24 Ιουνίου 2026

Λιγα λόγια για το ΤΑΙΠΕΔ...

'''Ούτε με το πιστόλι στον κρόταφο δεν υπογράφεις τέτοια μνημόνια'',

σύμφωνα με τον αείμνηστο και κορυφαίο συνταγματολόγο Γρηγόρη Κασιμάτη 



Της Ευστρατίας Σουραβλά 

❌❗❗❗👉Λιγα λόγια για το ΤΑΙΠΕΔ:

Το ΤΑΙΠΕΔ ιδρύθηκε τον Ιούνιο του 2011 με στόχο να «αξιοποιηθεί» η ιδιωτική περιουσία του Δημοσίου (το ποια είναι αυτή θα δείτε παρακάτω). Η διάρκεια του ταμείου έχει οριστεί, αρχικά, στα έξι(6) έτη. Ο ιδρυτικός του νόμος 3986/2011, περιλαμβάνει τις εξής διατάξεις:

1. Με τα έσοδα των ιδιωτικοποιήσεων θα πληρώνονται αποκλειστικά οι δανειστές. (άρθρο 1, παράγρ. 2)

2. Το Δημόσιο παραιτείται από τα έσοδα που προκύπτουν από την ιδιωτική περιουσία του και τα παραχωρεί στο ΤΑΙΠΕΔ. (άρθρο 2, παράγρ. 5)

3. Ότι ιδιωτικοποιείται δε μπορεί να αναμεταβιβαστεί στο Ελληνικό Δημόσιο με οποιονδήποτε τρόπο. (άρθρο 2, παράγρ. 7)

4. Μπορεί να γίνει αναγκαστική απαλλοτρίωση σε εμπράγματα δικαιώματα τρίτων (π.χ. ιδιωτών) αν κρίνονται αναγκαία για ένα επενδυτικό σχέδιο. Τη δαπάνη της απαλλοτρίωσης τη πληρώνει το Ελληνικό Δημόσιο και όχι ο επενδυτής (άρθρο 2, παράγρ. 😎

5. Αν σε κάποιο Δημόσιο ακίνητο υπάρχει ήδη μισθωτής, τότε λύνεται μονομερώς η σύμβαση, λαμβάνει τρία(3) μισθώματα και παραχωρεί το ακίνητο στο ΤΑΙΠΕΔ. (άρθρο 2, παράγρ. 9)

