Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2022

Ερμαφρόδιτες πεταλούδες στα σχολεία & η πονηρία του «Ι» στο ΛΟΑΤΚΙ+

του Δημήτρη Μπούσμπουρα από την Ρήξη φ. 175

Το «Πολύχρωμο Σχολείο» είναι μια οργάνωση που επιδιώκει την «Συμπεριληπτική Ολοκληρωμένη Σεξουαλική Εκπαίδευση» στα σχολεία και ειδικότερα «μια συμπεριληπτική εκπαίδευση σε ζητήματα φύλου και σεξουαλικότητας», για «την προάσπιση των δικαιωμάτων των ΛΟΑΤΚΙ+ παιδιών των οποίων τα εξωτερικά χαρακτηριστικά ή/και η συμπεριφορά δεν εναρμονίζονται με τα έμφυλα στερεότυπα, με αποτέλεσμα να υφίστανται ομοφοβικό σχολικό εκφοβισμό και κοινωνικό αποκλεισμό».
Καθώς το καλοκαίρι του 2021 η Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση εντάχθηκε ως θεματική στο μάθημα «Εργαστήρια Δεξιοτήτων», το «Πολύχρωμο Σχολείο» πέτυχε την υιοθέτηση από το υπουργείο Παιδείας του εκπαιδευτικού πακέτου: «Προχωρώντας Μπροστά – Ευαισθητοποίηση μαθητριών/μαθητών σε ζητήματα σεξουαλικού προσανατολισμού, ταυτότητας φύλου, έκφρασης φύλου και χαρακτηριστικών φύλου», που απευθύνεται σε μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Το εκπαιδευτικό υλικό «Προχωρώντας Μπροστά» περιλαμβάνει 39 δραστηριότητες, 8 οδηγούς και 17 αρχεία υποστηρικτικού υλικού.
Το βιολογικό φύλο, το γνωστό αρσενικό – θηλυκό, αμφισβητείται. Δίπλα στο βιολογικό φύλο προστίθεται η έκφραση φύλου και ο ερωτικός προσανατολισμός, που περιλαμβάνει τις Λεσβίες, τους άνδρες Ομοφυλόφιλους (gay), τους Αμφιφυλόφυλους (bisexual) και τέλος – τι μπανάλ – τα ετεροφυλόφυλα άτομα (Cisgender). Έτσι, αφήνουμε στην άκρη το βιολογικό φύλο και πάμε στο κοινωνικό φύλο, τα στερεότυπα και τέλος στην ταυτότητα φύλου που είναι αυτοπροσδιορισμός – προσωπική επιλογή. Όταν η έκφραση φύλου είναι έντονα διαφορετική από το βιολογικό φύλο και το άτομο αυτό βρίσκεται σε στάδιο μετάβασης ή έχει κάνει επέμβαση επαναπροσδιορισμού του φύλου, τότε μιλάμε για διεμφυλικό (Τrans) άτομο.


