Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2019

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ, (και Νοέμβριος )1943, η μεγάλη σφαγή

Κιβωτός αστέγων


ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ, (και Νοέμβριος )1943, η μεγάλη σφαγή ,
Των δήθεν ΑΛΗΤΟΠΑΙΔΩΝ, των ΑΣΤΕΓΩΝ, των ΕΠΑΙΤΩΝ, ΚΑΙ των ΑΝΑΠΗΡΩΝ  …

Ποιοι το διέπραξαν αυτό το έγκλημα;
ΕΛΛΗΝΕΣ, ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΩΝ ΑΙΣΧΡΩΝ ΓΕΡΜΑΝΩΝ.
ΒΡΩΜΕΡΑ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΑ, ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ΕΞ ΕΛΛΗΝΩΝ.
Που …

Αφού ονόμασαν τα ορφανά και άστεγα παιδάκια, που είχαν χάσει και τους 2 γονείς τους, στον πόλεμο, με τον προσβλητικό όρο…αλητόπαιδες…
ΠΡΟΧΩΡΗΣΑΝ ΣΕ ΠΡΟΓΚΡΟΜ, πρώτα στην περιοχή της Ομόνοιας, όπου κοιμόντουσαν εκατοντάδες άστεγοι, στα στόμια εξαερισμού του Ηλεκτρικού…
Και μετά μάζεψαν βίαια από 19 νοσοκομεία της Αθήνας, τους αναπήρους – ήρωες, του μετώπου της Αλβανίας…, τους έσπασαν τις πατερίτσες, και τα καροτσάκια τους, αλλά και τα τεχνητά τους πόδια και χέρια,…
Πάνω από 350 άτομα, …έλληνες, εκτελέσθηκαν, από…έλληνες…
Εκατοντάδες οι τραυματισμένοι, πολλοί πέθαναν και αυτοί από τις κακουχίες.
Κάτι έγραψε κι ο Σεφέρης γι αυτούς.

"Να μιλήσω για ήρωες να μιλήσω για ήρωες: ο Μιχάλης που έσερνε το ποδάρι του μες στη συσκοτισμένη πολιτεία, ούρλιαζε ψηλαφώντας τον πόνο μας∙ «Στα σκοτεινά πηγαίνουμε στα σκοτεινά προχωρούμε...»


Οι ανάπηροι ήρωεs, του 1940, με ακρωτηριασμένα μέλη προσπαθούσαν ζητιανεύοντας να κρατηθούν στη ζωή. ΤΟ 50% ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΑΣΤΕΓΟΙ.

Η Κατοχική Κυβέρνηση εξέδωσε ένα κατάπτυστο Νομοθετικό Διάταγμα όπου σύμφωνα με αυτό διώκονταν πλέον οι ανάπηροι πολέμου που επαιτούσαν, ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΜΕΝΑΝ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΣΑΝ ΑΣΤΕΓΟΙ, και φυλακίζονταν για έξι μήνες ή υποχρεώνονταν να καταβάλουν χρηματική ποινή έως χίλιες δραχμές. Σε περίπτωση δε, που συλλαμβάνονταν εκ νέου να επαιτούν, φυλακίζονταν για έναν χρόνο ή κατέβαλαν χρηματική ποινή 3.000 δραχμών. Εννοείται ότι οι περισσότεροι εξ αυτών, εξαθλιωμένοι και άποροι, μη έχοντας τη δυνατότητα να καταβάλουν το πρόστιμο, οδηγούνταν στις φυλακές.

