτον νομίζουν ότι το να είσαι Έλληνας είναι μια ταυτότητα η ένα διαβατήριο και ότι πρέπει να μισούμε την ιστορία και τις παραδόσεις μας,ακόμη και τις δημοκρατικές και κοινωνικές και να ντρεπόμαστε γι αυτές .Σε τελική ανάλυση,για κανέναν δεν έχω απόδειξη ότι τα παίρνει ούτε το ισχυρίζομσι συγκεκριμένα.Εικαζω όμως ότι πολλοί από αυτό το ρεύμα έχουν υλικά πλεονεκτήματα πολλών ειδών ( δεν υπάρχει μόνο το pay roll) γιατί σιγονταρουν την κυρίαρχη τάση προς την πολιτισμική παγκοσμιοποίηση.Κι ακόμη και αν δεν υπήρχαν καθόλου τα υλικά πλεονεκτήματα,το βαθύ αντιπατριωτικο μίσος και η αντιπατριωτικη αποδόμηση είναι μια τόσο μισητή ιμπεριαλιστική ιδεολογία,που ίσως αυτοί που την υπηρετούν με υλικά κίνητρα και δεν την πολυπιστευουν εσωτερικά δεν είναι και οι απόλυτα χειρότεροι.Συχνα,ο ιδεολογικά φανατικός μπορεί να κάνει.μεγαλυτερη ζημιά από τον πράκτορα.
Δημήτρης Μπελαντής Δημήτρης Μπελαντής Και στο κάτω κάτω,δεν υποχρεώνεται κανείς να γίνει Έλληνας πολίτης.Αν όμως θέλει να γίνει,θα πρέπει να ξέρει ,όπως και όσοι ήμασταν " γηγενείς" ,ότι η ελληνικότητα δεν είναι ένα σκέτο διαβατήριο ,ότι πρέπει να έχει κάποιες μίνιμουμ ιστορικές και γλωσσικές γνώσεις,και ακόμη αν δεν είναι λάτρης της εθνικής μας παραδοσης- και δεν εννοώ τις δικτατορίες και τους εθνικισμούς αλλά τις καλύτερες και δημοκρατικοτερες στιγμές της- δεν πρέπει πάντως να νοιώθει εχθρικά σε αυτήν.Αυτο κάνουν όλα τα πολιτισμένα και δημοκρατικά κράτη και αυτό πρέπει να κάνει και η Ελλάδα.Η ένταξη σε μια πολιτική κοινότητα δεν σημαίνει αναγκαστικά πλήρη εξελληνισμό ,αλλά δεν μπορεί και να σημαίνει αδιαφορία η εχθρότητα στην κοινότητα πολιτισμού,που είναι κάτι στενότερο από την πολιτική κοινότητα.Προφανως,ειναι αδιάφορο αν ο πολιτογραφημένος είναι λευκός,μαύρος η κόκκινος.Θα πρέπει όμως να θέλει πέρα από τα δικαιώματα ενός διαβατηρίου να θέλει να έχει μια στάση αλληλεγγύης και στην πολιτική κοινότητα ( Έλληνες πολίτες) και στην πολιτιστική κοινότητα ( Έλληνες όχι κατά το γένος ακριβώς αλλά κατά τον πολιτισμό και ιστορία).Αν η ελληνικότητα καταντήσει κάτι τελείως εργαλείακο και χειριστικο, ένα ταξιδιωτικό και διοικητικό έγγραφο,τότε εχουμε βάλει την υποθήκη ώστε σε λίγες δεκαετίες να μην υπάρχουμε ούτε ως πολιτιστική κοινότητα ( έθνος) ούτε ως πολιτική κοινότητα ( εθνικό κράτος).Για κάποιους αυτό είναι επιθυμητό,για όσους όμως διαφωνούμε,έχουμε το δικαίωμα να αντισταθούμε.
Chris Kotsakos Δημήτρης Μπελαντής γιατι εχουν ψαξει οι γηγενεις; γνωριζουν οι γηγενεις για το περιβοητο ρεσαλτο της Τριπολης; για τις διωξεις των σλαβομακεδονων απο το μεσοπολεμικο και μετεμφυλιακο κρατος; για την αιματοβαμενη πορεια του ελληνικου στρατου στην Ασια;…Δείτε περισσότερα
2
Τάσος Μελίτης Δημήτρης Μπελαντής , ευτυχώς που τα γράφεις σταράτα και τσουβαλάτα. Λυπάμαι πολύ, δεν γνωρίζω άλλους με το θάρρος το δικό σου. Πιστεύω υπάρχουν αρκετοί με τις απόψεις σου, αλλά φοβούνται να τις δημοσιεύσουν...
