Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2019

Σκοτώθηκε η αρχηγός κουρδικού κόμματος στη Συρία από Τούρκους στρατιώτες


Σκοτώθηκε η αρχηγός κουρδικού κόμματος στη Συρία από Τούρκους στρατιώτες



Νεκρή από τουρκικά πυρά έπεσε η Hevrin Khalaf, αρχηγός του κόμματος «Μελλοντική Συρία», σύμφωνα με το kurdistan 24, το οποίο αναφέρει ότι την εκτέλεσαν μετά από ενέδρα που έστησαν στην προσπάθειά τους να καταλάβουν έναν δρόμο.
«Με μεγάλη θλίψη και στενοχώρια το κόμμα Μελλοντική Συρία θρηνεί την μάρτυρα Hevrin Khalaf, που σκοτώθηκε ενώ εκτελούσε το πατριωτικό και πολιτικό της καθήκον» ανακοίνωσε το κόμμα «Μελλοντική Συρία», αναφέρει το κουρδικό μέσο ενημέρωσης.
Το στέλεχος του κόμματος Nobahar Mustafa, ανέφερε πως η Khalaf ταξίδευε από το καντόνι Τζαζίρα στην Άιν Ίσα, όταν οι μισθοφόροι της Τουρκίας της έκλεισαν τον δρόμο, και σκότωσαν όλους τους ανθρώπους που ήταν μαζί της. Ανέφερε επίσης ότι την έσυραν έξω από το αυτοκίνητο και την εκτέλεσαν. 

«Υπό διωγμό» οι χριστιανοί της Μέσης Ανατολής

Όχι, δεν ήταν ξαφνικό το ανοσιούργημα. Δείτε, ενδεικτικά, το άρθρο του Σταύρου Τζίμα από τις 6 Ιανουαρίου - σαν να γράφτηκε σήμερα!


Χριστουγεννιάτικη χορωδία σε εκκλησία της Δαμασκού, τον περασμένο Δεκέμβριο.



από ΣΤΑΥΡΟΣ ΤΖΙΜΑΣ


Ορατός διαγράφεται ο κίνδυνος να ξεσπάσει νέο κύμα φυγής χριστιανών από τη Συρία, μετά την απόφαση του Ντόναλντ Τραμπ να αποσύρει τα αμερικανικά στρατεύματα από τις βορειοανατολικές περιοχές της χώρας. Η απειλή του Ταγίπ Ερντογάν, ότι με την αποχώρηση των Αμερικανών τουρκικά στρατεύματα θα εισβάλουν για να εκδιώξουν τους «τρομοκράτες», όπως η Αγκυρα αποκαλεί τις κουρδικές πολιτοφυλακές που ελέγχουν τη Ρατζάβα (συριακό Κουρδιστάν) ανατολικά του Ευφράτη, προκαλεί έντονη ανησυχία στους χιλιάδες χριστιανούς που έχουν συρρεύσει εκεί για να γλιτώσουν από τους ισλαμιστές του ISIS.

Διπλωματικές πηγές στη Βηρυτό ανέφεραν ότι έχουν αυξηθεί θεαματικά τις τελευταίες ημέρες τα αιτήματα χριστιανών από τις κουρδοκρατούμενες περιοχές, που αποτελούν το 20% του εδάφους της Συρίας, για χορήγηση βίζας ώστε να φύγουν στο εξωτερικό.

Την ίδια στιγμή, ο αντιπρόεδρος του Κοινοβουλίου του Λιβάνου Ιλαϊ Φερζλί, χριστιανός ορθόδοξος και ο ίδιος, μιλώντας στην «Κ» έκανε λόγο για εν εξελίξει «σχέδιο αφανισμού των χριστιανών από τη Μέση Ανατολή ώστε η ιδέα του Ιησού Χριστού να καταστεί σε βάθος χρόνου μύθος».

«Στις περιοχές των Κούρδων κατέφυγαν τόσο από το εσωτερικό της Συρίας όσο και από το Ιράκ, με την επέλαση του Ισλαμικού Κράτους, αρκετές χιλιάδες χριστιανοί, Συροχαλδαίοι (νεστοριανοί), καθολικοί, ουνίτες, όπου μπορούσαν να ασκούν ελεύθερα τα θρησκευτικά τους καθήκοντα ενώ απολάμβαναν σχετική ειρήνη και ασφάλεια.

Τώρα όμως έχει αρχίσει να τους καταλαμβάνει αίσθημα ανασφάλειας και προσπαθούν με κάθε τρόπο να φύγουν, προτού αρχίσουν οι συγκρούσεις», είπε στην «Κ» Ευρωπαίος διπλωμάτης που παρακολουθεί από πολύ κοντά τις εξελίξεις.

Όπως εξήγησε, ο φόβος τού εκεί χριστιανικού στοιχείου εκπορεύεται από το ενδεχόμενο –πολύ πιθανό λόγω συντριπτικής διαφοράς πολεμικής ισχύος– τα τουρκικά στρατεύματα που θα κληθούν να εκδιώξουν την κουρδική πολιτοφυλακή YPG/YPJ να εισβάλουν συνεπικουρούμενα από παραστρατιωτικές οργανώσεις ακραίων σουνιτών που πολεμούν ήδη τον Ασαντ και θεωρούν τους χριστιανούς «άπιστους» και εχθρούς του Ισλάμ.

