Πέμπτη 10 Αυγούστου 2023

Ο ΚΑΛΟΣ ΜΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ Θανάσης Βέγγος



Από Χριστιάνα Κωνσταντινίδου


ΕΠΙΔΑΥΡΟΣ 1998.... Ο ΚΑΛΟΣ ΜΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ Θανάσης Βέγγος, η μεγάλη και συγκλονιστική αυτή μορφή του ελληνικού κινηματογράφου και θεάτρου,...

Πάντα με το ίδιο άγχος... 

Πάντα με την ίδια σεμνότητα... 

Ο μεγάλος αυτός Έλληνας συμμετέχει στην παράσταση "Αχαρνείς" του Αριστοφάνη. Λίγα λεπτά πριν χιλιάδες κόσμου στο κατάμεστο αρχαίο θέατρο τον έχουν αποθεώσει.... Έχουν φωνάξει ρυθμικά το όνομα του κι εκείνος βουρκωμένος και τρέμοντας από συγκίνηση υποκλίνεται με την ταπεινότητα που τον χαρακτήριζε πάντα σαν άνθρωπο στο τεράστιο αυτό πλήθος που για μια ακόμα  φορά με την σειρά του κι εκείνο υποκλίνεται στον μεγάλο μας αυτό ηθοποιό μα πάνω από όλα άνθρωπο.....  Ο ίδιος εκείνο το βράδυ θα πει...... 


"Τι αλλάζει που έχω πάρει το βάπτισμα της Επιδαύρου; 
Εχω πάλι τρακ. Οχι στον βαθμό της προηγούμενης φοράς. Ποτέ μου δεν αισθάνθηκα έτοιμος, ποτέ. Σε ό,τι και αν έκανα. Μια ζωή στην τσίτα ήμουν. Δεν ηρεμώ ποτέ. Είμαι της… αγχωτικής κωμωδίας εγώ. Οπως μου το είχε γράψει ο Γιάννης Σολδάτος. Το άγχος είναι η σπεσιαλιτέ μου. Μόνο στον άλλο κόσμο θα ηρεμήσω....."  

Πάντα με το ίδιο άγχος... Πάντα με την ίδια σεμνότητα... Αυτός για τον οποίο ο μεγάλος Ηλίας Καζάν θα πει πως συγκαταλέγεται στους δύο τρεις Έλληνες ηθοποιούς,που αν το είχαν θελήσει, στην Αμερική θα είχαν κάνει παγκόσμια καριέρα... 

Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΕΚΕΙΝΗ ΜΕ ΣΥΜΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗ ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΙΑΤΑ.Ο ΝΙΚΗΤΑΣ ΤΣΑΚΙΡΟΓΛΟΥ ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΣΥΓΧΑΡΕΙ ΤΟΥΣ ΔΎΟ ΥΠΕΡΟΧΟΥΣ ΗΘΟΠΟΙΟΥΣ 

ΠΗΓΗ:https://www.facebook.com/100057468620756/posts/pfbid0ivCYXGL5otS3eELhgaHZXRtPXNCQ7gHAj4NTJCojqUq9jxpDioutZn3WEc27Ui9l/
 Ανάρτηση από:geromorias.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.