Σάββατο 9 Σεπτεμβρίου 2017

Μοιράζουν τα ιμάτια



Αγαπητέ πιτσιρίκο


Πραγματώνεται επιτέλους η πολυπόθητη επίσκεψη Μακρόν στο προτεκτοράτο -σκόπιμα χρησιμοποιώ το ρήμα πραγματώνεται-, ενώ επανέρχεται το πανηλίθιο «Ελλάς-Γαλλία-Συμμαχία» από τους παραμυθατζήδες του συστήματος αλλά και τους τόσους ταλαίπωρους και ανεγκέφαλους συμπολίτες μας, που, μέσα στην εξαθλίωση και την βλακεία τους, πιστεύουν ότι ο τύπος έρχεται για καλό και θα μας βοηθήσει.
Φυσικά, το έχουμε ξαναδεί το έργο με τις επισκέψεις προηγούμενων Γάλλων «προέδρων»,-στην πραγματικότητα είναι πλασιέ της γαλλικής ολιγαρχίας-, που όταν έρχονται το μόνο που τους νοιάζει είναι πώς θα πουλήσουν καμιά φρεγάτα,πώς θα κάνουν καμιά συμφωνία, πώς θα μεγαλώσουν το βαθμό επιρροής τους, άρα και εξάρτησής μας από αυτούς και, γενικά, έρχονται για τα δικά τους καλά και συμφέροντα και εννοείται όχι τα δικά μας.
Η διαφορά είναι ότι αυτή τη φορά εμείς έχουμε πετάξει όλα μας τα ιμάτια και απλά γίνεται η τελική μοιρασιά.
Όλα στη φόρα, ΔΕΚΟ, ορυκτός πλούτος, δημόσια και ιδιωτική περιουσία, το σύνολο της επικράτειας ενός μορφώματος που φυσικά κάθε άλλο παρά είναι χώρα.
Βέβαια, στο ξέσκισμα αυτό των σαρκών και το μοίρασμα των ιματίων συμμετέχει και η ελληνική ολιγαρχία,αν δει κανείς ποιοι «ενημερωτικοί» όμιλοι καλοδέχονται και διαφημίζουν ως μεγάλη υπόθεση την επίσκεψη Μακρόν και ποιοι επιχειρηματίες θα είναι παρόντες στις συνομιλίες καταλαβαίνει πολλά, αν φυσικά μπορεί και θέλει να καταλάβει.

Πιτσιρίκο, πιστεύω πως αυτή είναι η πρώτη φάση του μεγάλου σκυλέματος εκ μέρους των δανειστών.
Πολλά θα ακολουθήσουν μετά τις γερμανικές εκλογές και ακόμη περισσότερα στο μέλλον.
Αν δει κανείς τι υποχρεώσεις έρχονται μετά το 2021 όσον αφορά τις υποχρεώσεις του προτεκτοράτου σε πληρωμές μόνο για τόκους των δανείων, είναι πασιφανές ότι αυτά δεν θα μπορούν να εξυπηρετούνται, συνεπώς θα ενεργοποιηθούν όλες οι προδοτικές συμφωνίες και ρήτρες και θα αρπάξουν τα πάντα,το σύνολο της δημόσιας περιουσίας.
Το πλάνο θα έχει ολοκληρωθεί. Οριστικοί τίτλοι τέλους.
Σε όλα αυτά, η χώρα μας διέθετε πολλούς τρόπους αντίδρασης τους οποίους απεμπόλησε με τα προδοτικά μνημόνια και PSI, που αφαίρεσαν όλα τα όπλα που διαθέταμε αλλά και ξεπούλησαν τα πάντα.
Όμως, πέρα από το πολιτικό και οικονομικό ολιγαρχικό σύστημα, που στο κάτω κάτω τη βολή του κοιτάει, το συμφέρον του και τις εντολές που εκτελεί -οι πολιτικοί αύξησαν τα προνόμια τους και οι ολιγάρχες τα κέρδη τους κατά τη διάρκεια της κρίσης-, υπάρχει και ο λαός.
Ο οποίος παρέμεινε απολύτως αδρανής,άβουλος και εν τέλει μοιραίος.
Αν εξαιρέσεις το πολύ αρχικό διάστημα που υπήρχε έντονη αντίδραση, τώρα δεν κουνιέται φύλλο.
Φυσικά, όσον αφορά τις κινητοποιήσεις αρκετές φορές στο παρελθόν έχεις γράψει και είναι απολύτως σωστό,πως αποτέλεσμα θα είχε μόνο μία γενική απεργία και μάλιστα μεγάλης διάρκειας.
Και το υπερόπλο κατά την ταπεινή μου άποψη περιγράφεται σε αυτό που σου έχω γράψει από καιρό πως «μόνο η στάση πληρωμών θα φέρει αποτέλεσμα».
Δυστυχώς τίποτα από όλα αυτά δεν κάναμε και είμαστε άξιοι της μοίρας μας.
Ο καθένας για την πάρτη του και μόνο ήταν,είναι και θα είναι το κυρίαρχο σκεπτικό.
Συνεπώς, ας σταματήσουμε να ψελλίζουμε χαζομάρες και φτηνές δικαιολογίες.
Χάσαμε τη μάχη, χωρίς να ρίξουμε ούτε τουφεκιά.
Βέβαια, πιτσιρίκο, και για να τελειώνω, όλα αυτά ίσως έχουν μικρή σημασία με όσα γίνονται και όσα έρχονται σε παγκόσμιο επίπεδο.
Και αν πριν λίγα χρόνια πολλοί μιλούσαμε και γράφαμε για την επερχόμενη διάλυση της ΕΕ ως μεγάλο γεγονός, τώρα με όσα εκτυλίσσονται και θα εκτυλιχθούν σε τόσα ανοιχτά μέτωπα του πλανήτη,είναι πλέον πολύ ήσσονος σημασίας η διάλυση της ευρωζώνης τους, και όχι ευρωζώνης μας.
Φιλικά
Σόλων
(Αγαπητέ φίλε, είναι όπως τα γράφεις. Εγώ, στον όγδοο χρόνο πια από την χρεοκοπία της χώρας, αποφάσισα να γίνω ρεαλιστής. Σπίτι δεν έχω, αυτοκίνητο δεν έχω, περιουσία δεν έχω, τίποτα να μου πάρουν δεν έχω, οπότε σκέφτομαι πως είμαι ένας άνθρωπος που έτυχε να γεννηθεί στην Ελλάδα -θα μπορούσα να έχω γεννηθεί οπουδήποτε αλλού- και δεν θα τρελαθώ κιόλας επειδή οι Έλληνες δεν αγαπούν την πατρίδα τους. Εγώ την αγαπάω, όπως θα αγαπούσα και μια άλλη χώρα αν είχα γεννηθεί εκεί. Η Ελλάδα που εγώ αγαπάω, δεν πουλιέται. Είναι ιδέα. Όσοι έχουν οικόπεδο και δεν θέλουν να τους το πάρουν -τα κράτη είναι άθροισμα οικοπέδων- ας πολεμήσουν για να μην τους πάρουν τα οικόπεδά τους. Εγώ δεν έχω οικόπεδο και η δική μου πατρίδα είναι στην καρδιά μου. Να είσαι καλά.)


Πηγή: pitsirikos.net

https://anapoda.news/2017/09/moirazoyn-ta-imatia/

ΠΗΓΗ: http://protagorasnews.blogspot.gr/2017/09/blog-post_621.html
 Ανάρτηση από:geromorias.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.