Μια κουβέντα για την βυζαντινή και δημοτική μουσική Τέχνη

ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ



ΜΙΧΑΛΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ                                            (Μιλώντας σε Ρ/Σ)\

         
 ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ
                            ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ


Την δεκαετία του ’80 ένα κυνικό εξωελλαδικό και εσωτερικό παρασύστημα επεδίωκε την «μεταφορά», έτσι το ονόμαζαν, του Οικουμενικού Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως εκτός του ιστορικού τόπου του. Διαβολικά μυαλά της γεωπολιτικής και των ψευτοεπισήμων. Αυτή ήταν η υπόδειξη. Φθάσαμε και στις κρίσιμες διαβολικές ημέρες του πρώτου Νταβός 1988.
Έπρεπε να υπερασπισθώ την Κωνσταντινούπολη, το Πατριαρχείο. Έπρεπε να βρω ένα ΒΗΜΑ για να εκφράσω δημόσια την γνώμη μου. Δεν υπήρχαν βήματαΉταν ελεγχόμενα και φοβισμένα. Το βρήκα σε έναν ιστορικό Σύλλογο στο Αιγάλεω. Πρέπει να τους τιμήσουν. Εκεί υπεράσπισα το Πατριαρχείο. Στο βιβλίο «Το Μικρά Ασία Ενώνει-Το Τουρκία Εκβαρβαρίζει» έχω το κρίσιμο απόσπασμα της ομιλίας μου.
Ο Λόγος εξαφάνισε τους Διαβόλους και άνοιξε έναν άλλο ορίζοντα. Ήμουν μόνος. Αλλά λέει κάτι ο Καζαντζάκης για το μόνος.
Χωρίς το Οικουμενικό Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως δεν υπάρχει Ορθόδοξη και όχι μόνο εκκλησία. Εκεί είναι η Αύρα

Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2019

Νέος “Αττίλας” στη βόρεια Συρία

χριστιανική
Σε συνέχεια της τουρκικής στρατιωτικής επίθεσης εναντίον της αυτόνομης περιοχής της βόρειας Συρίας (Ροζάβα) που ελέγχουν οι “Συριακές Δημοκρατικές Δυνάμεις”, στελεχωμένες κυρίως από Κούρδους μαχητές, το Κίνημα της ΧΔ εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση:
“1. Καταδικάζουμε την τουρκική εισβολή στη βόρεια Συρία, ως αντίθετη στο διεθνές Δίκαιο και στη συνθήκη της Λωζάνης, με την οποία έχουν αναγνωρισθεί διεθνώς τα σύνορα στην περιοχή.
2. Η προάσπιση και αποκατάσταση της εδαφικής ακεραιότητας της Συρίας είναι μονόδρομος για την ειρήνευση της χώρας. Για το λόγο αυτό η ΧΔ είναι αντίθετη σε κάθε αποσταθεροποιητική ενέργεια και εισβολή ξένης δύναμης.
3. Για άλλη μια φορά, όπως ‘έγινε το 1974 στην Κύπρο, το τουρκικό καθεστώς, αξιοποιεί την ανοχή της διεθνούς κοινότητας και τον τυχοδιωκτισμό των μεγάλων δυνάμεων για να εκδηλώσει την επιθετικότητα και τις επεκτατικές του βλέψεις. Οι ΗΠΑ, αφού αποσταθεροποίησαν τη Συρία ενισχύοντας τζιχαντιστές και ριζοσπάστες ισλαμιστές, στη συνέχεια χρησιμοποίησαν τους Κούρδους μαχητές για τις δικές τους σκοπιμότητες, τώρα τους εγκαταλείπουν και δίνουν το “πράσινο φως”  στην Τουρκία να επέμβει. Η Ρωσία συμμαχεί με τον Ερντογάν, επωφελείται για να πουλήσει όπλα στην Τουρκία, εγκαταλείπει ουσιαστικά τους Χριστιανούς της Μέσης Ανατολής τους οποίους υποτίθεται ότι στηρίζει. Η Ευρωπαϊκή Ένωση καταδικάζει φραστικά την εισβολή, χωρίς να επιβάλει ουσιαστικές κυρώσεις στην Τουρκία.

Τα μεγάλα χαρίσματα έχουν και μεγάλες δοκιμασίες...



Τα μεγάλα χαρίσματα συνοδεύονται πάντα από μεγάλες δοκιμασίες, και πριν και μετά την έλευση τους. Και τούτο διότι ο καλός Θεός γνωρίζει τον αρρωστημένο ναρκισσισμό μας, που θέλει όλα να τα προσεταιρίζεται προς ίδιον όφελος. Γι αυτό μαζί με το χάρισμα και την δωρεά επιτρέπει και την δοκιμασία. 
Με αυτό τον τρόπο, μας κρατάει ταπεινούς, ώστε να μην πάρουν τα μυαλά μας αέρα, μας θυμίζει ότι το χάρισμα είναι δωρεά και όχι ατομικό κατόρθωμα.
Γι αυτό και ο Απόστολος Παύλος που είχε μεγάλο πειρασμό και παρακαλούσε τον Θεό να του τον πάρει, άκουσε την απάντηση του ουρανού, που έλεγε, «σου αρκεί η χάρις μου». Τι σημαίνει αυτό; Ότι έχεις την Χάρι, μην θες να εξαφανιστούν όλα τα προβλήματα από την ζωή σου, διότι δεν σε συμφέρει. Το συμφέρον της ύπαρξης σου είναι να υπάρχει η σκιά, γιατί μονάχα έτσι θα ζητάς με πάθος το φως. Άλλωστε το μυστικό δεν είναι η εξαφάνιση των προβλημάτων, αλλά η μεταμόρφωση τους...
Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.