Δημήτρης Μπελαντής Chris Kotsakos, έγραψα καθαρά ότι απέναντι στον κοσμοπολιτισμό υπερασπίζω όχι "κάθε τι ελληνικό" αλλά τις δημοκρατικές και ριζοσπαστικές παραδόσεις αυτού του λαού και την πολιτισμική του συνεισφορά. Έσύ βάζεις τώρα πεντακόσια ζητήματα. Πολύ συνοπτικά : διαφωνώ με τις διώξεις κατά των σλαβομακεδόνων από το ελληνικό κράτος, έχω γράψει ένα ολόκληρο άρθρο στις αρχές του χρόνου με τον τίτλο "Ο ΣΥΡΙΖΑ, οι πελεκάνοι και ο ιμπεριαλισμός" για το μακεδονικό και δεν θα το επαναλάβω εδώ -βεβαίως, διαφωνώ και με την επιβλημένη το 24 στο ΚΚΕ παράλογη γραμμή περί"ανεξάρτητης Μακεδονίας και Θράκης" Β) διαφωνώ και πάντοτε διαφωνούσα με την μικρασιατική εκστρατεία , αλλά αυτό δεν με κάνει να ξεχνώ ούτε τις βιαιοπραγίες του ελληνικού στρατού κατά των Τούρκων αλλά ούτε και την γενικευμένη εθνοκάθαρση ουσιαστικά των Ελλήνων της Ανατολής από τον στρατό του Κεμάλ, δεν ντρέπομαι ούτε που είμαι Έλληνας ούτε ντρέπομαι , όταν νοιώθω αλληλεγγύη σε έναν ελληνικό πληθυσμό που διώχθηκε. Γ) Τώρα για την ελληνική επανάσταση του 21, κανείς δεν λέει ότι κάναν καλά που σφάξαν τον μουσουλμανικό και εβραϊκό πληθυσμό της Τρίπολης και ότι είμαστε υπερήφανοι γι αυτό, όμως η επανάσταση είναι συνήθως μια βίαιη διαδικασία, όπου η κοινωνική βάση και των δύο στρατοπέδων δυστυχώς υπόκειται σε βιαιότητες . Στον Ρώσικο Εμφύλιο, όποιος έμπαινε σε ένα χωριό όπου επικρατούσαν οι αντίπαλοι , τους πέρναγε από μαχαίρι- οι Λευκοί περισσότερο αλλά και οι Κόκκινοι όχι πολύ λίγο. Εκεί δεν θα είχαμε πρόβλημα, γιατί θ ήταν ένας από την πλευρά μας δίκαιος πόλεμος. Στην δημοκρατική και εθνική επανάσταση του 21 , επειδή δεν πολυταυτιζόμαστε ή είμαστε και αντίθετοι, θυμόμαστε αποκλειστικά τους αμάχους των αντιπάλων. Αν ταυτιζόμασταν,. θα τους είχαμε απωθήσει όσο πιο βαθιά γίνεται. Έλληνες άμαχοι δεν δολοφονήθηκαν το 1821, κατά την αφήγηση αυτήν. Ούτε στην Χίο και στα Ψαρά ούτε στην Κωνσταντινούπολη, ούτε στην Πελοπόνησσο κι την Κρήτη, όταν προέλαυνε ο Ιμπραήμ , ούτε ποτέ και πουθενά. Μόνο οι Έλληνες σκότωναν αμάχους γιατί ήταν "Ελληναράδες" και εθνικιστές, και κυρίως γιατί ήτανε Έλληνες.
Periklis Bozinakis Abdülhalim Dede Ο φασισμός, ο εθνομηδενισμος και η νεοταξίτικη ρουφιανιά μπορουν ενίοτε να κρυφτούν - η αμορφωσιά όμως όχι. Παρεμπιπτόντως, αν 'τα παίρνει' θα είναι η μόνη της δικαιολογία. Ο χρηματισμός είναι ελαφρυντικό στην περίπτωση τη δική της και …Δείτε περισσότερα
1
Απόκρυψη ή αναφορά
Μου αρέσει!
