Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2024

ΠΩΣ "ΧΑΚΑΡΟΝΤΑΙ" ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ARTIFICIAL INTELLIGENCE


Μην φανταστείς με τίποτα κακούς μουλωχτούς hackers που μπουκάρουν στους Υπολογιστές του Υπ Εσωτερικών εδώ ή στις ΗΠΑ για να αλλάξουν τα νούμερα των καταμετρήσεων στην κάλπη. Αυτό μπορεί να γίνει μόνον σε ψηφιακά νηπιαγωγεία τυπου i-syriza. Δεν γίνεται η "δουλειά" έτσι σήμερα και όποιος/α αυτό συνεχίζει τον να το πιστεύει, είναι βαθύτατα νυχτωμένος/η!

Χρησιμοποιούν και δεν αποκλείεται να ξαναχρησιμοποιησουν μια πιο δοκιμασμένη συνταγή. Με αυτήν που εκλέχτηκε ο Τραμπ το 16, η ίδια που χρησιμοποιήθηκε για να κυριαρχήσουν οι μισότρελοι ταγοί του Brexit, ο Μπολσοναρο στην Βραζιλία, ο Ερντογάν  στην Τουρκία, ο καθ ημάς  Μητσοτακης πιο πρόσφατα κλπ. Πάνω σε αυτή την ήδη πλούσια εμπειρία χειραγώγησης της κοινής γνώμης, μπαίνουν συνεχώς βελτιωμένες τεχνολογίες,  τώρα και αυτές της Τεχνητής Νοημοσύνης, για χακαρίσματα του μυαλού των ψηφοφόρων  χωρίς ιστορικό προηγούμενο!

Πως δούλεψε η μεθοδος μέχρι τώρα- Το Ελληνικό παράδειγμα. 
:
♦️Όλα στηρίζονται πάνω στους τόνους των data που έχουμε αφήσει όλοι πίσω μας από οτιδήποτε κάνουμε στο ιντερνετ ή σε άλλες ηλεκτρονικές μας συναλλαγές. Με αυτά κατασκευαζονται "προφίλ" . Καταναλωτικά, πολιτικά, μορφωτικά και σεξουαλικων προτιμήσεών. Ο συνδυασμός τους, δημιουργεί γνώση στον επικοινωνιολόγο καλύτερη και από την μάνα σου!

♦️Απομονώνουν τα profiles μόνο όσων θεωρούν ως κρίσιμη μάζα για να επηρεαστεί. Στην συγκεκριμένη συγκυρία στην Ελλάδα, όπου  "σιγοβράζε" ο θυμός και η αγανάκτηση από τις εφαρμογές των πολιτικών της τελευταίας 5ετιας, δύο ήταν πάλι οι κρίσιμες ομάδες προς άγραν τέτοιων ατόμων για το πως θα εκφραστούν εκλογικά:

✔️Η ηλικιακή ομάδα 17-34.
Γι αυτήν ο στόχος ήταν να ενταθεί η πολιτική απάθεια. Η διατήρηση της αποχής των νέων στα επίπεδα του 2019 (γύρω στο 47%), στόχευαν στο να αμβλύνουν την συντριβή των εκφραστών των εφαρμοζομενων πολιτικών σε ποσοστά όχι μικρότερα του 10%, δηλαδή σε ποσοστά όχι κάτω από το 25% στο σύνολο.  Αλλά στόχος είναι και η ψηφοφόροι αυτής της ομάδας να αποφασίσουν τι θα ψηφίσουν κυριολεκτικά πάνω στην κάλπη.  Εκεί δύσκολα κυριαρχεί η ελπίδα πάνω στον φόβο και τα σύνδρομα τύπου Στοκχόλμης.

✔️Η ηλικιακή ομάδα των baby boomers, όσοι δηλαδή γεννήθηκαν από το 1950 έως το 65. Είναι η πιο φοβισμένη και εκτεθειμένη στον "αντιεμβολιασμο" ομάδα, όπως και σε κάθε άλλη αντίστοιχη αντιεπιστημονική προπαγάνδα, και η πιο ευάλωτη στα "ηλεκτρονικά" ως πιο τεχνολογικά αναλφαβητη και πιο επηρεασμένη από την εποχή της αποδοχής της αυθεντιας της TV. 

Ο στόχος των εκλογικών "χακερς" εδώ ήταν να να στραφεί αυτό το κομμάτι του εκλογικού σώματος σε κόμματα που προβάλουν την ασφάλεια μέσα από το γνωστό τρίπτυχο Πατρις-Θρησκεία-Οικογένεια.  Ή έστω σε κόμματα που εκφράζουν κυρίως ακροδεξιες θέσεις ψαρεύοντας θυμωμένος (και φοβισμένους) αυτής της ηλικιακής ομάδας . Εύκολα αυτά τα κόμματα χειραγωγούνται μετεκλογικά για να στηρίξουν μετά απο τις εκλογές την συνέχιση των νεοφιλελε Τραμπικων πολιτικών αλά Γκρεκ ή αλά USA αντίστοιχα, όπως αυτές που εκφράζονται σήμερα από την ΝΔ. Γι αυτό λειτούργησαν εδώ τα predators, η Greek Mafia και λοιποί "θεσμοί", όπως λειτουργούν "ρολόι" και οι αντίστοιχοι κύκλοι της διαπλοκής σε κάθε  εκλογική αναμέτρηση την εποχή της μετα-δημοκρατίας που διανύουμε.

