Δευτέρα 12 Απριλίου 2021

Κύπρος: Ιεραπόστολοι της παρακμής στο βασίλειο της διαφθοράς

του Μάριου Πούλλαδου

«Είμαστε ο ανθός της κυπριακής νεολαίας» έγραφε ένα ωραίο σύνθημα στην εκδήλωση διαμαρτυρίας του Σαββάτου, που ολοκληρώθηκε χωρίς ευτυχώς να ανοίξει ρουθούνι, σε αντίθεση με τη βίαιη καταστολή της προηγούμενης εκδήλωσης από την Αστυνομία.

Την πορεία οργάνωσαν κυρίως άτομα και συλλογικότητες της ευρύτερης λεγόμενης ριζοσπαστικής Αριστεράς. Οι απαιτήσεις των διαδηλωτών κινήθηκαν ουσιαστικά στους άξονες της διαφθοράς, των μέτρων διαχείρισης της πανδημίας, του μεταναστευτικού, των ζητημάτων πολιτισμού, ενώ στο βάθος τέθηκε και το Κυπριακό. Ακολούθησα το συλλαλητήριο βήμα-βήμα, από την αρχή μέχρι το τέλος. Μπροστά, πίσω και μέσα στο πλήθος αντάμωσα παλιούς φίλους, καθεστωτικούς πολιτικούς και ακαδημαϊκούς, νέους ακτιβιστές, γέρους και παιδιά. Όλοι εκεί για έναν διαφορετικό σκοπό και λόγο.

Τραγική διαπίστωση ήταν τα γνώριμα, χιλιοειπωμένα και ξεθωριασμένα συνθήματα ταξικού χαρακτήρα μιας άλλης εποχής. Ομολογώ πως δεν απέφυγα το «deja vu». Για όσους τουλάχιστον φοίτησαν στο πανεπιστήμιο της ζωής που λέγεται Ελλάδα και έχουν εμπειρία εκδηλώσεων διαμαρτυρίας του συγκεκριμένου ιδεολογικού χώρου, η πιο πάνω διαπίστωση ήταν κάτι περισσότερο από ευδιάκριτη. Η παρουσία των «συντρόφων» του ΚΚΕ, απλά επιβεβαίωσε τους συλλογισμούς μου.

Είναι αλήθεια ότι οι διοργανωτές φρόντισαν εξ αρχής να ξεκαθάρισουν την «ταξικότητα» και τον «αντιφασιστικό» χαρακτήρα των εκδηλώσεων. Δεδομένης, όμως, της εκεί παρουσίας και αρκετών νέων ανθρώπων του πολιτισμού και των τεχνών, θα ανέμενε κανείς κάτι εντυπωσιακά ριζοσπαστικό και συνάμα καινοτόμο. Τουλάχιστον στον τρόπο και το ύφος επικοινωνίας των μηνυμάτων-αιτημάτων. Μάταια. Μόνο το «Παραιτηθείτε» και το «Ακορντεόν» του Μάνου Λοΐζου εκφράζονταν με ένταση και πάθος. Τα υπόλοιπα συνθήματα «σέρνονταν», κουβαλώντας το αβάσταχτο βάρος περασμένων δεκαετιών, βγαλμένα από τη ναφθαλίνη της ιστορίας άλλων γενεών.

ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΟΥ ΚΚΕ ΓΙΑ ΤΑ 200 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821

Δημοσιεύουμε τη διακήρυξη της Κ.Ε. του ΚΚΕ για τα 200 χρόνια από την Επανάσταση του 1821.  Σε πρόσφατη ανάρτηση είχαμε εκφράσει την άποψή μας για τις αναγνώσεις στην ιστορία.  

Το ΚΚΕ επιβεβαιώνει την ανάλυσή μας.  Η επανάσταση δεν μπορεί να ιδωθεί με τη ματιά του Γιάννη Ζεύγου, ως εθνολαϊκή αλλά ως αστική με κυρίαρχο το ρόλο των μεγάλων δυνάμεων, "το χρήμα κινεί την ιστορία".
Αγνοούνται η συσσωρευμένη αγανάλτηση, οι διαρκείς επαναστάσεις των Ελλήνων μετά το 1453.  
Ανιστορικά προσεγγίζεται η Οθωμανική Αυτοκρατορία ως φεουδαλική κοινωνία! Φεουδαρχία χωρίς φεουδάρχες!  Είναι γνωστό ότι η περιουσία της αυτοκρατορίας ανήκε στο Σουλτάνο που επιμέριζε τα τιμάρια στους τοπικούς εκπροσώπους σύμφωνα με το ασιατικό σύστημα.
Αγνοείται η θρησκευτική καταπίεση των ραγιάδων, η ιστορική συνέχεια και το όνειρο της επιστροφής στη βασιλεύουσα.  Δεν αναφέρεται ούτε ένα πρόσωπο ήρωα!!!
Το νέο ΚΚΕ αγνοεί και το ΄21 όπως και το ΕΑΜ γιατί ήταν εθνικοαπελευθερωτικό.  Δεν έχει θέσει ο Κολοκοτρώνης, όπως και ο Βελουχίωτης. Θα δημοσιεύσουμε το κείμενο της Κ.Ε. του ΚΚΕ όπως και κριτικά κείμενα τις επόμενες ημέρες. 


ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΟΥ ΚΚΕ ΓΙΑ ΤΑ 200 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821


«Οταν η διοίκησις βιάζη, αθετή, καταφρονή τα δίκαια του λαού και δεν εισακούη τα παράπονα του, το να κάμη τότε ο λαός, ή κάθε μέρος του λαού, επανάστασιν, ν' αρπάξη τα άρματα και να τιμωρήση τους τυράννους του, είναι το πλέον ιερόν απ' όλα τα δίκαια του και το πλέον απαραίτητον απ' όλα τα χρέη του».

Ρήγας (Φεραίος) Βελεστινλής,

«Νέα Πολιτική Διοίκησις»

Η Επανάσταση του 1821 ήταν αστική εθνικοαπελευθερωτική επανάσταση, γνήσιο «τέκνο» της εποχής της. Προέκυψε ως συνέπεια των κοινωνικοοικονομικών αντιθέσεων που οξύνθηκαν την περίοδο μετάβασης από τη φεουδαρχία στον καπιταλισμό. Αποτέλεσε μία από τις κοσμογονικές αλλαγές που συντελούνταν εκείνη την περίοδο, έναν από τους πολλούς κρίκους των αστικών επαναστάσεων, που πραγματοποιήθηκαν στα τέλη του 18ου και στις αρχές του 19ου αιώνα: Στη Βόρεια Αμερική (1775), στη Γαλλία (1789), στην Ιταλία, στην Ισπανία και την Πορτογαλία (1820), στη Λατινική Αμερική (1811-1830), στο Βέλγιο (1830) κ.λπ.

Η Επανάσταση του 1821 διδάχτηκε από τις αστικές επαναστατικές συνωμοτικές οργανώσεις άλλων χωρών και εμπνεύστηκε από τα Συντάγματα και τις Διακηρύξεις των καπιταλιστικών κρατών. Παράλληλα, ξεσπώντας σε μια περίοδο υποχώρησης των αστικών επαναστάσεων που ακολούθησε την ήττα του Ναπολέοντα, ενέπνευσε και ενθάρρυνε τα πιο ριζοσπαστικά ρεύματα των αστών επαναστατών. Γι' αυτό πολλοί ξένοι αστοί επαναστάτες προσχώρησαν ως εθελοντές στα επαναστατικά στρατεύματα και κάποιοι άφησαν και τη ζωή τους στα πεδία των μαχών, αποδεικνύοντας έμπρακτα ότι το πραγματικό διακύβευμα της Επανάστασης βρισκόταν πολύ πέρα από τον «ορίζοντα» της Εθνικής Ανεξαρτησίας.

ΗΕπανάσταση του 1821 υπήρξε αποτέλεσμα της ανάπτυξης των νέων καπιταλιστικών σχέσεων παραγωγής στα εδάφη της φεουδαρχικής Οθωμανικής Αυτοκρατορίας.


Κατά τη διάρκεια του 18ου αιώνα, οι ελληνόφωνοι Χριστιανοί έμποροι και πλοιοκτήτες συγκέντρωναν δύναμη και πλούτο, πρωτοστατώντας στο εμπόριο της Αυτοκρατορίας, σε μια εποχή που οι νέες καπιταλιστικές σχέσεις παραγωγής επικρατούσαν σε σημαντικά οικονομικά κέντρα της εποχής και διάβρωναν την εξουσία των φεουδαρχικών αυτοκρατοριών. Την ίδια περίοδο, ο τερματισμός της εδαφικής επέκτασης της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας οδήγησε σε παρακμή το τιμαριωτικό σύστημα και επέτρεψε σε ισχυρές οικογένειες Χριστιανών (κοτζαμπάσηδες) και Μουσουλμάνων (αγιάνηδες) να ελέγξουν την καλλιέργεια της γης και τη συλλογή των φόρων. Οι παραπάνω, κατευθύνοντας την αγροτική παραγωγή στο αυξανόμενο εξωτερικό εμπόριο και τοποθετώντας τα χρηματικά τους αποθέματα σε άλλες επιχειρηματικές δραστηριότητες, δεν άργησαν να συνδέσουν τα συμφέροντά τους με την καπιταλιστική αγορά.