Ελευθερία στη Ροζάβα


Γεγονός: Η Τουρκία εισέβαλε στη βόρεια Συρία για δεύτερη φορά. Χερσαία και εναέρια. Είχε προηγηθεί, τον Ιανουάριο του 2018, η εισβολή στο υπό κουρδικό έλεγχο Αφρίν, το οποίο παραδόθηκε από τις τουρκικές δυνάμεις στους συμμάχους τους, Σύρους αντάρτες. Η ύποπτη αλληλεπίδραση με τους τζιχαντιστές, παρέδωσε το Αφρίν και δημιούργησε κύμα Κούρδων προσφύγων, οι οποίοι βρήκαν την πατρίδα στην υπόλοιπη βόρεια Συρία. Επί της ουσίας, ο Ερντογάν δεν θέλει να δημιουργήσει ζώνη ασφαλείας –γιατί δεν το κάνει στα δικά του εδάφη;– μα να κάνει αυτό που ξέρει καλύτερα: Να αιματοκυλήσει τις κουρδικές περιοχές, να προσπαθήσει να υποτάξει τους Κούρδους και τις Κούρδισσες των YPG/YPJ.

Αυτό που παρακολουθούμε από τις οθόνες μας, μεμψίμοιροι και βαλτωμένοι στο υψηλό μας βιοτικό επίπεδο, δεν είναι τίποτε άλλο από ένας Αττίλας, μια εισβολή παρόμοια εκείνης της 20ής Ιουλίου 1974. Η «Πηγή Ειρήνης», που συμπληρώνει τον «Κλάδο Ελαίας», δηλαδή τη λεηλασία του Αφρίν, είναι το αιμοβόρο σχέδιο του Τούρκου προέδρου (αυτού του τρομοκράτη που απολαμβάνει τη σιωπή των δυτικών χωρών) να επιβάλει την τουρκική βαρβαρότητα στο Δυτικό Κουρδιστάν, στην περιβόητη και περήφανη Ροζάβα, ένα οικοδόμημα ελευθερίας, ισότητας, χειραφέτησης. 

Η κουρδική αντίσταση αφήνει εκτεθειμένους όλους τους ανθρώπους που χωνεύουν και συμφιλιώνονται με τα τετελεσμένα του τουρκικού φασισμού, των τουρκικών επιδρομών. Κούρδοι και Κούρδισσες, «γυναίκες και άνδρες με όπλα στους ώμους», επιμένουν να αντιστέκονται –τούτες τις ώρες του μεγάλου χαμού– γιατί θέλουν να μεγαλώσουν τα παιδιά τους, όχι στον νεοπλουτισμό και σε κάποια δυτικότροπη ευημερία, μα στα βουνά τους, στα χωριά τους, στα χώματα που ποτίζουν με αίμα εδώ και σαράντα χρόνια.

Πατέρας Φιλόθεος Φάρος: "Το υγιές πένθος αποκλιμακώνεται. Ένα πένθος δεν τελειώνει και δεν μπορεί να τελειώσει ποτέ. Μπορεί όμως να είναι υγιές, όχι παθολογικό".

Αποτέλεσμα εικόνας για φιλοθεοσ φαροσ



Είμαι 89. Η ζωή μου έχει τελειώσει. Θα ζήσω 1,2,3 χρόνια ακόμη.
Το δεύτερο μισό της ζωής ήταν πιο σημαντικό. Κανείς δεν με είπε χαρισματικό στο πρώτο μισό. Με λένε τώρα.
Υπάρχει μια αντίληψη ότι η νεότητα είναι σημαντική για τον άνθρωπο και κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν για να επανέλθουμε σε αυτήν. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ανοησία να θέλουμε να μοιάσουμε στην εποχή που ήμασταν ανώριμοι. Στο δεύτερο μισό της ζωής αποκτούμε χαρίσματα εσωτερικά, ψυχικά που είναι πολύ σημαντικότερα από αυτά της νεότητας.
Έχω κι εγώ καρκίνο. Τα τελευταία 6-7 χρόνια έχω καρκίνο του προστάτη.
Ξέρω ότι δεν θα πεθάνω από αυτό.
Ο καρκίνος μάλλον μ έχει ξεχάσει.
Στον ψυχολόγο που πήγα είπα πως νομίζω ότι οφείλεται σε μια απώλεια. Με κοίταξε σα να με πέρασε για βλάκα.
Τα συναισθήματα που δεν εκφράστηκαν αποθηκεύονται στο σώμα.
Έχουμε ψυχοσωματικές αρρώστιες γιατί είμαστε ψυχοσωματικοί.
Η αιτία του καρκίνου οφείλεται σε μια απώλεια. Το ξέρουμε από τον Ιπποκράτη.
Ένας άνθρωπος θα νοσήσει επειδή είναι εχέμυθος, εσωστρεφής, πολύ κτητικός, έχει πολύ μεγάλη ανάγκη για έλεγχο, φόβο μην χάσει, μην χάσει ό,τι κατέχει.
Όσοι δεν αφήνουν να εκδηλωθεί η θλίψη για μια απώλεια απειλούνται πολύ σοβαρά.
Το υγιές πένθος αποκλιμακώνεται. Ένα πένθος δεν τελειώνει και δεν μπορεί να τελειώσει ποτέ. Μπορεί όμως να είναι υγιές, όχι παθολογικό.
Πρέπει να μιλήσετε πολύ σε ανθρώπους που σας ακούν με τα σωθικά τους.
Πατέρας Φιλόθεος Φάρος.


Σημειώσεις από την ομιλία του στη Διημερίδα με αφορμή την επικείμενη Ημέρα κατά του Καρκίνου του Μαστού (25 Οκτωβρίου) που διοργάνωσε το Άλμα Ζωής στο Αριστοτέλειο, Θεσσαλονίκη.
(Σημειώσεις /Repost from Victoria Kavouriari.)

