Η επιλογή του τόπου και του χρόνου για τη μάχη εξαρτάται από αυτή τη Γνώση
Του Γιώργου Τσιπά
Του Γιώργου Τσιπά
Σημαντικές έννοιες όπλα: Η Συν-οίκηση, η Κοινωνία, το Δίκαιο και η Πόλη
Το πλήρες Σχέδιο των Οχτρών: Η καλλιέργεια της Άγνοιας
Ερωτήματα και κρίσεις σε σχέση με τη σημερινή έκρυθμη κατάσταση στη Μ. Εκπαίδευση
Αν ρωτήσεις τους καλύτερους μαθητές που τελειώνουν την υποχρεωτική τους εκπαίδευση για έννοιες που όφειλε το σχολείο να τους μεταγγίσει,όπως: τι είναι η κοινωνία ,τι είναι το Δίκαιο,τα φυσικά και τα κοινωνικά δικαιώματα, σε τι διαφέρουν,τι είναι η πόλη κι ο πολιτισμός , έχουν διαφορές με τα culturers και τα civilizations,τι είναι οι αξίες και το ήθος,τι είναι το σύνταγμα,τι είναι οι νόμοι, τι προηγείται ,τι είναι το νόμισμα,ποια είναι η έννοια του ανθρώπου;
Οι απαντήσεις δεν είναι απλά απογοητευτικές.
Εξηγούν ,ερμηνεύουν τη σημερινή αδυναμία των Ελλήνων να αντιδράσουν με επιτυχία στην νέα υποδούλωση.
Δηλαδή;
Πολύ απλά . ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΤΟΥΣ ΓΙΝΕΤΑΙ !!!!!
Γιατί; Διότι το εκπαιδευτικό πρόγραμμα φτιάχτηκε από τους κυβερνήτες με στόχευση την άγνοια. Με στόχευση να καλλιεργηθεί η πνευματική σύγχυση. Για να μην μπορεί ο εκπαιδευόμενος να κρίνει.Να φοβάται. Να νομίζει πώς ξέρει.Ν' αδιαφορεί. Κι έτσι να αποτελεί ένα εύκολο θύμα.
Αυτό το σχέδιο ,αν δεν το λάβεις υπόψιν, αν δεν το καταλάβεις, τότε η νίκη των οχτρών θα είναι συντριπτική.
Κι όμως ,είναι πολύ απλό να καταλάβεις ,να κατανοήσεις ό'τι χρειάζεσαι για να ερμηνεύσεις την κατάσταση σήμερα.Κι επομένως να κρίνεις και ν' αντισταθείς μ' επιτυχία.
Ας ξεκινήσουμε από κάτι απλό και αδιαμφισβήτητα αποδεκτό από όλους.Με ανάλυση και προσδιορισμούς θα φανούν όλα εκείνα που οι οχτροί αποκρύπτουν.
Όταν η πατρίδα σου δίνει το όπλο για να πολεμήσεις μέχρι θανάτου γι αυτή, είναι φανερό ότι κάποτε τέθηκε ο κοινός σκοπός της επιβίωσης όλων.
Από ποιους; Από κείνους που κατοικούν σ' αυτήν.Τους συνοικούντες τη χώρα.
( Όλοι μαζί -συν- και -οίκος- οι συνοικούντες στην χώρα.)
Αυτοί λοιπόν θέτοντας τον κοινό σκοπό αναβαθμίζονται σε κοινωνία.
(Ο όρος συνοίκηση προηγείται και στον Πλάτωνα και στον Αριστοτέλη του αναβαθμού που λέγεται Κοινωνία. Γιατί αναβαθμός; Διότι οι συνοικούντες όταν θέτουν κοινό σκοπό ανεβαίνουν σκαλοπάτι. Κοινόν+ων,ούσα ,ον=κοινωνία)
Για να γίνει πράξη όμως ο σκοπός της επιβίωσης ,πρέπει να πάρεις το όπλο και να δώσεις και τη ζωή σου για τη κοινωνία.
