Κυριακή 30 Απριλίου 2017

Ελλάδα μου Ελλάδα μου …

Το Brand «Ελλάδα» και η πώληση περιουσιακών μας στοιχείων (βίντεο).

Πηγή βίντεο Οι Έλληνες – EGriechen

Brand είναι το σύνολο των ιδιοτήτων και των χαρακτηριστικών που ταυτίζονται στη συνείδηση του κόσμου, με μία εταιρία ή ένα πρόσωπο (ή ένα προϊόν). Brands είναι, για παράδειγμα, η Coca-Cola, η Google, αλλά και Celebrities.
Εκτός από το Business και το Personal Brand, υπάρχει και το Nation Brand δηλαδή το Εθνικό Σήμα, απαραίτητο στην εποχή της παγκοσμιοποίησης. Χώρες όπως οι ΗΠΑ, η Αυστραλία κ.ά., φροντίζουν ιδιαίτερα το Nation Brand τους.
Στην Ελλάδα ιδρύθηκε το 2015 το Συμβούλιο Εθνικής Επικοινωνιακής Πολιτικής με αποστολή «την οικοδόμηση και την συνεκτική διαχείριση θετικής εικόνας της Ελλάδας στην διεθνή και εσωτερική κοινή γνώμη».
Παρά την (σκόπιμη) υποβάθμιση της χώρας και των κατοίκων της τα χρόνια της κρίσης, το Brand «Ελλάδα» ελάχιστη από την αξία του έχει χάσει, κυρίως χάρη στην ιστορία και την φυσική ομορφιά του τόπου.
Η αξία ενός Brand σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να υπολογίζεται με βάση την τρέχουσα οικονομική κατάσταση του φορέα με τον οποίον ταυτίζεται. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι, όταν διαθέτεις ισχυρό Brand, δεν ξεπουλάς τα περιουσιακά σου στοιχεία επειδή βρίσκεσαι στα πρόθυρα χρεοκοπίας. Ή δεν πουλάς καθόλου ή πουλάς ακριβά, παίζοντας γερά το χαρτί του Brand σου.
Ας δούμε λίγα μόνο ξεπουλήματα ελληνικών περιουσιακών στοιχείων:

ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Πουλήθηκε για 45 εκατ. ευρώ.
ΕΛΛΗΝΙΚΟ
Πουλήθηκε για 915 εκατ. ευρώ που σημαίνει 92 ευρώ ανά τετραγωνικό μέτρο δόμησης, δηλαδή σχεδόν σε τιμή οικοπέδου στο Βραχάτι ενώ η προ κρίσης αξία του υπολογιζόταν στα 20 δις ευρώ.
ΛΙΜΑΝΙ ΠΕΙΡΑΙΑ (67%)
Πουλήθηκε για 368,5 εκατ. ευρώ με την συνολική αξία της συμφωνίας να φτάνει το 1.5 δισ. ευρώ, όταν μόνο οι εγκαταστάσεις του ξεπερνούν σε αξία τα 5 δις ευρώ.
ΛΙΜΑΝΙ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ (67%)
Πουλήθηκε για 232 εκατ. ευρώ με την συνολική αξία της συμφωνίας να φτάνει το 1.1 δισ. ευρώ όταν, εκτός της υψηλής κερδοφορίας που καταγράφει, έχει 80 εκατ. χρηματικά διαθέσιμα και 76 εκατ. αποθεματικά.
ΕΛΒΟ
Τιμή εκκίνησης τα 10 εκατ. ευρώ όταν μόνο η αξία των ανταλλακτικών της φτάνει τα 20 εκατ. ευρώ.
Προσθέστε Αεροδρόμια, ΟΠΑΠ και επικείμενες ιδιωτικοποιήσεις.
Και αν αναρωτιέστε πως φτάσαμε σε αυτό το ξεπούλημα,
ΙΔΟΥ Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ:
1) Υποβάθμιση
2) Ζημίες ή Δυσλειτουργία
3) Άγονοι Διαγωνισμοί
4) ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ

Πηγή βίντεο Οι Έλληνες – EGriechen

ΠΗΓΗ:https://averoph.wordpress.com
 Ανάρτηση από:geromorias.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.