Παρουσίαση του παιδικού βιβλίου "Φανταζώα" του συγγραφέα Αριστείδη Δάγλα




Οι Εκδόσεις "Υδροπλάνο" και ο συγγραφέας Αριστείδης Δάγλας σας προσκαλούν στην παρουσίαση του παιδικού βιβλίου "Φανταζώα".

13/10/2019 στο Polis Art Cafe, Πεσματζόγλου 5, Αθήνα.

Για το βιβλίο θα μιλήσουν οι:
Λιάνα Δενεζάκη, συγγραφέας / εικονογράφος
Αναστασία Κορινθίου, συγγραφέας
Γιώργος Τασιόπουλος, εκπαιδευτικός

Απόσπασμα από το βιβλίο θα διαβάσει η:
Μαρία Δερεμπέ, ηθοποιός / θεατρολόγος

Συντονίζει η Μαρία Σταμπουλή.

Η αναζήτηση της ελληνικής ιδιοπροσωπίας

Φώτης Κόντογλου, «Η Ελλάδα των τριών κόσμων», 1933, Εθνική Πινακοθήκη – Παράρτημα Κέρκυρας 
του Γιώργου Καραμπελιά από το Άρδην τ. 17
Η βυζαντινή ατραπός
Ένα θεμελιώδες στοιχείο της σύγχρονης «προοδευτικής» σκέψης υπήρξε η αποσύνδεση μεταξύ αρχαίου ελληνικού κόσμου και χριστιανισμού. Και πόσο μάλλον που ο ελληνικός σκοταδισμός μιλούσε για «ελληνοχριστιανικό πολιτισμό» δυσφημίζοντας έτσι κάθε σοβαρή απόπειρα προσέγγισης της σχέσης ελληνισμού και ορθοδοξίας. Αποσυνδέοντας το Βυζάντιο από τον αρχαίο κόσμο, αποδεχόμαστε την προσκόλληση μας στη Δύση. Γιατί μια και ο «αυθεντικός κληρονόμος» της αρχαίας ελληνικής φιλοσοφίας υπήρξε ο δυτικός κόσμος, ενώ η Ελλάδα βυθίστηκε στο «βυζαντινό και θεοκρατικό σκοτάδι», η σύγχρονη Ελλάδα θέλοντας να αναφερθεί στην παράδοση της αρχαίας Ελλάδας θα έπρεπε να απορρίψει την ιστορία της των τελευταίων χιλίων- πεντακοσίων χρόνων και να προσκολληθεί στη Ελλάδα του Χέλντερλιν και του Ουγκώ. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα ενός κλασσικού νεοέλληνα αρχαιολάτρη και –παρεμπιπτόντως- ευρωκεντρικού, του Παναγιώτη Κανελλόπουλου. Στην Ιστορία του ευρωπαϊκού πνεύματος, στον Πρόλογο των Εκδόσεων 1941 και 1947 γράφει:
Γράφοντας την ιστορία του ευρωπαϊκού πνεύματος άφησα έξω την Ελλάδα. Η Ελλάς βρίσκεται πριν από την Ευρώπη. Η έννοια της Ευρώπης προϋποθέτει την Ελλάδα, τη Ρώμη, το Χριστιανισμό και κάτι ακόμα το Βορρά.[1]
Για τον συγγραφέα τα πράγματα είναι σαφή. Η Ελλάδα βρίσκεται πριν από την Ευρώπη, δηλαδή πρόκειται για την αρχαία Ελλάδα, ως προϋπόθεση του ευρωπαϊκού πολιτισμού. Η μεσαιωνική Ελλάδα, το «Βυζάντιο», βρίσκεται έξω από την Ευρωπαϊκή ιστορία! Και από την οπτική του πράγματι είναι έτσι. Εφ’ όσον πρόκειται για την δυτική Ευρώπη, που συνοπτικά συνηθίσαμε να αποκαλούμε «Ευρώπη», αυτή θα αναπτυχθεί έχοντας όχι ως προϋπόθεση το Βυζάντιο, όσο και εάν ισχύει και αυτό σε ένα βαθμό, όσο –κυρίως– σε βάρος του Βυζαντίου και του μεσαιωνικού ελληνισμού. Η συρρίκνωση και η αποικιακή απομύζηση του Βυζαντίου (σταυροφορίες, Ενετοί και Γενουάτες, φραγκοκρατία) θα αποτελέσει μια από τις προϋποθέσεις για την ανάπτυξη της Δυτικής Ευρώπης. Αν όμως ο συγγραφέας όπως και τόσοι και τόσοι άλλοι Έλληνες αναγνώριζαν αυτή την εξώφθαλμη πραγματικότητα, ότι δηλαδή εκτός από την Δυτική Ευρώπη υπάρχει και ένας άλλος «ευρωπαϊκός χώρος» συνδεδεμένος με το Βυζάντιο, με την ιστορική του κληρονομιά στην ανατολική Ευρώπη και με την ορθοδοξία, τότε θα έπρεπε να αναγνωρίσουν την ιστορική ιδιαιτερότητα του ελληνικού χώρου ως προς την Ευρώπη. Γι’ αυτό λοιπόν η Ελλάδα υπάρχει μόνον ως πρόγονος της Ευρώπης. Είναι η αρχαιοελληνική κληρονομιά.
Βέβαια ο ίδιος ο Παναγιώτης Κανελλόπουλος και μάλιστα στον Πρόλογο του 1966, στο ίδιο βιβλίο θα προσπαθήσει να υπερβεί το πρόβλημα:
Μια βασική διαφορά μεταξύ της παλαιάς και της νέας μορφής του έργου μου αναφέρεται στο Βυζάντιο. Τώρα έδωσα στο Βυζάντιο τη θέση που του αξίζει στην ιστορία του ευρωπαϊκού πνεύματος. Στην πρώτη έκδοση του (1941) του πρώτου τόμου δεν είχα παραχωρήσει στο Βυζάντιο παρά μόνο επτά σελίδες. Αλλά και στη δεύτερη έκδοση (1947) αυξήθηκαν οι σελίδες αυτές μόλις σε δέκα. Τώρα οι δέκα έγιναν περίπου διακόσιες εξήντα… Χαίρω ότι με την πρόοδο της ηλικίας, έφθασα στην ωριμότητα εκείνη του πνεύματος που μ’ έκανε να μπορώ να αποδώσω δικαιοσύνη στον τόσο βασανισμένο βυζαντινό ελληνισμό.[2]
Παρ’ όλο που ο συγγραφέας φαίνεται να κατανοεί πλέον το ζήτημα της μονομέρειας στις πηγές του ευρωπαϊκού πολιτισμού, και εγκαταλείπει την απόλυτα δυτικοκεντρική οπτική του, πράγμα σημαντικό και συνδεδεμένο με τις γενικότερες εξελίξεις, αυξανόμενης αυτογνωσίας που έχουμε επισημάνει, ωστόσο η οπτική του δεν μεταβάλλεται ριζικά. Μερικές σελίδες πιο κάτω επαναλαμβάνει το ίδιο σχήμα για τις προϋποθέσεις του ευρωπαϊκού πνεύματος:
Το αρχαίο ελληνικό πνεύμα έδωσε στο νεώτερο δυτικό κόσμο το αντικειμενικό μέτρο του ωραίου, του αγαθού και της αλήθειας. Η ρωμαϊκή πολιτειακή παράδοση και νομοθεσία έδωσε την έννοια του οργανωμένου κράτους και το συστηματοποιημένο δίκαιο… Ο Χριστιανισμός έδωσε την αγάπη και την πίστη ως υποκειμενικές συγκινήσεις και χάρισε γενικότερα στον Ευρωπαίο άνθρωπο την υποκειμενική ψυχή. Οι βόρειοι λαοί έδωσαν το ακμαίο τους αίμα και την παιδική τους φαντασία.[3]

