Τετάρτη 9 Μαρτίου 2022

ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΕΛΟΣ!

Εκεί στο ΥΠΑΙΘ έχετε επίγνωση ότι το σχολείο δεν είναι καφετέρια με τραπεζοκαθίσματα να μαζεύονται και να στήνονται ανάλογα με τον καιρό;

Αρκετά με την προσπάθεια ΑΠΑΞΙΩΣΗΣ του δημόσιου σχολείου!

Αρκετά με την τηλεκπαίδευση!

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ σχολεία ΑΝΟΙΧΤΑ με θέρμανση, με τους/τις εκπαιδευτικούς και τα παιδιά στο φυσικό τους χώρο και όχι πίσω από κάμερες!

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ εκπαίδευση που δεν αποκλείει αλλά αντίθετα διασφαλίζει την ισότιμη συμμετοχή όλων των μαθητών και μαθητριών μας. Αυτό σημαίνει δημόσιο σχολείο!

Καλούμε την ΔΟΕ να πάρει σαφή θέση ενάντια στις εξελίξεις αυτές, να καλύψει συνδικαλιστικά τους εκπαιδευτικούς και να χρησιμοποιήσει κάθε συνδικαλιστικό μέσο για τη διεκδίκησή του!



Με την κακοκαιρία «Φίλιππος» προ των πυλών, ΥΠΑΙΘ και Περιφέρεια ανακοινώνουν για άλλη μια φορά την αναστολή λειτουργίας των σχολικών μονάδων σε περιοχές της Αττικής! Γιατί; ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ! Λόγω χαμηλών θερμοκρασιών ισχυρίζονται! Κι εύλογα αναρωτιέται κανείς: κι αν είμασταν σε χώρες όπως ο Καναδάς που χιονίζει και έχει κρύο τους περισσότερους μήνες του χρόνου θα το καταργούσαμε το σχολείο;

Μήπως η χρόνια υποχρηματοδότηση, η απαξίωση, η αδιαφορία για ο,τιδήποτε σχετίζεται με την ουσιαστική αναβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης, όπως τα ψυχρά, σκοτεινά ερείπια στα οποία συνυπάρχουμε καθημερινά εκπαιδευτικοί και παιδιά, είναι μερικά από τα βασικά προβλήματα που επηρεάζουν την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης; Αλήθεια ποιο βαθμό στην αξιολογική κλίμακα του υπουργείου παίρνουν οι κτιριακές υποδομές που δεν μπορούν να λειτουργήσουν…όταν κάνει κρύο;

Απέναντι σε αυτά τα ερωτήματα η απάντηση του ΥΠΑΙΘ αναμενόμενη: τηλεκπαίδευση στα σχολεία που δεν θα λειτουργήσουν. Τι κι αν πολλές οικογένειες αδυνατούν να πληρώσουν τους αδιανόητους λογαριασμούς ΔΕΗ και φυσικού αερίου, τι κι αν τα παιδιά θα τουρτουρίζουν στο σπίτι, τουλάχιστον θα προχωρήσουν στην ύλη από μια απεγνωσμένη φωνή στο κινητό που τους αναζητά. Τι κι αν τα σχολεία δεν διαθέτουν υλικοτεχνική υποδομή για να παρέχουν τηλεκπαίδευση σε παραπάνω από δύο-τρία τμήματα; Τι κι αν ολόκληρες πληθυσμιακές ομάδες, όπως τα παιδιά Ρομά στην περιοχή μας, έχασαν τα τελευταία δύο χρόνια κυριολεκτικά κάθε επαφή με το σχολείο που αποτελεί σημείο αναφοράς για αυτά!

Για  το ΥΠΑΙΘ θεωρείται φυσιολογικό ένα μέρος των μαθητών «να μαθαίνουν» και ένα άλλο να εξαφανίζεται ή να οδηγείται στην αμάθεια, για εμάς όχι. Για εμάς δε νομιμοποιείται ένα σχολείο που συμβάλλει στην όξυνση των κοινωνικών ανισοτήτων μέσω του αποκλεισμού των φτωχότερων κοινωνικών στρωμάτων, των μαθητών με αναπηρία ή με μαθησιακές δυσκολίεςένα σχολείο που καταπατά τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών και τις μορφωτικές ανάγκες των παιδιών.