6. Κάθε μεταβίβαση στο ΤΑΙΠΕΔ απαλλάσσεται από φόρους στο Δημόσιο, από εισφορές στα ασφαλιστικά ταμεία και γενικά από κάθε αμοιβή υπέρ οποιουδήποτε. (άρθρο 2, παράγρ. 11)
7. Τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του ΤΑΙΠΕΔ υποχρεούνται να κρατάνε μυστική κάθε πληροφορία που το αφορά, ακόμα και τα πρακτικά των συνεδριάσεων τους. (άρθρο 3, παράγρ. 16)
8. Τρία(3) μέλη από τα επτά(7) που αποτελούν το Συμβούλιο Εμπειρογνωμόνων, το οποίο γνωμοδοτεί για κάθε ιδιωτικοποίηση, υποδεικνύονται από τη τρόικα (άρθρο 4, παράγρ. 1)
9. Αν χρειαστεί μπορεί να μπορεί να τροποποιούνται εγκεκριμένα Ρυθμιστικά Σχέδια, ΓΠΣ, ΣΧΟΟΑΠ, Ζώνες Οικιστικού Ελέγχου και άλλα σχέδια χρήσεων γης, εφόσον η τροποποίηση καθίσταται αναγκαία για την ολοκληρωμένη ανάπτυξη και την αποτελεσματική αξιοποίηση των δημοσίων ακινήτων. (άρθρο 12, παράγρ. 5)
10. Για την αξιοποίηση των δημοσίων ακινήτων επιτρέπεται η απευθείας παραχώρηση στον κύριο της επένδυσης της χρήσης αιγιαλού και παραλίας και του δικαιώματος εκτέλεσης, χρήσης και εκμετάλλευσης λιμενικών έργων ή επέκτασης, ήδη υφιστάμενων στην περιοχή, λιμενικών εγκαταστάσεων. (άρθρο 14, παράγρ. 1)
Η ιδιωτική περιουσία του Δημοσίου
(που σύμφωνα με τον νόμο 3985/2011 θα μεταβιβάζονταν σταδιακά μέχρι το 2015)
είναι:
Οργανισμός Τηλεπικοινωνιών Ελλάδος (OTE), Εταιρία Ύδρευσης/Αποχέτευσης Θεσσαλονίκης, Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών (ΔΑΑ), ΟΠΑΠ, Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης, Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς, Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα (ΕΑΣ), Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, Δημόσια Επιχείρηση Αερίου (ΔΕΠΑ), Διαχειριστής Εθνικού Συστήματος Αερίου (ΔΕΣΦΑ), ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΛΑΡΚΟ, Ελληνική Βιομηχανία Οχημάτων (ΕΛΒΟ), Ελληνικά Πετρέλαια (ΕΛΠΕ), Αυτοκινητόδρομος «Εγνατία Οδός», Ελληνικά Ταχυδρομεία (ΕΛΤΑ), Λιμάνια 1/2, Εταιρία Ύδρευσης Αποχέτευσης Πρωτευούσης, Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων, Ακίνητα 1/2/3/4, Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού (ΔΕΗ), Ελληνικοί Αυτοκινητόδρομοι 1/2/3, Περιφερειακά Αεροδρόμια 1/2, Μεταλλευτικά Δικαιώματα 1/2, Υποθαλάσσιο κοίτασμα φυσικού αερίου «Ν. Καβάλα».
Ωστόσο, με τον νόμο 4038/2012 (γνωστό ως πολυνομοσχέδιο-Ιανουάριος 2012), στο άρθρο 7, ψηφίστηκε από την Βουλή να μεταβιβαστούν στο ΤΑΙΠΕΔ και ΟΛΑ τα υπόλοιπα ακίνητα στην χώρα, που ανήκουν στο Ελληνικό Δημόσιο, σε Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου ή σε δημόσιες επιχειρήσεις που συμμετέχει το Ελληνικό Δημόσιο.
Τέλος, μετά από απαίτηση των δανειστών στο 2ο Μνημόνιο (Φεβρουάριος 2012), η τότε ελληνική κυβέρνηση δεσμεύτηκε να μεταβιβάσει στο ΤΑΙΠΕΔ όλα τα παραπάνω ιδιοκτησιακά στοιχεία των Ελλήνων μέχρι το Μάρτιο του 2012. Αυτό που προσπαθούν να κάνουν από τότε είναι να χειριστούν επικοινωνιακά το ξεπούλημα....
Πάμε τώρα λίγο παρακάτω. Με τον νόμο 3986/2011 επαναφέρθηκε και το “δικαίωμα επιφανείας”. Αναφέρεται στη μεταβίβαση σε ιδιώτες, όχι της πλήρης κυριότητας ενός Δημόσιου ακινήτου, αλλά του δικαιώματος εκμετάλλευσης του. Έτσι, κάποιος «επενδυτής» μπορεί να κατέχει και να εκμεταλλεύεται ή ακόμα και να χτίζει ένα ακίνητο, δίχως να έχει αγοράσει και το αντίστοιχο έδαφος, αρκεί να το έχει ενοικιάσει από το Ελληνικό Δημόσιο πληρώνοντας το αντίστοιχο “εδαφονόμιο”. Με το Δικαίωμα Επιφανείας, «σπάει» η κυριότητα από την ιδιοκτησία. Δηλαδή, άλλος μπορεί να είναι ο ιδιοκτήτης και άλλος να ασκεί κυριότητα στο αντικείμενο της ιδιοκτησίας.
