Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2020

ΕΦΥΓΕ Ο ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΔΑΜΙΑΝΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ


Ο Δαμιανός υπήρξε πρότυπο αγωνιστή για όλους τους συντρόφους του. Σε όλη του τη ζωή υπήρξε μαχητής της αριστεράς και των μεγάλων Δημοκρατικών, Πατριωτικών αγώνων του λαού μας. Δυσαναπλήρωτο το κενό που αφήνει.
Θερμά συλλυπητήρια στην γυναίκα του Αγάπη και την κόρη του Μάρθα!

_______****_______

Ο Δαμιανός Βασιλειάδης, εκπαιδευτικός, καθηγητής Γερμανικών, συγγραφέας, φοίτησε στην Παιδαγωγική Ακαδημία της γενέτειράς του, Φλώρινα και συνέχισε τις σπουδές του στη Γερμανία, όπου σπούδασε Παιδαγωγικά, Ψυχολογία και Γερμανική Φιλολογία στο Πανεπιστήμιο του Μονάχου. Πήρε ενεργό μέρος στο ελληνικό και γερμανικό φοιτητικό κίνημα και στην ίδρυση της Ποντιακής Λέσχης Μονάχου, ως ιδρυτικό στέλεχος.

Η δικτατορία τον βρήκε στο Μόναχο. Εντάχτηκε στον αντιδικτατορικό αγώνα, στέλεχος του ΠΑΚ, ιδρυτικό μέλος του ΠΑΣΟΚ. Γενικός Γραμματέας των οργανώσεων της Δυτικής Γερμανίας, Δυτικού Βερολίνου των Φίλων του ΠΑΚ. Ήταν μέλος του "Εθνικού Συμβουλίου" του ΠΑΚ, υπεύθυνος του ΚΕΜΕΔΙΑ (Κέντρου Μελετών και Διαφώτισης) επί ΠΑΚ και ΠΑΣΟΚ και μέλος της πρώτης Κεντρικής Επιτροπής του.

Αποχώρησε το 1977, πριν αυτό ανέλθει στην εξουσία προαισθανόμενος τη διολίσθηση του κινήματος από τις αφετηριακές αρχές του. 

Παρέμεινε ενεργός, σταθερός στις ιδέες του και τα οράματα του!


Συνυπήρξαμε στην πολιτική κίνηση, "Άμεση Δημοκρατία" με πρόεδρο τον Μανώλη Γλέζο.

Διετέλεσε επί δύο δεκαετίες πρόεδρος της "Ελληνοκουρδικής Ένωσης Φιλίας".

Ιδρυτικό μέλος του Εθνικού Συμβουλίου Διεκδίκησης των οφειλών της Γερμανίας προς την Ελλάδα, από την ίδρυση του το 1996 μαζί με τον Μανώλη Γλέζο.

Συνυποψήφιος στις τελευταίες δημοτικές εκλογές με τη δημοτική κίνηση, "ΑΘΗΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ".

Πρωτοπόρος εκπαιδευτής ορεινής πεζοπορίας και οδηγός βουνού καθιέρωσε πρώτος τις ήπιες μορφές τουρισμού στην Ελλάδα, (ορειβασία, ορεινή ποδηλασία κλπ.).


Από το συγγραφικό του έργο ξεχωρίζουν:

 ΠΑΚ ΠΑΣΟΚ, Μύθος και πραγματικότητα, εκδ. «Διάλογος», Αθήνα 1977. Η μελέτη: Δημοκρατικός Σοσιαλισμός ή το όραμα του ΠΑΚ και του ΠΑΣΟΚ και η εφαρμογή του στην πράξη, εκδ. «Εναλλακτικές εκδόσεις», Αθήνα 2006.

Ο μύθος του Ανδρέα ή οι θεωρητικές βάσεις της Ένωσης Κέντρου, του ΠΑΚ και του ΠΑΣΟΚ και η πρακτική τους κατάληξη, εκδ. «Εναλλακτικές εκδόσεις», Αθήνα 2007.

Ο Μαρξ, ο Λένιν, ο Γκράμσι και η πολιτισμική ηγεμονία της Αριστεράς. εκδ. «ΚΨΜ», Αθήνα 2011.

