Σάββατο 23 Δεκεμβρίου 2017

undefined Simon & Garfunkel - The sound of silence



http://lyricstranslate.com/el/sound-silence-ixos-tis-sigis.html#ixzz521y4omku

" Γειά σου σκοτάδι .......φίλε μου παλιέ .......ήρθα να τα ξαναπούμε ......γιατί μια οπτασία γλυκά πλανάται ......άφησε τους σπόρους της καθώς κοιμόμουν ........και το όραμα που φύτευσε στο μυαλό μου .......ακόμα παραμένει ......ανάμεσα στον "ήχο" της σιωπής ......" 
"Μόνος σ΄ ανήσυχα όνειρα περπατώ .......σε σοκάκια και καλντερίμια .........δίπλα στο φωτοστέφανο μιας λάμπας του δρόμου σηκώνω τον γιακά μου ........κρύο και υγρασία με μαστίζει .....όταν ξαφνικά μια λάμψη διαπερνά τα μάτια μου .......σκίζοντας την νύχτα στα δύο ......αγγίζοντας ......τον ........
...."ήχο" της σιωπής ......." 

" Και στο γυμνό φώς είδα .......μυριάδες ανθρώπους .....μπορεί και περισσότερους .......άνθρωποι μιλούσαν χωρίς φωνή .......άνθρωποι άκουγαν χωρίς ακοή ......άνθρωποι γράφαν τραγούδια .......που οι φωνές ποτέ δεν μοιράζονται ......και κανείς δεν τολμούσε να ενοχλήσει ......τον "'ηχο" της σιωπής ........."

" Ανόητοι είπα ...........δεν ξέρετε ότι η σιωπή σαν τον καρκίνο μεγαλώνει .....?......ακουστε τα λόγια μου ......ίσως σας διδάξουν .......πιάστε τα χέρια μου.........ίσως σας "αγκαλιάσουν" .......αλλά οι λέξεις μου ........σαν σταγόνες βροχής έπεσαν βουβές ......αντηχώντας ..........στα πηγάδια της σιωπής, αντιλαλιές ......" 

" Και ο κόσμος να τον προσκυνά ευλαβικά, άνθρωποι στα γόνατα πέσαν ........προσευχήθηκαν ......στον Θεό το νέο, του φωτός ..........και η πινακίδα μ΄αναλαμπές σχημάτιζε τις λέξεις αυτές... "Των προφητών είναι  τα γραφτά στους φτωχικούς τοίχους του μετρό ... στα διαμερίσματα των "εργατικών κατοικιών" ......και ψιθυρίζονται στους "ήχους" της σιωπής ..." 


Στίχοι Paul Simon.....

Το έγραψε το 1964 λίγο μετά απο την αποφοίτηση του απ΄ το κολέγιο σε ηλικία 21 ετών ......και το τραγούδησε ντουέτο με τον φίλο του Art Garfunkel ......
Έκανε 6 μήνες να ολοκληρώσει τους στίχους .......

Στίχοι όλο μηνύματα όπως....... "άνθρωποι μιλούν αλλά .......δεν λένε τίποτα .........έχουν αυτιά ....αλλά δεν ακούν" .......στοχεύουν εύστοχα στο πρόβλημα της ανθρώπινης επικοινωνίας .....ενώ ......τα λόγια των προφητών είναι σε πολύ απλότερα και λαικά μέρη γραμμένα ........

Μια κιθάρα .....μια απλή μελωδία και ένας ποιητικός και βαθύς στίχος ήταν αρκετά για να το λατρέψει ο κόσμος ......και εγώ μαζί του ......

Ανάρτηση από:geromorias.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.