Παρασκευή 23 Ιουνίου 2023

''Σπάσε την πόρτα, τι περιμένεις; Σπάστην επιτέλους!!!"

Συγκλονιστική η Ιωάννα Κολοβού!!!

Συγκλονιστική!!! 




''Σπάσε την πόρτα, τι περιμένεις; Σπάστην επιτέλους!!!"

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΟΥ ΚΚΕ ΣΤΟΥ ΖΩΓΡΑΦΟΥ

Χαιρετισμό στην προεκλογική συγκέντρωση του ΚΚΕ στου Ζωγράφου απηύθυνε η Ιωάννα Κολοβού! 

Αναλυτικά ο χαιρετισμός της:

«Σπάσε την πόρτα, τι περιμένεις; Σπάστην επιτέλους!!!» Μια φωνή σαν βγαλμένη από την κόλαση ακούστηκε να ουρλιάζει έξω από την πόρτα μου,

ενώ ξημέρωνε η 21η Νοεμβρίου του 2022.

Η φωνή ήταν εφιαλτικά δυνατή, διαπέρασε τον τοίχο της πολυκατοικίας στην οδό Αβύδου 146 και βάλθηκε να περιφέρεται στους γύρω δρόμους, να κατηφορίζει την Γρηγορίου Αυξεντίου να ανεβαίνει την Στρατάρχου Παπάγου και να μολύνει σαν τοξικό απόβλητο, τον τόπο!

Κάποια νεαρά παιδιά με πυρετό στα μάτια και αστραφτερή σκέψη πήραν στην κατάσταση στα χέρια τους.

Τα παιδιά του ΠΑΜΕ, τα μέλη της ΚΝΕ. Και ξύπνησαν τους πολίτες από την άγνοια. Αποφάσισαν ότι δεν πάει άλλο! Και ξεκίνησαν να συγκεντρώνονται στην Αβύδου...

Τα γεγονότα που ακολούθησαν είναι λίγο πολύ γνωστά. Ο δικαστικός επιμελητής με την ευγενική χορηγία της Αστυνομίας πέταξε εμένα και το παιδί μου έξω από το σπίτι. Με έσπρωξε και βγήκα παραπατώντας πάνω στην σπασμένη πόρτα.

Ο κλητήρας λέει, εντολές εκτελούσε. Ω ναι, αυτό που είχαν ως υπερασπιστική γραμμή, οι ναζί, στη δίκη της Νυρεμβέργης το έχουν και τα σημερινά ανθρωπάκια…

Βγήκα έξω περιμένοντας να αντιμετωπίσω το έρεβος. Το αδιέξοδο! Και βρέθηκα μπροστά σε ένα τείχος από πολίτες που με κοιτούσαν αποφασισμένοι να με βοηθήσουν. Αψηφούσαν την αστυνομία που είχε φυτέψει σε κάθε όροφο ο δικαστικός κλητήρας, έφταναν κατά κύματα στο 5ο όροφο και δημιούργησαν ένα προστατευτικό κλοιό γύρω από εμένα και το γιο μου. Δεν θυμάμαι πότε ακριβώς λιποθύμησα, θυμάμαι όμως τον βουλευτή του ΚΚΕ, Χρήστο Κατσώτη και τον Ανδρέα Καραβίδ , δημοτικό σύμβουλο του Δήμου Ζωγράφου να δίνει το σύνθημα και την επόμενη στιγμή να βρίσκομαι και πάλι μέσα στο σπίτι μου.

Έντρομος ο δικαστικός κλητήρας έφυγε συνοδεία αστυνομικών που τον προστάτευαν από πιθανό λιντσάρισμα. Η αλληλεγγύη είχε νικήσει! Έντρομο το κοράκι τηλεφώνησε το βράδυ στον δικηγόρο μου ζητώντας του να απεμπλακεί, ζητώντας να κινηθούν διαδικασίες ώστε το σπίτι να επιστρέψει σε εμένα το σπίτι. Αυτό το μεγάλο, το ωραίο, το αληθινό έπραξε το ΠΑΜΕ. Το ΚΚΕ! Για εμένα.