Στην αυγή του 19ου αιώνα, οι νέες καπιταλιστικές σχέσεις παραγωγής διείσδυαν από όλους τους πόρους της γερασμένης Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, κλονίζοντας τις κυρίαρχες φεουδαρχικές σχέσεις και διαταράσσοντας τις δοσμένες κοινωνικοοικονομικές ισορροπίες. Στον πυρήνα των μεταβολών βρισκόταν ο κοινωνικός φορέας των νέων σχέσεων παραγωγής, η αστική τάξη. Οσο αυξανόταν η οικονομική ισχύς της ανερχόμενης ελληνικής αστικής τάξης, τόσο αυτή ερχόταν σε αντίθεση με τους περιορισμούς του οθωμανικού φεουδαρχικού κράτους και το καθεστώς της υποτέλειάς της σε αυτό.


Η βαθιά κρίση, που εκδηλώθηκε προεπαναστατικά στο εμπόριο και τη ναυτιλία (για να απλωθεί σε όλους λίγο - πολύ τους τομείς της οικονομικής δραστηριότητας), όξυνε περαιτέρω τις αντιθέσεις, αναδεικνύοντας με ακόμα πιο επιτακτικό τρόπο τα αδιέξοδα της υπάρχουσας κοινωνικοοικονομικής οργάνωσης και φωτίζοντας την αναγκαιότητα της επαναστατικής ρήξης της αστικής τάξης με τη φεουδαρχική εξουσία.

Κυριακή 11 Απριλίου 2021

Απομνημονεύματα Γιάννη Μακρυγιάννη




ΠΗΓΗ:
Anxio Anxio Ανάρτηση από:geromorias.blogspot.com

Γυναίκα πέθανε στο σπίτι της από κορονοϊό γιατί δεν μπορούσε να πάει στο νοσοκομείο

Θλίψη στη Θεσπρωτία: Πέθανε αβοήθητος σε παγκάκι – News.gr

Σε νέα καταγγελία που που αναδεικνύει την τραγική κατάσταση που βιώνουν οι λαϊκές οικογένειες στην Κυψέλη προχώρησαν οι ΚΟ Κυψέλης της ΤΟ Α' Αθήνας - Γαλατσίου του ΚΚΕ «απέναντι στον εξωραϊσμό της κυβέρνηση με τα περί "συστήματος Υγείας που ανταποκρίνεται πλήρως", ότι "τα έχουμε καταφέρει πολύ καλύτερα από τις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες" και σε άλλα τέτοιου είδους μαργαριτάρια που ακούστηκαν στην τηλεοπτική συνέντευξη του πρωθυπουργού».

Συγκεκριμένα, όπως καταγγέλλει: «Γυναίκα 65 ετών που νοσούσε από κορονοϊό εδώ και 10 μέρες, πέθανε ξαφνικά στο σπίτι της χτες το απόγευμα. Σημειώνουμε πως στο συγκεκριμένο σπίτι εκτός από τη συγκεκριμένη γυναίκα, μένουν μαζί ο σύζυγος με χρόνια προβλήματα υγείας και η υπερήλικη μητέρα της η οποία είναι κατάκοιτη. Η συγκεκριμένη γυναίκα προφανώς δεν μπορούσε να πάει εγκαίρως στο νοσοκομείο, για το λόγο ότι έπρεπε ταυτόχρονα με τη μάχη που έδινε, να φροντίσει και τους δικούς της ανθρώπους».

Και συνεχίζει: «Η μπόχα όμως που αναδύεται από το σύστημα αυτό, δεν σταματάει μόνο στις σοβαρές ελλείψεις από κοινωνικές δομές και υπηρεσίες. Το ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ έφτασε μετά από αρκετές ώρες αναμονή για τους γνωστούς λόγους "φόρτου εργασίας και έλλειψης οχημάτων". Οι διασώστες του ΕΚΑΒ, πραγματικά έκαναν ότι μπορούσαν, μέχρι που διαπίστωσαν το θάνατό της. Στη συνέχεια, όπως είναι υποχρεωμένοι ειδοποίησαν την αστυνομία, ως υπεύθυνη για να αποφασίσει που και με ποιο τρόπο θα μεταφερθεί η σορός. Αφού η αστυνομία έφτασε στο σημείο με καθυστέρηση περίπου 2 ωρών, ενημέρωσαν πως οι οδηγίες που έχουν είναι να μην μπαίνουν σε χώρους που υπάρχει περιστατικό COVID-19. Το τραγελαφικό της υπόθεσης ήταν η όλη συνεννόηση μεταξύ ΕΚΑΒ και αστυνομίας για το αν θα μεταφερθεί η σορός με το ασθενοφόρο ή θα το παραλάβει γραφείο τελετών.

Ο αμετανόητος «γκρίζος λύκος», οι «στρουθουκάμηλοι» της Ευρώπης και η ελληνική εθελοδουλία

Του Γεωργίου Παπασίμου

Η συνεδρίαση της 30ης Μαρτίου του τουρκικού συμβούλιο ασφαλείας υπό τον Ερντογάν υιοθέτησε για μια ακόμα φορά και διατύπωσε τις πιο σκληρές και επικίνδυνες θέσεις σε βάρος του Ελληνισμού. Μεταξύ άλλων, παραποιώντας με προκλητικό τρόπο την πραγματικότητα κατηγόρησε την Ελλάδα ότι δήθεν κλιμακώνει την επιθετικότητα της σε βάρος της Τουρκίας (!!!), καλώντας την να σεβαστεί το διεθνές δίκαιο. Επιπλέον, δήλωσε ότι ο τουρκικός στρατός είναι έτοιμος να προασπίσει τη τουρκική κυριαρχία στα ηπειρωτικά εδάφη και νησιά, ότι θα προασπίσει τα δικαιώματα των Τούρκων «πατριωτών» στη Θράκη, Ρόδο και Καστελόριζο, που παραβιάζονται δήθεν βάναυσα από την Ελλάδα (!!!), ότι η Τουρκία, είναι έτοιμη να αναστείλει όλες τις συνθήκες και συμβάσεις που αφορούν την ίδια, αν η Ελλάδα δεν δεσμευτεί εγγράφως ότι θα σεβαστεί την εφαρμογή τους κατά τις προσεχείς διαπραγματεύσεις και τέλος ότι η μόνη λύση για τη Κύπρο είναι δύο ισότιμα και ανεξάρτητα κράτη.

Και όλα αυτά μια εβδομάδα μετά τη Σύνοδο Κορυφής, λίγες μέρες πριν την επίσκεψη στην Άγκυρα των προέδρων του Ευρωπαικού Συμβουλίου Σαρλ Μισέλ και της Ευρωπαικής Επιτροπής Ούρσουλα Φον Ντερλάιερ, οι οποίοι σημειωτέον περίπου είκοσι μέρες πριν όταν είχαν τηλεφωνική επαφή με τον Ερντογάν, είχαν δηλώσει ότι δεν είναι ώριμη μια τέτοια συνάντηση αυτή (!!!), τρεις εβδομάδες πριν την πραγματοποίηση της άτυπης πενταμερούς διάσκεψης στη Γενεύη και λίγες μέρες πριν προαναγγελθείσα επίσκεψη Δένδια στην Άγκυρα για διμερείς επαφές με τον ομόλογο του, Τσαβούσογλου.

Από τις ανακοινώσεις του πανίσχυρου για το τουρκικό σύστημα εξουσίας συμβούλιου ασφαλείας πιστοποιείται με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο η νεο-οθωμανική ατζέντα σε βάρος της Ελλάδας και της Κύπρου. Σε αυτήν περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων:

Πρώτον, ο στόχος της αποστρατιωτικοποίησης των νησιών του Αιγαίου, όπως καταδεικνύουν οι θρασύτατες τουρκικές ενέργειες έκδοσης παράνομων NAVTEXT για τουρκικές ασκήσεις, αντί NAVTEXT σε κάθε ελληνική εκπαιδευτική στρατιωτική δραστηριότητα στο Αιγαίου και φυσικά η συνεχής παραβιάσεις και υπερπτήσεις πάνω από τα ελληνικά νησιά.

Θεόδωρος Κολοκοτρώνης (ΝΕΤ Η μήχανη του Χρόνου) -




ΠΗΓΗ:https://www.youtube.com/watch?v=AHnex-SKloI&t=3155s&ab_channel=TsoliasPN
 Ανάρτηση από:geromorias.blogspot.com

Ο αλβανικός εθνικισμός, ο Μέγας Αλέξανδρος και ο Πύρρος της Ηπείρου

Του Μ. Γ.

Στις 28 Μαρτίου διεξήχθη στο στάδιο «Air Albania» των Τιράνων της Αλβανίας, ποδοσφαιρικός αγώνας μεταξύ των εθνικών ομάδων Αλβανίας και Αγγλίας για τα προκριματικά του Παγκοσμίου Κυπέλλου του 2022.

Το παιχνίδι μεταδόθηκε από την Cosmote tv και στιγμιότυπα του αγώνα αναπαράχθηκαν από το σύνολο των τηλεοπτικών σταθμών καθώς και από ιστοσελίδες αθλητικού περιεχομένου.

