Τετάρτη 7 Οκτωβρίου 2020

Ο ΕΙΡΗΝΙΣΤΗΣ GARO PAYLAN ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΣ!


ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΑΣΙΟΠΟΥΛΟΣ

Ο ΕΙΡΗΝΙΣΤΗΣ GARO PAYLAN ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΣ!

ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΩΝ ΛΑΩΝ!

Ο Garo Paylan, βουλευτής του HDP στην τουρκική βουλή, αρμενικής καταγωγής, δέχεται απειλές για τη ζωή του γιατί τάχθηκε με την ειρήνη και ζητά τον τερματισμό του πολέμου μεταξύ Αζέρων και Αρμενίων.
________


Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, κείμενο που λέει "E"
Η δήλωσή του:

Δελτίο τύπου, 2 Οκτωβρίου 2020

Τις τελευταίες ημέρες, η ένταση μεταξύ του Αζερμπαϊτζάν και της Αρμενίας για το Ναγκόρνο-Καραμπάχ έχει δυστυχώς μετατραπεί σε πόλεμο.
Παρά τις εκκλήσεις για κατάπαυση του πυρός από όλο τον κόσμο, η κυβέρνηση του AKP και του MHP υιοθέτησε μια επικίνδυνη στάση σχετικά με τη σύγκρουση μεταξύ των δύο γειτόνων μας, της Αρμενίας και του Αζερμπαϊτζάν.
Η κυβέρνηση εμπλέκεται σε πολεμική προπαγάνδα υποστηρίζοντας ανοιχτά την ένοπλη σύγκρουση και δημοσίως χρησιμοποιώντας ρητορική μίσους εναντίον του αρμενικού κράτους αντί να πείσει τις δύο πλευρές να αρχίσουν διαπραγματεύσεις και να συμμετάσχουν σε αποκλιμάκωση.
Η αρμενική κοινότητα στην Τουρκία επίσης είναι θύμα εκφοβισμού σε αυτό το κλίμα ρητορικού μίσους. Προβοκάτορες συγκεντρώθηκαν μπροστά από το Αρμενικό Πατριαρχείο με σημαίες των Αζέρων. Η αρμενική κοινότητα στην Τουρκία και οι πολίτες της Αρμενίας που ζουν και εργάζονται στην Τουρκία δεν αισθάνονται πλέον ασφαλείς.
Επειδή ξεκίνησα μια εκστρατεία για ειρήνη, το κόμμα μου και εγώ γίναμε στόχος από το ASAM (Ευρασιατικό Κέντρο Στρατηγικών Σπουδών) μέσω δυσφημηστικών δημοσιεύσεων σε ορισμένες εφημερίδες. Έχω υποβάλει καταγγελία εναντίον των υπευθύνων για αυτήν τη ρητορική μίσους. Θα συνεχίσω να υποστηρίζω ειρηνευτικές πρωτοβουλίες στον Καύκασο και δεν θα φοβηθώ.
Το άρθρο 20 του Συμφώνου των Ηνωμένων Εθνών για τα Ατομικά και Πολιτικά Δικαιώματα, το οποίο η Τουρκία έχει υπογράψει, ορίζει ότι «κάθε προπαγάνδα υπέρ του πολέμου απαγορεύεται από το νόμο». Οι αρχές διαπράττουν έγκλημα πολέμου.
Το HDP και οι εκπρόσωποί του ανέκαθεν υποστήριζαν την ειρήνη. Εγώ και οι φίλοι μου υπερασπιστήκαμε και θα συνεχίσουμε να υπερασπιζόμαστε αυστηρά την ειρήνη σταθερά ενάντια στον πόλεμο σε όλους τους τομείς της ζωής και της πολιτικής, τόσο στην Τουρκία όσο και στο εξωτερικό.
Πάντα ήμουν στο πλευρό των ειρηνικών λύσεων σε περιφερειακές συγκρούσεις, καθώς η κυβέρνηση επιμένει να χρησιμοποιεί επιθετική βία εκτοξεύοντας απειλές πολέμου.
Αυτό συνέβη για την Ανατολική Μεσόγειο, για το κουρδικό ζήτημα και πρόσφατα για το ζήτημα Ναγκόρνο-Καραμπάχ. Από την πρώτη ημέρα της συνεχιζόμενης σύγκρουσης, έχω εργαστεί ακούραστα για να τερματιστεί αυτός ο πόλεμος, φοβούμενος ότι θα προκαλέσει καταστροφή στους λαούς των Αζέρων και των Αρμενίων. Σε όλες τις δηλώσεις μου, υπερασπίζομαι σταθερά την ειρήνη.
Με τη βάρβαρη στάση του, το κυβερνών κόμμα οδηγεί τη χώρα μας και την περιοχή στην αφάνεια με μεγάλη ταχύτητα. Εκείνοι που χτυπούν τα τύμπανα πολέμου προσπαθούν να κάνουν να σιγήσουν εκείνοι που ζητούν ειρήνη. Ωστόσο, ούτε οι φίλοι μου ούτε εγώ θα σταματήσουμε να υπερασπιζόμαστε την ειρήνη.

ΣΤΟ ΠΟΛΕΜΟ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΙΚΗΤΗΣ, ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΙΡΗΝΗ!

Είναι σαφές ότι ορισμένες δυνάμεις κινητοποιήθηκαν για να με κάνουν να σιωπήσω. Όντας Αρμένιος από την Τουρκία, γνωρίζω πολύ καλά τη σημασία αυτών των πρόσφατων επιθέσεων.
Παρά αυτές τις τακτικές εκφοβισμού, δεν θα εγκαταλείψω ποτέ την ευθύνη μου και τις προσπάθειές μου για τον τερματισμό των πολέμων. Δηλώνω ότι εάν συμβεί κάτι σε μένα, η κυβέρνηση, η ASAM και παρόμοιοι αδιαφανείς οργανισμοί θα λογοδοτήσουν.
Προτρέπω τους Φίλους της Ειρήνης να υψώσουν τις φωνές τους και να υπερασπιστούν την ειρήνη ενάντια στον πόλεμο!

GΑRO PAYLAN

Μέλος του τουρκικού κοινοβουλίου
Αναπληρωτής του συμπροέδρου του HDP

ΠΗΓΗ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΑΣΙΟΠΟΥΛΟΣ
Ανάρτηση από:geromorias.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.