Κυριακή 12 Μαΐου 2013

Πώς το πολιτικό σύστημα αφανίζει την κριτική ικανότητα των νέων.



Του Γιώργου Τσιπά

Εφαρμογή στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Γυμνασίου. Η ανατροπή του σχεδίου

1.Χρόνια τώρα η εκπαίδευση λειτουργεί σαν μαύρη τρύπα της κριτικής ικανότητας. Οι ντόπιοι οχτροί που εδώ και μερικά χρόνια ξεπουλάνε χωρίς ντροπή τη χώρ
α στους ξένους ,έχουν εφαρμόσει με τη εμπειρία του πρώτου μεσαίωνα ένα καταπληκτικό σχέδιο. . 

Επινόησαν και πραγματοποίησαν ένα νέο σκοταδισμό ,έναν Σύγχρονο Μεσαίωνα. Ο πρώτος είχε κλείσει τις Σχολές για να μην υπάρχει στη σκέψη των ανθρώπων το φως της γνώσης . Η ικανότητα να κρίνουν. Η θέληση ν’ αντιστέκονται. 

Εξασφαλίζοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο στους Μονάρχες και στο δικό τους κοινωνικό και πολιτικό σύστημα χιλιόχρονη διαιώνιση στη τυραννική εξουσία τους. Στον νέο Μεσαίωνα ,τα σχολειά μένουν ανοικτά μα η γνώση απέξω. Ο τρόπος; Απλός. 

Οι οχτροί από τα πλούσια γραφεία τους ,μακριά από την λαϊκή αγωνία για την επιβίωση γνώριζαν καλά πώς η κριτική ικανότητα αποκτάται από μαθήματα στην Ιστορία και στη Γλώσσα.. 
Διαμόρφωσαν λοιπόν κατάλληλα το περιεχόμενο τούτων των μαθημάτων , με στόχευση την αφαίρεση της κριτικής ικανότητας .
Με στόχευση να σπείρουν στο Λαό πνευματική σύγχυση και άγνοια.. 
Στην Ιστορία:
Παρουσιάζουν τα γεγονότα συστηματικά με παραποίηση και απόκρυψη των σπουδαιότερων συμβάντων 
Δηλαδή με προπαγάνδα .Με το μεγάλο όπλο των Ναζί και του Στάλιν ενεργό , οι ντόπιοι οχτροί δεν επιτρέπουν στους νέους να συλλάβουν τις αληθινές αιτίες των γεγονότων. Κατ’ αυτόν τον τρόπο η εκπαίδευση προσφέρει δωρεάν σαν γνώση την άγνοια που τυλίγεται στο λαιμό των νέων σαν θηλιά. 

Στη Γλώσσα: 
Είναι άξιοι θαυμασμού για ένα καταπληκτικό έργο με το οποίο υπονόμευσαν κι έκαυσαν τις ελπίδες και τ’ ονείρατα του Λαού.. Κατάφεραν τα ελληνόπουλα να διδάσκονται επί χρόνια την αρχαία ελληνική γλώσσα αλλά να μην μπορούν στο τέλος της εκπαίδευσης να διατυπώνουν έστω μια πρόταση της καθημερινής ζωής σ’ αυτήν.
Στον ίδιο χρόνο που αν εκπαιδεύονταν σε μια οποιαδήποτε ξένη γλώσσα , μια γλώσσα που δεν θα την έχουν μιλήσει ποτέ , θα μπορούσαν όχι μόνο να την μάθουν ,μα και να αποκτήσουν την επάρκεια να την διδάξουν. 

Πώς τα κατάφεραν;
Γνώριζαν ότι σε όλα τα μήκη και πλάτη της γης ,οι γλώσσες πρώτα μιλιούνται και μετά γράφονται και συντάσσονται.
Γνώριζαν ότι τα παιδιά έχουν ήδη μάθει να μιλάνε πριν εγγραφούν στη δημοτική εκπαίδευση.
Και φυσικά γνώριζαν ότι η γλωσσική εκπαίδευση ξεκινά βέβαια με γνώσεις στη γραμματική και τη σύνταξη αλλά δεν μένει εκεί.
 Προχωρά , εξελίσσεται και κορυφώνεται με τη διδασκαλία των εννοιών και την εξάσκηση των παιδιών σε μορφές συλλογισμών. 