Μέχρις εδώ, ουδέν μεμπτό. Ένα πανό γιγαντιαίων διαστάσεων κάλυπτε σχεδόν το σύνολο της μίας κερκίδας. Το πανό κατασκευάστηκε από το αθλητικό σύνδεσμο των  υποστηρικτών της  εθνικής ομάδας της Αλβανίας ΤΚΖ  (τα αρχικά από τα αλβανικά, κοκκινόμαυροι οπαδοί), και τοποθετήθηκε, κατόπιν εγκρίσεως από τη  Αλβανική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία, λαμβάνοντας υπόψη ότι ο αγώνας διεξήχθη χωρίς φιλάθλους. Στο πανό παρουσιαζόταν αρχικά 5 οπαδοί αγκαλιασμένοι που ο καθένας φορούσε μία μπλούζα με το πρόσωπο ενός «Αλβανού» ήρωα, ως κάτωθι: Μέγας Αλέξανδρος, Πύρρος της Ηπείρου, Ded Gjo Luli (στασιαστής των αρχών του 20ου αιώνα, αρχηγός της καθολικής στο θρήσκευμα αλβανικής φυλής Χότι που το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού της  κατοικεί στο Μαυροβούνιο), Σκεντέρμπεης και ο Adem Jashari (ένας από τους πατέρες του UCK , που γεννήθηκε και σκοτώθηκε στο Κόσοβο).

Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΕ ΤΗ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΑΙΣΧΥΛΟΥ

Μπορεί να είναι εικόνα βιβλίο και κείμενο που λέει "ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΜΕΣΑΙΩΝΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΝ ΓΕΝΟΣ o ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ omHpo ΣΤΟΝ ΕΥΡΙΠΙΔΗ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΔΥΤΙΚΟΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ"

Του Γιώργου Τασιόπουλου

Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΕ ΤΗ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΑΙΣΧΥΛΟΥ

Θίχτηκε ο Ερντογάν που τον είπε «δικτάτορα» ο Ντράγκι. «Είναι εκλεγμένος, εσύ διορισμένος» του απαντά, μέσω Τσαβούσογλου.
Και επειδή άναψε η συζήτηση για δικτάτορες και διορισμένους, ας απαντήσουμε με τη ματιά του Παναγιώτη Δρακόπουλου*, που μας έφυγε αυτές τις ημέρες, για το γεωπολιτικό δόγμα και τη συγκρουσιακή σχέση της άμεσης Δημοκρατίας, όπως ο Ελληνισμός την ανέδειξε, σε σχέση με την απολυταρχία της Ανατολής, τη μόνιμη σύγκρουσή μας με τους Ασιάτες**.

Ο Αισχύλος θέλει να είναι σαφής η ειδοποιός διαφορά των δύο κόσμων.
«Γι' αυτό θα βάλει την ίδια την αξιοσέβαστη μάνα του Ξέρξη να ξεκαθαρίσει την κατάσταση: μιλώντας στον οικείο της χορό των γερόντων, το χορό όπου απεριόριστα τιμά κι εκείνην και τον γιο της, κι ενώ η ασφυκτική αγωνία για την έκβαση των πραγμάτων σφίγγει όλων το λαιμό, η Άτοσσα θα κοιτάξει σαν αφέντρα τούτους τους συμπάσχοντες και με φωνή παγερή θα θυμίσει:

"Ωστόσο, να ξέρετε πως αν νικήσει ο γιος μου
θα γίνει ξακουστός, αν όμως του έλθουν
ανάποδα, στη χώρα δεν θα δώσει
λόγο• μονάχα να γυρίσει,
κι όμοια θα κυβερνάει αφέντης στη γη τούτη"

Ο Ξέρξης λοιπόν μπορεί μόνο να δοξάζεται• δεν έχει να δώσει λόγο σε κανέναν, έχει δικαίωμα ζωής και θανάτου πάνω σ' όλους τους υπηκόους του. Όταν όμως η βασίλισσα ζητά να μάθει για τους Αθηναίους

"Ποιός ο αρχηγός που διαφεντεύει το στρατό τους;" ποιος είν' ο αφέντης, δηλαδή, ο αντίστοιχος του Ξέρξη, εισπράττει μιαν απάντηση όλως διόλου ξένη για τα κοσμημένα με σαρδόνυχα κακέ ίασπι, τα μόλις αρωματισμένα με κιννάμωμο αυτιά της:
"Δεν είναι δούλοι μηδέ υπήκοοι σε κανέναν"»***

* Ο Παναγιώτης Δρακόπουλος ένας ξεχωριστός, βαθιά πνευματικός άνθρωπος με μεγάλη αγάπη για την Τέχνη, αλλά και ανησυχία για την κοινωνία. Γινόμαστε όλο και φτωχότεροι οι Έλληνες.
Εκδότης ενός σπουδαίου περιοδικού της "Εποπτείας", επιμελήθηκε το δίτομο έργο «ΙΔΙΟΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ» του Ιδρύματος Γουλανδρή-Χορν, έγραψε τα βιβλία «ΜΕΣΑΙΩΝΑΣ - ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΔΥΤΙΚΟΣ», «ΒΑΣΙΛΕΙΟΝ ΓΕΝΟΣ» ***, από όπου και το απόσπασμα, από τις εκδόσεις Παρουσία.

Ανάρτηση από:geromorias.blogspot.com

Σάββατο 10 Απριλίου 2021

Γ. Κοντογιώργης vs Γ. Παπακωνσταντίνου - 21.03.12 - Δυστυχώς δεν μίλησαν πολλοί...

Ο Κοντογιώργης "σφυροκοπά" έναν  εκπρόσωπο της συμμορίας του ΓΑΠ που χρεοκόπησε την χώρα.  

Εκφράζει κυριολεκτικά, την μήνιν 30.000.000 Ελλήνων!

Εκτός τον ταλαίπωρο λαό, το θύμα των μνημονίων, εκπροσωπεί τις γενιές αυτών που έφυγαν από τη ζωή με την πίκρα όταν έβλεπαν τα τρωκτικά των κομμάτων να ροκανίζουν την πατρίδα, όπως και τις γενεές των επερχόμενων που θα γεννηθούν κάτω από το καθεστώς της δουλείας στη μετανεωτερική αποικία που έχει μεταμορφωθεί η χώρα. 

Γερομοριάς



Παρέμβαση του Καθηγητή Πολιτικής Επιστήμης και πρώην πρύτανη του Παντείου Πανεπιστημίου κ. Γιώργου Κοντογιώργη στην εκπομπή "Πρωινό ΑΝΤ1", στις 21.3.12, όπου καλεσμένος ήταν ο Υπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Κλιματικής Αλλαγής κ. Γιώργος Παπακωνσταντίνου.

Δήμος Αβδελιώδης: «Τι είναι η Πατρίδα μας, ύστερα από 200 χρόνια ελεύθερου εθνικού βίου;»

Πριν από την πραγματοποίηση κάθε ανθρώπινης πράξης υπάρχει πρώτα μια σκέψη ή μια ιδέα που την προκαλεί. Η ιδέα της Ελευθερίας ήταν το κίνητρο της επανάστασης του 2021. Η ίδια η σημασία της λέξης Ελευθερία [από τα ρήματα Ελεύθω +ερώ: έρχομαι και πηγαίνω εκεί που λαχταρώ] ενεργοποιεί το πνεύμα μας προς την επινόηση και την δράση καλών και θαυμαστών έργων.

Οι λέξεις είναι πνευματικά εργαλεία που χωρίς αυτά δεν μπορεί να υπάρχει πολιτισμός. Η λέξη Ελευθερία είναι δημιούργημα του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού, που μετέτρεψε την ιδέα της Ελευθερίας σε συγκεκριμένες πράξεις, όπως οι τέχνες, η φιλοσοφία και οι επιστήμες.

Η επιθυμία της Ελευθερίας ήταν το κίνητρο των Ελλήνων για την επανάσταση του 21. Γιατί μόνο η Ελευθερία σε κάνει να επιλέγεις ο ίδιος τον δρόμο σου και να γίνεσαι ο δημιουργός κάθε είδους έργου.

Η Δημιουργία είναι το κατ’ εξοχήν χάρισμα, που έχει εκ Θεού ο άνθρωπος, να δημιουργεί κατ’ εικόνα Του και καθ’ ομοίωσή Του δια της ελεύθερης Βούλησης που του έχει δοθεί. Δημιουργία σημαίνει αίσθημα διαρκούς αναζωογόνησης για τους ανθρώπους, όταν επινοούν και παράγουν κάθε είδους υλικό ή πνευματικό πλούτο, ενεργοποιώντας ταυτόχρονα και όλους τους άλλους που γίνονται άμεσα ή έμμεσα μέτοχοι αυτών των αγαθών. Αυτή είναι η ελευθερία της Βούλησης. Να επιλέγει μόνο το καλό. Εάν η Βούληση χάσει την ελευθερία της, είτε από φόβο είτε από ιδιοτέλεια τότε υποτάσσεται στο κακό, που είναι η απουσία της ψυχικής γαλήνης και της χαράς. Η Δημιουργία είναι το οξυγόνο και η προϋπόθεση της ειρηνικής συνύπαρξης και της Ευημερίας μιας μικρής ή μεγάλης κοινωνίας.

Η Δημιουργία του καθενός μας σε οποιοδήποτε επιτήδευμα κι αν εργαζόμαστε, δίνει το πραγματικό νόημα στην Ελευθερία, όταν αυτή μεταμορφώνεται σε Ευημερία. Όταν γεννιόνται αισθήματα συμπάθειας, αλληλεγγύης και αρμονικές σχέσεις με τους συμπολίτες μας, τότε οι άνθρωποι μιας μικρής ή μεγάλης κοινωνίας νοιώθουν ότι ανήκουν στην ίδια Πατρίδα.

