====== 15-7-2008, Ο κ.Χατζηδακης, ο καταλληλος ανθρωπος στην καταλληλη θεση, λεει «Ο ΟΣΕ ηταν η πιο προβληματικη επιχειρηση της Ευρωπης. Υλοποιησαμε ενα σχεδιο εξυγιανσης που εξοικονομησε εκατονταδες εκατομμυρια και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εγινε κερδοφορα. Χαρη στις δικες μας παρεμβασεις επιτευχθηκε η μετεπειτα αποκρατικοποιηση της εταιριας».
====== Σεπτεμβριος 2013, στη Διεθνη Εκθεση Θεσσαλονικης : Ο Τσιπρας εκφραζει την αντιθεση του στην πωληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Μαλιστα μιλωντας στο περιπτερο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ειπε « «Ελπίζω να σας δω και του χρόνου και να μην σας έχει αγοράσει κανένας περίεργος κι έχετε κρυφτεί»».
====== Σεπτεμβριος 2013, ο Γ.Σταθακης δηλωνει «Η τιμη της σχεδιαζομενης ιδιωτικοποιησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ 300 εκατομμυρια ειναι υπερβολικα χαμηλη. Προκειται για εξυπηρετηση ιδιωτικων συμφεροντων με προνομιακους ορους».
====== 4-2-2015, ο Βαρουφακης δηλωνει «Πουλάμε τον ΟΣΕ ακόμη και για 1 ευρω, αρκει να δοθουν εγγυησεις για εργα».
====== 2016 Η κυβερνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ αποφασιζει την επιδοτηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με 50 εκατομμυρια ετησιως για τις αγονες γραμμες.
====== Απριλιος 2017, η κυβερνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ πουλαει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για 45 εκατομυρια στον ιταλικο κρατικο ομιλο Ferrovie dello Stato Italiane. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μετονομαζεται σε Hellenic Train.Τα 50 εκατομμυρια ετησιως καταβαλλονται πλεον στη Hellenic Train.
====== Σεπτεμβριος 2017, ο Τσιπρας δηλωνει «Με την πωληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ η χωρα γλιτωσε ενα μεγαλο βαρος».
====== Νοεμβριος 2019, η κυβερνηση της ΝΔ επεκτεινει την επιδοτηση των 50 εκατομμυριων ετησιως για 15 χρονια, δηλαδη 15 επι 50 = 750 εκατομμυρια. Οι Ιταλοι αναλαμβανουν να κανουν στο ιδιο διαστημα επενδυσεις 645 εκατομμυριων (400 εκατομμυρια για τροχαιο υλικο και 245 για αλλες αναγκες), αφου ομως πρωτα η ελληνικη κυβερνηση βελτιωσει τις υποδομες και ειδικα τα ηλεκτρονικα συστηματα ασφαλειας.
======= Απριλιος 2023 : Υπογραφεται νεα συμβαση μεταξυ ελληνικου δημοσιου (υπουργος Κ.Καραμανλης, αλλος καταλληλος και απο σο-ι) και Ιταλων. Στη νεα αυτη συμβαση ΔΕΝ υπαρχει ως προαπαιτουμενο η υποχρεωση του ελληνικου δημοσιου για βελτιωση των υποδομων.
======= Ετσι ομως και οι Ιταλοι ΔΕΝ θα φερουν τροχαιο υλικο 400 εκατομμυριων, οπως ειχαν υποχρεωση. Αντι για αυτο θα φερουν βαγονια ανακατασκευασμενα με 47,5 εκατομμυρια. Προβλεπεται να τα πουλησουν στο ελληνικο δημοσιο εναντι 215 εκατομμυριων και αυτο θα τα νοικιαζει στην Hellenic Train, δηλαδη στους Ιταλους.
====== Οι Ιταλοι παιρνουν και εκμεταλλευονται το μεταφορικο εργο των ελληνικων σιδηροδρομων. Η Ελλαδα παρεχει σε αυτους τα δικτυα και ολες τις αλλες υποδομες και εχει την υποχρεωση να τα συντηρει. Επιπλεον τους επιδοτει και με 50 εκατομμυρια ετησιως.
====== Οι ελληνικες κυβερνησεις βημα βημα εφαρμοζουν την εντολη της ΕΕ για ιδιωτικοποιηση των μεταφορων, ενεργειας, τηλεπικοινωνιων. Λιμανια, αεροδρομια, οδικοι αξονες, εταιριες ενεργειας, παραλιες ολα στους ιδιωτες. Προηγηθηκε ο ΟΤΕ. Γινεται προετοιμασια και για το νερο.
====== Εφαρμοζουν με παραλλαγες την ιδια ακριβως πολιτικη της ιδιωτικοποιησης. Και ομως διαγκωνιζονται και αλληλοκαταγγελλονται για το ποιος την εφαρμοζει καλυτερα η χειροτερα. Εξυπηρετουν τα συμφεροντα των εταιριων αγοραστων, οι οποιες προωθουν και επιβαλλουν τις ιδιωτικοποιησεις. Η οικονομικη εξουσια παραγγελλει, η θεραπαινιδα της πολιτικη εξουσια εκτελει.
====== Αξιοσημειωτο ειναι το οτι η πολιτικη των ιδιωτικοποιησεων εφαρμοζεται επιλεκτικα. Οι ισχυρες χωρες κρατουν υπο ελεγχο μεγαλες εταιριες, οι μικρες τις ξεπουλανε. Η γερμανικη κρατικη Ντοιτσε Τελεκομ αγοραζει τον ΟΤΕ. Η ιταλικη κρατικη Ferrovie dello Stato Italiane αγοραζει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
====== Απο ολα αυτα και απο οσα αποκαλυπτονται τελευταια μπορει καποιος να συμπερανει για το τι ηταν και για το τι και ποιος εφταιξε σχετικα με την τραγωδια στα Τεμπη....
Ανάρτηση από:geromorias.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.