Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2024

Λουδοβίκε, η παραίσθηση είναι η πολυτέλεια των μοναχικών ανθρώπων.



Μια φορά πήγα στην Αθήνα
και μου λέει ο Μάνος Χατζιδάκις:
- Τί φέρνεις από κάτω Λουδοβίκε;

- Έχω μια γειτόνισσα, τη Μαριώ,
του λέω, που είναι ενενήντα ετών,

μοναχή στη ζωής της
και την συμπαθώ πολύ.

Της πήρα μια συνέντευξη κι έχω 
την κασέτα και άκου τί μου είπε:

Ότι της έβαλαν, τα ανίψια της, 
ένα ακουστικό στο αυτί,

κι άνοιξε το μυαλό της και ακούει
φωνές από τότε που ήτανε μικρή,

ακούει μαντινάδες, ακούει παράξενα
πράγματα, και μου έλεγε μάλιστα:

- Αν μπορούσε ένας γιατρός να βάλει
ένα ακουστικό να ακούσει τί ακούω,
θα είχε πολύ ενδιαφέρον, για το γιατρό. 

- Σαν τί ακούς; τη ρωτάω.

- Τις προάλλες, που ξύπνησα το πρωί,
άκουσα της μάνας μου τη φωνή
να μου λέει:

''Αχ, παιδί μου, Μαριωράκι μου...
Αχ, παιδί μου, Μαριωράκι μου...''

- Γιώργη, 
ένα σταμνί δάκρυα έχυσα
εκείνη τη μέρα για τη μάνα μου.

Με ακούει προσεκτικά ο Χατζιδάκις
και μου λέει:

- Πριν κάποιο καιρό
καθόμουνα στο γραφείο
κι εκεί που δουλεύω, λέω ξαφνικά:

''Μητέρα, 
θα μου κάνεις έναν καφέ;''

Και τρομάζω... Η μητέρα μου
είχε πεθάνει πριν δεκαπέντε χρόνια.

Λουδοβίκε,
η παραίσθηση είναι η πολυτέλεια
των μοναχικών ανθρώπων.

Γιώργης Δραμουντάνης
(Λουδοβίκος των Ανωγείων)

Σαν σήμερα, το 1925,
γεννήθηκε ο Μάνος Χατζιδάκις.

ΠΗΓΗ:https://www.facebook.com/share/p/GWmAeYPeLSrXGD9m/
 Ανάρτηση από:geromorias.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.