Με τούτα τα δεδομένα σχεδίασαν και έκαναν πράξη ένα περιεχόμενο στα γλωσσικά μαθήματα του Γυμνασίου , στραμμένο κατ’ εξοχή στην ασήμαντη γραμματική και συντακτική γνώση. 

Αντίθετα το Σημαντικό Μέρος της Γλώσσας οι σημασίες και οι έννοιες, απουσιάζει ή ναυαγεί με σχέδιο, στη τρικυμία μιας προκλητικά καλλιεργημένης πνευματικής σύγχυσης. 
Και φυσικά απουσιάζει πλήρως η εκπαίδευση στην Συλλογιστική, αναγκαία προϋπόθεση για την ομαλή προσγείωση των νέων μετά το Λύκειο, στην οδό των επιστημών.

Κατ’ αυτόν τον τρόπο ένα Ελληνόπουλο, παρότι ξεκινά την γλωσσική του εκπαίδευση έχοντας μιλήσει την Ελληνική , ποτέ δεν θα μάθει να εκφράζει τις σκέψεις του, με τον τρόπο των Αρχαίων, αλλά και ποτέ δεν θα χρησιμοποιήσει τις θεμελιώδεις έννοιες κλειδιά για να κατανοήσει το σύγχρονο κοινωνικό και πολιτικό περιβάλλον της σημερινής εξαθλίωσης αποδίδοντας τις ανάλογες ευθύνες στους ένοχους. 

Τι σχεδίασαν και πραγμάτωσαν με την ανοχή , μα και με την άγνοιά μας στα Σχολειά; 

Επέλεξαν στα μαθήματα Γλώσσας τα παιδιά να διδάσκονται κείμενα νοηματικά αδιάφορα. 
Απέκρυψαν εκείνα που εμπεριέχουν καθάρια τα νοήματα του ήθους, των ορμών, των αξιών,του οίκου, της οικονομίας, του νομίσμα-τος, της συνοίκησης, της οργάνωσης, της κοινωνίας, των δικαιωμάτων- φυσικών και κοινωνικών- , της αυτάρκειας, της πόλης του πολίτη , του πολιτισμού και των διαφορών που παρουσιάζει με τους Τρόπους άλλων λαών, των διαφορών δηλαδή με τα cultures και τα civilizations,των κανόνων των νόμων και του Συντάγματος που αποτελούν Λογικές Παραγωγές της αυστηρότατα μαθηματικής δομής της έννοιας της Σχέσης . 

Τέλος απέκρυψαν τα κείμενα που παρουσιάζουν τη διεθνιστική αντίληψη για την έννοια του Ανθρώπου την έννοια του Πολιτικού όντος , την κορύφωση του Ελληνικού Πνεύματος ,Αρχή και Θεμέλιο του Πολιτισμού. 

Αφού απαλλάχθηκαν από το Σημαντικό μέρος της Γλώσσας ,απαιτούν εξαντλητική ενασχόληση των παιδιών στη γραμματική και το συντακτικό τούτων των αδιάφορων νοηματικά κειμένων με αποτέλεσμα να κάνουν πράξη στη καθημερινότητα του μαθητή τη βαρεμάρα και την αδιαφορία. 

Θαυμάστε τους!!! 

