Τρίτη 27 Φεβρουαρίου 2018

Ο ΑΡΚΟΥΔΙΑΡΗΣ (FBI, ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΕΣ ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ) ΧΤΥΠΑΕΙ ΤΟ ΝΤΕΦΙ ΚΑΙ Η ΣΥΡΙΖΑΙΙΚΗ ΜΑΪΜΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ…

Ο Τσίπρας κατά την ομιλία του στην Ολομέλεια της Βουλής πριν την έναρξη της ψηφοφορίας για την συγκρότηση προανακριτικής επιτροπής, για μιαν ακόμη φορά, κατέπληξε τα πλήθη με την πολιτική του ωριμότητα. Θαυμάσαμε όλοι την σοβαρότητα με την οποία αντιμετώπισε τους ωρυόμενους, τους εν εξάλλω φωνασκούντες πολιτικούς του αντιπάλους.
Αλλά γι’ αυτές τις ηγετικές του ικανότητες θα μιλήσουμε αργότερα.
Ο μεγάλος κομμουνιστής ηγέτης που αυτή η καλή κυρία η Γιάννα Αγγελοπούλου τον πήγε χεράκι χεράκι να τον γνωρίσει με τους κατάλληλους ανθρώπους στο Ίδρυμα Κλίντον, θεώρησε πρώτιστο καθήκον του να δοξάσει τους καινούργιους αμερικανούς φίλους, δηλαδή την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς των ΗΠΑ, και βέβαια το FBI που ξεκίνησαν τις έρευνες για την «κάθαρση» της βρωμιάς και της δυσωδίας, που αποπνέει η δράση της NOVARTIS.
Οι «Φονιάδες των λαών Αμερικάνοι» δεν αποτελούν πλέον τον «δαίμονα» για την αριστερά, αλλά την εγγύηση ότι πίσω από την «αποκάλυψη» του «σκανδάλου» δεν υπάρχει περίπτωση να κρύβεται οποιαδήποτε πρόθεση εξόντωσης πολιτικών αντιπάλων ή δήθεν πολιτικές σκευωρίες. Σημεία δηλαδή και (αριστερά) τέρατα. Τα ύστερα του κόσμου. Περασμένες ξεχασμένες οι ξενοκίνητες χούντες, FBI και ξερό (αριστερό) ψωμί. Άλλωστε των αριστερών φρονίμων τα παιδιά πριν «πεινάσουν» τοποθέτησαν ως αναπληρωτή υπουργό Δικαιοσύνης τον πρώην επικεφαλής της ΚΥΠ επί Καραμανλή τον αξιότιμο πρώην κ. Εισαγγελέα Παπαγγελόπουλο. Πολυεργαλείο δηλαδή. Και καραμανλικός, και άνθρωπος των μυστικών υπηρεσιών και πρώην εισαγγελέας και νυν υπουργός δικαιοσύνης της πρώτης φοράς αριστερά κυβέρνησης. Σατανικόν. Τουλάχιστον.

