Τετάρτη 25 Οκτωβρίου 2023

«Εγώ, δεν θέλω να πονάω!»




Από Αντώνης Ανδρουλιδάκης 


«Εγώ, δεν θέλω να πονάω!» είναι πια το κυρίαρχο μότο του δυτικού πολιτισμού της Αλγοφοβίας. 

Και κάπως έτσι κι εγώ έχω έντονη την τάση να προσπερνώ τα βιντεάκια της Παλαιστινιακής τραγωδίας, έτσι καθώς κάνω scroll down στο χρονολόγιο μου. 

Δεν αντέχω τον πόνο, σκέφτομαι. "Εγώ, δεν θέλω να πονάω!", μου ψιθυρίζω συνωμοτικά. 

Ώσπου βλέπω ένα βιντεάκι με παιδιά στη Γάζα που χειρουργούνται δίχως αναισθητικό. 

Σφαδάζουν τα παιδιά, ο αβάσταχτος σωματικός πόνος τραυματίζει βάναυσα -ίσως και ανεπανόρθωτα- τον ψυχισμό τους.

Βρέφη συνθλίβονται ψυχικά από τον πόνο μιας τομής δίχως αναισθητικό. 

Με πιάνει πονοκέφαλος και ζητώ απεγνωσμένα ένα παυσίπονο. 
"Εγώ, δεν θέλω να πονάω!" 
Και ντρέπομαι πολυ σαν άνθρωπος για όλο αυτό...

ΠΗΓΗ: Αντώνη Ανδρουλιδάκης fb
 Ανάρτηση από:geromorias.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.