Αντί τα παιδιά να έρθουν σε επαφή μέσα από διδασκαλία κατάλληλα επιλεγμένων κειμένων μ’ ένα αντικείμενο ζωντανό, γεμάτο αξίες δίκιου , λευτεριάς κι ανθρωπισμού αντί να μάθουν πώς συντρίφτηκε στη χώρα μας η πρώτη παγκοσμιοποίηση, αντί να ανασάνουν την ευωδιά του ήθους και του πολιτισμού, αναλύουν παρατακτικές ή Υποτακτικές συνδέσεις προτάσεων ,ομοιόπτωτους και ετερόπτωτους ονοματικούς προσδιορισμούς και σε δόξα των οχτρών ,βαριούνται θανάσιμα.
Μισούν τη μητέρα των γλωσσών κι αγνοούν την ίδια την ιστορία τους. 
Αφήνοντας το πεδίο ελεύθερο για μια νέα λεηλασία της Ιστορίας από τους σύγχρονους Ναζί. 

Κατ’ αυτόν τον τρόπο,σήμερα, στη χώρα που θεμελιώθηκε η γνώση ελάχιστοι χρησιμοποιούν στη καθημερινότητά τους το κριτήριο της επιστήμης. 
Πόσο μάλλον στα πολιτικά και κοινωνικά δρώμενα: «Για να είναι μια θεωρία σωστή πρέπει να την αληθεύει το πείραμα ή η πράξη». 

Τα ίδια λάθη συνεχώς επαναλαμβάνονται , κανείς από τους πολιτικούς φορείς της Αντίστασης δεν διορθώνει επιλογές που απορρίφθηκαν από το Λαό ,δεν υποτάσσει το “εγώ” στην απαίτηση του “εμείς” για συμπαράταξη, η διαίρεση του Λαού καταγράφηκε και στο τελευταίο εκλογικό αποτέλεσμα, οι ντόπιοι οχτροί ξανά κυβερνάνε και όλοι θέλουν μια μεγάλη αλλαγή αλλά δεν ξέρουν το πώς. 

Επομένως ο αγώνας για τη λευτεριά είναι αγώνας αποκάλυψης και γνώσης. 

Εσείς φιλόλογοι θα έχετε για μια ακόμη φορά το μεγαλύτερο έργο. 

Απεργήστε μόνιμα μέσα στα μαθήματα, από το Πρόγραμμα του Υπουργείου, που εισάγει τον νέο σκοταδισμό ,τον νέο Μεσαίωνα στα Σχολειά. 
Διδάξτε στα παιδιά ,απεργώντας από την άγνοια , κρατώντας τα σχολειά ανοικτά, εκείνα που το Υπουργείο επιμελημένα και για χρόνια κρύβει. Για να γκρεμιστεί η μαύρη προπαγάνδα που αφαιρεί τη κριτική ικανότητα από τους νέους και προετοιμάζει το μέλλον της ομηρίας ,της τρομοκρατίας και της δουλείας για όλους. 

Μιλήστε στα παιδιά για τους μνηστήρες που λεηλατούσαν το βιος του Οδυσσέα και αποκαλύψτε τον συμβολισμό των ονομάτων.
Γιατί οι ίδιοι, ο Αμφίνομος, ο Αντίνοος, κι ο Αγέλαος, δυστυχώς ζωντανεύουν σήμερα στις μορφές των οχτρών που λεηλατούν και ξεπουλούν τον πλούτο στη χώρα μας. 

Επιλέξτε και διδάξτε τα αυτόνομα νοήματα των προθέσεων . Αμφί, αντι, παρά , μετά ,κατά κ.λ.π, για να μπορέσει ο μαθητής ν’ απλώσει τη γλωσσική του συνείδηση με τον απλούστερο τρόπο σε χιλιάδες παράγωγες λέξεις. 

Επιλέξτε και διδάξτε επιπροσθέτως εσείς κείμενα που παρουσιάζουν γεγονότα που σφράγισαν τη θεμελίωση του Ανθρώπου.. 

