Πριν λίγο καιρό αναφέρονταν με θαυμασμό στα "αλάθητα δάχτυλα του Ρώσου βιρτουόζου Αλεξέι Βολόντιν, που συνδυάζουν ιδανικά την ατσάλινη δεξιοτεχνία με τη λεπταίσθητη εκφραστικότητα", μετά ήρθε η γραμμή της "σωστής πλευράς της ιστορίας ".
Ηλίας Ανδριόπουλος, ο μεγάλος μας συνθέτης και στιχουργός:
ΝΤΡΟΠΗ!!!
Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών ματαίωσε, διαβάζω, την...
συμμετοχή του διάσημου Ρώσου πιανίστα Ντένις Ματσούεφ σε προγραμματισμένη συναυλία της στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών τον Νοέμβριο.
Λαμπρά, και εις ανώτερα...
Φοβάμαι, ότι εάν δεν αντιδράσουμε σε αυτό που έρχεται, η περιώνυμη Φον ντερ Λάϊν, υπό το βλέμμα του παππού της, του Χίτλερ, θα μας υποχρεώσει να καίμε στις πλατείες τα βιβλία του Ντοστογιέφσκι, του Τσέχωφ, του Τολστόϊ και να σκίζουμε τις παρτιτούρες του Τσαϊκόφσκι, του Ραχμάνινοφ, του Σοστακόβιτς κ.α. Έχουν μεγάλη παράδοση σε αυτά οι Γερμανοί.
Αλήθεια, με ποιανού εντολή, η ΚΟΑ (Κρατική Ορχήστρα Αθηνών) εξέδωσε αυτή την ντροπιαστική ανακοίνωση, που δυσφημεί την καλλιτεχνική της ιστορία;
Αν δεν κρατήσουμε τον Πολιτισμό, την Τέχνη, τους μεγάλους καλλιτέχνες, μακριά από τις μυλόπετρες της βρώμικης πολιτικής, τότε, αλλοίμονο, δεν υπάρχει ελπίδα…
Ξέρετε φίλοι μου, καλοί οι μεγάλοι μισθοί και οι καριέρες, αλλά «θέλει Αρετήν και Τόλμην η Ελευθερία», όπως μας έλεγε ένας παλιός μεγάλος μας ποιητής.
Η κατάπαυση ανακοίνωση της ΚΟΑ:
Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών, με συνέπεια στον θεσμικό της ρόλο και τον διαχρονικό της προσανατολισμό στη διεθνή συνεργασία, ενημερώνει το κοινό ότι η προγραμματισμένη συμμετοχή του πιανίστα Ντένις Ματσούεφ στη συναυλία της 21ης Νοεμβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών δεν θα πραγματοποιηθεί.
Στην πολυετή παρουσία της, η Ορχήστρα υπηρετεί την καλλιτεχνική αρτιότητα, αλλά και τις αξίες του ανοιχτού διαλόγου και του σεβασμού που διέπουν την ευρωπαϊκή πολιτιστική κοινότητα. Σε αυτό το πλαίσιο, επιλέγει να αναπροσαρμόσει τον προγραμματισμό της σεβόμενη την πολύ πρόσφατη διεθνή συγκυρία.
Η συναυλία θα πραγματοποιηθεί κανονικά με την παρουσία άλλου σολίστ. Λεπτομέρειες που θα αφορούν και τους κατόχους εισιτηρίων θα ανακοινωθούν προσεχώς.
Ευχαριστούμε το κοινό για την κατανόηση και την αδιάλειπτη εμπιστοσύνη του.
Πριν λίγο καιρό αναφέρονταν με θαυμασμό στα "αλάθητα δάχτυλα του Ρώσου βιρτουόζου Αλεξέι Βολόντιν, που συνδυάζουν ιδανικά την ατσάλινη δεξιοτεχνία με τη λεπταίσθητη εκφραστικότητα".
Η νέα καλλιτεχνική περίοδος ανοίγει με τη λάμψη και τη μεγαλοπρέπεια που αρμόζει στην περίσταση! Δύο αριστουργήματα του γερμανικού συμφωνικού ρεπερτορίου, η Έβδομη Συμφωνία του Μπετόβεν και το Πρώτο Κοντσέρτο για πιάνο του Μπραμς, αμφότερα σημεία αναφοράς στο μυαλό και την καρδιά κάθε φιλόμουσου, είναι έργα που κατορθώνουν να μην χάνουν ποτέ τη γοητεία τους και να παραμένουν επίκαιρα, «σύγχρονα» και «φρέσκα», όσες φορές και αν τα έχει ακούσει κανείς. Πόσο μάλλον, όταν αναπλάθονται υπό τη στιβαρή, έμπειρη και αποφασιστική μπαγκέτα του Λουκά Καρυτινού και τα αλάθητα δάχτυλα του Ρώσου βιρτουόζου Αλεξέι Βολόντιν, που συνδυάζουν ιδανικά την ατσάλινη δεξιοτεχνία με τη λεπταίσθητη εκφραστικότητα.
Η νέα καλλιτεχνική περίοδος ανοίγει με τη λάμψη και τη μεγαλοπρέπεια που αρμόζει στην περίσταση!
Δύο αριστουργήματα του γερμανικού συμφωνικού ρεπερτορίου, η Έβδομη Συμφωνία του Μπετόβεν και το Πρώτο Κοντσέρτο για πιάνο του Μπραμς, αμφότερα σημεία αναφοράς στο μυαλό και την καρδιά κάθε φιλόμουσου, είναι έργα που κατορθώνουν να μην χάνουν ποτέ τη γοητεία τους και να παραμένουν επίκαιρα, «σύγχρονα» και «φρέσκα», όσες φορές και αν τα έχει ακούσει κανείς. Πόσο μάλλον, όταν αναπλάθονται υπό τη στιβαρή, έμπειρη και αποφασιστική μπαγκέτα του Λουκά Καρυτινού και τα αλάθητα δάχτυλα του Ρώσου βιρτουόζου Αλεξέι Βολόντιν, που συνδυάζουν ιδανικά την ατσάλινη δεξιοτεχνία με τη λεπταίσθητη εκφραστικότητα.
Πρόγραμμα Εκδήλωσης
ΛΟΥΝΤΒΙΧ ΒΑΝ ΜΠΕΤΟΒΕΝ
(1770–1827)
Συμφωνία αρ. 7 σε λα μείζονα, έργο 92
ΓΙΟΧΑΝΕΣ ΜΠΡΑΜΣ
(1833–1897)
Κοντσέρτο για πιάνο αρ. 1 σε ρε ελάσσονα, έργο 15
ΠΗΓΗ:https://www.facebook.com/share/1GtyGJNCtj/
https://www.facebook.com/share/1BUYJPPopy/
Ανάρτηση από:geromorias.blogspot.com


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.