Πέμπτη 23 Αυγούστου 2018

ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ...


Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, χαμογελάει, καπέλο, κοντινό πλάνο και κείμενο
Αποτέλεσμα εικόνας για ,ΜΑΤΣΗΣ

Αποτέλεσμα εικόνας για ΚΑΡΑΟΛΗΣ










Σε μια επετειακή εκδήλωση στο Λονδίνο με την ευκαιρία της λήξης του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου, ένας Κύπριος ιστορικός πλησιάζει τον παραφορτωμένο από διάσημα και παράσημα Βρετανό Στρατάρχη, τον Τζον Χάρτινγκ:

-«Στρατάρχα μου», του λέει ο Κύπριος, «αν μπορούσε να γυρίσει ο χρόνος πίσω, ποιους θα επιθυμούσατε, πιο πολύ, να συναντήσετε, και γιατί;»…

-Τον δικό σας, τον Κυριάκο Μάτση… Χωρίς αμφιβολία! Αυτός ήταν γενναίος και στο πνεύμα του και στην καρδιά του, τον έχω ζήσει από κοντά, μίλησα μαζί του και μου έδωσε ένα-δυο αξέχαστα μαθήματα ο Κυριάκος Μάτσης! Μ’ έκανε να ψάξω στην ελληνική γραμματεία – μεταφρασμένη στ’ Αγγλικά – για να ξαναδώ αυτόν τον μεγάλο λόγο που είπε σʾ εμένα τον ίδιο, με ξαναμμένο το πρόσωπό του και κτυπώντας το χέρι του στο Τραπέζι μου: “Oυ περί χρημάτων τον αγώνα ποιούμεθα, αλλά περί αρετής”!

-Ποιον άλλον, Στρατάρχα μου, θα θέλατε να συναντήσετε;

-«Τον Μιχαλάκη Καραολή, διάλεξα να αναγγελθεί η θανατική καταδίκη του στην Εθνική Επέτειό σας, στις 28 Οκτωβρίου ʾ55, κι αυτός προχωρούσε αγέρωχος προς την αγχόνη, σαν να μη συνέβαινε οτιδήποτε! Φαίνεται ότι έδινε θάρρος σ’ όλους, πήγαινε στην αγχόνη και τραγουδούσε!… Δεν μου έφευγε η ιδέα ότι ήταν αδύνατο να τους καταβάλουμε»…

Αυτά, λοιπόν, ο Στρατάρχης του Πεδίου Μάχης, ο Σερ Τζον Χάρτινγκ… Ο αιμοβόρος, όπως τον αποκαλούσαν οι υφιστάμενοί του! Πολεμώντας, τον Νιόβρη του ʾ42 στην Αφρική, ο Χάρτινγκ τράβηξε το περίστροφό του κι εκτέλεσε στην αφρικανική άμμο έναν καλό φίλο του, Ταγματάρχη, επειδή ο Ταγματάρχης καθυστέρησε λίγα λεπτά να παρουσιαστεί στο πόστο του! Αυτά, βέβαια, αφορούν τον ίδιο και τις μεθόδους ηγεσίας που εφάρμοζε...





Ανάρτηση από:geromorias.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.