Κείμενα που προσδιορίζουν τη κοινωνία σαν αναβαθμό της απλής συνοίκησης, όταν αυτή οργανώνεται με κοινό σκοπό την αυτάρκεια ή την επιβίωση όλων. 
Με συστατικό της το Δίκιο σαν ανταπόδοση χωρίς βία..Το δίκιο όλων , το κοινό συμφέρον.
Τότε που η συνοίκηση γίνεται Κοινωνία ,Δίκαιο ή Πόλη. (Ησίοδος,Έργα και Ημέραι, 274-280, Αριστοτέλης Πολιτικά Βιβλίο Γ1, Πλάτων, Β Πολιτεία, 369b,c,d Αριστοτέλης , Ηθικά Ευδήμεια 1241b 15-25,1242a 29-32,: «Πολιτεία είδος Δικαίου. Κοινωνία γαρ. Παν δε το κοινόν συνέστηκε υπό Δικαίου»,Ηθικά Νικομάχεια Ε10 κ.λ.π) . 

Επιλέξτε εσείς κείμενα που μιλούν για τα Δικαιώματα που κατακτήθηκαν πριν φτιαχτεί η Πόλη-Κράτος στην Αρχαία Ελλάδα.
Σαν αναγκαία προϋπόθεση για την ίδρυσή της. (Βλέπε σαν οδηγό :«Η απανθρωπία του Δικαιώματος» Χ.Γιανναράς, εκδόσεις Δόμος) . 

Επιλέξτε κείμενα που μιλούν για την Ελλάδα της ακμής χωρίς Δούλους…(Ηρόδοτος,Ερατώ 137). 

Αναρωτηθείτε και σεις μαζί με τα παιδιά, πώς είναι δυνατόν ο πολιτισμός που θεμελίωσε το δίκιο ,την ελευθερία και τον ανθρωπισμό, να ακμάζει πάνω στη κοινωνική ντροπή της δουλείας. Όπως υποστηρίζουν με τη μαύρη τους προπαγάνδα οι ντόπιοι οχτροί. Αναρωτηθείτε γιατί οι Σπαρτιάτες στα χρόνια των Θερμοπυλών ζουν με λιγότερα από τα μισά του φτωχού Αθηναίου ;
Γιατί απαγορεύεται στα ίδια χρόνια να χουν χρήματα γιατί η γη ανήκει στη Σπάρτη και όχι στους Σπαρτιάτες, γιατί κάθε χρόνο
 οι 5 έφοροι αμέσως μετά την εκλογή τους κηρύσσουν είκοσι μέρες πόλεμο εναντίον των ειλώτων; 
Γιατί ο Έγκελς παρουσιάζει τη πρώτη εμφάνιση της κομμουνιστικής διδασκαλίας εκεί; 

Αναλύστε και ερμηνεύστε ιστορικά γεγονότα που επαληθεύουν τη θεμελίωση του Ανθρώπου.. 
Εξηγείστε ότι o homo universalis δεν εξαντλείται στην οικουμενικότητα και στη πολυπραγμοσύνη όπως η προπαγάνδα απαιτεί . 
Μιλήστε για τα συνθετικά της λέξης που δείχνουν, παρουσιάζουν τον άνθρωπο να γεννιέται από την ενότητα των αντιθέτων.
Για να ρωτήσουν τα παιδιά : «για ποια αντίθετα μιλάς δάσκαλε;» 
Και να μπορέσετε να τους δείξετε τη ζωώδη μας πρωταρχή, τη ζούγκλα των ορμών ( Στωική φιλοσοφία και πριν ο Πρόδικος ο Κείος,ο Πλάτωνας ο Αριστοτέλης), και τις αξίες ή τα πρέπει με τα οποία ή ζούγκλα δαμάζεται, για να κατακτηθούν οι ανθρώπινες ποιότητες.
Για να γεννηθεί το πολιτικό όν .Η πολιτεία . Κι ο Πολιτισμός. Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ που δεν έχει πατρίδα. Αυτός που σφραγίζει με τη θυσία του στις Θερμοπύλες το μεγάλο νόημα. 
Τη μεγάλη διαφορά ανάμεσα στο Πολιτισμό που οδηγεί στη Λευτεριά ,στο Δίκιο , στο Φώς, και στα σεβαστά μεν civilizations ή τους Τρόπους των άλλων Λαών που αναδεικνύουν όμως αδικία, τυραννίες ,βία και παρακμή. 

