Σάββατο 30 Σεπτεμβρίου 2023

Εὰν ἐπιλάθωμαί σου, Αρτσάχ...


https://www.facebook.com/100003710641992/posts/pfbid02XA7pfijkDfSPEPXFvJeFT3taj1gh1eNY7CvvPsQ98R9RbVuFMqiYyiJjwDy78nPJl/


Γιώργος Τασιόπουλος 

Η καμπάνα στο Αρτσάχ χτυπά πένθιμα!

Ηχεί για να συνοδεύσει την πομπή των ξεριζωμένων πολιτών του Αρτσάχ.
Σε λίγο θα σταματήσει για πάντα...
Τα παιδιά του Αρτσάχ, οι Αρμένιοι πάλι στο δρόμο της προσφυγιάς...



"Μας λέγαν: 
«Τραγουδήστε μας απ’ τα τραγούδια της Σιών».

4 πῶς ᾄσωμεν τὴν ᾠδὴν Κυρίου ἐπὶ γῆς ἀλλοτρίας;

4 Και ημείς είπομεν· Πως θα ψάλλωμεν την ιεράν ωδήν του Κυρίου εις ξένην ειδωλολατρικήν χώραν και θα λησμονήσωμεν την πατρίδα μας;

5 ἐὰν ἐπιλάθωμαί σου, Ἱερουσαλήμ, ἐπιλησθείη ἡ δεξιά μου·
5 Εάν σε λησμονήσω, ω Ιερουσαλήμ, και θελήσω να ψάλλω με την συνοδείαν μουσικών οργάνων, εδώ εις την ξένην χώραν, ας γίνη αναίσθητος και παράλυτος η δεξιά μου χείρ.

6 κολληθείη ἡ γλῶσσά μου τῷ λάρυγγί μου, ἐὰν μή σου μνησθῶ, ἐὰν μὴ προανατάξωμαι τὴν Ἱερουσαλὴμ ὡς ἐν ἀρχῇ τῆς εὐφροσύνης μου.
6 Η γλώσσα μου ας κολλήσει στο λαρύγγι μου, αν δεν σε θυμηθώ, αν δεν σε βάλω, Ιερουσαλήμ, απάνω απ’ όλες τις χαρές μου.

7 μνήσθητι, Κύριε, τῶν υἱῶν Ἐδὼμ τὴν ἡμέραν Ἱερουσαλὴμ τῶν λεγόντων· ἐκκενοῦτε, ἐκκενοῦτε, ἕως τῶν θεμελίων αὐτῆς.



7 Θυμήσου, Κύριε, τους Εδωμίτες, οι οποίοι κατά την τραγικήν εκείνην ημέραν, που κατεστράφη η Ιερουσαλήμ, έλεγαν προς τους εχθρούς μας· Αδειάσατέ την, αδειάσατε την Ιερουσαλήμ από τους κατοίκους, καταστρέψατέ την από τα θεμέλιά της».
ΨΑΛΜΟΣ 136


ΠΗΓΗ-Ανάρτηση από:geromorias.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.