· Απάντηση
· 11 ώρες
Chris Kotsakos Δημήτρης Μπελαντής δυστυχως συντροφε δεν καταλαβαινεις το πνευμα αυτων που γραφω. Δεν αρνουμαι τις θηριωδιες του στρατου του Ιμπραημ, των κεμαλιστων εθνικιστων κλπ. Αυτα στην Ελλαδα ειναι κοινος τοπος, αυτα που δεν γνωριζει η αρνειται να γνωρισει ο κοσμος, γιατι πρεπει να συγκρουστει με το σκληρο πυρηνσ της εθνικης, αστικης ιδεολογιας, ειναι οτι κι εμεις εχουμε διαπραξει σφαγες κι οτι πχ οι λεγομενοι ηρωες του 21 ή πολλοι εξ αυτων εδρασαν με πολυ πιο ιδιοτελη κινητρα απ οτι συνηθως τους αποδιδει η εθνορομαντικη ιστοριογραφια ή η μαρξιζουσα τυπου κορδατου,πετρου ρουσου κλπ. Επισης δεν εκανα κανενα λογο για ντροπη καποιου που ανηκει στο ελληνικο εθνος κλπ, αυτα ειναι ακραιες ή γραφικες εκφρασεις ενος πολιτικα ασφαιρου και ναρκισσιστικου εξαρχειωβρυτου κοσμοπολιτισμου
1
Απόκρυψη ή αναφορά
Μου αρέσει!
· Απάντηση
· 11 ώρες
Ενεργός τώρα
Δημήτρης Μπελαντής Chris Kotsakos, σε εκτιμώ προσωπικά, αλλά στα εθνικά έχω πολύ διαφορετική εκτίμηση από την δική σου . Και ο λόγος είναι ότι δεν βρισκόμαστε σε μονομέτωπο αγώνα (όπως λάθος θεωρεί η πλειοψηφία της ριζοσπαστικής Αριστεράς) όπου παλεύουμε μόνο να αμφισβητήσουμε τους "εθνικούς μύθους" - σίγουρα υπάρχουν "εθνικοί μύθοι" για όλα τα έθνη ανεξαιρέτως - έναντι της Δεξιάς και του εθνικισμού γενικότερα. Παλεύουμε ως λαϊκές τάξεις και ως λαϊκό-δημοκρατικό στρατόπεδο και έναντι του συμμετρικού αντιπάλου, του φιλελεύθερου κοσμοπολιτισμού και της υπονόμευσης του εθνικού φαινομένου όχι από επαναστατική αλά από αστική ισοπεδωτική-καταναλωτική σκοπιά. Ποιός κίνδυνος είναι ο σημαντικότερος; Πριν από είκοσι χρόνια, θα σου έλεγα απερίφραστα ο εθνικισμός-σωβινισμός. Αυτό δηλαδή που λέει σήμερα η πλειοψηφία της ριζοσπαστικής Αριστεράς, μην ανοίγοντας κανένα μέτωπο στον κοσμοπολιτισμό και τον ατομικιστικό φιλελευθερισμό. Σήμερα, τα πράγματα παίζονται ως προς τον κύριο κίνδυνο , και μάλλον αυτό που ανέρχεται είναι το εθνικό ξερίζωμα, και ο επίσης απαράδεκτος εθνικισμός αναπαράγεται αντισταθμιστικά προς το εθνικό ξερίζωμα. Όπως ακριβώς το τζιχάντ προς την δυτική ομογενοποίηση του πλανήτη. Αυτό δεν καθιστά τον εθνικισμό αμελητέο ή μη επικίνδυνο. Σε κάθε περίπτωση η 200ετία από το 1821 είναι ένα ιδεολογικό ορόσημο. Αν εσύ θεωρείς ότι βασικό καθήκον είναι η αποδόμηση μιας επανάστασης που εκτός από εθνικοαπελευθερωτική ήταν και η σημαντικότερη δημοκρατική και αντιαπολυταρχική επανάσταση που συνέβη στην Ευρώπη μετά το 1789-1793 ή έστω η απομόνωση της δημοκρατικής πλευράς της από την εθνική, σε όλα τα άλλα θα είμαστε μαζί αλλά σε αυτό θα είμαστε πολιτικά αντίπαλοι. Νομίζω ότι το πνεύμα αυτών που γράφω εγώ είναι σαφές και απορρέει ευθέως από το γράμμα τους.