Παρουσιάστε κείμενα που δείχνουν τη γέννηση της Δημοκρατίας , του αθλητισμού και των επιστημών.. 
Παρουσιάστε γεγονότα όπως τον έλεγχο των Δήμων και της Συγκλήτου στη Ρώμη από τον Πρίγκιπα. Τον εκλεγμένο αρχηγό του στρατού.
Όπως τα γεγονότα στα οποία οι πρίγκιπες από την Ιλλυρική κατάργησαν τη Δημοκρατία.
Και πολέμησαν με μίσος κάθε τι ελληνικό επειδή απλά ασκούσε έλεγχο στην εξουσία τους. Θρησκεία, Σχολές, πολιτεία.. 
Όπως τα γεγονότα της καταστροφής των ελληνικών πόλεων-μνημείων από τα γερμανικά φύλα του Αλάριχου με διαταγή του Ισπανού Θεοδόσιου ,της κατάργησης των Ολυμπιακών αγώνων από τον ίδιο ,της καταστροφής των μνημείων στην ανατολή από τους δήθεν μοναχούς του έπαρχου του αυτοκράτορα ,του ισπανού Κυνήγιου Μάρτελου.. (Ιστορία του Ελ. Έθνους, Κ. Παπαρρηγόπουλος) . 

Όπως τα γεγονότα της δίωξης της γνώσης που ξεκινά με τη δολοφονία της Υπατίας στην Αλεξάνδρεια και ολοκληρώνεται
λίγο –λίγο ,120 χρόνια αργότερα ,με το κλείσιμο στα 529 και της τελευταίας Σχολής που λειτουργούσε αδιαλείπτως για χίλια χρόνια : Της ξακουστής Σχολής των Αθηνών.Του Πλάτωνα, του Αριστοτέλη ,των Στωικών. 

Όπως τα γεγονότα στην Ανατολή μέσα από τα οποία καταγράφεται ο έλεγχος της Εκκλησίας από τη Μοναρχία. 
Με τους μονάρχες να καταργούν τη Δημοκρατία στις Εκκλησίες και να διορίζουν οι ίδιοι τους επισκόπους. Από τα 400 μ.Χ. 
Όπως το αληθινό περιεχόμενο της Στάσης του Νίκα . (Δείτε Προκόπιου τα Ανέκδοτα). 

Όπως η εγκαθίδρυση κατ’ αυτόν τον τρόπον , από τις Σκιές των πολιτικών συμφερόντων , των συμφερόντων του Μονάρχη και των Δυνατών που τον στήριζαν, του χιλιόχρονου πρώτου Μεσαίωνα..
Τότε που οι μονάρχες κι οι διορισμένοι ευγενείς κυβέρναγαν με βία ,τυραννικά μα και «ελέω Θεού» με την ευλογία μιας εκκλησίας που ήδη είχε ελεγχθεί.
(Το «αλληλέγγυον» καταργήθηκε μετά τον θάνατο του Βασιλείου, με πρόταση του Πατριάρχη μέσα από πιέσεις των δυνατών) 

Όπως τον ρόλο των κοτζαμπάσηδων και των Φαναριωτών που πρόδωσαν τον εθνικοαπελευθερωτικό μας αγώνα και φέρανε στη χώρα με τα δάνεια την νέα εξάρτηση. Τους αγγλοσάξονες σουλτάνους.(Φωτάκος, Σπηλιάδης, Κασομούλης, Φωτιάδης και άλλοι) 

Όπως τα γεγονότα της 3η Σεπτέμβρη του 1843 .Τότε που ο Κωλέττης κι ο Μαυροκορδάτος επέστρεψαν από το εξωτερικό, παρενέβησαν στη Συντακτική συνέλευση , εξαπάτησαν τους αμόρφωτους αγωνιστές κι έσωσαν τη Μοναρχία.
(Ο Φωτιάδης σώζει την αλληλογραφία και παρουσιάζει όσα αποκρύπτονται) . 

