Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2020

«Ο αιώνας του εαυτού». Ένα ντοκιμαντέρ του Adam Curtis. Ο καπιταλισμός σε πρώτο πρόσωπο.

Ο Αιώνας του Εαυτού είναι μια βρετανική τηλεοπτική σειρά ντοκιμαντέρ του 2002 από τον σκηνοθέτη Adam Curtis. Επικεντρώνεται στον τρόπο με τον οποίο οι καπιταλιστές αξιοποιώντας το  έργο των ψυχαναλυτών Sigmund Freud και Anna Freud και τις απόψεις του συμβούλου δημοσίων σχέσεων Edward Bernays, χειραγωγούν τις ανθρώπινες κοινωνίες. 

Σε ένα επεισόδιο, ο Curtis λέει : «Αυτή η σειρά είναι για το πώς όσοι βρίσκονται στην εξουσία έχουν χρησιμοποιήσει τις θεωρίες του Φρόιντ για να προσπαθήσουν να ελέγξουν το επικίνδυνο πλήθος σε μια εποχή μαζικής δημοκρατίας».

Αναλυτικότερα εδώ.

Μέρος Πρώτο – Οι Μηχανές της Ευτυχίας

Ο αιώνας του εαυτού (μέρος πρώτο) από tvxorissinora

Μέρος Δεύτερο – Η Εφαρμοσμένη Μηχανική της Συγκατάθεσης 


Μέρος Τρίτο – Υπάρχει ένας αστυνομικός μέσα στο κεφάλι μας: Πρέπει να καταστραφεί
 

O αιώνας του εαυτού - Μέρος τρίτο από tvxorissinora


Μέρος Τέταρτο – Οχτώ άνθρωποι πίνουν λίγο κρασί στο Κέτερινγκ
 

Ο αιώνας του εαυτού - μέρος τέταρτο από tvxorissinora  

ΠΗΓΗ:http://giatinkinonikiaristera.blogspot.com/2015/12/adam-curtis.html
 Ανάρτηση από:geromorias.blogspot.com

Αφιέρωμα στον Νεοέλληνα φιλόσοφο Σπυρίδωνα Κυριαζόπουλο


Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2020, Iερός Ναός Αγίου Νικολάου Ραγκαβά : Φιλοσοφικός Κύκλος: Αφιέρωμα στον Νεοέλληνα φιλόσοφο Σπυρίδωνα Κυριαζόπουλο

Mίλησαν: – Γιώργος Κρανιδιώτης, (ιατρός, πτυχιούχος Φιλοσοφίας): «Η φιλοσοφική θεολογία του Σπ. Κυριαζόπουλου».

– Γιάννης Ιωαννίδης (αρχιτέκτονας – μεταφραστής): «Ο Σπ. Κυριαζόπουλος και η κριτική του τεχνικού πνεύματος».

– Θεόδωρος Ζιάκας (μαθηματικός – ανεξάρτητος ερευνητής επί θεμάτων κοινωνικής οντολογίας): «Από την “πολιτική θρησκεία” στον χριστιανισμό».

"ΈΝΩΣΗ - η αγιάτρευτή μας πληγή...

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, χαμογελάει
Η εικόνα ίσως περιέχει: 6 άτομα, άτομα που χαμογελούν, κείμενο

ΣΙΝ-ΦΕΙΝ, η πολιτική εκπροσώπηση του ΙRA είναι ο νικητής των εκλογών στην Ιρλανδία!
Οι Ιρλανδοί και οι Κύπριοι κατά τους ενωτικούς τους αγώνες βρέθηκαν σε κοινές φυλακές στη Βρετανία. 
Με πρόταση του αρχηγού του IRA άρχισε η διδασκαλία των νέων ελληνικών στις φυλακές. Η ανταπόκριση ήταν ολοπρόθυμη...
Η πρώτη λέξη που γράφτηκε στο τετράδιο των άγνωστων λέξεων ήταν η "ΈΝΩΣΗ - η αγιάτρευτη πληγή στην πονεμένη ψυχή των παιδιών του IRA, αλλά και το "γαλάζιο τ' όνειρο" που τόσο συγκινούσε τη ψυχή των Ελληνοκύπριων αγωνιστών"

ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΑΣΙΟΠΟΥΛΟΣ

Ξένος στή χώρα σου.

Γιώργος Παπαδόπουλος Τετράδης

Ξένος στή χώρα σου.

Η τράπεζα σου έδωσε κάποτε 100 ευρώ στεγαστικό δάνειο ΕΠΕΙΔΗ πληρούσες τα οικονομικά κριτήρια της γι αυτό.
Αν στο έδωσε ΧΩΡΙΣ να τα πληρείς, κάποιος υπεύθυνος της τράπεζας πρέπει να διωχθεί. Αλλά, δεν έχουμε δει κανέναν έως σήμερα να έχει διωχθεί.
Μετά τις περικοπές αμοιβών και τις απολύσεις από το 2010, έπαψες να πληρείς τα κριτήρια γιατί είτε μειώθηκαν τα εισοδήματά σου, είτε έμεινες άνεργος. Χωρίς δική σου υπαιτιότητα. Κι αυτό ισχύει για το 90% των δανειοληπτών. Συνεπών και κακοπληρωτών.
Ενώ εσύ υπέστης απώλεια εισοδημάτων, που έγινε αποδεκτή από το ελληνικό δημόσιο και την ΕΚΤ, που εγγυώνται τις τραπεζικές εργασίες, η τράπεζα δεν εκλήθη να υποστεί καμιά αντίστοιχη απώλεια για το δάνειό σου και εξακολουθεί να απαιτεί 100 ευρώ, συν τους τόκους, σαν να έχεις τα εισοδήματα (δηλαδή τα κριτήρια) με τα οποία σου ενέκρινε το δάνειο! 
Επιπλέον, εχεις πληρώσει με τούς φόρους σου τρείς φορές από τότε την ανακεφαλαιοποίηση της τράπεζας, η οποία εκμηδένισε σχεδόν την αξία της τράπεζας γιατί έπεσε στο κενό! Χωρίς δική σου υπαιτιότητα.
Την ίδια ώρα, το 25% περίπου από όσους δεν πληρώνουν τα δάνειά τους έχουν ικανή περιουσία, γραμμένη σε άλλους, η τράπεζα τούς ξέρει, αλλά κάνει τα στραβά μάτια για λόγους κόστους, διαπλοκής με πολιτικούς και οικονομικούς κύκλους. Της είναι πιο εύκολο να τα πουλήσει κοψοχρονιά σε ξένα κοράκια παρά να κυνηγήσει τους μπαταχτσήδες.
Φυσικά, και τα κοράκια τα πληρώνεις εσύ, όπως και τα ανείσπρακτα δάνεια. Τα οποία, στη συντριπτική τους πλειοψηφία δεν ανήκουν σε νοικοκύρηδες δανειολήπτες. Αλλά σε στρατηγικούς κακοπληρωτές. Ανάμεσα στούς οποίους είναι και όσοι πήραν δάνεια χωρίς να έχουν ούτε τα κριτήρια, ούτε την επιφάνεια για να τα αποπληρώσουν. Αλλά, ούτε γι αυτή την τότε ανυπαρξία ελέγχου εκ μέρους της τράπεζας τιμωρήθηκε κανείς από τους υπευθύνους της.

