Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2019

.........υπερκόπωση.........


της Άννας Στάικου


πώς να πεις γιατί αγαπάς και τι αγαπάς ;;
πώς να μιλήσεις για την ζέστη και τη σιωπή;;

Καταμεσής του ρήγματος σώζονται
αυτοί που ρήγμα κάνουν το κορμί
απ΄ την αγάπη κι απαντοχή

ο τόπος μου πεταλίδες και φυσαλίδες
περγαμηνές και ιστορίες
τα πρόσωπα
ότι λάτρεψα,
όλα εδώ

εδώ και οι πυρετοί
στο χέρι μου το χέρι σου
στην χούφτα μου οι πανσέδες
στα σπλάχνα μου
εσύ

στο χείλι
μέλισσες, φιλιά
γέννες μου
χρωματιστά γέλια παιδικά
δραπέτες παιδικές στιγμές
πολύχρωμες καθισμένες
στο λευκό της βάρκας πανί

μικρές πυγολαμπίδες
η χαρά
φλογίζουν τα στάχυα

ο τόπος μου
μια βάρκα
μια τέντα
ένας ήλιος να τρυπάει τα μάτια
ένα μανταρίνι
ένα θαυμαστικό στο θαλασσινό γυαλί
απλωμένο στην τσέπη

κάτι σαν γκόλφι



ΠΗΓΗ: https://aklitonanna.blogspot.com/
 Ανάρτηση από:geromorias.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.