Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2019

Άννας Στάικου: "από Αλφα το αλφάβητο το δικό μου..."

Η εικόνα ίσως περιέχει: φυτό

Tης Άννας Στάικου


Την πατρίδα μου χάνω
ποντικοί και αρουραίοι της κατατρώγουν τα σπλάχνα
λωποδύτες και ληστές σηκώνουν μέχρι και τα χαλίκια
οι υπεύθυνοι δεν είναι υπεύθυνοι, πάρεξ της ατομικής συντήρησης του σαρκίου τους...
πόσο άχρηστοι και ποταποί στα μάτια μου
μείναμε κάποιοι
οτι εδώ γράφουμε τινάζεται σαν σκόνη στον αέρα
οτι διαμαρτυρία γίνεται εντοιχίζεται αυτόματα σε εικονική πραγματικότητα 
στο τέλος θα γίνουμε video game με τίτλο
"στην άκρη της γης εκτοπισμένος ως έλλην ζεις;;"
την πατρίδα μου χάνω
μια επιστολή σήμερα διάβασα
σταλμένη από ένα συμπολίτη μας στους υπεύθυνους κάποιας πολυεθνικής

ΓΡΑΦΕΙ: 
" προς τους τάδε κτλ ΄της εταιρείας τάδε
Κύριοι ο υπάλληλός σας -τάδε-με εξυπηρέτησε υποδειγματικά περίπου 1 ώρα, με κατηύθηνε να διορθώσω μόνος μου το δίκτυο και να μπορέσω να έχω πρόσβαση στο διαδίκτυο χωρίς χρονοτριβή. Η ευγένειά του και η υπομονή του απερίγραπτη.
Ξέρω από προσωπική περίπτωση οτι όλο αυτό το εξειδικευμένο προσωπικά είναι ενοικιασμένο
Επίσης γνωρίζω οτι το λεγόμενο bonus αναλογεί σε αυτούς που διεκπεραιώνουν την υποστήριξη σε ελάχιστά πλέον δεύτερα.
Αυτός ο νέος παρά την απόγνωση πλέον στην Ελλάδα
είναι η δική μου ΕΛΛΑΔΑ
Παρακαλώ σας , να τους τιμάτε, να τους αμείβετε λίγο καλύτερα
και να μην τους επιβάλλετε όρους γκιλοτίνας
Οι ΝΕΟΙ της δικής μας ΕΛΛΑΔΑΣ δεν καταδέχονται να ανταλλάξουν οτι τους γαλούχησε με ευγενική αγάπη για τον άλλον με κάποια ψυχία επαιτείας"
Ευχαριστώ,
-----υπογραφή-------

ΠΗΓΗ: Anna Staikou

Ανάρτηση από:geromorias.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.