Από τη «Λευκή Βίβλο» στις σημερινές αντεργατικές αναδιαρθρώσεις

Για να Ξαναθυμηθούμε ΤΙ ΣΧΕΔΙΑΣΑΝ ΠΡΙΝ 27 ΧΡΟΝΙΑ -Από τη «Λευκή Βίβλο»:

Από τη «Λευκή Βίβλο» στις σημερινές αντεργατικές αναδιαρθρώσεις



Οι «Τέσσερις ελευθερίες» της Συνθήκης του Μάαστριχτ και αποτελούν τα θεμέλια της Ευρωπαϊκής Ένωσης:
 Η ελευθερία της κίνησης των κεφαλαίων, η ελευθερία κίνησης των εμπορευμάτων, η ελευθερία κίνησης υπηρεσιών και η ελευθερία κίνησης του εργατικού δυναμικού. 
Η ελευθερία κίνησης του εργατικού δυναμικού αποτελεί τη βάση για τις ρυθμίσεις της «Λευκής Βίβλου», που μετατρέπουν τον εργαζόμενο σε «απασχολήσιμο», υποχρεωμένο να παρέχει την εργασία του, όπου, όπως και όταν του το ζητήσει ο εργοδότης του.
Με την υπογραφή της Συνθήκης του Μάαστριχτ, η ελεύθερη κίνηση εμπορευμάτων, υπηρεσιών και του κεφαλαίου απαιτεί και την ελεύθερη κίνηση της εργατικής δύναμης στα πλαίσια της Ευρωπαϊκής Ενωσης. Στις συνθήκες αυτές οι υπάρχουσες σχέσεις μισθωτής εργασίας - κεφαλαίου, υποβάλλονται σε αλλαγές......«Τα άτομα, τα οποία έχουν ήδη εργασία πρέπει να πειστούν ότι... η αλληλεγγύη που θα δείξουν με την αποδοχή ορισμένων θυσιών θα καταλήξει στη δημιουργία θέσεων απασχόλησης για εκείνους, οι οποίοι είναι σήμερα άνεργοι» (θέση 1.6.)...
...Στο όνομα της πρόληψης και αντιμετώπισης της ανεργίας, προωθούνται οι λεγόμενες ενεργητικές πολιτικές, που προβλέπουν την επέκταση της μερικής απασχόλησης και άλλων μορφών υποαπασχόλησης, δηλαδή το μοίρασμα της ανεργίας. Προβλέπονται, επίσης, διάφορα προγράμματα ψευτοκατάρτισης, που σκοπό έχουν να εκτονώσουν την οργή των ανέργων, να τους κλείνουν το στόμα.
Ταυτόχρονα, προβλέπεται περικοπή, ακόμα και κατάργηση, των επιδομάτων ανεργίας, γιατί τα θεωρούν αντικίνητρο για την αναζήτηση δουλειάς.
Ενίσχυση του επιχειρηματικού πνεύματος:
Δηλαδή, δημιουργία ακόμα πιο ευνοϊκού περιβάλλοντος (π.χ., φοροαπαλλαγές, επιδοτούμενα προγράμματα προς όφελος των εργοδοτών κλπ.). Ταυτόχρονα, η ανάπτυξη του επιχειρηματικού πνεύματος αφορά στους ίδιους τους ανέργους, οι οποίοι εντάσσονται σε προγράμματα για τη δημιουργία μικροεπιχειρήσεων, οι οποίες αδυνατούν να τα βγάλουν πέρα και δεν είδαν καμία προκοπή..."
...Στο όνομα της πρόληψης και αντιμετώπισης της ανεργίας, προωθούνται οι λεγόμενες ενεργητικές πολιτικές, που προβλέπουν την επέκταση της μερικής απασχόλησης και άλλων μορφών υποαπασχόλησης, δηλαδή το μοίρασμα της ανεργίας. Προβλέπονται, επίσης, διάφορα προγράμματα ψευτοκατάρτισης, που σκοπό έχουν να εκτονώσουν την οργή των ανέργων, να τους κλείνουν το στόμα.Ταυτόχρονα, προβλέπεται περικοπή, ακόμα και κατάργηση, των επιδομάτων ανεργίας, γιατί τα θεωρούν αντικίνητρο για την αναζήτηση δουλειάς.Ενίσχυση του επιχειρηματικού πνεύματος:Δηλαδή, δημιουργία ακόμα πιο ευνοϊκού περιβάλλοντος (π.χ., φοροαπαλλαγές, επιδοτούμενα προγράμματα προς όφελος των εργοδοτών κλπ.). Ταυτόχρονα, η ανάπτυξη του επιχειρηματικού πνεύματος αφορά στους ίδιους τους ανέργους, οι οποίοι εντάσσονται σε προγράμματα για τη δημιουργία μικροεπιχειρήσεων, οι οποίες αδυνατούν να τα βγάλουν πέρα και δεν είδαν καμία προκοπή..."


Το Μάρτη του 1994, ο «Ριζοσπάστης» κυκλοφορεί με ειδικό ένθετο φυλλάδιο του ΚΚΕ με τίτλο: «Λευκή Βίβλος η επιχείρηση επιστροφής στον εργασιακό μεσαίωνα». 

ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΙΣ ΟΘΟΝΕΣ...