1
Απόκρυψη ή αναφορά
Μου αρέσει!
· Απάντηση
· 10 ώρες
Chris Kotsakos Δημήτρης Μπελαντής δεν μιλησα για αποδομηση της επαναστασης αλλα για την ορθη της αναγνωση, περα κι εναντιον των εθνορομαντικων μυθων. Συμφωνω απολυτα με το δημοκρατικο κι αντι- απολυταρχικο χαρακτηρα. Νομιζω θα υπαρξει αρκετος χρονος μεχρι τη συμπληρωση της 200ετιας για να γινουν αναγνωσεις, συζητησεις κλπ. Το βιβλιο του Ασδραχα που κυκλοφορησε πριν λιγο καιρο ειναι μια καλη ευκαιρια για επιστροφη στον ελληνικο 18ο και 19ο αιωνα
Απόκρυψη ή αναφορά
Μου αρέσει!
· Απάντηση
· 10 ώρες
Απαντήστε...
Θοδωρής Μαραγκουδάκης Το κακό έχει παραγίνει πάντως.
3
Απόκρυψη ή αναφορά
Μου αρέσει!
· Απάντηση
· 23 ώρες
Νικόλαος Πάλλης Τι έγινε πάλι; Δεν τα προλαβαίνουμε...
1
Απόκρυψη ή αναφορά
Μου αρέσει!
· Απάντηση
· 23 ώρες
Abdülhalim Dede ΠΩ ΠΩ ΠΩΩΩΩ!!!
Τα άρπαξε χοντρά!!!
http://repousi.gr/articles/22-09-2019...
Απόκρυψη ή αναφορά
REPOUSI.GR
«Έλληνες πολίτες ή Έλληνες το γένος;» Πελοπόννησος, 22.09.2019«Έλληνες πολίτες ή Έλληνες το γένος;» Πελοπόννησος, 22.09.2019
Μου αρέσει!
· Απάντηση
· 22 ώρες
Ο χρήστης Dimitris Alexiou απάντησε · 1 απάντηση 9 ώρες
Ενεργός τώρα
Δημήτρης Μπελαντής Κι επειδή ορισμένοι νομίζουν ότι συνομιλούν με αγράμματους,η άποψη της κ..Ρεπούση είναι μια παραλλαγή της άποψης του Χάμπερμας περί συνταγματικού πατριωτισμού.Αν και ταλαντεύεται με την άποψη της " ελληνικότητας του διαβατηρίου και των διοικητικών εγγράφων".Η άποψη του Χάμπερμας,με την οποίαν διαφωνώ σε αρκετά σημεία,έχει πάντως κάποιες προϋποθέσεις για τον συνταγματικό πατριωτισμό.Πρωτον,ότι ο πολίτης,ακόμη και αν δεν ταυτίζεται με το πολιτισμικό έθνος,έχει όλες τις υποχρεώσεις που έχουν και οι άλλοι πολίτες και όχι μόνο τα ίδια δικαιώματα.Αυτο πχ στην ακρότητα του θα σήμαινε ότι σε ένα λαϊκό και κοσμικό κράτος δεν φέρεις σε δημόσιο χώρο θρησκευτικά σύμβολα η τρόπους εμφάνισηςΚανενος είδους.Θα σήμαινε ότι έχεις όχι μόνο νομική αλλά και ηθική υποχρέωση να υπερασπιζεις το κράτος σου σε καιρό πολέμου.Θα σήμαινε ότι υπερασπιζεις όχι μόνο τα ατομικά δικαιώματα αλλά και τις δημοκρατικές αξίες.Θα σήμαινε ότι ακόμη και αν δεν συμφωνουσες,δεν θα προκαλουσες τις αξίες της στενότερης πολιτισμικής εθνικής κοινότητας αλλά θα έδειχνε έστω και εξωτερικά σεβασμό σε αυτες.Ο ορισμός του Χάμπερμας,που δεν τον θεωρώ επαρκή,επάγεται πολύ περισσότερες υποχρεώσεις,νομικές και ηθικές,για τον πολίτη από τον " πολίτη με διαβατήριο και διοικητικά έγγραφα" που είναι το παραπάνω πρότυπο της κ.Ρεπουση.
6
Απόκρυψη ή αναφορά
Μου αρέσει!