Τότε το πιο πολύτιμο αγαθό μας γίνεται η Πατρίδα, και την αγαπάμε γιατί μας γεμίζει με ενθουσιασμό γι αυτό που βιώνουμε και γι αυτό που προσδοκούμε, και που γι αυτό δεν θα θέλαμε ποτέ να την χάσουμε ή να την προδώσουμε για κάτι άλλο που θα ήταν έστω και λίγο κατώτερο απ’ αυτό που αγαπάμε.

Η Κίνα «πουλάει» τον Ερντογάν με τα εμβόλια και αυτός θυμάται τους… Ουιγούρους

Σημαντικές καθυστερήσεις στις παραδόσεις των 100 εκατ. δόσεων που έχει συμφωνήσει να αγοράσει από την Sinovac η Άγκυρα. Δυσφορία του Ερντογάν, ο οποίος προχωρά σε αντιπερισπασμούς.

Του Γιώργου Παυλόπουλου από το in.gr

Την Τρίτη, 6 Απριλίου, το τουρκικό υπουργείο Εξωτερικών κάλεσε τον πρέσβη της Κίνας προκειμένου να του επιδώσει διάβημα για τα επιθετικά – όπως ισχυρίζεται – σχόλιά του που αφορούσαν την Μεράλ Ακσενέρ, επικεφαλής του αντιπολιτευόμενου Καλού Κόμματος, και τον δήμαρχο της πρωτεύουσας (και επίσης αντίπαλο του κυβερνώντος κόμματος ΑΚΡ), Μανσούρ Γιαβάς.

Την αντίδραση της Άγκυρας προκάλεσαν τα μηνύματα των δύο πολιτικών στο Twitter στα οποία έκαναν λόγο για την άγρια καταστολή της μειονότητας των Ουιγούρων από τις κινεζικές δυνάμεις, στην εξέγερση του 1990. «Η αυτόνομη περιοχή των Ουιγούρων στην Σιντζιάνγκ αποτελεί τμήμα της κινεζικής επικράτειας. Είναι κάτι διεθνώς αναγνωρισμένο και αναμφισβήτητο», ανέφερε το επίμαχο σχόλιο της πρεσβείας, προσθέτοντας ότι «η κινεζική πλευρά διατηρεί το δικαίωμα κάθε νόμιμης απάντησης».

Η αλήθεια είναι ότι το «θερμό επεισόδιο» φάνηκε να προκαλεί έκπληξη σε αρκετούς. Κυρίως, σε όσους είχαν διαπιστώσει τους εξαιρετικά χαμηλούς τόνους που είχαν επιλέξει εδώ και αρκετό καιρό η Άγκυρα και προσωπικά ο Ταγίπ Ερντογάν στο ζήτημα των «συγγενών» τους (πολιτιστικά, εθνοτικά και θρησκευτικά) Ουιγούρων. 

Παρασκευή 9 Απριλίου 2021

Οι πηγές για το Κρυφό Σχολείο 1460-1913!

Εδώ θα βρείτε μία επιγραμματική συλλογή των πηγών από το βιβλίο του Γιώργου Κεκαυμένου για το Κρυφό Σχολειό από το 1460 ως το 1913.

Η παράθεση απαντάει στο κυρίως ερώτημα που χρησιμοποιούν οι αποδομητές, ότι δηλαδή η παιδεία των Ελλήνων δεν εδιώκετο. Επίσης, υπάρχουν πηγές που παραπέμπουν ευθέως στην ύπαρξη κρυφών σχολειών.

Οι εικόνες με τις πηγές παρουσιάζονται και μία-μία εδώ, από όπου μπορείτε να τις αναπαράγετε και ως εικόνες. Ακολούθως, θα τις δείτε όλες μαζί.


Σε μορφή βίντεο

Απομνημονεύματα Ιωάννη Καποδίστρια


“Δαντέλα” τα ιδρύματα της χώρας – το έλλειμμα εθνικής στρατηγικής οφείλεται στην διάβρωση των θεσμών

Οι αποκαλύψεις των WikiLeaks σχετικά με τα “τιτιβίσματα” του Θάνου Ντόκου προς την τουρκική πρεσβεία –και από εκεί απευθείας στο καθεστώς Ερντογάν– την στιγμή που μάλιστα ήταν Γενικός Διευθυντής του ΕΛΙΑΜΕΠ το 2010, αναδεικνύουν με τον πιο παραστατικό τρόπο το μείζον γεωστρατηγικό πρόβλημα της χώρας: Οι θεσμοί εκείνοι που καλούνται για να καταρτίσουν την εθνική μας στρατηγική αποδεικνύονται εντελώς διαβρωμένοι από μηχανισμούς, νοοτροπίες και συμπεριφορές οι οποίες αντανακλούν μια πραγματικότητα φινλανδοποίησης του ελληνικού κράτους, και ευρύτερα των ιθυνουσών τάξεών του.

Πραγματικά, δεν ξέρουμε τι είναι περισσότερο σκανδαλώδες στην εν λόγω ιστορία: Ο Θάνος Ντόκος που σπεύδει να ενημερώσει την τουρκική πλευρά για μια ανάλυση του ΕΛΙΑΜΕΠ, ενώ αυτή θα δημοσιοποιούνταν τις επόμενες ημέρες, ή τα όσα ισχυριζόταν η ίδια η ανάλυση η οποία περιλαμβάνει «κατευθύνσεις για το πως μπορούν να συνυπάρξουν οι απόψεις Νταβούτογλου, οι περιφερειακές φιλοδοξίες της Άγκυρας και η ένταξη στην ΕΕ».

Προφανώς και τα δύο, ενώ φυσικά εξίσου σκανδαλώδες είναι ότι ο Θάνος Ντόκος θα συνεχίσει μετέπειτα την σταδιοδρομία του και σε πιο νευραλγικά πόστα, όπως εκείνου του Συμβούλου Ασφαλείας του Πρωθυπουργού.

2005-2010: Η ενίσχυση του φιλο-νεοθωμανισμού στην Ελλάδα
Να υπενθυμίσουμε ότι στις αρχές του 2010, ήταν η περίοδος όπου η κυβέρνηση Ομπάμα στις ΗΠΑ αποθέωνε το καθεστώς Ερντογάν ως υπόδειγμα «ισλαμικού δημοκρατικού και φιλελεύθερου δρόμου» -o ίδιος θα τιμηθεί ως ένα από τα “πρόσωπα της χρονιάς” από το αμερικάνικο Time το 2010- και εφάρμοζε κάθε διαθέσιμη διπλωματική πίεση προς την Ε.Ε., χρησιμοποιώντας πολύ συχνά ως αιχμή της την Ελλάδα του Γιώργου Παπανδρέου, υπέρ της ένταξης της Τουρκίας σε αυτήν. Να θυμίσουμε, ακόμα, ότι εκείνα τα χρόνια υπήρξαν χρόνια μείζονας επεμβάσεως των Αμερικάνων στα εσωτερικά της Ευρωπαϊκής Ένωσης: Στα τέλη της δεκαετίας του 2000 μια χιονοστιβάδα αποκαλύψεων φέρουν τις μυστικές υπηρεσίες των ΗΠΑ να παρακολουθούν τους πάντες και τα πάντα στην Ευρώπη, από την ίδια την Μέρκελ, μέχρι τον προκάτοχο του Γιώργου Παπανδρέου, Κώστα Καραμανλή.  

Καλπαδάκηδες και Μηταράκηδες βλάπτουν εξίσου την Ελλάδα – Το βρώμικο παιχνίδι



Έκπληξη και ενδιαφέρον προκαλούν άρθρα που δημοσιοποιούνται τις τελευταίες ημέρες για υποθέσεις που σχετίζονται με τις ελληνοτουρκικές σχέσεις και εμπεριέχουν σαφείς αναφορές στο μεταναστευτικό. Πρόσφατο μακροσκελές άρθρο του κ. Απόστολου Δοξιάδη, με τίτλο “Ο Τσίπρας, ο Ερντογάν και το ειδύλλιο-σκάνδαλο”, περιέχει αναφορές σε πρωθυπουργούς, υπόνοιες κατασκοπείας, καθώς και εμπλοκή προσώπων που διαδραματίζουν και σήμερα καθοριστικό ρόλο στη διαχείριση του μεταναστευτικού.


Ο κ. Δοξιάδης είχε ανακοινωθεί ως σύμβουλος του σημερινού πρωθυπουργού για τα ασυνόδευτα ανήλικα, ενώ το άρθρο αναπαράχθηκε με retweet από την σύζυγο του πρωθυπουργού, κ. Μαρέβα Μητσοτάκη. Σε αυτό γίνονται αναφορές για τον διευθυντή του Διπλωματικού Γραφείου του πρώην Πρωθυπουργού (Τσίπρα), την σχέση του με ανώτερη Τουρκάλα διπλωμάτη και τα γεγονότα που εξελίχθηκαν με τους οκτώ Τούρκους στρατιωτικούς, που ζήτησαν διεθνή προστασία μετά το αποτυχημένο πραξικόπημα στην Τουρκία (Ιούλιος 2016).