Και για να συμπληρωθεί το παζλ, προστίθεται ο όρος Κουίρ (queer) που περιλαμβάνει τα άτομα τα οποία αμφισβητούν τους ρόλους των φύλων και θεωρούν ότι αυτά είναι κοινωνικά κατασκευασμένα – η βιολογία έχει ξεχαστεί εντελώς εδώ. To + που υπάρχει στον όρο περιλαμβάνει τα παρενδυτικά άτομα (Crossdressers/Transvestites) που φοράνε τακτικά ή περιστασιακά ρούχα του αντίθετου φύλου, χωρίς να είναι διεμφυλικά, τα ασέξουαλ άτομα που δεν βιώνουν σεξουαλική έλξη, τα πανσέξουαλ άτομα, κ.λπ. Αυτά πρέπει να τα εμπεδώσουν οι μαθητές, παραβλέποντας την βιολογία και μάλιστα ακριβώς στην ηλικία που το βιολογικό φύλο και οι ορμόνες της ωριμότητας αρχίζουν να εκφράζονται με εκρηκτικό τρόπο, κάτι που βιώνεται από πολλούς εφήβους με έντονες ψυχολογικές μεταπτώσεις.
Θα ήταν απλό βέβαια να περάσει το μήνυμα στους μαθητές, ότι κάποιοι άνθρωποι παρουσιάζουν ιδιαιτερότητες στον ερωτικό τομέα και δεν πρέπει να τους κοροϊδεύουμε ή να τους παρενοχλούμε. Δεν είναι όμως αυτός ο στόχος του εκπαιδευτικού πακέτου. Το σύνολο των δραστηριοτήτων που αναπτύσσονται συγκλίνουν όχι τόσο στην αποτροπή της Ομοφοβίας και της Τρανσοφοβίας, αλλά στην δικαιολόγηση της ανωτερότητας της επιλογής ταυτότητας φύλου έναντι του βιολογικού φύλου. Σε τέτοιο σημείο, που δημιουργεί στον έφηβο ακόμα περισσότερα ερωτηματικά και τον οδηγεί σε δικαιολόγηση κάθε επιθυμίας και αυτοαναφορικότητας.
Το βιολογικό φύλο, με την οπτική που προβάλλεται, αντιμετωπίζεται ως «φυλακή». Η έκφραση του ατόμου είναι η απόλυτη αρχή, την εποχή του ατομικού αυτοπροσδιορισμού. Το εκπαιδευτικό πακέτο υποστηρίζει και την υιοθέτηση παιδιών από ομόφυλα ζευγάρια, προσπαθώντας να οδηγήσει το μέλλον της νομοθεσίας στην χώρα. Είναι στρατευμένο σε αυτήν την οπτική.
Καθώς όμως αυτή η σύγκρουση της ταυτότητας φύλου με την βιολογία, με τα χρωμοσώματα και τα γονίδια που εκφράζονται στο απολύτως υλικό βιολογικό φύλο, είναι μια μεγάλη υπέρβαση, το πρόγραμμα καταφεύγει στο άλλοθι των Ιντερσέξ ατόμων. Πρόκειται για την Μεσοφυλία (παλιότερα ερμαφροδιτισμός): Άτομα που γεννιούνται με χαρακτηριστικά φύλου τα οποία δεν ανήκουν αυστηρά στην αρσενική ή θηλυκή κατηγορία, ή ανήκουν και στις δύο κατηγορίες ταυτόχρονα. Αυτές οι αποκλίσεις μπορεί να αφορούν ασάφεια γεννητικών οργάνων και συνδυασμούς χρωμοσωματικών γονότυπων και γεννητικών φαινότυπων, διαφορετικών από ΧΥ-αρσενικό και ΧΧ-θηλυκό.
Επιλέγεται και σε αυτήν την περίπτωση ένας αγγλικός όρος αντί του ελληνικού. Διεθνώς τα ΛΟΑΤΚ+ ρεύματα επιδιώκουν ν’ αναφερθούν τελικά στην βιολογία, η οποία … έρχεται σε αντίθεση με τις προσωπικές επιλογές, και η μεσοφυλία (Intersex) είναι μια λύση, πολλές φορές παρά τις αντιρρήσεις μεσοφυλικών. Μπορεί να βρει κανείς στο διαδίκτυο στοιχεία γι’ αυτές τις αντιρρήσεις μεσοφυλικών, που δεν θέλουν να συμπεριλαμβάνονται στο ρεύμα ΛΟΑΤΚ. Η συμπερίληψη, όμως, που έχει γίνει το σύνθημα αυτών των ρευμάτων, δεν επιτρέπει να διαφύγεις από το ρεύμα, διαφορετικά θα κατηγορηθείς για διάκριση.