π.Βασίλειος Θερμός*


Αποτέλεσμα εικόνας για ΘΕΡΜΟΣ Π ΒΑΣΙΛΕΙΟΣΈνα παιδί που σε ολόκληρη την ανάπτυξή του εθίζεται με εικόνες κυρίως να λαμβάνει τα μηνύματα,η εικόνα γίνεται μέρος του είναι του.

Και επομένως το παιδί διαμορφώνει σιγά σιγά μια προσωπικότητα που το κάνει να ενεργεί παρορμητικά.  Δηλαδή,πάρτε ενα μικρό παιδάκι του δημοτικού,ακόμη και του νηπιαγωγείου πιά.  Έχει στα χέρια του ένα τηλεχειριστήριο.  Υπάρχουν 15 κανάλια π.χ.  Έχει τη δυνατότητα,με μια πολύ απλή κίνηση,να αλλάζει συνεχώς κανάλι μέχρι να βρει μια εικόνα που το ικανοποιεί.
Αυτό δημιουργεί με τα χρόνια, όταν επαναλαμβάνεται, μια δομική αλλοίωση στην ψυχή του παιδιού.  Δηλαδή τι;  Κάνει αυτό το παιδί να μην μπορεί να συγκεντρωθεί για πολλή ώρα σε κάτι. Έχουμε πρόβλημα απ' τη συγκέντρωση της προσοχής των παιδιών και οι δάσκαλοι και οι καθηγητές το έχουν παρατηρήσει,γιατί κυριαρχεί η εικόνα τόσο πολύ.  Γι' αυτό και πάρα πολλά παιδιά δυσκολεύονται να διαβάσουν στο σπίτι και κάνουν άπειρες διακοπές και υφίστανται και οι γονείς όλη την ταλαιπωρία μαζί τους.

Ή, επίσης μια άλλη δομική αλλοίωση πέρα απ' τη διάσπαση της προσοχής,είναι η παρορμητικότητα.Δηλαδή κάνουμε ανθρώπους-δηλαδή,κάνουν τα μέσα ενημέρωσης σήμερα-παρορμητικούς, να ενεργούν χωρίς να σκεφτούν. Διότι η σκέψη είναι κόπος. Η επεξεργασία του ερεθίσματος είναι κόπος.
Αφήστε τις διαφημίσεις, ακόμη και τα δελτία ειδήσεων καθώς περνάνε από ενα πάρα πολύ σημαντικό θέμα,το οποίο θέλει σκέψη και ανάλυση, αμέσως μετά σε ένα κοσμικό γεγονός και εναλλάσουν το ένα με το άλλο,δεν αφήνουν χρόνο για σκέψη και επομένως ουσιαστικά έμμεσα δίνουν το μήνυμα, <<μη στεναχωριέσαι για πολύ, αν αυτό που σου είπα σε στεναχώρησε, υπάρχει το επόμενο με το οποίο θα αλλάξεις διάθεση>>.

Άρα,πως αλλάζω όταν είμαι στεναχωρημένος;  Αλλάζοντας ερεθίσματα,όχι σκεπτόμενος, επεξεργαζόμενος αυτό το οποίο μου συνέβη.  Δηλαδή ουσιαστικά δημιουργούν έναν άνθρωπο που υστερεί στη σκέψη,του λείπει η σκέψη,η οποία είναι πολύτιμη λειτουργία του ανθρώπου.  Μια απ' τις λειτουργίες του βέβαια.
Και κυριαρχούν οι αισθήσεις και η απόλαυση.  Αυτό μακροπρόθεσμα θα δημιουργήσει νέο τύπο ανθρώπου ο οποίος θα λειτουργεί σαν αυτόματο, χωρίς σκέψη, παρορμητικά, με το θυμικό, με τις αισθήσεις και δικαιούται να έχει κάτι και να το έχει αμέσως.

Γιατί άλυτο το πρόβλημα της παιδείας στην Ελλάδα σήμερα;

Χρήστος Γιανναράς

Antifono.gr

 

«Στην Ελλάδα υπάρχει μια κατάσταση που κατανοεί την παιδεία ως κάτι χρηστικό». «Η αλήθεια δεν εξαντλείται ποτέ στην κατανόηση, έχει μια δυναμική η οποία παρατείνεται, επεκτείνεται, είναι εμπειρία μετοχής».
«Μέσα στον πολιτισμό που έχουμε, στις ρίζες μας, υπάρχει μία καθολικότητα που μπορεί να αγκαλιάσει τα πάντα, αρκεί να συναντά την ετοιμότητα για μια έξοδο από το ‘’εγώ’’, «σήμερα και η τεχνολογία και τα πολιτικά συστήματα έχουν την μονομανία να κάνουν το άτομο, Θεό. Να κάνουν την ατομικότητα, το παν. Να είναι τα δικαιώματα του ατόμου η αρχή, ο κανόνας της συμβίωσης. Όμως η πρόταση υπάρχει και την γιορτάζουμε σήμερα».
Εκδήλωση της Ιεράς Μητρόπολης Πειραιά και του Πανεπιστημίου Πειραιά για τους Τρεις Ιεράρχες την Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2020 με κεντρικό ομιλητή τον Χρήστο Γιανναρά, ο οποίος ανέπτυξε το θέμα «Γιατί άλυτο το πρόβλημα της παιδείας στην Ελλάδα σήμερα;».
Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.


Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2020

Μύθοι και αλήθειες για τις ανεμογεννήτριες (80+ μούφες, σε 8 σελίδες και 8 λεπτά ανάγνωσης, ή ...Inside Story 8)


Χαρά στο κουράγιο αυτού που το συνέταξε! Τα επιχειρήματα ισχύουν 100% και σήμερα. Ιδιαίτερα επίκαιρα τώρα που βρίσκεται σε Δημόσια Διαβούλευση το νέο ΕΣΕΚ!!! Δεν είναι ο μόνος που τα λέει.... τους έχουμε πάρει πια χαμπάρι!


Τα εξωφρενικά ψέματα υπάρχουν εδώ και καιρό.