Παρουσιάστε τα απομνημονεύματα του Μακρυγιάννη. 
Πώς προπηλακιζόταν από τους βασιλόφρονες τραμπούκους και εξοντώθηκε ο γέρος στρατηγός.
Πληρώνοντας τη θρασύτητά του να οργανώσει το κίνημα εναντίον της ξενόφερτης μοναρχίας για το Σύνταγμα.. 

Κι η ιστορία δεν σταματά. 

Παρουσιάστε τα γεγονότα για τη χρεωκοπία του 1893. 
Τότε που ο Τρικούπης αφαίρεσε από τη Μοναρχία το δικαίωμα να διορίζει και τον πρωθυπουργό ακόμη ,επιβάλλοντας την αρχή της δεδηλωμένης εμπιστοσύνης της Βουλής
Και σκύλιασαν οι ξένοι .Κι άπλωσαν τα δίχτυα τους σε μηχανικούς του Δημοσίου που πρόδωσαν το σχέδιο της ανάπτυξης, προτείνοντας την αγορά εγγλέζικης τεχνολογίας σιδηροδρόμων μη συμβατή ,με αποτέλεσμα την οικονομική καταστροφή. 

Κι ακόμη τα γεγονότα στο Γουδί, με την αποτυχία του Ζορμπά και του Βενιζέλου στη μοναδική ευκαιρία στην Ιστορία να γκρεμίσουν τον κοτζαμπασισμό και να δημιουργήσουν για πρώτη φορά στη χώρα εθνική αστική τάξη . 

Τα γεγονότα με τις δυνάμεις της εξάρτησης αδελφωμένες με τους ντόπιους οχτρούς να οδηγούν στη Μικρασιατική Καταστροφή.
Και παρά την οργισμένη αντίδραση του Γονατά και του Πλαστήρα παρά την Εθνική Αντίσταση .. Και σήμερα στα 2012.. Οι δυνάμεις της εξάρτησης πανίσχυρες .. 

Όλα αποκρύπτονται.. 

Όπως τα άρθρα του Συντάγματος του 1975 . Πού ποτέ δεν εγκρίθηκε από τον Ελληνικό Λαό όπως μια Δημοκρατία απαιτεί. Το μεγάλο οχυρό των οχτρών. «Η αμαρτία που την βάφτισαν αρετή μέσα στις εκκλησίες και την ευλόγησαν». 

Παρουσιάστε τα άρθρα 44,60,61,62 και δείξτε πόσο απλά οι Αμφίνομοι στις τελευταίες δεκαετίες μετέτρεψαν το Πολίτευμα από Δημοκρατία όπως ορίζεται από το άρθρο 1 σε Ολιγαρχία. 
Συζητείστε με τους μαθητές για την ανάγκη σε μια χώρα ,ο Λαός να συμφωνήσει σε ένα σύνολο σχέσεων που να θέτει σε τάξη όλες τις δραστηριότητες με τον μεγάλο στόχο : «ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΟΛΩΝ. ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ». 

Την ανάγκη δηλαδή για Σύνταγμα. Συζητείστε μαζί τους , πώς για να γίνει το Σύνταγμα «καταστατικός χάρτης», πρέπει να κάνουν πράξη και το «κατά» και το «ίσταμαι». 

Δηλαδή να δράσει ο Λαός για να σταθεί επιτέλους όρθιος ,λεύτερος! 