Το πλήρες Σχέδιο των Οχτρών: Η καλλιέργεια της Άγνοιας
Ερωτήματα και κρίσεις σε σχέση με τη σημερινή έκρυθμη κατάσταση στη Μ. Εκπαίδευση
Αν ρωτήσεις τους καλύτερους μαθητές που τελειώνουν την υποχρεωτική τους εκπαίδευση για έννοιες που όφειλε το σχολείο να τους μεταγγίσει,όπως: τι είναι η κοινωνία ,τι είναι το Δίκαιο,τα φυσικά και τα κοινωνικά δικαιώματα, σε τι διαφέρουν,τι είναι η πόλη κι ο πολιτισμός , έχουν διαφορές με τα culturers και τα civilizations,τι είναι οι αξίες και το ήθος,τι είναι το σύνταγμα,τι είναι οι νόμοι, τι προηγείται ,τι είναι το νόμισμα,ποια είναι η έννοια του ανθρώπου;
Οι απαντήσεις δεν είναι απλά απογοητευτικές.
Εξηγούν ,ερμηνεύουν τη σημερινή αδυναμία των Ελλήνων να αντιδράσουν με επιτυχία στην νέα υποδούλωση.
Δηλαδή;
Πολύ απλά . ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΤΟΥΣ ΓΙΝΕΤΑΙ !!!!!
Γιατί; Διότι το εκπαιδευτικό πρόγραμμα φτιάχτηκε από τους κυβερνήτες με στόχευση την άγνοια. Με στόχευση να καλλιεργηθεί η πνευματική σύγχυση. Για να μην μπορεί ο εκπαιδευόμενος να κρίνει.Να φοβάται. Να νομίζει πώς ξέρει.Ν' αδιαφορεί. Κι έτσι να αποτελεί ένα εύκολο θύμα.
Αυτό το σχέδιο ,αν δεν το λάβεις υπόψιν, αν δεν το καταλάβεις, τότε η νίκη των οχτρών θα είναι συντριπτική.
Κι όμως ,είναι πολύ απλό να καταλάβεις ,να κατανοήσεις ό'τι χρειάζεσαι για να ερμηνεύσεις την κατάσταση σήμερα.Κι επομένως να κρίνεις και ν' αντισταθείς μ' επιτυχία.
Ας ξεκινήσουμε από κάτι απλό και αδιαμφισβήτητα αποδεκτό από όλους.Με ανάλυση και προσδιορισμούς θα φανούν όλα εκείνα που οι οχτροί αποκρύπτουν.
Όταν η πατρίδα σου δίνει το όπλο για να πολεμήσεις μέχρι θανάτου γι αυτή, είναι φανερό ότι κάποτε τέθηκε ο κοινός σκοπός της επιβίωσης όλων.
Από ποιους; Από κείνους που κατοικούν σ' αυτήν.Τους συνοικούντες τη χώρα.
( Όλοι μαζί -συν- και -οίκος- οι συνοικούντες στην χώρα.)
Αυτοί λοιπόν θέτοντας τον κοινό σκοπό αναβαθμίζονται σε κοινωνία.
(Ο όρος συνοίκηση προηγείται και στον Πλάτωνα και στον Αριστοτέλη του αναβαθμού που λέγεται Κοινωνία. Γιατί αναβαθμός; Διότι οι συνοικούντες όταν θέτουν κοινό σκοπό ανεβαίνουν σκαλοπάτι. Κοινόν+ων,ούσα ,ον=κοινωνία)
Για να γίνει πράξη όμως ο σκοπός της επιβίωσης ,πρέπει να πάρεις το όπλο και να δώσεις και τη ζωή σου για τη κοινωνία.
Ιστορικά παραδείγματα πολλά: Από τις Θερμοπύλες μέχρι τ' Αθάνατο 21,από το Μεσολόγγι μέχρι την Πίνδο και την Εθνική Αντίσταση.
Αφού όμως δίνεις και τη ζωή σου γι αυτήν, δεν είναι σωστό η κοινωνία να σου εξασφαλίσει το ανάλογο της ζωής που θα σου πάρει, όταν την χρειαστεί;
Ποιο μπορεί να είναι το ανάλογο;
Τι άλλο από ζωή; Δηλαδή;
Απλά εργασία για να ζήσεις μα και εξασφάλιση της υγείας . Δηλαδή να μη σ'αφήσει να πεθάνεις από πείνα κι άρρωστος χωρίς ιατρική βοήθεια και φάρμακα.
Να μην επιτρέπονται δηλαδή από τη κοινωνία αυτά που συμβαίνουν σήμερα καθημερινά.