Στις 20 Ιουνίου του 2012 είχα σχολιάσει 16 σελίδες με (τι άλλο;) πολλά ψέματα από την ΕΛΕΤΑΕΝ. Για όσους δεν την γνωρίζετε, η ΕΛΕΤΑΕΝ είναι το Ελληνικό παράρτημα κάποιας Ευρωπαϊκής ΕΛΕΤΑΕΝ και υπάρχει και Αμερικάνικη και όλες προωθούν την συνέχιση των επιδοτήσεων σε αιολικά.  Τα αιολικά, αν και τεχνολογία του 1970, κατάφεραν να υπάρχουν από το 1992 με ειδικούς νόμους για επιδοτήσεις και υπάρχουν μόνο για τις επιδοτήσεις. Και όσο ο κόσμος τους παίρνει χαμπάρι, ανεβάζουν την πίεση σε πολιτικούς και τα παραμύθια στους υπόλοιπους για να ζήσουν άλλη μία μέρα, συνεπικουρούμενοι από επαγγελματίες "ακτιβιστές", "οικολογικές" ΜΚΟ -- όλοι ξεδιάντροποι και πλέον ξεφωνημένοι ψεύτες

Αλλά από το 2012 έχουμε μάθει πολλά για το τι κάνουν και δεν κάνουν τα αιολικά, τόσο από την τεκμηριωμένη και δημοσιευμένη εμπειρία από χώρες που έβαλαν πολλά αιολικά, όσο και από αναλύσεις και μελέτες που προέρχονται και από την ίδια την Γερμανία. Επίσης και από τους πολιτικούς που κάπως τα βαρέθηκαν και τα λένε με το όνομά τους, κυρίως στην Αμερική, στην Αυστραλία και στην Αγγλία.

Αλλά σήμερα δεν θα γράψω γενικά για τα αιολικά, θα γράψω μόνο για το νέο άρθρο της ΕΛΕΤΑΕΝ, του περασμένου Μαΐου, που υπογράφει η κυρία Μάχη Τράτσα, που την είχα ξεχάσει, αλλά μου την θύμισαν πρόσφατα, όπως σας ανέφερα προχθέςΤο άρθρο της κυρίας Τράτσα και είναι διασκευή της ψευδολογίας του 2012. Ίδιο στυλ, ίδια ξεδιάντροπα παραμύθια, άλλη υπογραφή.


ΚΡΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΑ "ΠΑΡΑΣΙΤΑ"



Αποτέλεσμα εικόνας για παρασιτα

του Σπύρου Γιανναρά

Η εικόνα ίσως περιέχει: τον Spyros Yannaras, εσωτερικός χώροςΜια άλλη άποψη. Είχα χρόνια να δω τόσο κακή ταινία, όσο τα Παράσιτα. Με τόσο αναληθοφανές, ψεύτικο και ρηχό σενάριο, μια ταινία καθ' όλη τη διάρκεια της οποίας αισθάνεσαι την αγωνία των δημιουργών της να εντυπωσιάσουν το κοινό, (épater la galerie, αυτή η μάστιγα του καιρού μας) να ικανοποιήσουν την ανάγκη του αδιάφορου θεατή για πρόκληση για την πρόκληση, για ένα κέντρισμα που θα τον βγάλει από την ανία του.


Κι όλο αυτό αμπαλαρισμένο με το πιο φανταχτερό περιτύλιγμα της φτώχειας και του κοινωνικού αποκλεισμού, του μίσους για τον πλούτο του άλλου, όλα τα ξεθυμασμένα αντικαπιταλιστικά κλισέ. Κι όταν προς το τέλος κορυφώνεται η αγωνία του "δημιουργού" ότι τα κλισέ του συρμού μπορεί να μην επαρκούν, η ταινία γυρίζει στο σπλάτερ και στην παλιά δοκιμασμένη συνταγή του χυμένου αίματος.

Τα Παράσιτα δεν είναι κινηματογράφος, δεν είναι τέχνη, είναι το παράσιτο της τέχνης, είναι διαφήμιση που καμώνεται την τέχνη ενώ αγνοεί και κατ' ουσίαν πλήττει βάναυσα το υπαρξιακό υπόβαθρο του έργου τέχνης. Σήμερα η διαφήμιση του εαυτού, η κολακεία του πλήθους και το ελαφρό παιχνίδι με τα μεγάλα και κρίσιμα, συλλήβδην με τα μικρά και ασήμαντα, αλλά επικαιρικά ζητήματα του καιρού μας, με δυο λόγια η πιο αβασάνιστη αναζήτηση της συνταγής πρωτοτυπίας και εντυπωσιασμού, δηλαδή η πνευματική ευκολία έχει σαρώσει τα πάντα.

ΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΒΟΥΡΒΩΝΟΙ ΤΗΣ ΝΔ

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.

του Κώστα Χατζηαντωνίου

ΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΒΟΥΡΒΩΝΟΙ ΤΗΣ ΝΔ

Το 1814, εκμεταλλευόμενοι την απογοήτευση του γαλλικού λαού από την κατάληξη της Επανάστασης και την έκβαση των Ναπολεόντειων πολέμων, αλλά και χάρη στην εξωτερική επέμβαση, οι Βουρβώνοι επέστρεψαν στη Γαλλία. Όπως όμως θα επεσήμαινε ο περίφημος Ταλλεϋράνδος «δεν είχαν μάθει τίποτα, δεν είχαν ξεχάσει τίποτα». Η συνέχεια είναι σε όλους γνωστή: μετά από λίγα χρόνια εκθρονίστηκαν οριστικά και η Επανάσταση, μετά από μια νέα βοναπαρτική περίοδο, επιβλήθηκε οριστικά γεννώντας τη γαλλική δημοκρατία.

