Δευτέρα 20 Μαΐου 2019

ΑΝΝΑ ΣΤΑΙΚΟΥ - ΑΘΗΝΑ για ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Η εικόνα ίσως περιέχει: την Anna Staikou, χαμογελάει, υπαίθριες δραστηριότητες

Συμμετέχω ως υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος
στον συνδυασμό "Αθήνα για την Ελλάδα" με υποψήφιο Δήμαρχο
τον Γιώργο Καραμπελιά.

Κατοικώ στην Πατησίων, γεννήθηκα στο Ναύπλιο, σπούδασα στην Νομική Σχολή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Συμμετέχω από τα φοιτητικά μου χρόνια στους δημοκρατικούς αγώνες.
Εργάστηκα ως δικηγόρος. Στην πορεία σε παραγωγική μικρή μονάδα έργων τέχνης,σε συγγραφή και διορθώσεις σεναρίων και κειμένων. Το 2010, η ελεύθερη εργασία μου έκλεισε.
Εργάστηκα μέχρι το 2018 στο Κέντρο Ελληνικής Παράδοσης στο κέντρο της Αθήνας.

Η κύρια εργασία μου είναι η συγγραφή.
Τα τελευταία χρόνια συνεργάζομαι με την εφημερίδα 
"Η Πόλη Ζει" όπου από την στήλη που αρθρογραφώ εκτίθενται με τρόπο λογοτεχνικό οι σκέψεις και οι απόψεις μου.

Είμαι μητέρα τριών παιδιών .

Ονειρεύομαι να σώσουμε τον τόπο μας και την πόλη μας για να επιστρέψουν οι ανθρώπινες γειτονιές στο κέντρο της Αθήνας και 
να ξανανθίσουν τα χαμόγελα των παιδιών μας.
Δύσκολος ο αγώνας και ενάντια στη ραγδαία φτωχοποίηση 
και ενάντια στην μετατροπή της πόλης μας σε παράσιτο της παγκοσμιοποίησης.
Αλλά, όμως, μόνο με αγώνες, ευθύνη και κόπο 
κατακτούν οι λαοί Δημοκρατία, Παιδεία, Ελεύθερες Πόλεις και Εργασία.

ΠΗΓΗ- Ανάρτηση από:geromorias.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.