· Απάντηση
· 22 ώρες
Nelli Martinou Ενώ συμφωνώ σε όλα τα υπόλοιπα 100%, έχω μία διαφωνία ως προς την άποψη ότι πρέπει να αφαιρούνται τα θρησκευτικά σύμβολα, τη στιγμή που η συζήτηση περί αυτού, απομονώνεται στους μουσουλμάνους και όχι στους εβραίους ή στους χριστιανούς, σε μια εποχή που το μουσουλμανικό στοιχείο της Ευρώπης, ως επί το πλείστον προερχόμενο από περιοχές που διαλύθηκαν λόγω αποικιοκρατίας, αντιμετωπίζει έναν πολύπλευρο διωγμό, και από κράτη αλλά και από την ακροδεξιά. Να σημειώσω το συγκλονιστικό περιστατικό όπου γυναίκες γάλλων αξιωματικών αφαιρούσαν με το ζόρι την μαντήλα από Αλγερινές. Η εκκοσμίκευση, ο σεβασμός προς τις ντόπιες παραδόσεις και η αφομοίωση δεν επιτυχγάνονται με απαγορεύσεις, κατά την ταπεινή μου γνώμη.
2
Απόκρυψη ή αναφορά
Μου αρέσει!
· Απάντηση
· 11 ώρες
Απαντήστε...
Abdülhalim Dede Νομίζω πως διαστρεβλώνεις τον Χάμπερμας, με πολλές "σάλτσες".
Ποιος σου είπε ότι ένας αλβανικής καταγωγής Έλληνας πολίτης ή ένας τουρκικής της Θράκης δεν θα μετάσχει σε πόλεμο υπέρ Ελλάδας (όπως έγινε στον Β παγκόσμιο)?
ΈΜΜΕΣΑ αποδέχεσαι το ερώτημα που μου έβαζαν και συνεχίζουν να μου βάζουν τα εθνίκια "με ποιον θα πολεμήσεις αν γίνει πόλεμος, αφού δεν είσαι γνήσιος δικός μας αλλά αλλογενής" !!
1
Απόκρυψη ή αναφορά
Μου αρέσει!
· Απάντηση
· 19 ώρες
Δημήτρης Μπελαντής Το από την πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλλα, το ξέρεις;
Απόκρυψη ή αναφορά
Μου αρέσει!
· Απάντηση
· 11 ώρες
Abdülhalim Dede Δημήτρη μου, η σωστή έκφραση είναι όχι κανέλλα, αλλά "κι αν έλα", δηλαδή κι αν έρθεις....
Και μετά έγινε στον προφορικό λόγο "κανελλα"...
Μα εσείς οι Έλληνες πολίτες με την Ελληνική εθνική ταυτότητα, που είναι και αναλλοίωτη (!!), δεν ξέρετε τις Ελληνικές παροιμίες?😀
1
Απόκρυψη ή αναφορά
Μου αρέσει!
· Απάντηση
· 5 ώρες
Απαντήστε...
Papaioannou Giannis Η παιδεία και το σχολείο αλλά και η οικογένεια ευρύτερο περιβάλλον παράγουν- δημιουργούν Ελληνες είτε το θέλει η Ρεπουση και οι εθνομηδενιστές είτε όχι.
Παράγουν μια συγκεκριμμένη θέαση της πραγματικότητας.
Συμβαίνει και δεν γίνεται αλλιώς!
1
Απόκρυψη ή αναφορά
Μου αρέσει!
· Απάντηση
· 17 ώρες
· Τροποποιήθηκε
Damianos Vassiliadis Συμφωνώ!!!
1
Απόκρυψη ή αναφορά
Μου αρέσει!
· Απάντηση
· 15 ώρες
Οικονομίδης Δημήτρης Δημήτηρη, το έγραψες με αφορμή το άρθρο της Μ.Ρεπούση που αναφέρεται παραπάνω;
1
Απόκρυψη ή αναφορά
Μου αρέσει!