30%του λαού άνεργοι,ανασφάλιστοι,χωρίς ιατρική και φαρμακευτική περίθαλψη,με κατεστραμμένα τ'ασφαλιστικά ταμεία, με νέο ρεύμα μετανάστευσης και απογοήτευση,κατάθλιψη,αυτοκτονίες,απαξίωση,το κεφάλι κάτω ,μέσα στις σκιές..
Τι είναι όμως όλα τούτα ; Από πού μας προκύπτουν;
Πολύ απλά από τον ορισμό του Δικαίου.
Μια σχέση.(Από τον Β Αόριστο του ρήματος έχω. Δυο μέρη. Ένας να δίνει κι ο άλλος να παίρνει.Π.χ δίνεις χρήματα και παίρνεις προϊόντα,ή δίνεις τιμές στο χ και παίρνεις τιμές F(x)).
Παραδείγματα; Από παντού.
Όταν στη σχέση παίρνεις τα ΑΝΑΛΟΓΑ εκείνων που δίνεις τότε λέμε ότι τούτο είναι ΔίκαιοΓιατί; Διότι αυτό είναι το Δίκαιο. Από τότε που έδινε τον ορισμό ο Αριστοτέλης και μερικές χιλιάδες χρόνια πριν. Δηλαδή ;
Αφού όμως δίνεις και τη ζωή σου γι αυτήν, δεν είναι σωστό η κοινωνία να σου εξασφαλίσει το ανάλογο της ζωής που θα σου πάρει, όταν την χρειαστεί;
Ποιο μπορεί να είναι το ανάλογο;
Τι άλλο από ζωή; Δηλαδή;
Απλά εργασία για να ζήσεις μα και εξασφάλιση της υγείας . Δηλαδή να μη σ'αφήσει να πεθάνεις από πείνα κι άρρωστος χωρίς ιατρική βοήθεια και φάρμακα.
Να μην επιτρέπονται δηλαδή από τη κοινωνία αυτά που συμβαίνουν σήμερα καθημερινά.
30%του λαού άνεργοι,ανασφάλιστοι,χωρίς ιατρική και φαρμακευτική περίθαλψη,με κατεστραμμένα τ'ασφαλιστικά ταμεία, με νέο ρεύμα μετανάστευσης και απογοήτευση,κατάθλιψη,αυτοκτονίες,απαξίωση,το κεφάλι κάτω ,μέσα στις σκιές..
Τι είναι όμως όλα τούτα ; Από πού μας προκύπτουν;
Πολύ απλά από τον ορισμό του Δικαίου.
Μια σχέση.(Από τον Β Αόριστο του ρήματος έχω. Δυο μέρη. Ένας να δίνει κι ο άλλος να παίρνει.Π.χ δίνεις χρήματα και παίρνεις προϊόντα,ή δίνεις τιμές στο χ και παίρνεις τιμές F(x)).
Παραδείγματα; Από παντού.
Όταν στη σχέση παίρνεις τα ΑΝΑΛΟΓΑ εκείνων που δίνεις τότε λέμε ότι τούτο είναι ΔίκαιοΓιατί; Διότι αυτό είναι το Δίκαιο. Από τότε που έδινε τον ορισμό ο Αριστοτέλης και μερικές χιλιάδες χρόνια πριν. Δηλαδή ;
Πάντα ήταν έτσι,γιατί πάντα το Δίκιο ήταν μέσα μας ,γιατί νιώθουμε την αδικία, όταν ζυγίζουμε αυτά που δίνουμε στους άλλους και απαιτούμε να πάρουμε τ' ανάλογα..
Και καθώς δίνεις στη κοινωνία και τη ζωή σου για να επιβιώσει,είναι ΔΙΚΑΙΟ να πάρεις από τη κοινωνία το ανάλογον!
Δηλαδή τι; Όλα κείνα που θα σου επιτρέψουν να ζήσεις!
Τι άλλο μπορεί να είναι από την εργασία, ιατρική και φαρμακευτική περίθαλψη.
Τόσο απλά .Νάτα λοιπόν τα Κοινωνικά Δικαιώματα.
Λέγονται έτσι επειδή το πάρε-δώσε,η σχέση δηλαδή, γίνεται με μας και την κοινωνία.
Μ'αυτά τα πανάρχαια για τη χώρα μας δίκια,κατ' αυτόν τον τρόπο κτίζεται λίγο -λίγο η κοινωνία. Βοηθώντας ο ένας τον άλλο.