Ποια είμαι εγώ; Μια απλή πολίτης που σε όλη της τη ζωή σεβάστηκε το Σύνταγμα, τους Νόμους, τους Θεσμούς. Που ως εκλεγμένη εκπρόσωπος των εργαζομένων στην εφημερίδα μου για μια δεκαπενταετία- υπερασπίστηκε τα συμφέροντα των συναδέλφων της, στα δικαστήρια αλλά και στις πορείες διαμαρτυρίας. Κι όμως, την έμπλεξε τεχνηέντως στα δίχτυα του ένας αποτρόπαιος κρατικός μηχανισμός…

Αυτή είμαι εγώ. Εγώ που είδα το κύμα αλληλεγγύης να γιγαντώνεται έξω από το σπίτι μου, μπροστά στην ακραία αδικία με τους μαζικούς φορείς της γειτονιάς να ενημερώνουν με ντουντούκα. Η λαϊκή οργή φούντωνε!

Το κάλεσμα για συλλαλητήριο του ΠΑΜΕ έδινε την απάντηση σε όλους. ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΑΒΥΔΟΥ 146 ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ. Πως να ξεχάσω τη μάχη που δόθηκε εκείνη την ημέρα; Ποιόν να πρωτο-ευχαριστήσω και πως; Να ευχαριστήσω κατά αρχήν εκείνα τα παιδιά που πύκνωναν τις τάξεις του ΠΑΜΕ.

Οφείλω επίσης να τονίσω πόσο επηρέασε θετικά τη γειτονιά και τους πολίτες αυτή η κινητοποίηση του ΠΑΜΕ. Εκατοντάδες σπίτια σώθηκαν με την παρέμβαση του ΚΚΕ. Ζούσαν με τον κίνδυνο να τους πάρουν την πρώτη και μοναδική κατοικία τους. Και το φόβο. Τον τρόμο! Ο πολίτης πήρε θάρρος, μιλάει πια, διεκδικεί. Δεν μαζεύει τα πράγματα του για να φύγει από τη μοναδική κατοικία του, δε αυτοκτονεί στη θέα του δικαστικού επιμελητή…

Αυτή είναι η νίκη του ΚΚΕ που έσωσε εκατοντάδες σπίτια αυτή την ζοφερή εποχή.

Ένα «καθαρό» κόμμα, που ξέρει από αγώνες, που στέκεται αλληλέγγυο δίπλα στον πολίτη που διεκδικεί το δίκιο του. Δεν είμαι μέλος του κόμματος δεν είχα ψηφίσει ποτέ ΚΚΕ εκτός από τις προηγούμενες εκλογές και εννοείται θα ψηφίσω ΚΚΕ και τώρα και πάντα!

Κι εγώ και η οικογένειά μου!

 Για να υπάρξει μέσα τη Βουλή, λαϊκή, μαχητική αντιπολίτευση! Γιατί είναι οργανωτικό, αποτελεσματικό, στηρίζεται σε ηθικές ανθρωπιστικές αξίες και παλεύει γι' αυτές! Στην προσωπική μου περίπτωση το απέδειξε περίτρανα!

Το ΚΚΕ ήταν αυτό που στάθηκε δίπλα μου, την ώρα που η κρατική βία, έσπασε την πόρτα του σπιτιού μου. Δεν επέτρεψε να μπει η βαρβαρότητα στο σπίτι μου. Κράτησε ψηλά τη ζωή μου και την αξιοπρέπειά μου!

ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΤΑ ΣΩΖΕΙ Ο ΛΑΟΣ!

ΠΗΓΗ: 

https://www.902.gr/eidisi/politiki/332942/i-kolovoy-ekatontades-spitia-sothikan-me-tin-paremvasi-toy-kke

 Ανάρτηση από:geromorias.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.