Να τα ταξιδέψω θέλω (Έρυ πάλι) - Παραδοσιακό Ψαρρών

Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2019

Μετά τους μνημονιακούς, τους τραπεζίτες, τα funds οι μπαχαλοφασίστες των Εξαρχείων απείλησαν τον Παναγιώτη Λαφαζάνη.

Μετά τους μνημονιακούς, τους τραπεζίτες, τα funds οι μπαχαλοφασίστες των Εξαρχείων απείλησαν τον Παναγιώτη Λαφαζάνη.
Οι χρήσιμοι του παρακράτους τραμπουκίζουν, και προσπαθούν να τρομοκρατήσουν και τους κοινωνικούς αγωνιστές.
Να θυμήσουμε ότι «Πολίτικη δίωξη», και παραπομπή σε δίκη του Παναγιώτη Λαφαζάνη, με στόχο «την τρομοκράτηση του κινήματος κατά των πλειστηριασμών, με εντολές των θεσμών και της προηγουμένης κυβέρνησης προς "δόξα" των τραπεζών, των funds επιχειρήθηκε πριν λίγους μήνες.

Ο Παν. Λαφαζάνης έχει παραπεμφθεί σε δίκη με κατηγορίες που αφορούν, βάσει της κλήσης «που του επιδόθηκε στις 15/7/2019», για «"αδικήματα" που αναφέρονται στον αγώνα κατά των πλειστηριασμών α’ κατοικίας.
«Το κατηγορητήριο ουσιαστικά περιλαμβάνει τον μισό Ποινικό Κώδικα.
Το δικόγραφο που «φέρει την υπογραφή Τσίπρα», εκδόθηκε στις 26/6/17, εν μέσω προεκλογικής περιόδου και για ευνόητους λόγους αποφυγής πολιτικών παρενεργειών μπροστά στις εκλογές, επεδόθη στα γραφεία της ΛΑ.Ε μετεκλογικά.

ΤΑΣΙΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ


Επίθεση δέχτηκε ο Παναγιώτης Λαφαζάνς το βράδυ της Τετάρτης (09.10.2019) στα Εξάρχεια.

Επίθεση αναρχικών στον Λαφαζάνη στα Εξάρχεια!Τον έφτυναν και τον έβριζαν – «Την επόμενη θα φύγει με φορείο»
Σύμφωνα με ανάρτηση στο indymedia, ο Παναγιώτης Λαφαζάνης δέχτηκε την επίθεση στην οδό Στουρνάρη στα Εξάρχεια, γύρω στις 23:00 το βράδυ.
Όπως αναφέρουν τα ίδια τα άτομα του αναρχικού χώρου που έκαναν την ανάρτηση, τον έφτυσαν, τον έσπρωξαν και τον έβρισαν, και μάλιστα ζητούν συγγνώμη που… δεν έκαναν κι άλλα.
Στην ανακοίνωσή τους τον χαρακτηρίζουν ως «αρχιρουφιάνο», και τον καταγγέλλουν τόσο για την συμμετοχή του στην κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ όσο και για κείμενα της εφημερίδας Iskra.

