Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2013

Το πρoσωπικό μου success story



Εγραψε:Pitsirikos

Αγαπητέ πιτσιρίκο, η κυβέρνηση έχει αρχίσει να εκπληρώνει τους στόχους της να ξεπουλήσει τη χώρα στους δανειστές και τα αφεντικά, και έχω να πω ότι εγώ προσωπικά το ακούω αυτό το success story να μου χτυπάει την πόρτα.

Δεν πάει πολύς καιρός που αποφοίτησα και δυσκολεύομαι να βρω δουλειά- τώρα όμως που κλείνουν τα Πανεπιστήμια ένα-ένα, θα σταματήσω επιτέλους να έχω ανταγωνιστές.

Με αυτόν τον τρόπο, θα παραμείνω ο μόνος υποψήφιος για όλες αυτές τις εκλεκτές θέσεις εργασίας που ευαγγελίζεται ο Σαμαράς, και οι οποίες υπολογίζω να μου αποφέρουν αποδοχές ίσες με χαρτζιλίκι εννιάχρονου που το έστειλε ο μπαμπάς του να του πάρει τσιγάρα απ’ το περίπτερο.

Εντάξει, ένιωσα λίγο άσκημα για τα παιδιά που τους κλείσανε τις σχολές, αλλά μετά σκέφτηκα ότι ούτως ή άλλως στο εξωτερικό θα φεύγανε μωρέ, ας πάνε μια ώρα αρχύτερα.

Επίσης, χαίρομαι πάρα πολύ για το γεγονός ότι η Αθήνα υποβαθμίζεται και πολλές περιοχές της γκετοποιούνται, γιατί κατά πρώτον, ανεβαίνει σε αξία η δική μου πόλη, η καλυτερότερη πόλη του σύμπαντος, η Θεσσαλονικάρα μας, αποκτώντας έτσι αξιώσεις να κλωτσήσει απ’ το παράθυρο το «συν» και να γίνει επιτέλους η «πρωτεύουσά» μας, κατά δεύτερον μπορεί επιτέλους να καταφέρω τη γκόμενά μου να μετακομίσει μαζί μου στη Θεσσαλονίκη απ’ την Αθήνα.

Ως υποβάθμιση, βεβαίως, εννοώ ότι τα κλείνουμε τα ρημάδια τα ιδρύματα επιτέλους, νοσοκομεία, ψυχιατρεία, βλακείες, κομμένα όλα.

Θα μου πεις, τώρα που έκλεισε το Γενικό Νοσοκομείο της Νίκαιας, άμα βρεθείς κατά κει και σε μαχαιρώσει κάνας Χρυσαυγίτης, τι κάνεις; Πού πας;

Και σου απαντώ εγώ, ότι δεν πρόκειται να σε μαχαιρώσει κανείς, γιατί ή θα γίνουν όλοι χρυσαυγίτες, αφού θα μείνουν αμόρφωτοι και κούτσουρα λόγω των κλειστών Πανεπιστημίων (Όχι ότι τα Πανεπιστήμια σε «μορφώνουν», αλλά αν κάτσεις να ακούσεις την παραπάνω κουβέντα μπορεί και να κάτσεις να «παιδευτείς» λίγο) ή όσοι δεν γίνουν χρυσαυγίτες, απλά έτσι θα δηλώνουνε επειδή θα χέζονται απ’ το φόβο τους.

Όπως βλέπεις, έχω μεγαλεπήβολα σχέδια για το μέλλον, το οποίο διαγράφεται λαμπρό για την πάρτη μου.

Όσον αφορά τους υπόλοιπους, (εμένα πλέον δε μ’ αγγίζει τίποτα) ας σκάνε με την ανάκαμψη της Χρυσής Αυγής. Γιατί θα ανακάμψει. Γιατί έτσι πατάσσει η κυβέρνηση στα ριζά του το φασισμό, με εφόδους στα γραφεία των χρυσαυγιτών και με »ξήλωμα» μπάτσων.

Και γιατί έτσι τον ποτίζει, με τη διάλυση των θεσμών, την υποβάθμιση του βιοτικού (και μορφωτικού) επιπέδου και την κοινωνική εξαθλίωση.

Με το ένα χέρι κουνάει το δάχτυλο στη Χρυσή Αυγή και με το άλλο της πετάει το κόκκαλο. Καλό σκυλί.

Με εκτίμηση,

Γ.Κ.

Υ.Γ. Ο λαός μας είναι και παροιμιακά μπερδεμένος. Μην μπερδεύεστε. Σκυλί που γαβγίζει, δαγκώνει. Και κακό σκυλί ψόφο δεν έχει.

(Αγαπητέ φίλε, η ουρά κυνηγάει τον σκύλο της. Πάντως, από την εμπειρία μου, έχω να πως πως σκυλί που γαβγίζει, συνήθως, θέλει χάδια. Σωστό σας βρίσκω στις απόψεις σας. Το έχετε πιάσει το νόημα. Την γκόμενά σας να την αφήσετε στην Αθήνα, για να έρχεστε να την βλέπετε και να γίνει και η Αθήνα ερωτική πόλη. Μιλούσαν που μιλούσαν πολύ οι Αθηναίοι -χωρίς να λένε τίποτα-, τώρα δεν βάζουν γλώσσα μέσα. Να είστε καλά.)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.