Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΟΛΩΝΙΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΟΛΩΝΙΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

23 Ιουνίου 2026

Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΟΤΙ ΣΚΟΠΕΥΕΙ ΝΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙ ΠΟΛΩΝΟΥΣ ΕΠΙΖΩΝΤΕΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΦΡΟΝΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ! ΓΙΑΤΙ;

ΑΜΕΣΗ ΣΥΓΚΛΗΣΗ ΠΡΟ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΔΙΑΤΑΞΕΩΣ ΣΥΖΉΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΖΉΤΗΜΑ! 

Του Αριστομένη Συγγελάκη 

Ο Γερμανός Υπουργός Εξωτερικών ανακοίνωσε ότι εντός του έτους θα υπάρξει συμφωνία για την Αποζημίωση 50.000 Πολωνών επιζώντων της Κατοχής, που υπέστησαν "ασύλληπτα δεινά" από τη ναζιστική Γερμανία και η δημοκρατική Γερμανία έχει την "υποχρέωση" να τους παράσχει "υλική και ηθική αποκατάσταση".Την ίδια ώρα αρνείται την παροχή οποιαδήποτε αποζημίωσης στους Έλληνες και σκανδαλωδώς αρνείται να πληρώσει ακόμη και τα θύματα της ναζιστικής θηριωδίας στο Δίστομο, τα χωριά του Ρεθύμνου και το Αίγιο που έχουν στα χέρια τους αμετάκλητες αποφάσεις!

Η Ελλάδα, μάλιστα, σε αντίθεση με την Πολωνία έχει πιο ισχυρή νομικά και ηθικά στάση καθώς ουδέποτε παραιτήθηκε και ουδέποτε αποζημιώθηκε, κάτι που αναγνωρίζουν ακόμη και τα πορίσματα της Επιστημονικής Υπηρεσίας της Γερμανικής Ομοσπονδιακής Βουλής.

Αλήθεια, τι φταίει; Γιατί οι Γερμανοί αγνοούν προκλητικά τις απαραγραπτες υποχρεώσεις τους απέναντι στην Ελλάδα; Γιατί περιφρονούν την πατρίδα μας;

Η απάντηση βρίσκεται στη στάση της πολωνικής κυβέρνησης που δυναμικά διεκδίκησε γερμανικές επανορθώσεις την τελευταία δεκαετία ενώ η πατρίδα μας, που έχει στερεά νομικά, ιστορικά και ηθικά επιχειρήματα, υποκριτικά διεκδικεί ενώ ουσιαστικά ρίχνει την μπάλα στην εξέδρα!

Απαιτείται γενικός ξεσηκωμός! Όλοι στον αγώνα!

- ΑΜΕΣΗ ΣΥΓΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΉ ΤΟΥ ΟΔΙΚΟΥ ΧΑΡΤΗ ΔΙΕΚΔΊΚΗΣΗΣ!

14 Δεκεμβρίου 2021

Αφίσες για τις γερμανικές πολεμικές επανορθώσεις στην Πολωνία.





Αφίσες για τις γερμανικές πολεμικές επανορθώσεις στην Πολωνία.
Μετά τη λήξη του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, η Γερμανία ως η κατ’ εξοχήν ηττημένη χώρα έφερε την υποχρέωση να καταβάλει επανορθώσεις στους νικητές, μεταξύ των οποίων συγκαταλεγόταν και η Ελλάδα.
Η Γερμανία για χρόνια προσπαθούσε πάση θυσία να μην πλήξει την προστατευτική ισχύ του περίφημου άρθρου 5 του Συμφώνου του Λονδίνου του 1953, σύμφωνα με το οποίο το ζήτημα της καταβολής των γερμανικών πολεμικών οφειλών αναβαλλόταν μέχρι την επανένωση των δύο Γερμανιών, αν και όποτε συνέβαινε αυτή, και την υπογραφή συνθήκης ειρήνης μεταξύ της ενιαίας Γερμανίας και των πρώην αντιπάλων της.
Πράγματι, το 1990 η Γερμανία επανενώθηκε, χωρίς όμως να υπογραφεί κανένα σύμφωνο ειρήνης, προκειμένου το άρθρο 5 του Συμφώνου του Λονδίνου να συνεχίσει να υφίσταται σε ισχύ.
Η Πολωνία όπως και η Ελλάδα διεκδικούν από τους απογόνους των Ναζί να καταβάλουν τις υποχρεώσεις τους προς τους απογόνους των θυμάτων των θηριωδιών τους.

ΓΕΡΟΜΟΡΙΑΣ

Με αφίσες για τις γερμανικές πολεμικές επανορθώσεις υποδέχτηκε σήμερα η Πολωνία τη νέα γερμανίδα υπ. Εξωτερικών Annalena Baerbock (Πράσινοι).
"Αγαπητέ κ. Freytag, μπορούν οι Γερμανοί ηγέτες, που τόσο ενδιαφέρονται για το κράτος δικαίου σε άλλες χώρες, να ασχοληθούν επιτέλους με τη σκανδαλώδη ανομία της Γερμανίας και να καταβάλουν στην Πολωνία αποζημιώσεις για τις ζημιές και τα εγκλήματα πολέμου του Β' Παγκοσμίου Πολέμου;", αναφέρεται σε μια αφίσα στα αγγλικά και στα πολωνικά.
Ο καλλιτέχνης πίσω από την καμπάνια είναι ο Wojciech Korkuc. Έχει ήδη προκαλέσει αναστάτωση το 2020 με αφίσες για το θέμα των αποζημιώσεων. "Η πρόσφατα επαναλαμβανόμενη "ηθική ευθύνη της Γερμανίας" χωρίς υλικές αποζημιώσεις είναι απλώς ένα κενό σύνθημα του Γκέμπελς", δήλωσε ο Korkuc στην Deutsche Presse-Agentur.

Ilektra Germanou
ΠΗΓΗ:Ilektra Germanou
Ανάρτηση από:geromorias.blogspot.com