Παρασκευή 9 Ιουνίου 2023

Περί καθάρματος ο λόγος



Σήμερα κυνικά θέλουν να εξαφανίσουν τους ετοιμοθάνατους, αύριο τους σακάτηδες, μεθαύριο τους μη ευφυείς, και σντιμεθαύριο τους φτωχούς, τους μη παραγωγικούς. 

Θεωρία και πρακτική των οπαδών της ευγονικής και της άριας φυλής. Μόνο πνευματική δεν είναι η άποψη του "κ." Πνευματικού. 

Ο Θεός υπάρχει είναι για να δίνει ελπίδα εκεί που όλα έχουν τελειώσει.... Αυτή η  απάνθρωπη νεοφιλελεύθερη, "επιστημονική" άποψη του καθηγητή είναι δαιμονική, γεμάτη εγωισμό και απανθρωπία, ανθρώπων της εποχής μας που μπουκωμένοι από εξουσία και χρήμα νιώθουν ιδιαίτεροι, οι ίδιοι θεοί που μπορούν να παίρνουν αποφάσεις για τις ζωές των άλλων! Ο Θεός να μας λυπηθεί.

Γερομοριάς 

-----------------------

Της Αριστέας Σερεμέτη 


Είμαι βέβαιη πως κάποτε η επιστήμη θα βρει ένα φάρμακο που να θεραπεύει τον καρκίνο, να μη βασανίζεται τόσος κόσμος.
Μόνο για την παλιανθρωπιά δεν υπάρχει ελπίδα θεραπείας κάθαρμα «Πνευματικέ», υποψήφιε βουλευτή Ευβοίας με τη ΝΔ.

------------------

Συγκλονιστική η προσωπική μαρτυρία της κ. Αριστέας Σερεμέτη που είναι γιατρός:

Κάποτε νοσηλεύτηκε ο πατέρας μου στο 401. Νομίζω ήταν το 2008, κάπου εκεί. Πήγαν οι γιατροί στη μάνα μου κ της λένε είναι τελειωμένος, θέμα λίγων ημερών. Εκείνη για να μη με τρομάξει βράδυ, με παίρνει το πολύ πρωί να μου το πει. Να ξέρω πως ο πατέρας μου είναι στα τελευταία του. 

Πάω εκεί, βρίσκω τέλος πάντων με τα πολλά το γραφείο του υπεύθυνου διευθυντή γιατρού κ μου λέει. Ο 73χρονος δεν μπορεί να νοσηλευτεί εδώ καιρό γιατί τα κρεβάτια είναι λίγα. Σοκ εγώ. Λέω για εσάς είναι ένας 73χρονος, για μένα είναι ο πατέρας μου όμως. Με τα πολλά κ μπλα μπλα κ είμαι περίπου συνάδελφος κ το ένα κ το άλλο, ανακαλύψαμε πως μπορεί να πάρει ένα φάρμακο κ κάπως να τη σκαπουλάρει προς ώρας. Μου τόνισε πως το φάρμακο είναι ακριβό. Δεν κατάλαβα ποτέ ποιο ήταν.

 Πραγματικά, εκεί που η μάνα μου τον έκλαιγε ήδη, έτσι που της τα είπαν, έρχονται, τον παίρνουν, του ρίχνουν το φάρμακο. Ο πατέρας μου έζησε άλλα 13 χρόνια. Ορκίζομαι πως λέγω την αλήθεια.


ΠΗΓΗ: 
 Ανάρτηση από:geromorias.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.