Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2019

Σταμάτης Σπανουδάκης: «Ο Χριστός με γλίτωσε από τα ναρκωτικά»

 Ο συνθέτης μιλάει για τα ναρκωτικά. Πώς τα ξεκίνησε μέσα στην πορεία του σε τρεις χώρες της Ευρώπης και ποιο γεγονός τον έκανε να τα σταματήσει.

 Αποτέλεσμα εικόνας για σταματησ σπανουδακησ

Η ιστορία ξεκινάει από την ηλικία των 16 ετών, όταν ο Σταμάτης Σπανουδάκης φεύγει από το σπίτι του, επειδή δεν τον άφηναν να γίνει μουσικός. Ξεκινάει να δουλεύει ως μπασίστας στα σκυλάδικα και να βγάζει πολλά χρήματα, ώστε να μπορεί να ζει ωραία. Εκεί γνώρισε αρκετούς μουσικούς και κάποια στιγμή ο Λουκάς Σιδεράς, ντράμερ του συγκροτήματος Aphrodite’ s Child, τον παίρνει και πάνε στο Παρίσι. Εκεί φτιάχνουν ένα γκρουπάκι με το όνομα Eros. Από εκεί ξεκινάει μία πορεία γεμάτη καταχρήσεις και μαυρίλα, την οποία όμως σύντομα ξεπέρασε και βρήκε τον εαυτό του.

Ασχολείται με τη ροκ μουσική και προσπαθούσε να αποκτήσει επιτυχία σε αυτό το είδος της μουσικής. Αυτές του οι προσπάθειες τον οδηγούν στο να εγκαταλείψει τη Γαλλία για να πάει στην Αγγλία. Μετά από λίγο, όμως, συνειδητοποιεί ότι δεν είναι αυτός ο προορισμός του: «Ωραίο το ροκ, αλλά υπάρχει κάτι ουσιαστικότερο. Κάτι πιο βαθύ, που για μένα τότε ήταν η κλασική μουσική. Οπότε η Γερμανία ήταν η μόνη λύση μου για να σπουδάσω», δήλωσε στη Real Life.

 «Στη Γερμανία έπαθα τη μεγάλη μου εσωτερική κρίση. Είχα φτάσει στο σημείο να σκέφτομαι την αυτοκτονία. Και εγώ και η Ντόρη (σ.σ Σπανουδάκη, σύζυγος του). Και από τους γκουρού και τα ναρκωτικά, που αποτελούσαν την εποχή μου και τη φύση μου και προς τα εκεί ψάχναμε και εγώ και η γυναίκα μου, που ήταν έξαλλο νιάτο επίσης, ξαφνικά βρεθήκαμε κοντά στο Χριστό», εξομολογείται ο Σταμάτης Σπανουδάκης.

Τότε ένας συμφοιτητής του τους μίλησε για το Χριστό. Η Ντόρη Σπανουδάκη πήγε αμέσως σε μία γωνία και ξεκίνησε να προσεύχεται. Ο σύζυγος της την χλεύαζε, αλλά δέχτηκε να πάνε την Κυριακή στην εκκλησία. Ο Σταμάτης Σπανουδάκης θυμάται: «Στάθηκα σε μία άκρη και έκλαιγα σε όλη τη διάρκεια της Λειτουργίας. Στο τέλος γονάτισα και είπα μέσα μου: “Χριστέ μου, εάν με ακούς, διώξε τη μαυρίλα και τη θολούρα. Γλίτωσε με από τον εαυτό μου. Και εγώ δικός σου. Για πάντα”».


Τώρα κάνοντας τον απολογισμό της νεανικής του ηλικίας καταλήγει: «Αυτή η περιπλάνηση στο εξωτερικό ήταν μία… χιπο-φτώχεια και μία τρέλα. Οι μουσικοί της δικής μου γενιάς, στα χρόνια του ’60, είχαμε το χασίσι σε ημερήσια διάταξη και το LSD ήταν το κερασάκι στην τούρτα. Ε, όλα αυτά σε τρελαίνουνε. Από τη στιγμή εκείνης της προσευχής δεν τα χρειάστηκα ξανά. Όλα στη ζωή έχουν να κάνουν με τη στιγμή. Σε μια στιγμή γεννιέσαι, σε μια στιγμή ερωτεύεσαι ή πεθαίνεις, σε μια στιγμή πιστεύεις, σε μια στιγμή αλλάζει η ζωή σου», καταλήγει.
ΠΗΓΗ: https://www.peoplegreece.com/nea/stamatis-spanoudakis-o-christos-glitose-apo-ta-narkotika/
Ανάρτηση από:geromorias.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.