Για τους ακρίτες στην πρώτη γραμμή των συνόρων υπάρχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, γιατί εμπλέκονται άτομα γνωστά στην διαχείριση της μεταναστευτικής κρίσης, κάποια εκ των οποίων βρίσκονται σε θέσεις-κλειδιά ακόμα και σήμερα. Βλέπουμε το όνομα της αντιστράτηγου Ζαχαρούλας Τσιριγώτη, γνωστής στους νησιώτες για την προσπάθειά της να πείσει για την χρησιμότητα των δομών μεταναστών στα νησιά του Βορείου Αιγαίου. Τότε ήταν Γενική Επιθεωρητής Αλλοδαπών και Φύλαξης Συνόρων.

Στο επίμαχο άρθρο αναφέρεται ότι είχε επωμιστεί την φύλαξη και την πιθανή επαναπροώθηση, ιδιαίτερα των Τούρκων αντικαθεστωτικών, αφού τα σύνορα ήταν ελεύθερα για τους υπόλοιπους παράνομα εισερχόμενους! Σήμερα, ως απόστρατη, δηλώνει ότι είναι λάθος να φτιάχνουμε στα σύνορα με την Τουρκία δομές. «Το μήνυμα είναι εντελώς λάθος» αναφέρει χαρακτηριστικά! Ένα άλλο πρόσωπο είναι ο διευθυντής της Υπηρεσίας Ασύλου Μάρκος Καραβίας επί ΣΥΡΙΖΑ και σημερινός Διοικητής της Υπηρεσίας, όπως τον αναβάθμισε ο Νότης Μηταράκης.

Ανατολή και Δύση

Γράφει ο Απόστολος Παπαδημητρίου


Οι όροι αυτοί πέρα από τη γεωγραφική τους σημασία απέκτησαν κατά καιρούς και άλλες, για να δηλώσουν μορφές σκέψης και πολιτισμού ή, πρόσφατα, πολιτικοστρατιωτικές συμμαχίες. Η χώρα μας βρίσκεται στο γεωγραφικό σταυροδρόμι μεταξύ Ανατολής (Ασίας) και Δύσης (Ευρώπης). Αυτό ασφαλώς κατά τους νεότερους χρόνους συνετέλεσε στο να εμπλακεί σε πολέμους, για τα συμφέροντα των ισχυρών, που θέλουν πάντα να διαφεντεύουν σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερες εκτάσεις. Πολιτιστικά όμως πού ανήκε και που ανήκει; Καθώς οι δυτικοί, ιστορικοί, κοινωνικοί αναλυτές και πολιτικοί, επιβάλλουν κατά τους τελευταίους αιώνες τις απόψεις τους, θεωρήθηκε ότι η χώρα μας ανήκει στην Ανατολή, με την έννοια ότι ο νεότερος πολιτισμός της, θεωρούμενος κατά πολύ διαφορετικός από τον αρχαιοελληνικό, εδραζόταν στον μυστικισμό, ο οποίος κυριαρχούσε και κυριαρχεί στην Ανατολή σε αντίθεση προς τον «ορθολογισμό», ο οποίος θεμελιώθηκε και έχει επικρατήσει στη Δύση. Αυτή η υπεραπλουστευμένη ανάλυση, η οποία γίνεται, δυστυχώς, αποδεκτή και από ομοεθνείς μας, κατά την καταγωγή, όχι μόνο είναι εσφαλμένη, αλλά και άκρως στρεβλωτική της ιστορικής πραγματικότητας, καθώς αδιαφορεί για την τρομακτική διαφορά τρόπου σκέψης και βιοτής των Ελλήνων, στην αρχή, και των άλλων ορθοδόξων λαών, στη συνέχεια σε σχέση με τους φορείς πολιτισμών και σκέψης της γεωγραφικής Ανατολής.

Η Εκκλησία τιμά κατά τη δεύτερη Κυριακή των νηστειών μεγάλο άγιό της, αλλά εν πολλοίς άγνωστο, τον Γρηγόριο Παλαμά. Με τη θεολογία του αυτός περί των ακτίστων ενεργειών του Θεού έδωσε απάντηση στη διαμορφούμενη τότε στη Δύση σχολαστική θεολογία, μετά την κυριαρχία εκεί των Φραγκογερμανών. Ο κυριότερος εκπρόσωπος της σχολαστικής θεολογίας, ο Θωμάς Ακινάτης, έζησε δύο γενιές πριν από τον άγιο Γρηγόριο. Δεν θα υπεισέλθω στις θεολογικές διαφορές, καθ’ ότι δύσκολος για μας τους πολλούς ο λόγος. Περιορίζομαι να επισημάνω δύο ουσιώδη θέματα, στα οποία αποκλίνουν σημαντικότατα οι ορθόδοξοι, δηλαδή η καθ’ ημάς Ανατολή, και οι δυτικοί. Το πρώτο είναι η μεγάλη διαφορά ήθους και αυτή οφείλεται στη διαφορά δόγματος. Όσο και αν οι σύγχρονοι καταφρονητές του θεολογικού λόγου χλευάζουν το δόγμα, ως ανούσιο κώδικα αποστεωμένων εντολών, η ιστορία διδάσκει ότι το ορθό δόγμα οδήγησε τους αποδεχόμενους αυτό σε υπέρτατο ήθος, ενώ το εσφαλμένο σε τρομακτικά εγκλήματα. Βέβαια οι ερμηνεύοντες υλιστικά την ιστορία χλευάζουν με απόψεις σαν κι αυτήν. Χλευάζουν, επειδή απαξιώνουν να μελετήσουν τον βίο και τα κείμενα των Πατέρων της Εκκλησίας και περιορίζονται να επισημάνουν τις αστοχίες αυτοκρατόρων και εκκλησιαστικών προσώπων, αστοχίες, που στη γλώσσα του Ευαγγελίου αποκαλούνται αμαρτίες. Οι Πατέρες της Εκκλησίας, ακολουθώντας το αιώνιο πρότυπο, τον Ιησού Χριστό διακρίθηκαν για τη θαυμαστή συνέπεια λόγων και έργων. Και αυτό ενοχλεί διαχρονικά τους άκρως ασυνεπείς δημαγωγούς πάσης φύσεως.

Πέμπτη 8 Απριλίου 2021

«Η Κιβωτός της Ελληνικής αλήθειας»: Ο Παναγιώτης Κανελλόπουλος γράφει για το 1821. Μέρος Α!



Πρόλογος – επιμέλεια Σπύρος Δημητρίου

Διακόσια χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση του 1821. Διάγουμε δύσκολες μέρες, δύσκολες καταστάσεις, πρωτόγνωρες που μάλλον μας γυρίζουν πίσω αντί να μας οδηγούν μπροστά. Αν σ’ αυτό προσθέσει κανείς και το ανολοκλήρωτο της εθνεγερσίας του ’21, τότε ο δρόμος που έχουμε να διανύσουμε εξακολουθεί και είναι μακρύς και δύσκολος. Η επίσημη  Ελλάδα ανολοκλήρωτη, όπως είπαμε,  κι ανερμάτιστη, προσβάλλει, «γιορτάζοντας» τη λαμπρή αυτή επέτειο, τοποθετώντας την στο εθνομηδενιστικό αφήγημα της παγκόσμιας τάξης πραγμάτων. Οι κυρίαρχες εξουσιαστικές ελίτ της χώρας, με την πνευματική να κάνει  τη βρώμικη  δουλειά,  έχουν προσχωρήσει αναφανδόν προς αυτή την κατεύθυνση, ενάντια στο λαϊκό σώμα και την συλλογική μνήμη.

 Εντούτοις, όμως,  αυτός ο λαός δείχνει να έχει  ακόμη αντοχές,  παρόλο που βάλλεται από παντού και με έντεχνο τρόπο. Η ελληνική ιδιοπροσωπία μας υπάρχει, και θα εξακολουθεί να υπάρχει,  γιατί  αυτός ο λαός  κρατά  τη συλλογική του μνήμη ζωντανή,  αλλά και τα κείμενα, τόσο των παλαιότερων όσο και των  νεώτερων, επιστρέφουν και θα επιστρέφουν πάντα στις πολιτιστικές και ιστορικές ρίζες του έθνους μας.

 Απ’ αυτά τα κείμενα αντοχής στη λήθη, είναι και το κείμενο του Παναγιώτη Κανελλόπουλου που ακολουθεί. Υπήρξε σημαίνων πρόσωπο της σύγχρονης  ελληνικής ιστορίας του 20ου αιώνα, πιο πολύ ίσως για τα  γράμματα, τη λόγια σκέψη και τη φιλοσοφία και  θα ήταν ακόμη πιο σημαντικός αν παρέμενε εκεί, παρά για τον εναγκαλισμό του με την τρέχουσα πολιτική πραγματικότητα στον  ταραγμένο αιώνα που έζησε. Το κείμενο με τίτλο : «Η κιβωτός της ελληνικής αλήθειας», περιλαμβάνεται στο αφιέρωμα για το 1821 που εξέδωσε το περιοδικό της «ΕΥΘΥΝΗΣ» το 1993, και  καταγράφει τους σταθμούς που οδήγησαν στη ελληνική ανεξαρτησία, τις ξένες δυνάμεις, το αναγκαίο κι εφικτό  της ελληνικής αλήθειας  αλλά και το ανολοκλήρωτο που ακόμη επιζητούμε :

«Στις 18 Μαίου 1833, ο δούξ de Broglie, υπουργός των εξωτερικών του Λουδοβίκου Φιλίππου, μιλώντας στη Γαλλική Γερουσία, είπε: «Η Ελλάς είναι μια ναυτική δύναμη προορισμένη να μεγαλώσει γρήγορα, να μοιρασθεί με την Αγγλία και μαζί μας την ηγεμονία της Μεσογείου, να στρέψει σε μας τα βλέμματά της, να ζητήσει στήριγμα και βάση στη φιλία μας, ν’ αγρυπνεί για μας στα σκαλοπάτια της Ανατολής…».