Το 2019, εκμεταλλευόμενη τη θλιβερή αποτυχία της κυβέρνησης μιας εμμονικής αριστεράς, το ένα από τα δύο μεγάλα κόμματα της Χρεωκοπίας επέστρεψε στην εξουσία. Ίσως είναι νωρίς ακόμη για να κριθεί ευρύτερα, τα σημάδια αλαζονείας όμως είναι ήδη ορατά και προκαλούν λύπη αλλά και βαθιά ανησυχία για μια σειρά από θέματα, με πρώτο την αντιμετώπιση των εθνικών κινδύνων στο Αιγαίο, τόσο εξαιτίας της ανοχής της τουρκικής επιθετικότητας, όσο και εξαιτίας της περιφρόνησης κάθε δικαιώματος των κατοίκων των νησιών που δοκιμάζονται γιατί η κυβέρνηση δεν τολμά να λάβει σοβαρά μέτρα στο μεταναστευτικό ζήτημα.
Επειδή, προφανώς, θα ρωτήσουν κάποιοι «και τι να κάνει;», θα έλεγα κατ' αρχήν πως δεν μπορούν τα νησιά του Αιγαίου να θυσιαστούν για να μη θιγεί η πελατεία της κυβέρνησης στη Ρούμελη και την Πελοπόννησο. Αν πραγματικά διαθέτει πυγμή αυτή η κυβέρνηση, οφείλει σήμερα κιόλας να την επιδείξει όχι στα νησιά αλλά στις Βρυξέλλες, μπλοκάροντας κάθε απόφαση και κάθε χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης μέχρι να υπάρξει σοβαρή συνδρομή είτε με υποδοχή μεταναστών είτε με επιβολή κυρώσεων στην Τουρκία.
Ο τόπος μας δεν έχει το περιθώριο να ζήσει τη διεύρυνση του ρήγματος μεταξύ Αθήνας και Περιφέρειας, μετά τη Μακεδονία και στο Αιγαίο. Γνωρίζουμε όλοι τις τραγικές συνέπειες που είχε για την ιστορία μιας αυτοκρατορίας η αποξένωση των κατοίκων των επαρχιών από την Κωνσταντινούπολη. Δεν ξέρω αν τις γνωρίζουν στην κυβέρνηση. Σε κάθε περίπτωση όμως πλανώνται πλάνην οικτράν αν νομίζουν πως τα παιδιά της ΚΝΕ, της νεολαίας ΕΠΕΝ και του Σημίτη που στρατολογεί καθημερινά στην ΕΡΤ και στα υπουργεία, θα την σώσουν όταν θα έρθει η κρίσιμη στιγμή για να αναμετρηθεί με όσους τουλάχιστον δεν θέλουν να εξέλθουν από την Ιστορία χωρίς να βγάλουν μιλιά.

Ελλάδα ξύπνα! Οι ΗΠΑ στο πλευρό του Τούρκου εισβολέα στη Συρία! - Παναγιώτης Λαφαζάνης

Όσοι ανιδιοτελείς είχαν αυταπάτες για τον ρόλο και τον προσανατολισμό των ΗΠΑ σε σχέση με την Τουρκία, νομίζω ότι τώρα τις βλέπουν να καταρρέουν.
Ο Αμερικανός ΥΠΕΞ Μάϊκ Πομπέο τάχθηκε ανεπιφύλακτα στο πλευρό του Τούρκου εισβολέα στη Συρία ενάντια στη νόμιμη συριακή κυβέρνηση του Άσαντ.
Μάλιστα ο Μ. Πομπέο έστειλε στην Άγκυρα τον ειδικό απεσταλμένο των ΗΠΑ για τη Συρία Τζιμ Τζέφρι για να οργανώσει αυτή τη στήριξη και την αναθέρμανση των αμερικανοτουρκικών σχέσεων.
Για όσους επιμένουν να θυμούνται οι ΗΠΑ είχαν πάλι ουσιαστικά ταχθεί τον Ιούλιο του 1974 στο “πλευρό” της Τουρκίας και για μια άλλη εισβολή. Είχαν δώσει στην πράξη το πράσινο φως για την τουρκική εισβολή στην Κύπρο, που κατέληξε στην κατοχή του 40%περίπου του μαρτυρικού νησιού και σε μια τραγωδία που συνεχίζεται μέχρι σήμερα.
Να μην εκπλαγούμε καθόλου αν δούμε την ιστορία να επαναλαμβάνεται για τρίτη φορά και τις ΗΠΑ να στηρίζουν άμεσα ή έμμεσα μια άλλη τώρα “εισβολή” της Τουρκίας στο Αιγαίο ή την Ανατολική Μεσόγειο, κρατώντας ίσες αποστάσεις, παριστάνοντας τον Πόντιο Πιλάτο, δικαιολογώντας με εκείνον ή τον άλλον τρόπο την Τουρκία και καλώντας τα μέρη να τα βρουν, συζητώντας πακέτο όλες τις “διαφορές” τους.
Το ερώτημα είναι: ως πότε η χώρα αυτή θα παριστάνει τον “χρήσιμο ηλίθιο” και θα προσφέρει γη και ύδωρ σε “προστάτες” που σε κρίσιμες ώρες αποδεικνύονται “Δούρειοι Ίπποι“;
Η Ελλάδα μπορεί να είναι μικρή χώρα αλλά στις κρίσιμες ώρες δείχνει μεγάλη ψυχή και αποβάλλει τον φόβο, ο οποίος στις δύσκολες ώρες αποτελεί τον χειρότερο εχθρό.
Η Ελλάδα έχει εναλλακτικές λύσεις, δεν έχει όμως ηγεσία για να τις υλοποιήσει ενώ προς το παρόν ο λαός μας τελεί σε σύγχυση και δυστυχώς άγεται και φέρεται από χειραγωγημένα και εξαρτώμενα media.
Ως πότε;
Παναγιώτης Λαφαζάνης
Υ.Γ: Ας μην απορούμε όμως με τη στήριξη των ΗΠΑ προς τον Τούρκο εισβολέα στη Συρία, την ίδια ώρα μάλιστα που η Τουρκία καλύπτει και στηρίζει τζιχαντιστικές και ακραίες ισλαμιστικές οργανώσεις στην Ιντλίμπ.

ΥΠΟΓΡΑΨΕ ΤΟ ΨΗΦΙΣΜΑ

Στο τέλος Απριλίου καταργείται οριστικά κάθε προστασία της κύριας κατοικίας και εκατοντάδες χιλιάδες νοικοκυριά απειλούνται όσο ποτέ άλλοτε από την απώλεια της.

ΚΛΙΚ στην εικόνα ή ΕΔΩ για να υπογράψετε...