Συζητείστε μαζί τους :Πώς θα τεθεί το πρόβλημα για το Σύνταγμα; 
Ποιοι θα το μορφοποιήσουν; Λίγοι αντιπρόσωποι ; Όπως το 1843,ή το 1975; 
Θα μελετηθεί από κληρωτές ομάδες όλων των παραγωγικών τάξεων; Όπως το 2011 στην Ισλανδία; 
Θα γραφτεί σε γλώσσα απλή ,κατανοητή και από τον αμόρφωτο κάτοικο σ’αυτή τη χώρα, ή σε γλώσσα που θα απαιτεί ειδικούς συνταγματολόγους για να απoκρυπτογραφηθεί; 
Θα εγκριθεί πάλι από τους λίγους οχτρούς ,αυτούς που φτιάχνουν Συντάγματα για να παράγουν το Δίκιο των Λίγων, ή θα εγκριθεί κατ΄ άρθρο και στο σύνολό του από το Λαό με Δημοψήφισμα;
Για να μην γονατίζει ο Λαός ,όπως σήμερα μπροστά στους ξένους και στους ντόπιους οχτρούς ,μα να σηκωθεί επιτέλους όρθιος, να σταθεί δι αυτών των δράσεων ,λεύτερος και ν’ατενίζει το μέλλον με την αυτοπεποίθηση ότι ναι μπορεί ,για πρώτη φορά στα νεώτερα χρόνια , ν’ αδράξει την ευκαιρία και να δημιουργήσει ξανά τη δικιά του Ιστορία! 

Συνάδελφοι θυμηθείτε τον Κοραή. «Πώς θα επαναστατήσουμε χωρίς να γνωρίζουμε;» 

Ας απεργήσουμε από τον σκοταδισμό. 

Ας προσπαθήσουμε ο καθένας από το δικό του μετερίζι να ρίξουμε φως γνώσης στη σκέψη των παιδιών με στόχο την Αναγέννηση του Λαού μας μέσα από ‘να νέο Διαφωτισμό. 
 
2.Η ανάγκη για Τεχνική εκπαίδευση 

Σε όλες τις ανεπτυγμένες χώρες η Τεχνική Εκπαίδευση αρχίζει από τη Πέμπτη του Δημοτικού. 
Στην Ελλάδα απουσιάζει. Γιατί; 

Για τον ίδιο λόγο που οι κυβερνήτες της διαφθοράς έπεισαν τους γονείς ,τριάντα χρόνια τώρα, ότι όλα τα παιδιά πρέπει να πάνε στο Πανεπιστήμιο.. ( Και μετά φυσικά ο πολυπόθητος διορισμός.. Με τον γνωστό τρόπο..Όλοι οι ρόλοι του Ολοκληρωτικού Πολιτικού Συστήματος σε πλήρη δράση. Η προπαγάνδα ,το κόμμα, ο αντιπρόσωπος, αρχικά μια συμβασούλα ,μετά αορίστου χρόνου, και νάτο το άκοπο χρήμα... ) 

Για να μη γνωρίζει κανείς ,ότι μπορεί να επιβιώσει,ότι μπορεί να ζήσει με τις δικές του ενέργειες,με τις δικές του δράσεις, με πράξεις των δικών του χεριών.

Για να μη γνωρίζει κανείς ,ότι μπορεί να δημιουργήσει μόνος του,τα μικρά και θαυματουργά τεχνολογικά προϊόντα που ανοίγουν τον δρόμο της ανεξαρτησίας. 
Όπως την απλή μπαταρία, ένα ηλεκτρικό κινητήρα, μια απλή μηχανή εσωτερικής καύσεως. 

Για να μην αποκτήσει ποτέ κανείς την αυτοπεποίθηση ότι «μπορεί». 

Για να κοιτάζουμε όλοι σαν χάνοι και με θαυμασμό εκείνους που τα φτιάχνουν,να τους θαυμάζουμε ,να υποτιμάμε τον εαυτό μας και το σπουδαιότερο , να υποτασσόμασθε. 

Μια διπλή νίκη λοιπόν των οχτρών πάνω στο Λαό. Η αφαίρεση της Τεχνικής γνώσης και δι’ αυτής η απώλεια της αυτοπεποίθησης ότι «μπορεί να κάνει τα πάντα». 

