Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2019

-Γιαννάκη τα σκατά μας μυρίζουν μαζέψου. -Νικολάκη τα δικά σου μυρίζουν, τα δικά μου μυρίζουν λεβαντόνερο.

Ο διάλογος που ακολουθεί θα μπορούσε να είναι μια πολύ σύντομη περίληψη του ξεκατινιάσματος μεταξύ του δημοσιογράφου και εκδότη Νίκου Χατζηνικολάου και του εφοπλιστή και εκδότη Γιάννη Αλαφούζου.
Αφορμή στάθηκε η δήλωση του αντιεισαγγελέα του Αρείου Πάγου Ι. Αγγελή ότι ο Ν. Χατζηνικολάου ήταν ο ενδιάμεσος μεταξύ του Φρούζη της Novartis και των ορισμένων υπουργείων που ήθελε η εταιρεία να έχει επιρροή. Με αφορμή τα παραπάνω, λοιπόν, μέσω των προσωπικών τους λογαριασμών στo twitter βγήκαν και άλλα ενδιαφέροντα περιττώματα. Σπόντες για χοντρά λεφτά, γκρίνιες για ψίχουλα, σπόντες για εκβιασμούς, για μεγάλα δάνεια και χρέη κλπ.
Όταν δύο άνθρωποι βουτηγμένοι στα σκατά της εξουσίας τσακώνονται τότε η δυσωδία είναι μεγάλη, αλλά αποκαλυπτική.
Λέει λοιπόν ο Χατζηνικολάου:
Θα ζητήσει η εισαγγελία από τη Novartis τις διαφημιστικές της δαπάνες επί Φρουζή ώστε να δημοσιευθούν για να δούμε ποιοί τα πήραν χοντρά και τώρα λασπώνουν όσους έλαβαν ψίχουλα ή και τίποτε; Τι λες Γιαννάκη; Συμφωνείς να δημοσιευθούν;
Απαντάει ο Αλαφούζος:
Απάντηση στην ΥΣΤΕΡΙΑ Έχω κάνει σωστά και λάθη.
 Όμως : 1. Δεν έχω εκβιάσει τραπεζίτες για να με υπερδανείσουν
  1. Δεν έχω ζητιανέψει σε επιχειρηματίες για να ζω πολυτελώς
  2. Δεν έχω γλύψει Κυβερνήσεις για να μου χαρίζουν τα χρέη μου προς Δημόσιο.
Τα υπόλοιπα στην Δικαιοσύνη.
Απαντάει ο Χατζηνικολάου:
Χα, χα! Στον καθρέφτη του κοιτιέται και από μόνος του… αγαπιέται! Οι εταιρείες του ΣΚΑΙ και της Καθημερινής χρωστούν σε δάνεια 100 εκατομμύρια ευρώ!
Τελικά ο Χατζηνικολάου γκρινιάζει γιατί τα φράγκα από την Novartis ήταν λίγα ή καθόλου ενώ ο άλλος πήρε πολλά. Ο Αλαφούζος απαντάει υποδεικνύοντας τον Χατζηνικολάου ότι έχει προβεί σε σοβαρά αδικήματα, όπως ότι έχει εκβιάσει τραπεζίτες για υπερδανεισμό και ότι έχει γλείψει επιχειρηματίες και κυβερνήσεις με αντάλλαγμα μια πλούσια ζωή και σβήσιμο χρεών. Στα παραπάνω ο Χατζηνικολάου ανταποδίδει τις κατηγορίες συν ότι το συγκρότημα του Αλαφούζου χρωστάει 100 εκ.
«Παιδιά» μαζευτείτε! Βρωμάτε ολόκληροι! Τόση βρώμα ούτε η κόπρος του Αυγεία!
 Ελευθερόκοκκος

 Ανάρτηση από:geromorias.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.