ΑΔΕΔΥ: Ο μητροπολίτης Μεσσηνίας απέλυσε 5 εργαζόμενους επειδή ίδρυσαν σωματείο

«Οι κύριοι να παρέχετε εις τους δούλους σας πάντοτε το δίκαιον και την ισοτιμίαν, (εν ονόματι της αδελφικής αγάπης, που σας συνδέει,) γνωρίζοντες ότι και σείς έχετε κύριον εις τους ουρανούς.» (Προς Κολασσαείς Δ΄ 1)




Το Νoμαρχιακό Τμήμα Μεσσηνίας της ΑΔΕΔΥ κατήγγειλε την απόλυση πέντε εργαζομένων από το Άσυλο Ανιάτων, «Η Στέγη της Εκκλησίας».

Σε σχετική ανακοίνωσή της τονίζει ότι «οι απολύσεις δεν έγιναν τυχαία, μιας και οι 5 από τους 7 απολυμένους εργαζόμενους ήταν μέλη της Προσωρινής Διοίκησης του νεοϊδρυθέντος σωματείου στο συγκεκριμένο χώρο δουλειάς»


Σύμφωνα με το ΝΤ Μεσσηνίας της ΑΔΕΔΥ, λίγες μόνο μέρες μετά την επίσημη ίδρυση του σωματείου (57/20-12-2019), συγκεκριμένα στις 2/1/2020, και με ευθύνη του Διοικητικού Συμβουλίου του ιδρύματος, στο οποίο προεδρεύει ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας, προχώρησαν στην αναιτιολόγητη απόλυση των εργαζομένων. «Στα πρόσωπα των συγκεκριμένων εργαζομένων τιμωρήθηκε εκδικητικά η συλλογική πάλη για να μην υπάρχουν συνθήκες γαλέρας στη δουλειά, να τηρείται έστω και αυτή η λειψή εργατική νομοθεσία για τις συμβάσεις εργασίας, να δηλώνονται και να καταβάλονται σωστά οι μισθοί, να είναι επαρκώς στελεχωμένο το ίδρυμα. Τέτοιες πρακτικές δεν θα περάσουν! Θα τις διαλύσει η οργανωμένη πάλη των εργαζομένων μέσα από τα σωματεία τους!».

Το…μοιρολόι των Κρητικόπουλων μπροστά στην “ξενιτεμένη” Καρυάτιδα

Με μια διαφορετική κίνηση θέλησαν να “διαμαρτυρηθούν” για την παραμονή στο Βρετανικό Μουσείο των Μαρμάρων του Παρθενώνα, παιδιά από την Κρήτη, που βρέθηκαν στο Λονδίνο, στο πλαίσιο εκπαιδευτικής εκδρομής.

Τα παιδιά, συνοδευόμενα από την πρόεδρο του Πολιτιστικού Συλλόγου Γουβών και ιδιοκτήτρια Κέντρου Ξένων Γλωσσών κ. Άντζελα Χαριστάκη καθισμένοι όλοι οκλαδόν γύρω από την Καρυάτιδα στήσανε ένα μοιρολόι “Σιγανά και ταπεινά” που λέει και το “Τζιβαέρι”.
Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η κ. Χαριστάκη: “αποφασίσαμε να επισκεφτούμε το Βρετανικό Μουσείο , αν και δε μας χαροποιει ΚΑΘΟΛΟΥ το γεγονός οτι βρισκονται εκεί, ως γνωστόν, τα κλεμένα μάρμαρα του Παρθενώνα και η Καρυάτιδα που είναι σχεδόν κρυμμένη σ ένα δωματιάκι αντί να βρίσκεται με τις αδερφές της σε περίωπτη θέση στο Μουσείο της Ακρόπολης.
Τα μάτια μας γέμισαν δάκρυα, η συγκίνηση το δέος αλλά και η απογοήτευση στο έπακρο και ακολούθησε από τα παιδιά ένα project που ονομάζεται “Your Thoughts on Greece…for tourists in London” . Ανάμεσα στις ερωτήσεις που κάναμε στους επισκέπτες του Μουσείου ήταν και το “αν επιθυμούν να επιστρέψουν τα Μαρμαρα του Παρθενώνα στην Ελλάδα”. Η απάντηση όλων 100% ήταν θετική”.

Εξαιρετικό κείμενο των New York Times 1975: «Οι Έλληνες έστησαν τον άνθρωπο στα πόδια του»


Στην -παγκόσμιας κυκλοφορίας- Αμερικανική εφημερίδα «The New York Times», δημοσιεύθηκε τον Μάρτιο 1975 ένα άρθρο-ύμνος για τον Ελληνισμό:

«…Για χιλιάδες χρόνια παλαιότεροι πολιτισμοί, όπως αυτοί των Περσών, των Ασσυρίων, των Βαβυλώνιων, έβλεπαν τον άνθρωπο ως ένα απεχθές ον που σέρνονταν μπροστά σε θεότητες και δυνάστες.

Οι ‘Έλληνες όμως, πήραν τον άνθρωπο και τον έστησαν στα πόδια του. Τον δίδαξαν να είναι υπερήφανος…

Ο κόσμος είναι γεμάτος θαύματα, έλεγε ο Σοφοκλής, αλλά τίποτα δεν είναι πιο θαυμάσιο από τον άνθρωπο.

Οι ‘Έλληνες έπεισαν τον άνθρωπο, όπως ο Περικλής το τοποθέτησε, ότι ήταν δικαιωματικά ο κάτοχος και ο κύριος του εαυτού του και δημιούργησαν νόμους για να περιφρουρήσουν τις προσωπικές του ελευθερίες.

Οι αρχαίοι Έλληνες ενθάρρυναν την περιέργεια που είχε ο άνθρωπος για τον εαυτόν του και για τον κόσμο που τον περιτριγύριζε, διακηρύττοντας μαζί με τον Σωκράτη ότι μια ζωή χωρίς έρευνα δεν αξίζει τον κόπο να την ζούμε.

Οι ‘Έλληνες πίστευαν στην τελειότητα σε όλα τα πράγματα, γιʼ αυτό μας κληροδότησαν την ομορφιά, που φτάνει από τον Παρθενώνα και τα ελληνικά αγάλματα, τις τραγωδίες του Αισχύλου, του Ευριπίδη και του Σοφοκλή, την ποίηση του Ησίοδου και του Ομήρου, μέχρι τα ζωγραφισμένα αγγεία ενός απλού νοικοκυριού.

Χωρίς τους ‘Έλληνες μπορεί ποτέ να μην είχαμε αντιληφθεί τι είναι αυτοδιοίκηση.

