Δευτέρα 26 Ιουνίου 2023

Βοήθειά μας, λοιπόν!



Του Στέφανου Γανωτή


Σίγουρα κάποιοι θα αντιδράσουν και το ξέρω, αλλά δεν μπορώ να μην φέρω στο μυαλό μου τα λόγια του συγχωρεμένου συγγενή μας, του Μανώλη Γλέζου, όταν μιλήσαμε για τελευταία φορά για πολιτική:

 "Το μεγαλύτερο έγκλημα, Στεφανέ μου, του Σύριζα και προσωπικά αυτού του ανώριμου πιτσιρικά, του Τσίπρα, είναι ότι θα μας φορτώσει για μια εικοσαετία μια ακροδεξιά κυβέρνηση και τους ναζί στη βουλή"


 Ας όψονται...
Βοήθειά μας, λοιπόν!


Όλη η ανάρτηση...



Και επειδή ήδη οι αντιδράσεις (αναμενόμενες) πυροδοτούν τη συζήτηση, ξαναλέω ότι δεν είναι δικά μου λόγια αυτά, αλλά μεταφέρω την άποψη ενός ανθρώπου που και αγαπώ  και εκτιμώ (επίτηδες χρησιμοποιώ τον ενεστώτα). 

Έχω πάει στο σπίτι που μένει ο Μανώλης ο Γλέζος στο χωριό, λίγο πιο κάτω από τον φούρνο και καθόμαστε παρέα για να του δείξω το καινούργιο μου βιβλίο «ΣΥΡΙΑ, το ημερολόγιο ενός αποχωρισμού» Αφού με έβαλε και του διάβασα κάποια αποσπάσματα και συγκινήθηκε πολύ, συνεχίσαμε τη συζήτησή μας, καθισμένοι αυτή τη φορά στο σετζάκι απέναντι από τον φούρνο.

 «Μανώλη», του λέω, «πώς τα βλέπεις τα πράγματα»; 

«Φοβάμαι, γιε μου, ότι τα πράγματα θα αλλάξουν πολύ σύντομα προς το χειρότερο».

 «Γιατί; Τι ακριβώς φοβάσαι; Δεν είσαι ευχαριστημένος, που έχουμε τουλάχιστον αριστερή κυβέρνηση»;

 Με κοίταξε και γέλασε. «Αριστερή»; μου λέει. Και συνεχίζει ακριβώς όπως ξανάγραψα πιο πάνω: 

"Το μεγαλύτερο έγκλημα, Στεφανέ μου, του Σύριζα και προσωπικά αυτού του ανώριμου πιτσιρικά, του Τσίπρα, είναι ότι θα μας φορτώσει για μια εικοσαετία μια ακροδεξιά κυβέρνηση και τους ναζί στη βουλή"


ΠΗΓΗ: https://www.facebook.com/100000317861057/posts/pfbid0EGESnehWLErAn3x1wTsnPm7qLm2EkrrTC9t16DVkdTEXkXBCvbQFa91o8XYSip6al/
 Ανάρτηση από:geromorias.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.