Η ενοικίαση μπορεί να έχει διάρκεια από 5 μέχρι 80 χρόνια ενώ παρέχεται και το δικαίωμα αγοράς του εδάφους. Ο «επενδυτής» με το δικαίωμα επιφανείας, σε αντίθεση με την απλή ενοικίαση, μπορεί να τροποποιήσει ή ακόμα και να κατεδαφίσει το ακίνητο. Μπορεί, επίσης, να το υποθηκεύσει ώστε να αντλήσει δάνεια από τράπεζες ή να εκχωρήσει το δικαίωμα σε τρίτους. Ο «επενδυτής» επίσης, θα αφαιρέσει τα επόμενα χρόνια από τα ακαθάριστα εισοδήματά του τα ενοίκια γιατί αυτά εκπίπτουν από το ακαθάριστο εισόδημα από ακίνητα, σύμφωνα με τον ισχύοντα Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος (άρθρο 23, παράγρ. γ: «στις περιπτώσεις υπεκμίσθωσης, πολυετούς μίσθωσης μεταγραπτέας και δικαιώματος επιφάνειας ή εμφύτευσης, το μίσθωμα ή δικαίωμα που καταβάλλεται»).
Και για να φέρουμε ένα παράδειγμα: Έστω ότι ένας «επενδυτής» ενοικιάζει από το κράτος μια περιοχή και αποκτά δικαίωμα πάνω της. Η ιδιοκτησία παραμένει στο δημόσιο ή στους πολίτες αλλά η κυριότητα περνάει στον «επενδυτή» ο οποίος μπορεί να το μετατρέψει, να το εκμεταλλευτεί ή ακόμα και να ζητήσει από τους πολίτες αντίτιμο για να το επισκέπτονται. Φανταστείτε, τώρα, ότι η περιοχή αυτή μπορεί να είναι ένας δρόμος, ένας αρχαιολογικό χώρος ή ακόμα……. και ένα ολόκληρο χωριό.
Η Ελλάδα, λοιπόν, έχει χωριστεί και μοιράζεται κομμάτι-κομμάτι μετά από απαίτηση των Ευρωπαίων «εταίρων» μας. Ανάλογες πολιτικές ξεπουλήματος και διαφθοράς εφαρμόστηκαν στο παρελθόν τόσο κατά τη διάρκεια εκποίησης της Ανατολικής Γερμανίας από την Δυτική με τον ρόλο του ΤΑΙΠΕΔ να τον έχει ο οργανισμός Treuhand ο οποίος στο τέλος άφησε στο Γερμανικό κράτος πάνω από 170 δις δολάρια χρέος, όσο και κατά τη διάρκεια μαζικών ιδιωτικοποιήσεων στην πρώην Σοβιετική Ένωση στις αρχές της δεκαετίας του 1990.
Ο μόνος δρόμος να ανατραπεί η διάλυση της Πατρίδας μας και να αποκτήσουμε οι Έλληνες συνθήκες αξιοπρέπειας και ευημερίας είναι:
Α) τιμωρία για Εσχάτη Προδοσία σύμφωνα με το άρθρο 120, παράγραφος 3 του Συντάγματος και του άρθρου 134 του Ποινικού Κώδικα όλων εκείνων που ευθύνονται για τη σημερινή χρεοκοπία και που υποθήκευσαν το μέλλον ετούτης της χώρας υπογράφοντας τις Δανειακές Συμβάσεις και τα Μνημόνια,
Β) διακοπή της συνέχειας του κράτους μέσω ενός νέου Δημοκρατικού Συντάγματος που θα προκύψει μετά από Συντακτική Εθνοσυνέλευση και που δεν θα περιέχει καμία ασυλία για πολιτικούς,
Γ) μονομερή διαγραφή του συνόλου του Δημόσιου Χρέους μέσω των συνθηκών του Διεθνούς Δικαίου και
Δ) ανάκτηση της Εθνικής μας Ανεξαρτησίας με πρώτο βήμα την επιστροφή σε Εθνικό Κρατικό Νόμισμα, κρατικοποίηση της Τράπεζας της Ελλάδας ΤτΕ 
και όλου του υπάρχοντος 'χρεωκοπημένου' τραπεζικού συστήματος.
------------------------------------------

Αν δεν πάρουμε πίσω την χώρα μας θα εκποιείται συστηματικά. 

Δεν είναι χώρα πλέον, αλλά χώρος προς εκποίηση.


ΠΗΓΗ: https://www.facebook.com/share/p/191V6B8t8g/
 Ανάρτηση από:geromorias.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.