( Η περίφημη αναφορά του Πλάτωνα στη Πολιτεία Β,369b,c,d στην ανάγκη να τρέξεις γρήγορα (θέω),στη φωνή(βοή) κείνου που χει ανάγκη (βοή+θέω=βοηθώ)).
Και μ' αυτό το κτίσιμο,την βοήθεια του ενός στον άλλο,δηλαδή δίνοντας ο ένας στον άλλο κείνο που χρειάζεται και παίρνοντας τ' ανάλογα,δηλαδή με το δίκιο,ή αυτό που λέμε σήμερα δικαίωμα κοινωνικό, κτίζεται η κοινωνία και γίνεται Πόλη.Τι είναι όμως η Πόλη; Το άθροισμα των κατοίκων σ' ένα τόπο; Δηλαδή το άστυ,το city;
Φυσικά όχι. Ο Αριστοτέλης ορίζει τη Πόλη σαν το ικανό πλήθος των πολιτών για την Αυτάρκεια. Κάτι πού περισσότερο από την απλή επιβίωση.(Είναι και γνώση του μέτρου μα το αφήνουμε για άλλη φορά)
Και πολίτης ποιος είναι;
Ο κάτοικος,ο αστός,ο citizen; Όχι.
Πολίτης είναι εκείνος που παίρνει αποφάσεις στα προβλήματα και τιμωρεί.
Εκείνος που ζει σε Δημοκρατία είναι Πολίτης,σε Ολιγαρχία δεν είναι . (Πολιτικά Γ1)
Όλα αυτά απλά επισημαίνουν ότι το Δίκαιο, δηλαδή το κτίσιμο της Κοινωνίας ,δηλαδή οι βοήθειες των κοινωνών ,ό ένας στον άλλο, θα πρέπει να πραγματώνονται με τη προϋπόθεση οι κοινωνοί να παίρνουν αποφάσεις και να τιμωρούν.
( Μετέχειν Αρχής και Κρίσεως,Αριστοτέλης Πολιτικά Γ1).
Ανάγκη λοιπόν το κτίσιμο να γίνεται με αυτή τη θεμελιώδη καταστατική Αρχή.
Είναι τυχαίο που η Ρήτρα του Λυκούργου ,το Πρώτο Σύνταγμα στην Παγκόσμια Ιστορία ρυθμίζει ακριβώς αυτές τις σχέσεις,αυτό το κτίσιμο;
Είναι τυχαίο που ο Πολιτισμός στη Σπάρτη,κράτησε 450 χρόνια;
Είναι τυχαίο που η Σπάρτη ηγήθηκε στον αγώνα εναντίον της Παγκοσμιοποίησης κείνων των χρόνων;
Φυσικά όχι.Το αντίθετο. Δεν είναι τυχαίο που οι οχτροί με προπαγάνδα αποκρύπτουν την τεράστια συμβολή της Σπάρτης στο νόημα του Παγκόσμιου Ελληνικού Πολιτισμού.
Τι λέει ο Αριστοτέλης στα Ηθικά Ευδήμεια; "Πολιτεία είδος Δικαίου.Κοινωνία γαρ. Παν δε το κοινόν συνέστηκε υπό δικαίου"."Ή πολιτεία είναι ένα είδος δίκιου .Διότι είναι κοινωνία. Κάθε κοινόν φτιάχνεται ,συγκροτείται από δίκιο".
Μια πρόταση λακωνική. Σε 12 λέξεις ένας τεράστιος Πολιτισμός. Μέσα κει όλα τα νοήματα.Οι αξίες ,το ήθος.
Και καθώς δίνεις στη κοινωνία και τη ζωή σου για να επιβιώσει,είναι ΔΙΚΑΙΟ να πάρεις από τη κοινωνία το ανάλογον!
Δηλαδή τι; Όλα κείνα που θα σου επιτρέψουν να ζήσεις!
Τι άλλο μπορεί να είναι από την εργασία, ιατρική και φαρμακευτική περίθαλψη.
Τόσο απλά .Νάτα λοιπόν τα Κοινωνικά Δικαιώματα.
Λέγονται έτσι επειδή το πάρε-δώσε,η σχέση δηλαδή, γίνεται με μας και την κοινωνία.
Μ'αυτά τα πανάρχαια για τη χώρα μας δίκια,κατ' αυτόν τον τρόπο κτίζεται λίγο -λίγο η κοινωνία. Βοηθώντας ο ένας τον άλλο.