Όσο κι αν το υπουργείο θέτει τις βάσεις για νομιμοποίηση και μονιμοποίηση της τηλεκπαίδευσης ως ισότιμης εκπαιδευτικής διαδικασίας, προχωρώντας με έναν ακόμη τρόπο στην αποδόμηση του δημόσιου χαρακτήρα της εκπαίδευσης, δε θα κουραστούμε να λέμε ότι η τηλεκπαίδευση δεν είναι εκπαίδευση, ότι οι συνέπειές της στη γνωστική, συναισθηματική και κοινωνική ανάπτυξη των παιδιών είναι περισσότερο από κραυγαλέες, ότι ΤΙΠΟΤΕ δεν μπορεί να αντικαταστήσει την ζωντανή εκπαίδευση!

Υπενθυμίζουμε ότι:

  • Όταν τα σχολεία μας είναι κλειστά δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί καμία τηλεκπαίδευση, ούτε από τα σχολεία ούτε από τα σπίτια.
  • Κανένας/καμία εκπαιδευτικός δεν υποχρεούται να παρέχει τηλεκπαίδευση από το σπίτι του/της.
  • Ο χώρος του σχολείου παραμένει ο χώρος εργασίας μας και μέσα σε αυτόν παρέχουμε το έργο μας.
  • Κανείς εκπαιδευτικός δεν υποχρεούται να χρησιμοποιήσει τη δική του υλικοτεχνική υποδομή για την παροχή τηλεκπαίδευσης. Παραμένει υποχρέωση της πολιτείας να παρέχει σε όλους εκπαιδευτικούς τα απαιτούμενα μέσα για την εργασία τους.
  • Κανείς να μην θέσει τον εαυτό του σε κίνδυνο για να φτάσει σε κλειστά σχολεία.

Στις περιπτώσεις που ασκηθούν πιέσεις στα σχολεία από δ/ντες-ντριες/προϊσταμένες-ους για παροχή τηλεκπαίδευσης παρά τα παραπάνω δεδομένα οι εκπαιδευτικοί μπορούν να απαντούν με την παρακάτω δήλωση:

Σας ενημερώνω ότι λόγω της απόφασης του Περιφερειάρχη Αττικής Γ. Πατούλη περί διακοπής της δια ζώσης λειτουργίας των σχολείων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο Δήμο Φυλής την Πέμπτη 10 Μαρτίου 2022, αδυνατώ να εισέλθω στον χώρο του σχολείου και να καλύψω το ωράριό μου με διδασκαλία στη φυσική τάξη. Επιπλέον υπενθυμίζεται ότι με βάση το ισχύον θεσμικό πλαίσιο για την τηλεργασία ορίζεται ότι «Η υπηρεσία του φορέα που είναι αρμόδια για την παροχή εξοπλισμού και την πληροφοριακή υποστήριξη, προμηθεύει τον υπάλληλο με τον απαραίτητο και κατάλληλο για την αποτελεσματική εκτέλεση των καθηκόντων του μέσω τηλεργασίας, τηλεπικοινωνιακό εξοπλισμό και τεχνολογική συσκευή (εφεξής «Σταθμός Τηλεργασίας») και παρέχει υποστήριξη για την εγκατάστασή του, εφόσον τούτο είναι επιθυμητό από τον υπάλληλο…».

Τέλος, για κάθε άλλη εντολή της υπηρεσίας μας παρακαλώ να ενημερωθώ για αυτή όπως προβλέπεται, δηλαδή να είναι έγγραφη και ενυπόγραφη. Επιπλέον, για λόγους ασφαλείας θα παρακαλούσα να μου στείλετε εγγράφως ότι οι εκπαιδευτικοί μπορούν να έρθουν στο σχολείο, κατά παράβαση της απόφασης του Περιφερειάρχη που κλείνει τα σχολεία, και ότι αναλαμβάνετε την ευθύνη σε περίπτωση ατυχήματος στην προσπάθεια κάποιου/ας συναδέλφου/ίσσας να φτάσει ή να αποχωρήσει από το σχολείο.


ΠΗΓΗ: http://www.p-e-filis.gr/?p=3727
 Ανάρτηση από:geromorias.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.