Διαβάστε την ανακοίνωση

«Χτες Τετάρτη 09-10-2019 γύρω στις 23:00 στην οδό Στουρνάρη περπατούσε ο γνωστός αρχιρουφιάνος του κράτους και του κεφαλαίου, Π. Λαφαζάνης. Στα όσα ισχυρίζονται συνελεύσεις του αγώνα για το κόμμα του:
Μιλάμε για το κόμμα που πρωτοκλασάτα στελέχη του συμμετείχαν το ‘15 στην κυβέρνηση και στη διαχείριση των στρατοπέδων συγκέντρωσης μεταναστών/ριών. Για το κόμμα που ο επί σειρά ετών αρχηγός του ήταν ο υπουργός και ο πολιτικά υπεύθυνος για τη δολοφονία των 4 εργατών στο κάτεργο-διυλιστήριο του Λάτση το ’15. Για το κόμμα που στήριξε ηθικά και πολιτικά τα εθνικιστικά συλλαλητήρια το ‘17-‘18 του κράτους (μέρους του, όχι όλου), της εκκλησίας και των φασιστών, τα οποία οδήγησαν σε επιθέσεις σε καταλήψεις.*

ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ!

"Συμφώνο Φιλίας & Συνεργασίας Ναζιστικής Γερμανίας - Κεμαλικής Τουρκίας" ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ Β΄Π.Π

Η εικόνα ίσως περιέχει: 5 άτομα, άτομα κάθονται
Η εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα, άτομα στέκονται και γάμος

Αλέξανδρος Κουτσομητόπουλος

"Στο κάτω - κάτω οι Κούρδοι δεν μας βοήθησαν στη διάρκεια του Β΄Π.Π στην "Απόβαση της Νορμανδίας..." - δήλωσε ο πρόεδρος Τράμπ, ενώ βέβαια όπως βλέπουμε εδώ η Τουρκία & οι Τούρκοι βοήθησαν τις Η.Π.Α και τα μαχόμενα αμερικανικά στρατεύματα στην Ευρώπη στον Α΄Π.Π. ΚΑΙ ΣΤΟΝ Β' Π.Π !

Στη 1η φωτογραφία ο Αυτοκράτορας της Γερμανίας Βιλχελμίνος το 1917΄ γίνεται δεκτός στην Κωνσταντινούπολη από τον "Σεΐχη Αλ - Ισλάμ". 

Στη 2η...η υπογραφή "Συμφώνου Φιλίας & Συνεργασίας Ναζιστικής Γερμανίας - Κεμαλικής Τουρκίας" ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ Β΄Π.Π

Ν. Λέβερτοφ «Γάμος»

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.


Πολυεθνική η εισβολή στη Συρία.

Γιώργος Παπαδόπουλος Τετράδης


Χτές, η Τουρκία εισέβαλε στη Συρία με γελοίες αιτιολογίες. Αλλά, ακόμα πιο γελοίες είναι οι στάσεις των υπόλοιπων χωρών, που με τον ένα ή τον άλλο τρόπο εμπλέκονται στο διαχρονικό αιματοκύλισμα της Μέσης Ανατολής.

Τα στρατεύματα που εισέβαλαν είναι τουρκικά, αλλά μόνο κατ όνομα. Στήν πραγματικότητα, στη Συρία εισέβαλαν οι ΗΠΑ, η Ρωσία, η Γερμανία, η Βρετανία, η Σουηδία, η Αυστρία, η Ολλανδία και η ΕΕ, που παριστάνουν είτε τους Πόντιους Πιλάτους είτε τους αμέτοχους. Τη στιγμή που είναι αναμεμειγμένοι μέχρι τα μπούνια.

Οι ΗΠΑ έχουν χρηματοδοτήσει μέχρι και τον τελευταίο δήθεν αντάρτη κατά του Άσσαντ προκειμένου με εμφύλιο να απαλλαγούν από τη ρωσική επιρροή. Έχουν παίξει το πιο βρώμικο παιχνίδι σε βάρος του Συριακού πληθυσμού και των Κούρδων για να παραμείνουν εκεί σαν αντίβαρο στη ρωσική παρουσία. Έχουν δημιουργήσει εκατομμύρια προσφύγων μ αυτή την πολιτική εδώ και 10 χρόνια. Και χτες έδωσαν το πράσινο φως στον αλήτη της περιοχής, την Τουρκία, να εισβάλει στη Συρία, με ένα και μόνο στόχο: Να σπάσουν τη λυκοφιλία Τουρκίας- Ρωσίας και να δημιουργήσουν αντιπαλότητα μεταξύ τους. Επειδή οι ΗΠΑ χρειάζονται σαν προνομιακό χώρο επιρροής το χώρο που κατέχει η Τουρκία.

Σ αυτό το κυνικό σχέδιο δεν διστασαν να πουλήσουν τους Κούρδους, τους οποίους χρησιμοποίησαν για να καθαρίσουν τον ISIS και να παραμείνουν στήν περιοχή με τις λιγότερες δυνατές απώλειες σε στρατιώτες. Οι Κούρδοι ας σκοτώνονταν.

Χτες παρέδωσαν τα εδάφη που κατέχουν στη Συρία στήν Τουρκία σαν alter ego. Αγνοώντας και ιστορία και φυσιογνωμίες κρατών. Περιφρονώντας τις πραγματικότητες. Πιστεύουν οι ανόητοι ότι η Τουρκία θα παίξει το χαρτί τους, αγνοώντας το δόγμα Νταβούτογλου για επανασύσταση της Οθωμανικής αυτοκρατορίας. Αγνοώντας ότι η Τουρκία εισβάλει για να μέινει.Να αρπάξει εδάφη, όπως την Αλεξανδρέτα.