Στο εκπαιδευτικό πακέτο τα μεσοφυλικά άτομα εντάσσονται στην ενότητα ΛΟΑΤΚΙ+, ενώ εδώ το ζήτημα είναι ζήτημα βιολογίας και όχι επιλογής. Οι σπάνιες περιπτώσεις γενικεύονται για να θολώσουν τα νερά της διαφορετικότητας. Η βιολογία χρησιμοποιείται κατά περίπτωση. Οι εκπαιδευτικοί βρίσκονται σε δίλημμα: θα καταγγείλουν, θα υπερβούν, ή θα χρησιμοποιήσουν την βιολογία κατά περίπτωση;
Το «Πολύχρωμο Σχολείο» έχει δημιουργήσει εκπαιδευτικό υλικό και για το νηπιαγωγείο και το δημοτικό. Αυτό μάλλον δεν έχει εγκριθεί από το υπουργείο Παιδείας. Προσφέρεται όμως για τον εκπαιδευτικό που θα ήθελε να το χρησιμοποιήσει, όπως και πολλά άλλα ακόμη αρχεία, στα οποία παραπέμπει το επίσημο εκπαιδευτικό πακέτο για την δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Μια από τις δράσεις ονομάζεται: «Πεταλούδα Χίμαιρα: Μη δυαδικά ζώα». Ο στόχος της δραστηριότητας είναι: «Να μάθουν οι μαθητές για την πεταλούδα Χίμαιρα, η οποία είναι και θηλυκή και αρσενική, να συμμετάσχουν σε συζήτηση και στη συνέχεια, σε εικαστική δραστηριότητα, η οποία θα τους βοηθήσει να κατανοήσουν τον όρο «μη δυαδικός» και να δημιουργήσουν μία πολύχρωμη πεταλούδα η οποία είναι μοναδική για αυτούς».
Στο νηπιαγωγείο λοιπόν τα παιδιά μπορεί να μαθαίνουν για ερμαφρόδιτες πεταλούδες, όταν ακόμα ρωτάνε τους γονείς τους πώς γεννιούνται τα παιδιά. Στο φύλλο δραστηριοτήτων παρουσιάζονται και άλλα είδη με χαρακτηριστικά και των δύο φύλων, όπως οι μπλε αστακοί. Δεν είναι το θέμα της ύπαρξης ή μη ύπαρξης ερμαφρόδιτων ζώων. Θα μπορούσαν να βάλουν και τα σαλιγκάρια που έχουν διπλό φύλο και γονιμοποιούν το ένα το άλλο. Θα μπορούσαν επίσης να βάλουν περιπτώσεις μαζικής γονιμοποίησης σε ορισμένα ζώα. Θα μπορούσαν να προσθέσουν και παραδείγματα πολυγυνείας και πολυανδρίας. Όλα υπάρχουν στην φύση. Είναι όμως κατάλληλα αυτά τα παραδείγματα για παιδιά που έρχονται για πρώτη φορά σε επαφή με τους βασικούς όρους της σεξουαλικότητας; Περιηγηθείτε και στις υπόλοιπες θεματικές του εκπαιδευτικού πακέτου και θα καταλάβετε. Από την επιδίωξη της αποδοχής της διαφορετικότητας, το όλο υλικό ξεφεύγει στην δημιουργία προτύπων.
Βρισκόμαστε σήμερα ενώπιον ενός νέου ολοκληρωτισμού, που θέλει να δημιουργήσει τον νέο άνθρωπο, όπως και οι προηγούμενοι. Βασικό στοιχείο των ολοκληρωτισμών είναι η επίκληση της πραγματικής γνώσης της ανθρώπινης φύσης και των αναγκών των ανθρώπων και, με βάση αυτά, η καθοδήγηση της εκπαίδευσης για την δημιουργία του νέου ανθρώπου. Ωστόσο, όπως στην περίπτωσή μας, επικαλούνται την επιστημονική γνώση επιλεκτικά και αυθαίρετα.

  • βιολόγος

ΠΗΓΗ: https://ardin-rixi.gr/archives/242237
 Ανάρτηση από:geromorias.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.