Για όσους γεννήθηκαν μετά το 2019 ή τους δάγκωσε λαγοκέφαλος και έπαθαν αμνησία, ο κύριος με τον οποίο ανταλάσσει χειραψία ο σύντροφος Άδωνις είναι ο χερ Ράιχενμπαχ.
Στο τέλος μας βλέπω να μας πλακώνει στις μπούφλες ο Τσίπρας επειδή δεν παραδεχθήκαμε ότι «τα μνημόνια είναι ευλογία για τον τόπο» και ότι «μαζί τα φάγαμε»...
*Γράφαμε σε ανάρτησή μας στις 13 Δεκεμβρίου 2013 στον Γερομοριά:
Και φυσικά οι Γερμανοί είχαν κάθε λόγο να πανηγυρίζουν και να ευχαριστούν την ελληνική πλευρά, αφού όλα οι «μεταρρυθμίσεις» που ζήτησαν να γίνουν στον τομέα τις υγείας – με τις οποίες όλως τυχαίως ωφελούνται οι πολυεθνικές τους - έγιναν πράξη.
Κατά την τοποθέτησή τους τόσο ο επικεφαλής της Task Force, Χορστ Ράιχενμπαχ όσο και ο Γερμανός υφυπουργός Υγείας παρείχαν απόλυτη στήριξη στον υπουργό Υγείας, Άδωνι Γεωργιάδη δίνοντάς του συγχαρητήρια για το έργο του.