Ανοίγουμε το κεφάλαιο: Αξιολόγηση του μαθητή

Αποτέλεσμα εικόνας για Ανοίγουμε το κεφάλαιο: Αξιολόγηση του μαθητή

του Στέλιου Μαρίνη,

Για άλλη μια φορά επιχειρείται η άσκηση αντιδραστικής οικονομικής πολιτικής στην εκπαίδευση, με επιχειρήματα που δεν έχουν καμιά σχέση με την παιδαγωγική. Όπως έχει τεκμηριωθεί1, η όποια βάση στις Πανελλήνιες εξετάσεις είναι αυθαίρετη, άδικη, αντιπαιδαγωγική και έχει μοναδικό σκοπό τον περιορισμό του αριθμού των φοιτητών με μεταβίβαση της ευθύνης στα ίδια τα παιδιά.
Ωστόσο όλα τα υπέρ της καθιέρωσης βάσης επιχειρήματα έχουν αφετηρία τη σημασία των βαθμών στο σχολείο που ελάχιστα έχουν αμφισβητηθεί, παρά την αμφιλεγόμενη, τουλάχιστον, παιδαγωγική τους αξία. Θεωρώ ότι είναι καιρός να περάσουμε στην επίθεση αναδεικνύοντας τον απολύτως ταξικό ρόλο των βαθμών που είναι και παιδαγωγικά αντιδραστικός τόσο περισσότερο όσο νωρίτερα εφαρμόζεται ως μέθοδος αξιολόγησης.
Επιβάλλεται να ανοίξει μια συζήτηση, να συλλεχθεί υλικό που να συνδυαστεί με τις εκπαιδευτικές μας εμπειρίες, ώστε να διαμορφωθεί μια πλήρης τεκμηριωμένη αγωνιστική πρόταση.
Ωστόσο, είναι αναγκαίο από τώρα να αρχίσει μια προσπάθεια κατάργησης κάθε μορφής βαθμολόγησης στο Δημοτικό Σχολείο, γιατί εκεί γίνεται η μεγαλύτερη ζημιά. Τι αλήθεια επιδιώκεται και τι στην πραγματικότητα επιτυγχάνεται με τη βαθμολογική κατάταξη των μικρών μαθητών; Από τότε που ήμουν παιδί – κι έχουν περάσει πάρα πολλά χρόνια – θυμάμαι όλους να λένε: «Μα τι έξυπνα είναι τα σημερινά παιδιά»!
Από τότε που ήμουν έφηβος μέχρι σήμερα ακούω επίσης διαμαρτυρίες για τις επιδόσεις των μαθητών των μεγαλύτερων τάξεων, απόδοση ευθυνών των εκπαιδευτικών κάθε βαθμίδας για το χαμηλό επίπεδο των εισερχομένων στη βαθμίδα αυτή με αποκορύφωμα τους υποκριτικούς θρήνους γιατί μπαίνουν στα Πανεπιστήμια υποψήφιοι με βαθμούς κάτω από τη βάση.
Πιστεύω ότι κύριος λόγος είναι η μέσω της αξιολόγησης – βαθμολογίας προσπάθεια βίαιης προσαρμογής όλων των παιδιών στην ίδια νόρμα. Ένα απλό παράδειγμα από τεστ στα Μαθηματικά:
Ερώτηση: 1,3,5, ? Ποιος αριθμός κρύβεται στο ερωτηματικό;

Ο νεοφιλελεύθερος εκτροχιασμός




Του Βασίλη Βιλιάρδου


Το πλουσιότερο 20% των αμερικανικών νοικοκυριών εισπράττει σχεδόν το 50% των εισοδημάτων μετά από τους φόρους, καταναλώνει όμως μόνο το μισό των χρημάτων του. Από την άλλη πλευρά, το φτωχότερο 40% των αμερικανικών νοικοκυριών, καταναλώνει περισσότερα χρήματα από όσα εισπράττει – οπότε η αγοραστική δύναμη δεν βρίσκεται εκεί που θα έπρεπε, για να καλύψει τις ανάγκες των ανθρώπων και τη σωστή λειτουργία της οικονομίας. Στα πλαίσια αυτά, το κενό καλύπτεται με πιστώσεις – οι οποίες προέρχονται είτε από το εσωτερικό της χώρας, είτε από το εξωτερικό. Ως εκ τούτου, η αύξηση των «τοξικών δανείων» είναι το πραγματικό οικονομικό αποτέλεσμα των πλεονασμάτων στον κλάδο των επιχειρήσεων, σε συνδυασμό με την μη ισορροπημένη κατανομή των εισοδημάτων.

Διαβάστε τη συνέχεια στο https://analyst.gr/2019/09/24/o-neofilelevtheros-ektroxiasmos/

Χρύσα Μαστοροδήμου | Κλειδιά στο τραπέζι

[Κλειδιά στο τραπέζι]
έτσι μεγαλώσαμε
μέρες βουτηγμένες προσμονές
σε κουταλάκια του γλυκού
βανίλια υποβρύχιο
ραδιοφώνου παράσιτα
αφιερώσεις σε όνειρα πειρατικά
ρητορείες, ψευτοπολιτική
δήθεν αριστεροί, δήθεν σωσίες
δήθεν φιλοπάτριδες ή ορθολογιστές
έτσι ζήσαμε
μεροκάματα φθηνά
ελπίδες σταυρωμένες
μεγάλους έρωτες σε δωμάτια μικρά
λόγια και πράξεις δανεικά
πρόσκαιρη δόξα ντύθηκαν οι κισσοί
της εξουσίας την ποδιά χαϊδεύοντας
βούλιαξαν οι αμάρανθοι* στο κάθε μέρα
κι οι τάτουλες** στο πουθενά
έτσι μεγαλώσαμε
με χύμα αλκοόλ και φθηνό καπνό
φουμέρνοντας
ροκ ψευδαισθήσεις
μεθώντας με κλεμμένους ουρανούς
ανίδεοι μα όχι τόσο αθώοι
προσδοκώντας
μια ταινία της Κυριακής
απότομα γινήκαμε κομπάρσοι
σε ταινία υπερπαραγωγής
έτσι ωριμάσαμε

Έκθεμα του Βρετανικού Μουσείου αποκαλύπτει ότι χάρτης, ήρωες, συνθήματα Σκοπιανών είναι όλα βουλγάρικα!