Οι πολλές μορφές της 200χρονης επετείου του 1821.

Μπορεί να είναι εικόνα 2 άτομα και μνημείο
Μπορεί να είναι καρτούν 2 άτομα
Μπορεί να είναι εικόνα κείμενο



Οι πολλές μορφές της 200χρονης επετείου του 1821.

Μπορεί η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων να γιορτάζει την 200ή επέτειο του εθνικοαπελευθερωτικού μας πολέμου με αναφορές στην ελευθερία και στην «κολοβή» ανεξαρτησία μας, στον απαράμιλλο ηρωισμό των προγόνων, στην παλιγγενεσία και στα οράματα των αγωνιστών, στον ρόλο της Εκκλησίας κ.α.
Υπάρχει ακόμη και η ελίτ που κυρίως με την επιτροπή «Ελλάδα 2021» προσπαθεί να παρουσιάσει τα δικά της «αναθεωρητικά» σκεφτικά περί «νεαρού έθνους» με «λαμπρό, πολυπολιτισμικό μέλλον», κλπ.

Σαν «ειδική περίπτωση» μπορεί μάλιστα να ειδωθεί και η «καλλιτεχνική έκθεση» για το 1821 επί της Οδού Βασ. Όλγας όπου, εν είδη «αφηρημένης τέχνης» (, παρουσιάζονται σε ένα «έργο» ο εθνικός μας ποιητής να καταβροχθίζει μπακαλιάρο σκορδαλιά, ο ημίγυμνος άγγελος με την ελληνική σημαία να φορά τσαρούχια, μια μοντέρνα καρυάτιδα, ασφαλώς metoo, ο γύρος να περιστρέφεται μέσα σε «φοβερές» σπάθες, όλως τυχαίως και μια αγγλική σημαία, την Παναγία νοσηλεύτρια στον Ευαγγελισμό, το FERRIES να σαλπάρει στο στήθος του καταϊδρωμένου αγωνιστή με μια μύτη που, καλλιτεχνική αδεία, κάτι «ανάρμοστο» πάει να θυμίσει …. (Μάλιστα ο ευγενής Δήμαρχός κος Κ. Μπακογιάννης ανέλυσε καλλιτεχνικώς το «έργο» στην αξιότιμη πρόεδρό μας κα Κ. Σακελλαροπούλου πριν μερικές ημέρες).

Υπάρχουν όμως και αυτοί που βροντοφωνώντας «ΕΛΛΑΔΑ ΣΚΑΣΕ» βλέπουν οι τάλαινες στα 200 χρόνια, επαναλαμβανόμενα, «ρατσισμό, πατριαρχία, αντισημιτισμό, ταξική εκμετάλλευση, ιμπεριαλισμό και …ετεροσεξισμό» (sic!).
Επίπεδοοοοοοοο, …… ! Όλα τα έχει ο ταλαίπωρος «μπαχτσές» μας!

Ο ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ (ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ )


“Όχι στο Σχέδιο Ανάν”: Πώς ετοιμάστηκε το διάγγελμα Τάσσου

Από τον Φιλεύθερο

Πώς ετοιμάστηκε το διάγγελμα του Τάσσου Παπαδόπουλου το 2004 που έμελλε να καθορίσει την τύχη της Κυπριακής Δημοκρατίας.

Την εικόνα της εποχής όπως και αποκαλυπτικά στοιχεία για τις πιέσεις που ασκήθηκαν και υπό ποιες συνθήκες διαμορφώθηκε το τελικό κείμενο του τότε Προέδρου της Κυπριακής Δημοκρατίας παρατίθενται μέσα από το τετράτομο Αρχείο Τάσσου Παπαδόπουλου, που πρόσφατα κυκλοφόρησε.

Στο Αρχείο επισημαίνεται: «Η απόφαση του Τάσσου Παπαδόπουλου να απευθύνει διάγγελμα δεν ήταν ούτε αυθόρμητη, ούτε συναισθηματική απόφαση. Ήταν μια ιστορική, καλά υπολογισμένη και ζυγισμένη πολιτική πράξη, με πλήρη επίγνωση της σημασίας της».

Στο 4ο τόμο αναφέρεται: «H 7η Απριλίου, Μεγάλη Τετάρτη του 2004, άφησε το εντονότερο αποτύπωμα στην πολιτική ιστορία του Τάσσου Παπαδόπουλου. Ήταν η μέρα του διαγγέλματος, με το οποίο κάλεσε σε απόρριψη του Σχεδίου Ανάν. Η σημαντικότητα της στιγμής εκείνης, δεν συνίσταται μόνο στο περιεχόμενο και το μήνυμα του διαγγέλματος, αλλά κυρίως στην ανάδειξη, μέσω εκείνου του διαγγέλματος, της ψυχικής ταύτισης του Τάσσου Παπαδόπουλου με την αγωνία, τον πόθο και την αποφασιστικότητα των Ελλήνων της Κύπρου να αγωνιστούν για την αξιοπρέπειά τους και να προασπίσουν την πατρίδα τους. Αυτό το σπάνιο και σπουδαίο γεγονός καταμαρτυρείται από τις χιλιάδες των επιστολών, τηλεγραφημάτων και μηνυμάτων που στάλθηκαν στον Τάσσο Παπαδόπουλο. Στο Αρχείο διασώζονται όλα αυτά τα χιλιάδες ντοκουμέντα της συλλογικής επικοινωνίας του λαού, ανθρώπων όλων των τάξεων, πολιτικών πεποιθήσεων και ηλικιών, με τον Πρόεδρο. Ο Τάσσος Παπαδόπουλος απάντησε σε όλους όσοι του απέστειλαν γραπτές επιστολές, με τις απαντήσεις να βρίσκονται επίσης στο Αρχείο. Στην ιστορία της Κύπρου δεν υπήρξε προηγούμενο μιας τόσο αθρόας και μαζικής, άμεσης γραπτής επικοινωνίας, ενός ηγέτη με τον λαό.

» Ο τρόπος με τον οποίο διαχειρίστηκε την απόφαση εκείνη αντανακλά και το ήθος του Τάσσου Παπαδόπουλου. Δεν επιδίωξε ούτε να εκπλήξει, αλλά ούτε και να αιφνιδιάσει για τις προθέσεις του. Ήθελε να γνωρίζουν οι πάντες, εντός και εκτός Κύπρου, ποια θα ήταν η απόφασή του, καθώς και το σκεπτικό που τον οδήγησε σε αυτήν. Από τους πρώτους οι οποίοι ενημερώθηκαν για την πρόθεση του Προέδρου να απευθύνει διάγγελμα, ήταν οι κυβερνητικοί εταίροι. Σε ειδική συνάντηση την 5η Απριλίου 2004, ο Τάσσος Παπαδόπουλος ενημέρωσε τους επικεφαλής των κομμάτων και των κινήσεων που στήριζαν την κυβέρνησή του, χωρίς κανένας να φέρει ένσταση. Αντίθετα, όλοι οι παρευρισκόμενοι συμφώνησαν ότι ο Πρόεδρος είχε καθήκον και δικαίωμα να ενημερώσει τον λαό και να λάβει σαφή θέση επί του Σχεδίου Ανάν. Στη συνάντηση εκείνη, ο Τάσσος Παπαδόπουλος δεν ανακοίνωσε την τελική του απόφαση, αλλά, μέσα από τα συμφραζόμενα και το κλίμα της συνάντησης, είχε διαφανεί ότι η τάση ήταν προς ένα διάγγελμα απόρριψης του Σχεδίου Ανάν».

Κάπως έτσι.... η "σχολική" μας ζωή! Ταλαντούχος ο μαθητής!!!


WEBEX ΣΤΙΓΜΕΣ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΡΑΣΕΙ - itshliaz




ΠΟΙΟΣ ΚΥΒΕΡΝΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ;

ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΑΣΙΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΟΙΟΣ ΚΥΒΕΡΝΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ;

WikiLeaks -Εθνικό σκάνδαλο: Ο ΣΕΑ του πρωθυπουργού Θ. Ντόκος συμβούλευε την Τουρκία πώς θα μπει σε ΕΕ!!!

Ο Σύμβουλος Εθνικής Ασφαλείας του πρωθυπουργού κ. Ντόκος, συνεργάτης και μυστικοσύμβουλος των Τούρκων, σύμφωνα με τα Wikileaks.
Αν αληθεύει, και πρέπει άμεσα να απαντηθεί, να διωχθεί, "ΧΘΕΣ", ο συνεργάτης των Τούρκων από την θέση του, να ερευνηθεί ο διαχρονικός ρόλος και να πάψει η επιχορήγηση στο ΕΛΙΑΜΕΠ, να δώσει ο Πρωθυπουργός εξηγήσεις για τις επιλογές των συνεργατών του.