· Απάντηση
· 14 ώρες
Ενεργός τώρα
Δημήτρης Μπελαντής Οικονομίδης Δημήτρης, Δημήτρη, το παραπάνω άρθρο που αναφέρεται ο κ. Abdulhalim Dede το άντλησα μόνο για την διάκριση "πολιτών" και "Ελλήνων το γένος", που υφίσταται μεν αλλά με κάποια όρια. Η αρχική ανάρτηση δεν αφορά αυτό το κείμενο της κ. Ρεπούση αλλά την δημόσια τοποθέτησή της για την απόφαση του ΣτΕ ( με την οποία δεν συμφωνώ αλλά δεν επικεντρώθηκα σε αυτό) όπου λέει ότι δεν είναι σωστό στα σχολεία να αναρτώνται εικόνες αγίων και αγωνιστών του 21. Τα δύο αυτά δεν είναι το ίδιο.H ανάρτηση εικόνων αγωνιστών του 21-θα προσέθετα και αγωνιστών της περιόδου 40-45- είναι απολύτως αναγκαία για την συγκρότηση της "εθνικής συνείδησης" και μάλιστα από μια αριστερή και δημοκρατική ερμηνευτική κατεύθυνση.
3
Απόκρυψη ή αναφορά
Μου αρέσει!
· Απάντηση
· 11 ώρες
Ενεργός τώρα
Δημήτρης Μπελαντής https://www.tovima.gr/.../repousi-eimaste-dytikou-typou.../
Απόκρυψη ή αναφορά
TOVIMA.GR
Ρεπούση: Είμαστε δυτικού τύπου φονταμενταλιστικό κράτος -…Ρεπούση: Είμαστε δυτικού τύπου φονταμενταλιστικό κράτος - Ειδήσεις - νέα - Το Βήμα Online
1
Μου αρέσει!
· Απάντηση
· 10 ώρες
Οικονομίδης Δημήτρης Δημήτρης Μπελαντής οκ γιατί αν ήταν για το άρθρο «Έλληνες πολίτες ...» δεν μου έβγαζε νόημα :-) Ευχαριστώ.
Απόκρυψη ή αναφορά
Μου αρέσει!
· Απάντηση
· 1 ώρα
Απαντήστε...
Panos Liberis Αλήθεια, γιατί δεν ασχολείσαι με την απόφαση του ΣτΕ;
Απόκρυψη ή αναφορά
Μου αρέσει!
· Απάντηση
· 12 ώρες
Ενεργός τώρα
Δημήτρης Μπελαντής Με ό,τι θέλω ασχολούμαι , "εκτός αν ο νόμος επιτάσσει διαφορετικά".
4
Απόκρυψη ή αναφορά
Μου αρέσει!
· Απάντηση
· 11 ώρες
Philippos V. Philios Σαν να λες στους Αμερικανούς π.χ. να βγάλουν τα πορταίτα του George Washington απ' τις ακαδημαϊκές τους αίθουσες χααχαχ. Εν τω μεταξύ έχω την αίσθηση ότι το σχόλιο της είναι έτσι δομημένο για να κρύβει το κέντρο βάρους του που δεν είναι η θρησκεία, αλλά οι αγωνιστές του '21.
Ανυπομονώ να φτάσουμε στη συμπλήρωση 200 χρόνων από την Ελληνική Επανάσταση, θα ακούσουμε πολλά ωραία.
2
Απόκρυψη ή αναφορά
Μου αρέσει!
· Απάντηση
· 4 ώρες
Ενεργός τώρα
Δημήτρης Μπελαντής Ακριβώς,Φιλιππε.Παιζει το αντικληρικαλιστικο,που έχει όψεις σωστές,και αθόρυβα κάνει πακέτο τους αγίους με τους αγωνιστές της επανάστασης.Συνδικαλιστικα,μπορεί να πιάνει κάποιον κόσμο,που δεν κατανοεί την διαφορά λόγω ελλιπούς παιδείας.
2
Απόκρυψη ή αναφορά
Θοδωρής Μαραγκουδάκης Το θέμα της επίδρασης της θρησκείας και του κλήρου στην Επανάσταση του 1821 είναι τραγικά ανιστόρητο και επιεικώς ηλίθιο να το κρίνουμε με βάση τα σημερινά δεδομένα.
Απόκρυψη ή αναφορά
Aristomenis Syngelakis Μπράβο Δημήτρη!
Απόκρυψη ή αναφορά
Fotios Georges Δημήτρη άσχετα με το τι πιστεύουμε εμείς και για λίγο ας μη βάλουμε μπροστά τις διαφορές μας στα λεγόμενα "εθνικά".