Γράφει ο Σωκράτης Πουλής.
ΕΝΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΕΚΘΕΜΑ ΤΟΥ ΒΡΕΤΑΝΙΚΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΟΤΙ Ο ΧΑΡΤΗΣ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΑΝΩΝ, ΟΙ ΕΘΝΙΚΟΙ ΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΣΗΜΕΡΙΝΩΝ ΜΑΚΕΝΤΟΝΣΚΗΔΩΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑ
Ένα κασκόλ, με χρονολογία κατασκευής το έτος 1939, σε σχήμα τετράγωνο, απεικονίζει τον γνωστό χάρτη της βουλγαρικής “Μακεδονίας”. Στον χάρτη αναγράφεται η περιοχή ως Македония και όχι ως Македонија (την ορθογραφία ως γνωστόν την άλλαξε στους Σκοπιανούς μετά από 6 χρόνια ο Τίτο, ο οποίος άλλαξε εσκεμμένα το βουλγαρικό αλφάβητο που χρησιμοποιούσαν οι Σκοπιανοί για να τους αποβουλγαροποιήσει δημιουργώντας παράλληλα μια τεχνητή “μακεδονική γλώσσα”). Ο βουλγαρικός χάρτης στο κασκόλ περιβάλλεται από όλους τους Βούλγαρους ήρωες που πολέμησαν για την ένταξη της Μακεδονίας στη Βουλγαρία (είτε άμεσα είτε σταδιακά μέσω αρχικής αυτονομίας) στις αρχές του 20ού αιώνα. Τα πρόσωπα που εικονίζονται στο κασκόλ είναι τα εξής:
Επάνω Αριστερά: ο Γκότσε Ντέλτσεφ (1872-1903), ο πασίγνωστος Βούλγαρος επαναστάτης και δάσκαλος της βουλγαρικής γλώσσας. Δίπλα του είναι γραμμένα τα συνθήματα «Η Μακεδονία για τους Μακεδόνες» (που όπως έγραψα χθες είναι αγγλικής εμπνεύσεως σύνθημα που χρησιμοποίησαν οι Βούλγαροι στους αγώνες τους, και «Πάντα πάλη για τη Μακεδονία».
Επάνω, στο κέντρο: ο Τόντορ Αλεξάντροφ. Η Βουλγαρική εθνικότητά του αναγνωρίζεται και από αρκετούς ακαδημαϊκούς των Σκοπίων (!) όπως από τον Ιβάν Καταρτζίεφ, διευθυντή του τμήματος ιστορικών σπουδών της “Μακεδονικής Ακαδημίας Επιστημών και Τεχνών” και επίσης από τον διευθυντή του κρατικού ιστορικού αρχείου Ζόραν Τοντορόφσκι. Ο Καταρτζίεφ μάλιστα θεωρεί όλους τους επαναστάτες της περιόδου που έδρασαν στην περιοχή της Μακεδονίας ως Βούλγαρους, και ο Τοντορόφσκι επιβεβαιώνει και αυτός ότι “όλοι θεωρούσαν τους εαυτούς τους Βούλγαρους”. Ο Τόντορ Αλεξάντροφ δολοφονήθηκε το 1924, όταν διαπραγματευόταν η IMRO με την Κομιντέρν για συνεργασία μεταξύ κομμουνιστών και ενός ανεξάρτητου μακεδονικού κινήματος, επειδή αρνήθηκε οποιασδήποτε μορφής συνεργασία. Το σύνθημα δίπλα του λέει «Για εκείνα που αγωνιζόμαστε, γι ‘αυτό θα πεθάνουμε».

ΣΤΡΑΤΗΓΕ ΜΟΥ


ΣΤΡΑΤΗΓΕ ΜΟΥ

 Της Άννας Στάικου


Στρατηγέ μου είστε ένα κάθαρμα

"Οι ερπύστριές σας μεθοδικά εξόντωσαν τα γράμματα και βάλατε δικούς σας που έστησαν χορό στα ερείπια...
Την πράξη αυτή την ονομάσατε "προοδευτική-εκσυγχρονιστική-δημοκρατική" και πάλι, βάλατε δικούς σας στις συχνότητες.

Την εργασία την σφαγιάσατε και την κάνατε εκδούλευση και υπηρεσίες και μεθοδικά, προσλάβατε δικούς σας προς διεκπεραίωση.

Πολλοί -χιλιάδες- έχασαν τη ζωή τους και εσείς αναφωνήσατε οτι
ήταν όλοι τους ηλίθιοι -στρατηγέ μου- τη στιγμή που μια γαρίδα αμάσητη κρεμόταν στο δικό σας σαγόνι.


Ω...ναι ....η σαμπάνια σας είναι ακριβή
Μεγάλα νέα κόλπα στρατηγέ μου, το βλέπω στα μουστάκια σας και στα σαρδόνια γελάκια σας

αλλά, στρατηγέ μου είστε ένα Κάθαρμα"
Και τα Καθάρματα εμείς οι γυναίκες δεν τα ξεχνάμε"