Φυσικά, έχουν μείνει αναπάντητες και οι κατηγορίες Δοξιάδη για τις σχέσεις Καλπαδάκη, διπλωματικού συμβούλου του Τσίπρα, και της Τουρκάλας συντρόφου του, διπλωμάτιδος του Τουρκικού ΥΠΕΞ, ανηψιού του Βρούτση, με την Τουρκία.
(Επισυνάπτω ανάρτηση με την καταγγελία)
https://www.google.com/.../ntomino-meta-arthro-doxiadi...

ΠΗΓΗ:ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΑΣΙΟΠΟΥΛΟΣ
Ανάρτηση από:geromorias.blogspot.com

ΑΙΩΝΙΑ ΣΟΥ Η ΜΝΗΜΗ ΕΛΛΗΝΑ!!!

Ο ΤΑΣΟΣ ΠΑΠΑΔΌΠΟΥΛΟΣ ΕΔΕΙΞΕ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ!

ΔΕΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΕ ΣΤΟ ΔΗΜΟΨΉΦΙΣΜΑ ΤΟ 76% ΤΩΝ ΚΥΠΡΙΩΝ ΑΛΛΆ ΤΟ ΣΎΝΟΛΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ!

ΑΙΩΝΙΑ ΣΟΥ Η ΜΝΗΜΗ ΕΛΛΗΝΑ!!!


από Λάζαρος Μαύρος

7η ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2004 ήταν Μεγάλη Τετάρτη τότε:

ΤΟ ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΤΙΜΗΣ & ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ

ΤΑΣΣΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΤΟΥ «ΟΧΙ» ΤΟΥ 76% ΤΩΝ ΚΥΠΡΙΩΝ

Στον 4ο τόμο του «ΤΑΣΣΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ – ΑΡΧΕΙΟ 2003-2008» που κυκλοφόρησε πριν λίγες μέρες, στη σελίδα 446 περιλαμβάνεται το αρθρίδιο της στήλης «Ειρήσθω» της εφημερίδας «ΣΗΜΕΡΙΝΗ», το οποίο είχε δημοσιευτεί τη Δευτέρα 24η Νοεμβρίου 2008 όταν ο αείμνηστος Τάσσος μεταφέρθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας, 18 μέρες προτού αποβιώσει.
Το παραθέτουμε, αφιερωμένο στη μνήμη του:

ΕΙΡΗΣΘΩ 24.11.2008

Αθλοφόρε, έρρωσο!

Β Ρ Α Δ Ι ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ 13ης Αυγούστου 2004: '

Η πλατεία ενός από τα ομορφότερα χωριά στον κόσμο, της Χώρας Αστυπαλαίας, πλάι στους οκτώ παρατεταγμένους παμπάλαιους μύλους, ήταν γεμάτη κόσμο. Καφενεία, ταβέρνες, σουβλατζίδικα, δεν τους έμεινε άδεια καρέκλα. Όρθιοι, πολλαπλάσιοι. Δύο γιγαντοοθόνες πρόβαλαν από την τηλεόραση, σε απευθείας μετάδοση, τα καθέκαστα της τελετής έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας.

Κάποια στιγμή το πλήθος στην πλατεία της Αστυπαλιάς, ξεσπά σε ένα ενθουσιώδες παρατεταμένο χειροκρότημα. Κι οι καθήμενοι σηκώθηκαν όρθιοι χειροκροτώντας. Ήταν η στιγμή που η οθόνη, δείχνοντας τους επισήμους στο Καλλιμάρμαρο, σταμάτησε για λίγο, γεμάτη από το πρόσωπο του προέδρου της Κύπρου Τάσσου Παπαδόπουλου σε κοντινό πλάνο.

Στο πλήθος που χειροκροτούσε δεν υπήρχε κανένας Δηκοϊκός, Ακελιστής, Συναγερμικός, Εδεκίτης ή άλλος Κύπριος.

Ελλαδίτες ήσαν όλοι. Παραθεριστές.

Και το αυθόρμητο χειροκρότημά τους ήταν ο κότινος που ο όπου γης Ελληνισμός, απένειμε ενστικτωδώς και εξ αποστάσεως στον αθλοφόρο της εθνικής ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ των Ελλήνων. Όλων των Ελλήνων.

Η τρομοκρατία των «φωταδιστών»

 

Του Θύμιου Παπανικολάου

Θεωρούμε άκρως επίκαιρο το παρακάτω άρθρο
του Θύμιου Παπανικολάου


 

ΑΠΟ ΤΗ ΦΥΣΗ του και τη λειτουργία του ο υπερεθνικός ιμπεριαλισμός αντιμετωπίζει την πολιτισμική κληρονομιά των λαών με μηδενιστική καταφρόνηση. Η Νέα Τάξη Πραγμάτων θέλει να εκμηδενίσει την ιστορία των λαών και τις πολιτισμικές, εθνικές παραδόσεις ακριβώς γιατί είναι φορείς μορφών κοινωνικής συνοχής και συλλογικής συνείδησης. Το πρότυπο της Νέας Τάξης είναι οι ΗΠΑ: Ένα συνονθύλευμα φυλών και πολιτισμών χωρίς συνοχή, ένα αθροιστικό και όχι συνθετικό σύνολο… 

ΤΟ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ αυτό πρότυπο προωθούν και στην Ελλάδα οι θιασώτες της παγκοσμιοποίησης. Στην πρωτοπορία βρίσκονται οι νεοταξικές κυβερνήσεις και η «προοδευτική» ουρά τους: οι ποικιλώνυμοι «φωταδιστές». Όλοι αυτοί αντιμετωπίζουν με μηδενιστική καταφρόνηση την ελληνική ιστορία, τις πολιτισμικές και πνευματικές μας κληρονομιές, κάθε τι που συγκροτεί κάποια μορφή συλλογικής συνείδησης. Και το σπουδαιότερο στο όνομα της «προόδου» ασκούν μια άγρια τρομοκρατία κατά της ελληνικής κοινωνίας. Μια τρομοκρατία που εξαναγκάζει ακόμα και επαναστατικά και ατίθασα πνεύματα να σιωπούν ή να αποδέχονται ως προοδευτικό λόγο το νεοταξικό λόγο των «φωταδιστών».

ΑΥΤΗ η ιδεολογική τρομοκρατία που λανσάρεται ως «προοδευτική» και ως επιστημονική εγκλωβίζοντας έτσι το σύνολο σχεδόν της αριστεράς, στηρίζεται σε ένα δόλιο αντιεπιστημονικό τέχνασμα: Στον τεμαχισμό της πολιτισμικής κληρονομιάς και στην αντιαδιαλεκτική απομόνωση των αντιδραστικών στοιχείων της. Δηλαδή η πολιτισμική κληρονομιά δεν εξετάζεται ως ένα διαλεκτικό όλο, αλλά σαν άθροισμα μερών. Απομονώνεται και διογκώνεται το «τεμάχιο» που μας ενδιαφέρει και μηδενίζουμε το σύνολο…

Η ΙΣΤΟΡΙΚΗ και πολιτισμική κληρονομιά είναι μια σύνθεση διαμορφωμένων αντιθέσεων, δισυπόστατη: Βοήθησε τον άνθρωπο να αποκτήσει γνώσεις, ικανότητες και συλλογική συνείδηση και ταυτόχρονα χρησίμευσε και στη διαιώνιση της ταξικής κοινωνίας και στην εκμετάλλευση του ανθρώπου από τον άνθρωπο. Ακόμα όμως και τα στοιχεία της πνευματικής μας κληρονομιάς που καθρεφτίζουν την υποδούλωση του ανθρώπου και τη διαιώνισή της συνδυάζονται περίπλοκα με άλλα, που με αυτά ο άνθρωπος γνώρισε τον εαυτό του, όξυνε τη σκέψη του, μεγάλωνε τη νοημοσύνη του, συνειδητοποιούσε τα συναισθήματά του, συνακόλουθα ξεπερνούσε, ως ένα βαθμό, τα όρια των κοινωνικών συνθηκών του. Έτσι εξηγείται πώς έργα τέχνης δημιουργημένα εκατοντάδες και χιλιάδες χρόνια πριν, συνεχίζουν να γοητεύουν και να αγγίζουν και σήμερα μια χορδή μέσα του…

Τετάρτη 7 Απριλίου 2021

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης, το Ελληνογερμανικό Ίδρυμα Νεολαίας, η Μέρκελ και ο τουρκικός επεκτατισμός

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης, το Ελληνογερμανικό Ίδρυμα Νεολαίας, η Μέρκελ και ο τουρκικός επεκτατισμός

Απομνημονεύματα Θεόδωρου Κολοκοτρώνη



Διονύσης Τσιριγώτης, Ο σκοπός της Ελληνικής Εθνεγερσίας 200 χρόνια μετά



Διονύσης Τσιριγώτης, Ο σκοπός της Ελληνικής Εθνεγερσίας 200 χρόνια μετά

Γράφει ο Διονύσης Τσιριγώτης,

 Επίκουρος Καθηγητής, Σύγχρονης Ελληνικής Ιστορίας, Διεθνών Σχέσεων & Διπλωματίας. Τμήμα Διεθνών & Ευρωπαϊκών Σπουδών, Πανεπιστημίου Πειραιώς

H κορύφωση του αγώνα της Ελληνικής Εθνεγερσίας με την κήρυξη της επανάστασης, στις 24 Φεβρουαρίου του 1821 στο Ιάσιο της Μολδοβλαχίας από τον Αλέξανδρο Υψηλάντη, αποτελεί συνέχεια των προηγούμενων εναντιώσεων (πέραν των εκατό) του υπόδουλου Ελληνισμού, που εκκινούν ευθύς αμέσως με την άλωση της βασιλεύουσας πόλης στην περιοχή της μεσημβρινής Ελλάδας (Αρκαδία-Σπάρτη) υπό την αιγίδα των Ενετών το 1463. Τα επαναστατικά διαβήματα του Ελληνισμού αφορμώνται από την οικουμενική ιδέα του Γένους ν’ ανασυστήσει τη Βυζαντινή Αυτοκρατορία μέσα από την καθολική απελευθέρωση ολόκληρης της Ελληνικής φυλής.