Η προσέγγιση αυτής της ομάδας στις ΗΠΑ από εγχώρια κέντρα "επικοινωνιολόγων" και από ξένες κυβερνήσεις (φέτος πρωτοστατεί η Κίνα, το Ιράν και μετά η Ρωσία) είναι προφανώς πολύ πιο πολύπλοκη και διαφέρει από Πολιτεία σε Πολιτεία, τα φυλετικά χαρακτηριστικά, το αν στοχεύονται γυναίκες κλπ.

♦️Για κάθε ένα από τα profiles αυτών των ομάδων, τα λογισμικά  ARTIFICIAL INTELLIGENCE τύπου AIMS (που αποκαλύφτηκε πρόσφατα από τον Gardian), και που εχουν κοινές τεχνολογικες ρίζες προέλευσης με το περιβόητο predator, βομβαρδίζουν μετά συνεχώς  με προσωποιημένα μηνύματα και fake news από όλα τα διαθέσιμα ηλεκτρονικά μέσα! Δεν γίνονται εύκολα αντιληπτά σαν οργανωμένη καμπάνια, μιας και είναι... προσωποιημένα! Λίγο σε ενδιαφέρει συνήθως πως φτάνει το άλφα  ή το βήτα αποτέλεσμά μιας αναζήτησης σου, με ποιά σειρά, και με ποίες διαφημίσεις στο πλάι. Όλα αυτά δημιουργούν την εικόνα της "πραγματικότητας" που θέλει να περάσει στο συγκεκριμένο profile-στοχο όποιος πλήρωσε τα περισσότερα τον Musk, τον Bezos ή τον Ζουκεμπερκ για να έχει πρόσβαση στα πρωτογενή δεδομένο, ή όποιος καταφέρει να τα κλέψει. Η εκμάθηση των αλγορίθμων ΑΙ γίνεται πάνω σε αυτά.

♦️Σε αυτή την διαδικασία, επιστρατεύονται και χιλιάδες ψεύτικα profiles και bots μέχρι και "μαϊμού δημοσιογραφικά sites χωρις ...δημοσιογράφους, αναλαμβάνουν μέρος του επηρεασμού. Αλλά και πιο κλασσικές μέθοδοι δημιουργίας fake news, όπως συνεχίζει να αποκαλύπτει ο Gardian, μιας και το σκάνδαλο της Oxford Analytical δεν έχει λάβει τέλος.  Επαναλαμβάνεται από δεκάδες άλλες εταιρίες,  κυρίως πάνω σε πρωτογενή ισραηλινή τεχνογνωσία, που πλέον έχει διαχυθεί σχεδόν σε κάθε χώρα του πλανήτη, ιδιαίτερα σε αυτές με αυταρχικές κυβερνήσεις που επιδοτούν αδρά το εν λόγω "άθλημα" του brain hacking.

Τι μπορεί να αντιμετωπίσει αυτό το πολιτικό hacking:

✔️H ενημέρωση μέσα από όσα μέσα δεν ελέγχονται από τα "Μαξίμου" κάθε  τόπου και η συμμετοχή. Όχι μόνο στην κάλπη αλλά και πριν από αυτή, με την συμμετοχή στην συν-διαμόρφωση προτάσεων-θέσεων διακυβέρνησης της επόμενης ημέρας. Αλλά και της μεθεπόμενης εδώ. Όποιος δεν έχει πειστικές τέτοιες προτάσεις ή δεν διαθέτει ικανά πρόσωπα να τις επικοινωνήσουν στέλνοντας να κάνουν αυτή την "δουλειά" ανεπαρκείς τυπου Κατρουγκαλος  Φωτίου η Βίτσας (organized by Svingou), είναι χαμένος από χέρι. Καρατσεκαρισμένο! 
(Στις ΗΠΑ τέτοια φρούτα έχουν πάψει να ευδοκιμούν από τις εκλογές της δεκαετίας του 80. Οι "σύμβουλοι επικοινωνίας" έχουν ανάγει σε επιστήμη το κούνημα των χεριών της πολιτικής μαριονέτας που χειρίζονται, οπότε οι ερασιτεχνισμοί σπανίζουν).

Η δημοκρατία η ίδια διακυβεύεται όντας στόχος αυτών των μεθόδων χειραγώγησης. Αυτή λοιπόν πρέπει να ενισχύσουμε με κάθε τρόπο. Διαφορετικά  το άθροισμα της αποχής και όσων αποφασίζουν χωρίς πολύ σκέψη πάνω στην κάλπη θα συνεχίζει να είναι δείκτης δύο πραγμάτων: 
✔️της οργανωτικής ανεπάρκειας των κομμάτων της ευρύτερης Αριστεράς και  και
 ✔️της ποιότητας της αντίστοιχης ιδεολογικής δουλειάς ή εκπαίδευσης που κάνουν, δια των μελών τους, στην κοινωνία καθημερινά και συνεχώς, για να μπορούν και να αναγνωρίζουν τα deep fake news χειραγώγησης, που εμφανίζονται σε έξαρση σε κάθε προεκλογική περίοδο, πάντα χωρίς αναφορά πηγών ή των αναφορών τρίτων αξιόπιστων σε αυτά.

Τι συνεχίζεις να μην το καταλαβαίνεις?

ΠΗΓΗ:https://www.facebook.com/share/19Vx79oSLM/
 Ανάρτηση από:geromorias.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.