Παρασκευή 3 Απριλίου 2020

Κρατάτε γερά!



ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ Ν.  ΘΑΝΑΣΗΣ - Papathanasiou Athanasios



Δεν θέλω να γράφω για τα εσώτερα του αγίου βήματός μας, που είναι η αίθουσα διδασκαλίας. Σήμερα όμως θα φέρω εδώ ένα ψιχίο από τα συγκλονιστικά του, επειδή σχετίζεται με την τρέχουσα περιπέτειά μας και με τα κουράγια που βλασταίνουν αθόρυβα.

Σε επιλεγόμενο μάθημά μου ορισμένοι φοιτητές είχαν αναλάβει, πριν κλείσουν οι Σχολές, να παρουσιάσουν θεολογικά ρεύματα του 20ού αιώνα κ.εξ., για να τα συζητήσουμε κριτικά. Εχθές ρώτησα τον φοιτητή που έχει αναλάβει τη "φεμινιστική θεολογία" αν είναι έτοιμος, ώστε να προγραμματίσουμε τις επόμενες τηλεδιασκέψεις. Είναι φοιτητής με άγρυπνο μυαλό και ήθος, και εργάζεται σε μεγαλομανάβικο. Μου απάντησε με το εξής μήνυμα:

«Καλημέρα κύριε Παπαθανασίου.
Η δουλειά μου είναι σε έξαρση τώρα (7:00 με 7:00) και για να προστατεύσω τους δικούς μου έχω φύγει από το σπίτι, που σημαίνει δεν έχω υπολογιστή. Δώστε μου περιθώριο το Σαββατοκύριακο να δω αν μπορώ να βρω ένα laptop και θα σας πω.
Εύχομαι να είστε υγιής».
Υποκλίνομαι και ευχαριστώ!

Το αναρτώ α ν τ ί π ο λ λ ώ ν, με τη σκέψη σε πολλούς φοιτητές μας που βρίσκονται σε παρόμοια δημόσια πόστα (από φαντάρο στον Έβρο, μέχρι επαγγέλματα και υπηρεσίες στο λεκανοπέδιο). Κρατάτε γερά!
Θ.Ν.Π. / 27-3-2020
ΥΓ: Η ζωγραφιά, από το: http://theartdontstop.com/where-we-learn-series

ΠΗΓΗ:Papathanasiou Athanasios
 Ανάρτηση από:geromorias.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.