Αλλά, πολύ περισσότερο ακόμα και από την γλώσσα μας, τους νόμους μας, τη λογική μας, τα πρότυπά μας της αλήθειας και της ομορφιάς, χρωστάμε σε αυτούς την βαθιά αίσθηση για την αξιοπρέπεια του ανθρώπου.

Από τους ‘Έλληνες μάθαμε να φιλοδοξούμε χωρίς περιορισμούς, να είμαστε, όπως είπε ο Αριστοτέλης, αθάνατοι μέχρι εκεί που μας είναι δυνατό…».

(The New York Times, Μάρτιος 1975)

Το ανωτέρω είναι απόσπασμα από τό έξοχο και πολύτιμο βιβλίο τού φίλου συγγραφέα, δημοσιογράφου και λαογράφου Γιώργου Λεκάκη: «ΕΛΛΑΔΟΣ ΕΓΚΩΜΙΟΝ», Εκδόσεις «ΚΑΔΜΟΣ», 2010.

Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2020

Το 1821 θα μας σώσει για δεύτερη φορά

Του Ηλία Φιλιππίδη



«ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ 2021-2121»

Σκέψεις αναστοχασμού για το νόημα της επετείου της Εθνικής Παλιγγενεσίας Πρωτοβουλία διαφωτίσεως με σημαιοφόρο την ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΠΥΡΟΥ ΜΟΥΣΤΑΚΛΗ

Η επέτειος της Παλιγγενεσίας ως αφετηρία για ένα νέο Ξεκίνημα, για μία νέα ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ του ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ μέχρι το τέλος του αιώνα.

1. Δεν θέλουμε η επέτειος των 200 χρόνων της Εθνικής μας Παλιγγενεσίας να πάρει τον χαρακτήρα μνημοσύνου της Επαναστάσεως του Γένους κάτω από συνθήκες εξαντλήσεως των ιστορικών του αποθεμάτων, με τον κίνδυνο ο Ελληνισμός να εξαφανισθεί, έπειτα από μία εντυπωσιακή πορεία 5.000 ετών.

Θέλουμε να αξιοποιήσουμε τον ιστορικό και ψυχολογικό δυναμισμό που εκπέμπει η επέτειος της Παλιγγενεσίας, για να προβληματισθούμε και να αγωνισθούμε για μία Νέα ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ του ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ μέχρι το τέλος του αιώνα. Το 1821 θα μας σώσει για δεύτερη φορά.

Να συμβάλλουμε στην δημιουργία των προϋποθέσεων, ώστε να μπορούν οι Έλληνες να εορτάζουν και τις επόμενες επετείους, τα 300 και τα 400 χρόνια κτλ. και μάλιστα υπό καλύτερες συνθήκες από αυτές που γιορτάσαμε τα 100 χρόνια και σήμερα τα 200, ως όμηροι των Μνημονίων και με τους Τούρκους να ονειρεύονται την παλινόρθωση της Οθωμανικής αυτοκρατορίας!...

2. Το ΧΡΥΣΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ

Σήμερα το μεγάλο Εθνικό Ζητούμενο έχει τέσσερις μορφές:
  • Α.) Εξασφάλιση της εθνικής μας ακεραιότητας και ασφάλειας έναντι της επιθετικότητας της Τουρκίας. Πρέπει όλοι οι Έλληνες να συνειδητοποιήσουμε, ότι δεν υπάρχουν ούτε σύμμαχοι ούτε εταίροι αλλά μόνο ωμά και απροκάλυπτα συμφέροντα. Όλες οι αποφάσεις μας θα πρέπει να λαμβάνονται κάτω από δύο προϋποθέσεις:

  • α. 1) ότι στα δύσκολα θα είμαστε μόνοι μας και

  • α. 2) ότι η προτεραιότητα του εθνικού μας συμφέροντος απαιτεί μία ανεξάρτητη και πολυδιάστατη εξωτερική πολιτική, χωρίς να είμαστε προβλέψιμοι και δεδομένοι.

Παναγιώτης Κονδύλης: Γεωπολιτικές και στρατηγικές παράμετροι ενός ελληνοτουρκικού πολέμου (Περίληψη και πλήρες κείμενο)


Παναγιώτης Κονδύλης (στα γερμανικά: Panajotis Kondylis· 17 Αυγούστου 1943 – 11 Ιουλίου 1998)

ΠΗΓΗ: https://kondylis.wordpress.com/2008/11/24/geopolitikes/


Περίληψη

Α/ Ιστορική αναδρομή
Μέχρι το 1920 περίπου το ελληνικό έθνος ήταν κατά πολύ ευρύτερο από το κράτος: απλωνόταν από την Ουκρανία ως την Αίγυπτο κι από τις παρακαυκάσιες χώρες ως τις ακμαίες παροικίες των Βαλκανίων και της κεντρικής και δυτικής Ευρώπης. Έκτοτε αρχίζει η αντίστροφη μέτρηση: Αφανισμός του ελληνισμού της Ρωσίας (μετά το 1919), της Μ. Ασίας (μετά το 1922), των Βαλκανίων και της Μέσης Ανατολής (ιδίως μετά το 1945), εκδίωξη Ελλήνων της Κωνσταντινούπολης (1955) και της βόρειας Κύπρου (1974), μαζική φυγή του ελληνισμού της Βορείου Ηπείρου σήμερα. Και οι καταστροφές αυτές δεν επιδέχονται αναπλήρωση: Οι σημερινές ελληνικές παροικίες των Ηνωμένων Πολιτειών και της Αυστραλίας βρίσκονται τόσο μακριά και μέσα σε κοινωνίες τόσο διαφορετικές, ώστε μάλλον χρειάζονται την ενίσχυση του ελληνικού κράτους παρά είναι οι ίδιες σε θέση να του δώσουν ουσιαστική υλική ενίσχυση ή πνευματική ώθηση. Η θλιβερότερη ίσως διαπίστωση: Το ελληνικό κράτος δεν στάθηκε σε καμία φάση ικανό να προστατεύσει αποτελεσματικά τον ευρύτερο ελληνισμό και να αναστείλει τη συρρίκνωση ή τον αφανισμό του. Απεναντίας μάλιστα, το 1974 την καταστροφή την προκάλεσε το πραξικόπημα που προήλθε από τη μητροπολιτική Ελλάδα. Και αν αυτά τα έκαμαν οι δικτάτορες, οι κοινοβουλευτικές κυβερνήσεις σίγουρα δεν έχουν λόγους να είναι υπερήφανες για τη χλιαρή έως ανύπαρκτη αντίδρασή τους απέναντι στον ξεριζωμό των Ελλήνων της Κωνσταντινούπολης, της Ιμβρου και της Τενέδου. Το ελληνικό κράτος βαθμηδόν φανερώνεται ανήμπορο να προστατεύσει ακόμα και το έθνος που βρίσκεται εντός των συνόρων του.