Έτσι το λοιπόν. Ξεκινάει σε ανύποπτο χρόνο η έρευνα της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς των ΗΠΑ για την NOVARTIS με την συνδρομή των αμερικανικών αρχών ασφαλείας. Αλλά και «κουκουλοφόρων» μαρτύρων.
Ας διδαχθούμε ολίγα περί του θέματος από μια πονεμένη ψυχή, που ρουφιάνεψε για την μανούλα του (αλλά και για την Ελλάδα ρε γαμώτο!!) και συγκεκριμένα από τον ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΗ Β.
«Είχα πλέον αντιληφθεί ότι, για το καλό μου, αλλά και για το καλό των δικών μου ανθρώπων, έπρεπε να εξαφανιστώ. Ειδικά μετά την αποκάλυψη ότι δύο Έλληνες μεγαλοστελέχη της Νovartis Hellas υπέβαλαν μηνυτήριες αναφορές στις αρχές των ΗΠΑ, παραδίδοντας τα απόρρητα μαύρα αρχεία της εταιρείαςδιαισθάνθηκα για πρώτη φορά ότι κινδύνευε πλέον η ζωή μου. Κάπως έτσι, λοιπόν, βρέθηκα και εγώ τον Δεκέμβριο του 2016 στην άλλη μεριά του Ατλαντικού. Με τον δικηγόρο μας Παύλο Σαράκη να επιμένει ότι, η επιλογή μου αυτή, ήταν η καλύτερη που είχα κάνει ποτέ στη ζωή μου. […] Χωρίς καμμία ψυχολογία και με το ηθικό στα πατώματα, πέρασα την πόρτα του SEC (σ.σ. Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς των ΗΠΑ) στην Ουάσιγκτον, όπου με περίμεναν οι πράκτορες του FBI που είχαν στα χέρια τους τον φάκελο με την έρευνα. Δεν τολμούσα να σηκώσω το κεφάλι μου και να τους κοιτάξω στα μάτια, ούτε ακόμη για να τους πω, έστω, μια τυπική καλημέρα. Τόσο ξεφτίλας αισθανόμουν. Ώσπου, ξαφνικά, μου έπιασε ο ένας το χέρι, σφίγγοντάς το δυνατά και, μιλώντας μου στον ενικό, αφού πρώτα με προσφώνησε με το μικρό μου όνομα, μου έδωσε συγχαρητήρια, λέγοντάς μου ότι πρέπει να αισθάνομαι περήφανος για τον εαυτό μου, επειδή αυτό που έκανα εκείνη την ώρα ήταν μια ηρωική πράξη, που ελάχιστοι άνθρωποι στον κόσμο βρίσκουν την τόλμη και τη δύναμη να την κάνουν. Μία γενναία πράξη στη μάχη υπέρ της διαφάνειας και κατά της διαφθοράς στο δημόσιο βίο. Και ότι, χάρη στις καταθέσεις μας, την δική μου και του «Α», μπορεί τελικά να αποδωθούν ευθύνες και, έτσι, μπορεί να καταδικαστεί η εταιρεία να πληρώσει μεγάλες αποζημιώσεις, όχι μόνον στις ΗΠΑ, αλλά και στην Ελλάδα. Και ότι τα πράγματα στην Ελλάδα θα αλλάξουν. Οι γιατροί θα πάψουν να είναι έμποροι και οι πολιτικοί να υπηρετούν την κοινωνία και όχι τις πολυεθνικές. […] Εύχομαι να με αξιώσει ο θεός, πριν κλείσω οριστικά τα μάτια μου, να ξαναδώ τη λάμψη με το φιλμάκι της ζωής μου, με τη μάνα, τον πατέρα, τη γυναίκα, τα παιδιά, τους συγγενείς και τους φίλους μου, αυτή τη φορά να μου χαμογελάνε, ακόμη και αν δεν καταφέρουν ποτέ να με συγχωρήσουν για όσα έκανα. Για την Ελλάδα και για τους Έλληνες, ρε γαμώτο …! Γι’ αυτό έγινα πληροφοριοδότης. Εν Ονόματι του Ελληνικού Λαού, ενώπιον της αμερικανικής Δικαιοσύνης. Και για τους συνένοχους διεφθαρμένους ιατρούς και πολιτικούς… κουκουλοφόρος».
Όποιος δεν συγκινήθηκε είναι ένα ρεμάλι της Φωκίωνος Νέγρη, φίλος του Σαμαρά του ασαμάρωτου, ντενεκές ξεγάνωτος σαν τον Άδωνι, και τον Βενιζέλο κ.λπ., κ.λπ.
Μόλις περάσει, όμως, η πρώτη συγκίνηση για αυτήν την ηρωική πατριωτική πράξη και την στενή επαφή του ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΗ Β με τον πράκτορα του FBI, τότε μαθαίνουμε ότι τα «απόρρητα μαύρα αρχεία» της Novartis Hellas βρίσκονται εδώ και καιρό, δηλαδή πριν από τον Δεκέμβρη του 2016 στα κατάλληλα αμερικανικά χέρια.
Επομένως, ποιοί ελέγχουν τις πολιτικές εξελίξεις; Ο Τσίπρας, ο Πολλάκης ή μήπως ο άγγελος της κάθαρσης Παπαγγελόπουλος; Ποιος θα ανοίγει τα «χαρτιά» ένα-ένα και πότε; Έχουν βρεθεί λογαριασμοί (και ποιων;) που συνδέονται με τον τροφοδότη λογαριασμό της Novartis στην Ελβετία;
Και κάτι ακόμα. Από ότι φαίνεται υπάρχουν διάφορες κατηγορίες προστατευόμενων μαρτύρων. Άλλοι είναι φανεροί, άλλοι κρυφοί. Άλλοι, όπως ο πρώην υπουργός της ΝΔ Μάριος Σαλμάς κατά δήλωσή του, συνεργάζονταν με το FBI χωρίς να το γνωρίζει καν τον κόμμα του. Για φαντάσου λοιπόν τι μπορείς να φανταστείς ακόμη. Φθάνει να έχεις μπόλικη φαντασία…
ΠΗΓΗ: https://anarchypress.wordpress.com
 Ανάρτηση από:geromorias.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.