Παγκοσμιοποίηση, Νέα Τάξη και Ελληνισμός, εκδ. «Στοχαστής», Αθήνα 2012.

Δημοκρατικός Συγκεντρωτισμός ή Αποκεντρωτισμός ή Αυταρχική συγκεντρωτική ή δημοκρατική αποκεντρωτική εξουσία, εκδ. Γόρδιος, Αθήνα 2014.

Πανεθνικό – Παλλαϊκό Κίνημα, εκδ. «Γόρδιος», Αθήνα 2014.

Επιμελήθηκε τη βιογραφία του πατέρα του, που ήταν πέντε φορές πρόσφυγας με τίτλο: Ο Λάμπον α σο Καρς ή Η Οδύσσεια ενός Ποντίου από τον Καύκασο, εκδόσεις «Στοχαστής», Αθήνα 2013.

Συνέγραψε μελέτες και δημοσιεύει άρθρα σε εφημερίδες και περιοδικά.
Θερμά συλλυπητήρια στην γυναίκα του Αγάπη, την κόρη Μάρθα!

.....****.....

Καταγγέλλοντας την υποτέλεια και την υποταγή των κυβερνώντων στα διεθνή κέντρα σε βάρος του λαού μας έγραφε σε μια από τις τελευταίες αναρτήσεις του:

Η εφαρμογή της μεθόδου του: Σοκ και Δέος

Του Δαμιανού Βασιλειάδη, εκπαιδευτικού, συγγραφέα

Αθήνα, 1 Φεβρουαρίου 2020

Ο ψυχολογικός πόλεμος που γίνεται από τα καθεστώτα για την υποταγή της κοινής γνώμης στα σχέδια τους παρουσιάζεται συνήθως με την μορφή του Σοκ και Δέος, όπως το έχει αναλύσει η γνωστή δημοσιογράφος και συγγραφέας Ναόμι Κλάιν στο περιβόητο βιβλίο της: "Το δόγμα του Σοκ, η άνοδος του καπιταλισμού της καταστροφής".. 

Γράφει η Ναόμι Κλάιν: Το Σοκ και δέος, «παρουσιάζεται συχνά ως μια στρατιωτική μέθοδος ισχύος πυρός, όμως οι συντάκτες του δόγματος θεωρούν ότι είναι κάτι περισσότερο: Ισχυρίζονται ότι είναι ένα πολύπλοκο ψυχολογικό σχέδιο που πλήττει “απευθείας την θέληση του αντιπάλου να αντισταθεί”. Τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται προέρχονται από έναν βραχίονα του στρατιωτικού συμπλέγματος των ΗΠΑ: Αποστέρηση και υπερφόρτωση των αισθήσεων με σκοπό τον αποπροσανατολισμό και την παλινδρόμηση των υποκειμένων». 

Βασικά πρόκειται για ψυχολογικά βασανιστήρια σε αντίθεση με τα σωματικά βασανιστήρια, τα οποία όμως οδηγούν σε αντίθεση με τα τελευταία σε ολοκληρωτική σύγχυση και παραλυσία τα υποκείμενα. 

Αυτήν την προσπάθεια χειραγώγησης, για να πλήξει την θέληση του αντιπάλου, έως τον βαθμό σύγχυσης και παραλυσίας, μας εκθέτει ποιητικά με το ποίημα του ο μεγάλος Έλληνας ποιητής Κωνσταντίνος Καβάφης με τίτλο: ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΑ. 


«ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΑ» 

Μέσα στον φόβο και στες υποψίες,
με ταραγμένο νου και τρομαγμένα μάτια,
λυώνουμε και σχεδιάζουμε το πώς να κάμουμε
για ν’ αποφύγουμε τον βέβαιο
τον κίνδυνο που έτσι φρικτά μας απειλεί.
Κι όμως λανθάνουμε, δεν είν’ αυτός στον δρόμο•
ψεύτικα ήσαν τα μηνύματα
(ή δεν τ’ ακούσαμε, ή δεν τα νοιώσαμε καλά).
Άλλη καταστροφή, που δεν την φανταζόμεθαν,
εξαφνική, ραγδαία πέφτει επάνω μας,
κι ανέτοιμους — πού πια καιρός — μας συνεπαίρνει.

Ανάρτηση από:geromorias.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.