( Η περίφημη αναφορά του Πλάτωνα στη Πολιτεία Β,369b,c,d στην ανάγκη να τρέξεις γρήγορα (θέω),στη φωνή(βοή) κείνου που χει ανάγκη (βοή+θέω=βοηθώ)).
Και μ' αυτό το κτίσιμο,την βοήθεια του ενός στον άλλο,δηλαδή δίνοντας ο ένας στον άλλο κείνο που χρειάζεται και παίρνοντας τ' ανάλογα,δηλαδή με το δίκιο,ή αυτό που λέμε σήμερα δικαίωμα κοινωνικό, κτίζεται η κοινωνία και γίνεται Πόλη.Τι είναι όμως η Πόλη; Το άθροισμα των κατοίκων σ' ένα τόπο; Δηλαδή το άστυ,το city;
Φυσικά όχι. Ο Αριστοτέλης ορίζει τη Πόλη σαν το ικανό πλήθος των πολιτών για την Αυτάρκεια. Κάτι πού περισσότερο από την απλή επιβίωση.(Είναι και γνώση του μέτρου μα το αφήνουμε για άλλη φορά)
Και πολίτης ποιος είναι;
Ο κάτοικος,ο αστός,ο citizen; Όχι.
Πολίτης είναι εκείνος που παίρνει αποφάσεις στα προβλήματα και τιμωρεί.
Εκείνος που ζει σε Δημοκρατία είναι Πολίτης,σε Ολιγαρχία δεν είναι . (Πολιτικά Γ1)
Όλα αυτά απλά επισημαίνουν ότι το Δίκαιο, δηλαδή το κτίσιμο της Κοινωνίας ,δηλαδή οι βοήθειες των κοινωνών ,ό ένας στον άλλο, θα πρέπει να πραγματώνονται με τη προϋπόθεση οι κοινωνοί να παίρνουν αποφάσεις και να τιμωρούν.
( Μετέχειν Αρχής και Κρίσεως,Αριστοτέλης Πολιτικά Γ1).
Ανάγκη λοιπόν το κτίσιμο να γίνεται με αυτή τη θεμελιώδη καταστατική Αρχή.
Είναι τυχαίο που η Ρήτρα του Λυκούργου ,το Πρώτο Σύνταγμα στην Παγκόσμια Ιστορία ρυθμίζει ακριβώς αυτές τις σχέσεις,αυτό το κτίσιμο;
Είναι τυχαίο που ο Πολιτισμός στη Σπάρτη,κράτησε 450 χρόνια;
Είναι τυχαίο που η Σπάρτη ηγήθηκε στον αγώνα εναντίον της Παγκοσμιοποίησης κείνων των χρόνων;
Φυσικά όχι.Το αντίθετο. Δεν είναι τυχαίο που οι οχτροί με προπαγάνδα αποκρύπτουν την τεράστια συμβολή της Σπάρτης στο νόημα του Παγκόσμιου Ελληνικού Πολιτισμού.
Τι λέει ο Αριστοτέλης στα Ηθικά Ευδήμεια; "Πολιτεία είδος Δικαίου.Κοινωνία γαρ. Παν δε το κοινόν συνέστηκε υπό δικαίου"."Ή πολιτεία είναι ένα είδος δίκιου .Διότι είναι κοινωνία. Κάθε κοινόν φτιάχνεται ,συγκροτείται από δίκιο".
Μια πρόταση λακωνική. Σε 12 λέξεις ένας τεράστιος Πολιτισμός. Μέσα κει όλα τα νοήματα.Οι αξίες ,το ήθος.
Ο ίδιος ο Άνθρωπος σαν Ον Πολιτικό.
Μια πρόταση που θα μπορούσε να διδάσκεται σε όλες τις τάξεις στη Μέση Εκπάιδευση. Ή ίδια . Συνέχεια .
Μια πρόταση που θα μπορούσε να διδάσκεται σε όλες τις τάξεις στη Μέση Εκπάιδευση. Ή ίδια . Συνέχεια .
Και κάθε φορά να μαθαίνεις .. Ξανά ..Και ξανά ..
Μια πηγή νοημάτων ,που ξεδιψά την ανάγκη για Γνώση όσων σκύβουν σ'αυτή να πιούν το νερό της πνευματικής ζωής.