«Ο σκοπός της ελληνικής εθνεγερσίας κατά το έτος 1821 ήτον υπ’ από του οθωμανικού ζυγού ελευθέρωσις ολοκλήρου της ελληνικής φυλής. Τούτο υπήρξε το σύνθημα επί του μακαρίτου Ρήγα του Φερραίου εταιρείας. […]. Τον αυτόν τέλος σκοπόν εκήρυξε και η πρώτη εν Επιδαύρω εθνική Συνέλευσις και δι’ αυτόν τόσον ελληνικόν αίμα εχύθη εις την Ήπειρον, την Θεσσαλίαν, την Μακεδονίαν, την Κρήτην, την Χίον, την αππέναντι Ιωνίαν και εις αυτήν την Βηρυττόν ακόμη. Και όμως μέρος μόνον μικρόν της ελληνικής γης και φυλής απήλαυσε της ελευθερίας». (Αλέξανδρος Μαυροκορδάτος)

Ωστόσο η ουσιώδης διαφορά της Εθνεγερσίας με τις σύνολες επαναστάσεις του Ελληνικού κόσμου εντοπίζεται στη συγκρότηση ενός καθολικού προτάγματος «που αποβλέπει στην ολική ανάκτηση της εθνικής ελευθερίας του ελληνισμού, το οποίο σχεδιάσθηκε με πρόσημο τον συγκεκριμένο αυτόν σκοπό από τους ίδιους τους Έλληνες». 
(Γ. Κοντογιώργης)


Γενικότερα στα αξονικά της αίτια εγγράφονται η αναντιστοιχία του ελληνικού ανθρωποκεντρικού κοσμοσυστήματος με την Οθωμανική δεσποτεία και συνεπαγόμενα τα διαφορετικά οντολογικά χαρακτηριστικά (γλώσσα, παιδεία, θρησκεία, πολιτισμός, κ.α.) που αντικατοπτρίζονται στον ελληνικό τρόπο του βίου μέσα από αυτοδιοίκητα-αυτοθέσμιστα κοινά που εδράζονται σε ανθρωποκεντρικά θεμέλια και διαπνέονται από την καθολική ελευθερία.

Τρίτη 6 Απριλίου 2021

Γιώργος Κοντογιώργης: Οι Κηφήνες της ηγεσίας της Αριστεράς απαγορεύουν τον διαφορετικό αριστερό λόγο



Γιώργος Κοντογιώργης 

Οι Κηφήνες της ηγεσίας της Αριστεράς απαγορεύουν τον διαφορετικό αριστερό λόγο Κηφήνες που έζησαν μια ζωή εις βάρος του λαού η Ηγεσία της Αριστεράς, απαγορεύει τον διαφορετικό αριστερό λόγο. 

Οι πολιτικοί έχουν θητεύσει στις πιο σκοτεινές πλευρές της κομματοκρατίας, στις παρατάξεις των Πανεπιστημίων και τα συναφή ή στον κομματικό οργανισμό.
 Το κράτος θεραπεύει ιδιοτελή συμφέροντα των ελίτ που κυβερνούν, δεν μπορεί να αναπτύξει δημόσιες εθνικές πολιτικές.   Όταν δεν μας αρέσει το έθνος σημαίνει ότι δεν μας αρέσει η ελευθερία 

Από την εκπομπή «Σε γνωρίζω από την κόψη» με τον Αντώνη Κοκορίκο, στον τηλεοπτικό σταθμό «Βεργίνα Τηλεόραση», της 2-4-2021. Η εκπομπή μεταδίδεται κάθε Παρασκευή.

Γ. Κοντογιώργης, Πώς το πολιτικό σύστημα ιδιοποιείται το κράτος και χειραγωγεί την κοινωνία




Ο Ομότιμος Καθηγητής Πολιτικής Επιστήμης και πρώην Πρύτανης του Παντείου Πανεπιστημίου κ. Γιώργος Κοντογιώργης στις 2.4.2021 στην εκπομπή «Σε γνωρίζω από την κόψη» του τηλεοπτικού σταθμού Βεργίνα TV και στον δημοσιογράφο Αντώνη Κοκορίκο.

Πριν 80 χρόνια, στις 6 Απριλίου 1941, η ναζιστική εισβολή στην Ελλάδα (Κι όμως, σαν να μην έφυγαν ποτέ!)


του Γιώργου Τασιόπουλου


Πριν 80 χρόνια, στις 6 Απριλίου 1941, η ναζιστική εισβολή στην Ελλάδα

(Κι όμως, σαν να μην έφυγαν ποτέ!)

Η επιχείρηση είχε την κωδική ονομασία Μαρίτα, εκδηλώθηκε στις 5:15 το πρωί της 6ης Απριλίου στα οχυρά της Θράκης και της Ανατολικής Μακεδονίας.
Είχε επιδοθεί τελεσίγραφο νωρίτερα, στον πρωθυπουργό Αλέξανδρο Κορυζή από τον Γερμανό πρεσβευτή στην Αθήνα, πρίγκιπα Έρμπαχ. Ο Κορυζής είπε το δεύτερο ΟΧΙ, αυτή τη φορά στην ιταμή ναζιστική πρόκληση.

Η γερμανική επίθεση και η εντολή για τη σχεδίασή της είχε δοθεί από τον Χίτλερ στις 13 Δεκεμβρίου 1940. Στόχος του Γερμανού δικτάτορα ήταν η βοήθεια προς τον σύμμαχό του Μουσολίνι που ήταν στρυμωγμένος από τους Έλληνες στην Αλβανία και η εξασφάλιση των νώτων του ενόψει της επικείμενης επίθεσής του στη Ρωσία (Επιχείρηση Μπαρμπαρόσα).

Τον διμέτωπο αγώνα κατά της Γιουγκοσλαβίας και της Ελλάδας ανέλαβε η γερμανική 12η Στρατιά υπό τον στρατάρχη Βίλχελμ Λιστ, ο οποίος είχε στη διάθεσή του 680.000 άνδρες, 1.200 τανκς και 700 αεροπλάνα. Η χώρα μας παράταξε 70.000 άνδρες στα οχυρά των ελληνοβουλγαρικών συνόρων, με επικεφαλής τον υποστράτηγο Κωνσταντίνο Μπακόπουλο, καθώς ο κύριος όγκος του ελληνικού στρατού μαχόταν τους Ιταλούς στην Αλβανία. Η γερμανική επίθεση εκδηλώθηκε στο μέτωπο των ελληνοβουλγαρικών συνόρων.

Ο θάνατος χιλιάδων Ελλήνων στα πεδία των μαχών και στο λιμό της Κατοχής, η συστηματική λεηλασία του πλούτου της χώρας, η εξόντωση της Εβραϊκής Κοινότητας, η ολοσχερής καταστροφή στην υποδομή της χώρας, ήταν ένα εγκληματικό ολοκαύτωμα σε βάρος των Ελλήνων.

Οι απόγονοι των ΝΑΖΊ ποτέ δεν ζήτησαν ειλικρινά συγγνώμη και δεν απέδωσαν την οφειλόμενες οικονομικές επανορθώσεις.

Αντιθέτως οι "Γερμανοί ξανάρχονται", και επιβάλλουν μνημόνια μετατρέποντας την Ελλάδα σε προτεκτοράτο και μετανεωτερική αποικία χρέους.

Αλαζονικά επιχειρούν να διεισδύσουν στην ελληνική εκπαίδευση μέσω του προγράμματος «MOG / Μνήμες από την Κατοχή στην Ελλάδα» για να επιβάλουν τη λήθη για τα ναζιστικά εγκλημάτα, αναθεωρώντας την ιστορία της γερμανικής κατοχής.

Με πρωτοβουλίες της γερμανικής κυβέρνησης και αναζητώντας συνεργάτες, νέους δωσίλογους, εκμεταλλευόμενοι την οικονομική κατάσταση της χώρας από το 2010 επιχειρούν με πρωτοβουλίες και ιδρύματα όπως η «Ελληνογερμανική Συνέλευση», το «Ελληνογερμανικό Ταμείο για το Μέλλον», το «Ελληνογερμανικό ίδρυμα Νεολαίας» να ξαναρπάξουν τον εθνικό πλούτο και να λοβοτομήσουν τη μνήμη των νέων.
Είναι ηθική υποχρέωση του ελληνικού λαού στη μνήμη των ηρώων, μαρτύρων του ναζισμού να υψώσει υπερήφανα το ανάστημά του και να ακυρώσει τους ανίερους, ιταμούς σχεδιασμούς τους διεκδικώντας τη δικαίωση και την καταβολή γερμανικών επανορθώσεων στα θύματα και τη χώρα μας σύμφωνα με το ηθικό και απαράγραπτο δικαίωμα μας.

ΠΗΓΗ-Ανάρτηση από:geromorias.blogspot.com