Πιστεύεις στα αλήθεια πως με τις εικόνες των αγωνιστών του 21 ενισχύεται η "εθνική συνείδηση" των παιδιών;
Ο αντιδραστικός έφηβος που βλέπει την εξουσία να λατρεύει θρησκευτικές εικόνες και εικόνες αγωνιστών του 21 έτσι επειδή πρέπει και είναι ιερές χωρίς να του εξηγούν επαρκώς το γιατί, πως περιμένεις να αντιδράσει;
Θυμάμαι πως όταν ήμουν στο δημοτικό επειδή έβλεπα τον δάσκαλο να μιλάει με θαυμασμό για το βασιλικό ζεύγος Κωνσταντίνο και Άννα-Μαρία αυτό που μου ήρθε να κάνω ήταν να κάνω μουστάκι στην Άννα-Μαρία και να βάλω τσιγάρο στον Κωνσταντίνο χωρίς φυσικά να ξέρω τι ακριβώς ήταν και οι δυο. Ο φίλος μου επηρεασμένος από εμένα έβαλε μουστάκι στη Μπουμπουλίνα γιατί λέει αυτήν την φωτογραφία είχε ο μπασκίνας στο γραφείο του όταν τον έσυραν στο αστυνομικό τμήμα μαζί με τον Πατέρα του για λόγια που είπε για τον Παπαδόπουλο.
Τώρα ακούω την κόρη μου να λέει πως ο Διευθυντής (στο γυμνάσιο που πάει) έγινε έξω φρενών γιατί κάποια παιδιά έκαναν μουστάκι στην Μαντό Μαυρογένους και έβαψαν με κραγιόν τα χείλια του Κολοκοτρώνη.
Στα λέω όλα αυτά γιατί βλέπω πως μετά από τόσα χρόνια που πέρασαν ακόμα υπάρχει ένα κυνήγι μαγισσών που οδηγεί σε τραγελαφικές καταστάσεις.
Νομίζω πως όλο αυτό το εικονολατρικό σύστημα όσες ποιο πολλές εικόνες κοτσάρει τόσο ποιο πολύ αποδομείται και απαξιώνεται.
Το επαναστατικό κίνημα πάντα ήταν εικονοκλαστικό. Σήμερα ο νέος, ο έφηβος, ο αμφισβητίας, τίποτα δεν θεωρεί ιερό επειδή υπάρχει σε εικόνες. Πέρασαν οι εποχές που τα σύμβολα από μόνα τους μπορούν να νουθετήσουν τους νέους. Αν ήταν έτσι ο διαλεκτισμός και ο ντετερμινισμός θα πήγαιναν περίπατο.
Κανένας νόμος και καμιά εξουσία δεν μπορεί να επιβάλει τι θα θεωρώ εγώ ιερό.
Απόκρυψη ή αναφορά
Μου αρέσει!
· Απάντηση
· 29 λεπ.
Ενεργός τώρα
Δημήτρης Μπελαντής Εντάξει, φίλε Φώτη,κατανοώ αυτό που λες,πλην όμως απορώ που όσοι είμαστε στην Αριστερά νιώθουμε οργασμικα συναισθήματα με τις φωτογραφίες του Λένιν,του Κόκκινου στρατού στο Ράιχσταγκ,των χειμερινών ανακτόρων,ορισμένοι - σίγουρα όχι εγώ κι από οσό ξέρω ούτε και συ- από τις καθημερινές απεικονίσεις στο ίντερνετ του πατερουλη Ιωσήφ,άλλοι πάλι υπέρ το δέον με τις εικονογραφήσεις του τροτσκυ,αυτού του μεγάλου αλλά και αντιφατικου επαναστάτη,αλλά όταν γίνεται λόγος για τους απλούς ανθρώπους που οδήγησαν μια δημοκρατική επανάσταση στον 19ο αιώνα ,εκεί κλωτσαμε.Νομιζω ότι το εικονοκλαστικο η θα πιάνει μαζί με τον Κολοκοτρώνη και τον Καραϊσκάκη και τον Λένιν,τον Γκεβάρα,την Ρόζα,τον ντουρουτι και έστω για κάποιους και τον Στάλιν η καταντα κάπως προσχηματικο. Σίγουρα πιο μεγάλη σημασία από τα κάδρα έχει να διδάσκονται τα νέα παιδιά πολύπλευρα την ιστορία.Ομως το πολύπλευρα δεν σημαίνει και μηδενιστικα.
1
Απόκρυψη ή αναφορά
Μου αρέσει!
· Απάντηση
· 21 λεπ.
ΠΗΓΗ:
Ανάρτηση από:geromorias.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.