Ενώ το ελληνικό έθνος συρρικνωνόταν ακατάπαυστα, η Τουρκία διήνυσε τον αντίθετο ακριβώς δρόμο: Χάρη στη μεγάλη προσωπικότητα του Κεμάλ, η μετάβαση από το οθωμανικό στο τουρκικό κράτος συνδέθηκε μ’ ένα μεταρρυθμιστικό έργο, μ’ ένα νέο αίσθημα ανάτασης και με μια νέα συλλογική μυθολογία, απ’ όπου η Τουρκία μπορεί ν’ αντλεί άμεσα ακόμα και σήμερα. Παρέμειναν βέβαια ενεργά ζωτικά κατάλοιπα οθωμανισμού, μουσουλμανικού λαϊκισμού, προβλήματα μειονοτήτων, ανισομέρειες περιφερειακές και αγκυλώσεις κοινωνικές. Οι εσωτερικές αυτές αντιφάσεις όμως δεν έχουν αναγκαστικά αρνητική επίδραση στο γεωπολιτικό δυναμικό της Τουρκίας. Σύμφωνα με το Μακιαβέλι, οι εσωτερικές τριβές μεταβάλλονται ενίοτε σε ιδεώδες μίγμα για την άσκηση επιθετικής εξωτερικής πολιτικής. Μάζες μισοχορτασμένων ή μισοπεινασμένων, ικανών να φανατισθούν και να πεθάνουν, ζυμωμένων ακόμα με τις πατριαρχικές αξίες, αν καθοδηγηθούν από μακροπρόθεσμα και ψυχρά σκεπτόμενες ελίτ, αποτελούν όργανο επέκτασης πολύ προσφυέστερο από ένα πλαδαρό κοινωνικό σώμα αιωρούμενο γύρω από τον μέσο όρο μιας γενικής ευημερίας, όπου ύψιστη αποστολή της πολιτικής ηγεσίας είναι ακριβώς να εγγυάται τη διατήρηση αυτής της πλαδαρότητας.

Οι επαναστάσεις (δεν) έχουν λογότυπο;

   
στην κατηγορία Main SliderΆποψη
 

Ντάξει, όταν άκουσα Γιάννα Αγγελοπούλου Δασκαλάκη προετοιμάστηκα για τα χειρότερα. Λίγο τα χαΐρια της με τους Ολυμπιακούς που ακόμα τους πληρώνουμε, λίγο το κιτς που αποπνέει αβίαστα και απέριττα με είχαν σκιάξει.

Το λογότυπο που μας φόρεσε η επιτροπή των σύγχρονων Φαναριωτών περισσότερο θυμίζει κουτί από τσιγάρα, σέρτικα, ράθυμα και θεριακλίδικα. Δηλαδή, άνετα τα κάπνιζε ο Καραϊσκάκης ατενίζοντας τους Οθωμανούς (sic) στην απέναντι ραχούλα. Ευτυχώς, δεν έχει λαμπάκια να αναβοσβήνουν, φέσια που  να θυμίζουν Κω(σ)τέτσι, γιρλάντες φραγκολεβαντίνικες από αυτές που φορά η Ιωάννα ενίοτε και κοσμεί τα γκαλά και τας δεξιώσεις.
Θυμίζει το σήμα ΥΕΝΕΔ, την κανονική ΥΕΝΕΔ-όχι την Ιμιτασιόν της Ακριβοπούλου. Αυτήν που μας έδειξε το Λούφα και Παραλλαγή. Μπαλούρδος και άγιος ο θεός. Τις μακέτες τις έβγαζε ένας πανέξυπνος φαντάρος που τρόλαρε τους στρατιωτικούς. Μήπως έχουμε να κάνουμε με κάτι τέτοιο και εδώ; Μάλλον όχι… Το σήμα της Ιωάννας είναι τόσο άτεχνο, τόσο βαριεστημένο, τόσο προβλέψιμο. Όπως μάλλον και τα όσα θα ακολουθήσουν. Φοβούμαι… Φοβούμαι πως θα ζήσουμε στιγμές απείρου κάλου(ς). Θα έχουμε την επίσημη επιτροπή να μας ραντίζει με καρακιτσαριό, τους εθνομηδενιστές να τρολάρουν τον ‘’εθνικισμό’’ και να καταγγέλλουν την εθνοκάθαρση της Τροπολιτσάς, τους πατριδοκάπηλους να φοράνε φουστανέλα και να βολτάρουν στα Εξάρχεια για να επιβάλλουν την τάξη.
Το τι κλωτσοπατινάδα έχει να πέσει και ειδικά στον ιντερνετικό στίβο μάχης, το φου μπου δηλαδή, δεν λέγεται. Ήδη με λύσσα καμιά δεκαριά χιλιάδες ούγκανοι όλων των χρωμάτων και των δογμάτων γκουγκλάρουν ακαταπαύστως και προετοιμάζονται για την σφαγή του… Δράμαλη.
Κάπου ψηλά, ο Θοδωράκης στρίβει το μουστάκι, καπνίζει σκέτο τσιγαράκι από το πακέτο με το σήμα της Ιωάννας και αναφωνεί “ντισλάικ και μπλοκ στους προσκυνημένους”!

Κερδάμε, αδέλφια; Κερδάμε!

υ.γ. Οι αγαπημένοι σύντροφοι της αριστεράς, εάν δεν έχουν να πουν κάτι ας σωπάσουν καλύτερα. Ας μην τα κάνουν χειρότερα τα πράγματα.
υ.γ. 2. Οι Επαναστάσεις γίνονταν και θα γίνονται αδιαφορώντας για κανονικότητες και Ιερές συμμαχίες.
υ.γ. 3 Αφιερωμένο αυτό!