Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2013

Μια βάρκα ήταν μόνη της σε θάλασσα γαλάζια…



Εγραψε:Pitsirikos

Αγαπητέ Πιτσιρίκο, είμαι το αντιπαραγωγικό μίασμα που έχει αποφασίσει την μία και μοναδική ζωή του να μην την βάλει σε καλούπια. Σου γράφω γιατί χθες μου δόθηκε η απάντηση στο ερώτημα που έθεσες (Διαφορά ΝΔ – ΠΑΣΟΚ – ΣΥΡΙΖΑ ). Όχι όμως τόσο για τα ίδια τα κόμματα, αφού εάν το μυαλό σου δεν έχει γίνει λαπάς από την πολλή τηλεόραση μπορείς να την αντιληφθείς πλέον, αλλά για τους ψηφοφόρους τους.

Βγήκα χθες μπαρότσαρκα. Πλύθηκα, στολίστηκα και με το υπέροχο και αέρινο στυλ μου, έκανα εφόδους σε μπαράκια της πόλης μου.

Όπως καταλαβαίνεις, τις συζητήσεις μονοπωλούσε η πολιτική κατάσταση της χώρας.

Άκουσα διάφορες απόψεις από παραγωγικά μέλη της κοινωνίας μας. «Ο Γεωργιάδης μπορεί να είναι γελοίος, αλλά κάνει δουλειά»,» Ο Τσίπρας είναι νέος και έντιμος» κ.α.

Άκουσα και το απίθανο ότι η πολιτική που εφαρμόζεται αυτή την στιγμή μας οδηγεί σε κομμουνισμό σοβιετικού τύπου που με οδήγησε σε σκέψεις να λουστώ με την τεκίλα μου και να λαμπαδιαστώ σαν Βουδιστής μοναχός, μη αντέχοντας άλλο την μαλακία που δέρνει τον ομιλητή μου.

Στο κλείσιμο της βραδιάς, βρέθηκα σε φιλικό μπαράκι όπου είχα την τύχη να βρεθώ μετά από πολύ καιρό με φίλο που πάντα εκτιμούσα τα πολιτικά σχόλιά του. Αντιλαμβάνεσαι φυσικά ότι η κουβέντα δεν άργησε να φουντώσει.

Η στιχομυθία που ακολουθεί λέει πολλά :

Εγώ – Μπορείς να έχεις ανεξάρτητη οικονομική πολιτική μέσα στο Ευρώ ?
Αυτός – Σαφώς. Πρέπει όμως να γίνει μια συνεννόηση με τις άλλες χώρες που πλήττονται από την λιτότητα π.χ. Ισπανία, Πορτογαλία.
Εγώ – Μα σε όλες τις χώρες εφαρμόζεται μια πολιτική λιτότητας. Βέβαια εμείς επειδή είμαστε γαμάουα βάλαμε και τον όρο μνημόνιο έτσι για glamour. Μήπως πρέπει να αποχωρήσουμε από τη Ε.Ε ?
Αυτός – Μα είσαι τρελός ??? Και που θα βρούμε συμμάχους ?
Εγώ – Δηλαδή αυτό το πράγμα εσύ το λες συμμαχία ? Ο εχθρός πώς είναι δηλαδή ?

Σε αυτό το σημείο έκανε παρέμβαση φίλος παραγωγικός που έκανε το σχόλιο ότι δεν μπορούμε να κάνουμε πολιτική κουβέντα πίνοντας μπύρα σε μπαρ, κοιτάζοντάς με περιφρονητικά.

Σωστό. Πολιτική κουβέντα μπορεί να κάνει μόνο ο εργάτης σε βαμβακοφυτεία μετά από 16 ώρες εργασία και 200 καμτσικιές ή το πρώην κομματόσκυλο που ξεκωλώθηκε στις αφισοκολλήσεις και στο μοίρασμα εφημερίδας. Εγώ σαν άνεργος πρέπει να το βουλώνω…

Αυτός – Ο ΣΥΡΙΖΑ θα κάνει κάποιες αλλαγές.. Θα το δεις…
Εγώ – Με χορηγό την Eurobank και τον ΟΠΑΠ ?
Αυτός – Δηλαδή ?
Εγώ – Είχα την εντύπωση ότι Λάτσηδες και Σία ήταν το πρόβλημα της χώρας. Ο ΣΥΡΙΖΑ τους γλείφει τα παπούτσια…

Και τότε ο συνομιλητής μου χαμογέλασε και μου είπε το εξής : «Αυτούς δεν τους ακουμπά κανένας. Είσαι πολύ ρομαντικός και ζητάς πολλά. Εξάλλου καπιταλισμό έχουμε. Πού θα βρούμε χρηματοδότηση ? »

Τότε κατάλαβα Πιτσιρίκο…Δεν έχουμε να κάνουμε με πολίτες. Έχουμε να κάνουμε με πουτάνες που ψάχνουν νέο νταβατζή.

Και έβγαλα το συμπέρασμα ότι η διαφορά ΠΑΣΟΚ – ΝΔ – ΣΥΡΙΖΑ είναι ότι οι δύο πρώτοι θα σου σκίζουν το κώλο αλύπητα αλλά ο τρίτος θα σου ψιθυρίζει και δύο λόγια αγάπης… Διαλιέχτεεεεεε….

(Αγαπητέ αντιπαραγωγικέ φίλε, το προηγούμενο μέιλ σου έκανε τρελό σουξέ. Κι αυτό θα κάνει. Προσωπικά, αποφεύγω τις πολλές συζητήσεις γιατί έχω βαρεθεί να ακούω ανοησίες. Επίσης, επηρεάζομαι από τις κουλαμάρες που ακούω, κι αρχίζω κι εγώ να λέω ό,τι μαλακία μου κατέβει στο κεφάλι. Δεν μου κάνει καμία εντύπωση που υπάρχει ένα 40% που δεν πάει να ψηφίσει. Αυτοί είναι οι πιο υγιείς από όλους. Και δεν είναι και λίγοι. Να είσαι καλά.)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.