Θαυμάστε υποκρισία.. 
Στη χώρα μας ,όλοι οι ‘Ελληνες στο μέλλον ,θα είναι γιατροί, ή δικηγόροι ,ή μηχανικοί ή οικονομολόγοι. Στη χειρότερη περίπτωση καθηγητές και δάσκαλοι.. 

Δεν ρώτησε έβαια κανείς.. Τη γη, ποιοι θα την οργώνουν; Ποιοι θα θερίζουν; Ποιοι θα αλέθουν; Ποιοι θα φτιάχνουν το ψωμί ; 
Ποιοι θα εκτρέφουν τα ζώα; Ποιοι θα αρμέγουν; Ποιοι θα φτιάχνουν το γάλα ,το τυρί ,το γιαούρτι; 
Ποιοι θα υφαίνουν, ποιοι θα φτιάχνουν τα ρούχα και τα παπούτσια μας; 
Ποιοι θα κτίζουν, θα βάφουν, θα σοβατίζουν; Ποιοι θα περνούν υδραυλικές ,και ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις; 
Ποιοι θα γίνουν ξυλουργοί και σιδεράδες;…. 
Οι ξένοι ; Που τους έφεραν παράνομα και πλημμύρισαν τον τόπο; …… 

Θαυμάστε σχεδιασμό… Μια χώρα χωρίς τεχνίτες… 

Θαυμάστε αλαζονεία , ύβρη… Μια χώρα από «επιστήμονες». 

Είναι δυνατόν μια τέτοια χώρα να επιβιώσει; Φυσικά Όχι. Η Τεχνική Εκπαίδευση είναι ανάγκη για ένα τόπο, για ένα Λαό.
Ο Λαός τη χρειάζεται περισσότερο από τη Γενική. 
Χωρίς το δικηγόρο ,και τον οικονομολόγο ζεις. Χωρίς τον αγρότη και κτηνοτρόφο ,όχι. Χωρίς φάρμακα ,μπορεί και να γλυτώσεις.. Χωρίς τροφή όχι.. 

Στον Ελληνικό Πολιτισμό μάλιστα υπάρχει ανάγκη σύγκλισης της Τεχνικής και της Γενικής Εκπαίδευσης στο Πανεπιστήμιο.
Μακριά από διαχωρισμούς των μαθητών σε κατηγορίες επιτυχημένων στη μια και αποτυχημένων στην άλλη. 
Αλλά με επιβράβευση των ξεχωριστών ικανοτήτων και στη μια και στην άλλη…
Και με χειροκρότημα.. Για να μπορέσουν τα παιδιά και μέσα από αυτά ο Λαός μας, να επιβιώσει..
Όπως επιβίωσε για χιλιάδες χρόνια … Ακόμη και έτσι… Σαν βασιλιάς , σαν άναξ των εργασιών με τα χέρια… Σαν χειρώναξ.. 
Γιατί απλούστατα δεν είναι η εργασία ντροπή.. «Αεργίη το όνειδος» .. 

Απαιτούμε λοιπόν δημιουργία Τεχνικής Εκπαίδευσης ,από τη 1η του Γυμνασίου. Σύγκλιση στο Πανεπιστήμιο . 
Η τέχνη σαν γνώση του μέρους είναι απαραίτητη σήμερα στη γεωργία,στη κτηνοτροφία και σε όλες τις εργασίες σε μια χώρα.
Η γνώση του μέρους θα οδηγήσει τα παιδιά με κλίσεις στις Τέχνες σε κατανόηση εννοιών στα μαθηματικά ,στη Φυσική και στη Χημεία μέσα από τη πράξη.
 Η κατανόηση του μέρους θα διευκολύνει τη κατανόηση του όλου δηλαδή του γένους και επομένως θα επιτρέψει τη πραγματοποίηση της σύγκλισης της Τεχνικής Εκπαίδευσης στη Γενική δηλαδή στο Πανεπιστήμιο. (Αριστοτέλης ,Μετά τα Φυσικά) 

Ο Τσιπάς Γεώργιος είναι Πολιτικός Μηχανικό ΕΜΠ - Φιλόλογος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.