Σχόλια:1. Οι οχτροί ΔΕΝ θέλουν να μάθουν οι μαθητές τι είναι το Δίκαιο. Ούτε τη σχέση της με τη κοινωνία και τη πόλη .Φυσικά ούτε τη λογική Παραγωγή που ορίζει θεμελιώνει θα λέγαμε για την ακρίβεια τον Άνθρωπο σαν Πολιτικό ή Κοινωνικό Ον.
Για προφανείς λόγους
2.Η γλωσσική εκπαίδευση ΔΕΝ προσεγγίζει ούτε αυτή, ούτε άλλες θεμελιώδεις έννοιες. Οι προτάσεις στα Κείμενα των Αρχαίων ,που περιέχουν τις έννοιες του Δίκιου, της συνοίκησης, της κοινωνίας της πολιτείας είναι ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΕΣ.
Θα μπορούσαν τα παιδιά να διδαχτούν στο πλαίσιο τούτων και την απαραίτητη αλλά μικρής σημασίας γραμματική και συντακτική γνώση.
3. Όταν έχεις το πλήρη σχέδιο των οχτρών , τι θα κάνεις ;
Απεργία μέσα στις εξετάσεις για δυο ώρες πρόσθετη εργασία;
Για πόσο;
Κι η άγνοια που μας έχει ζώσει από παντού; Ποιον ευνοεί; Εμάς; Ή τους Οχτρούς;4.Ποια εμπειρία έχουμε από τη Φιλική Εταιρεία ,και την Οργάνωση του Μακρυγιάννη για την επανάσταση του 1843;
Άλλα ερωτήματα οι απαντήσεις των οποίων απορρέουν από την ανωτέρω ανάλυση:
5. τι είναι τα κοινωνικά δικαιώματα;
6.γιατί ο Χ.Γιανναράς τα παρουσιάζει σαν αναγκαίες προπολιτικές κατακτήσεις που προηγήθηκαν της ίδρυσης της Πόλης -Κράτους
7.Χαρίζονται ή κατακτώνται;
8.Σε τι διαφέρουν από τα φυσικά δικαιώματα ;
Μια πηγή νοημάτων ,που ξεδιψά την ανάγκη για Γνώση όσων σκύβουν σ'αυτή να πιούν το νερό της πνευματικής ζωής.
Σχόλια:1. Οι οχτροί ΔΕΝ θέλουν να μάθουν οι μαθητές τι είναι το Δίκαιο. Ούτε τη σχέση της με τη κοινωνία και τη πόλη .Φυσικά ούτε τη λογική Παραγωγή που ορίζει θεμελιώνει θα λέγαμε για την ακρίβεια τον Άνθρωπο σαν Πολιτικό ή Κοινωνικό Ον.
Για προφανείς λόγους
2.Η γλωσσική εκπαίδευση ΔΕΝ προσεγγίζει ούτε αυτή, ούτε άλλες θεμελιώδεις έννοιες. Οι προτάσεις στα Κείμενα των Αρχαίων ,που περιέχουν τις έννοιες του Δίκιου, της συνοίκησης, της κοινωνίας της πολιτείας είναι ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΕΣ.
Θα μπορούσαν τα παιδιά να διδαχτούν στο πλαίσιο τούτων και την απαραίτητη αλλά μικρής σημασίας γραμματική και συντακτική γνώση.
3. Όταν έχεις το πλήρη σχέδιο των οχτρών , τι θα κάνεις ;
Απεργία μέσα στις εξετάσεις για δυο ώρες πρόσθετη εργασία;
Για πόσο;
Κι η άγνοια που μας έχει ζώσει από παντού; Ποιον ευνοεί; Εμάς; Ή τους Οχτρούς;4.Ποια εμπειρία έχουμε από τη Φιλική Εταιρεία ,και την Οργάνωση του Μακρυγιάννη για την επανάσταση του 1843;
Άλλα ερωτήματα οι απαντήσεις των οποίων απορρέουν από την ανωτέρω ανάλυση:
5. τι είναι τα κοινωνικά δικαιώματα;
6.γιατί ο Χ.Γιανναράς τα παρουσιάζει σαν αναγκαίες προπολιτικές κατακτήσεις που προηγήθηκαν της ίδρυσης της Πόλης -Κράτους
7.Χαρίζονται ή κατακτώνται;
8.Σε τι διαφέρουν από τα φυσικά δικαιώματα ;
ο Αγώνας συνεχίζεται...
Ο Τσιπάς Γεώργιος είναι Πολιτικός Μηχανικό ΕΜΠ - Φιλόλογος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.