Οι Βρετανοί Εργατικοί έγιναν «woke» και ψάχνουν την ψήφο τους

Οι Βρετανοί Εργατικοί έγιναν «woke»[1] –και τώρα ψάχνουν την ψήφο τους
Του Τόμπι Γιάνγκ*
Η απόλυτη επικράτηση των Συντηρητικών στις χθεσινές γενικές εκλογές της Βρετανίας δεν αποτελεί έκπληξη, ιδίως για όσους συμμετείχαν σε προεκλογικές εκστρατείες στις περιοχές του “Κόκκινου Τείχους”.
Έτσι αποκαλούμε μια πυκνή σειρά εκλογικών περιφερειών στην Μέση και την Βόρεια Αγγλία, μερικές από τις οποίες ελέγχει το Εργατικό Κόμμα εδώ και 75 χρόνια. Μονοεδρικές όπως το Πέννυστοουν ή το Στόκμπριτζ στο Σέφιλντ, κάποτε έδρα της βρετανικής βιομηχανίας χάλυβα, ή το Μπίσοπ Ώκλαντ στο Ντάραμ, πρώην πόλη ανθρακωρύχων. Και οι δυο, θα περάσουν σε αυτές τις εκλογές στους «Μπλε», όπως συνέβη και με άλλες έδρες σε μεταβιομηχανικές περιοχές που άλλοτε ήταν προπύργια των Εργατικών. Το “Κόκκινο Τείχος’, έτσι, δεν είναι και πια τόσο “κόκκινο” όσο με “μπλε και κόκκινα τούβλα”, σαν πίνακας του Μοντριάν. Ήταν οι ψηφοφόροι αυτών των περιοχών, πολλοί απ’ τους οποίους εργάζονται σε θέσεις χαμηλόμισθων και μένουν σε σπίτια της κοινωνικής κατοικίας, που έδωσαν στους Συντηρητικούς του Μπόρις Τζόνσον τον μεγαλύτερο αριθμό εδρών από τις εκλογές του 1983.
Αυτό, δεν σημαίνει ότι συμπαθούν και πολύ ξανθό, ευτραφή ηγέτη των Συντηρητικών με την χαρακτηριστική κώμη. Ένας φίλος μου είχε θέσει υποψηφιότητα με τους Συντηρητικούς στο Νιουκάστλ του Βόρειου Τάιν, όπου ο υποψήφιος των Εργατικών είχε επικρατήσει με προβάδισμα 10.000 ψήφων στις εκλογές του 2017, και έτσι χτύπησα ορισμένες πόρτες στηρίζοντας την υποψηφιότητά του κατά την εβδομάδα που μας πέρασε. Σ’ όποιον και να μίλησα, εκεί, θα ψήφιζε Τόρις. Αρκετοί, απλά ήθελαν να «τελειώνουμε με το Μπρέξιτ», όπως επαναλάμβανε ασταμάτητα και η εκστρατεία των Συντηρητικών καθ’ όλη την διάρκεια της προεκλογικής περιόδου των έξι βδομάδων. Άλλοι, απλώς αντιπαθούσαν εντελώς τον ηγέτη των Εργατικών.
«Οι περισσότεροι γνωστοί μου που ήταν κάποτε ένθερμοι υποστηρικτές των Εργατικών, σήμερα δεν θέλουν να τους ψηφίσουν με τίποτα εξαιτίας του Τζέρεμι Κόρμπιν», λέει ο Στηβ Χάρτ, που είναι μηχανικός: «Δεν είναι πια το κόμμα μας αυτό, μπορεί το όνομά του να έχει μείνει το ίδιο, ωστόσο πλέον είναι κάτι το εντελώς ξένο».

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗΣ: Εγώ δεν έχω έρωτες!… αποκρίθηκε ο Παπαδιαμάντης χαμηλώνοντας τα μάτια. Ο ήρωάς μου έχει!…

ph ph. polaroids, Tarkovsky

Της Άννας Στάικου


Νύχτα, λαλούν τ αφέγγαρα μονοπάτια.

Εμένα σύντροφοί μου είναι κάτι σαν τις Αχτίτσες του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη.

Οι Αχτίτσες λοιπόν δεν ποδοβολούν μήτε κομπάζουν

Αλέξανδρε, πες μας κάτι για τον έρωτα που μοναδικά εσύ ως ένας άλλος μαρμαρογλύπτης μικρών παραδομένων στην χρονική συγχορδία, αριστουργημάτων, με λεπτά σημεία στίξης στο χαρτί, ανέδειξες τον μόνον του ανθρώπου μονοπάτι!
..........................................


- Έτσι λοιπόν, κυρ Αλέξανδρε!… Έχουμε έρωτες και τους τραγουδάμε τόσο όμορφα!

- Εγώ δεν έχω έρωτες!… αποκρίθηκε ο Παπαδιαμάντης χαμηλώνοντας τα μάτια.
 Ο ήρωάς μου έχει!…

(Ο Ταγκόπουλος στο περιοδικό "Φιλολογικά Πορτραίτα" μας μεταφέρει την κριτική του Μητσάκη όταν ο Παπαδιαμάντης διάλεξε ν' απαγγείλει σε φιλολογική παρέα ένα ερωτικό του ποίημα.)



Πως να ξεπερασουμε την απελπισια. --- Αθανασιος Παπαθανασιου ---




Ομιλία του κ. Αθανάσιου Παπαθανασίου στην Αγία Τριάδα Χολαργού στις 16 - 2 - 2014.

ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΚΌ ΘΑ ΒΡΕΙ ΤΗΝ Μ. ΒΡΕΤΑΝΊΑ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟ BREXIT!


ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΚΌ ΘΑ ΒΡΕΙ ΤΗΝ Μ. ΒΡΕΤΑΝΊΑ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟ BREXIT!

Ευτυχώς εμείς με Κούλη και Αλέξη είμαστε αλυσοδεμένοι κάτω από τη στιβαρή ηγεσία της Μέρκελ!!!

Ανόητοι Βρετανοί...

ΘΡΉΝΟΣ ΚΑΙ ΚΟΠΕΤΟΣ ΣΕ ΣΚΑΪ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΔΕΞΙΟΥΣ ΕΥΡΩΛΙΓΟΥΡΗΔΕΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΏΝ...


Από Tilemachos Chormovitis


Tα αποτελέσματα των χθεσινών εκλογών στην Μ.Βρετανία σημαίνουν το τέλος για την πολιτική συμμορία των Remainers. Παρότι είχε κεντρώο και μετριοπαθή μανδύα, στην πραγματικότητα ήταν το πιο αντιδημοκρατικό, ελιτίστικο, αντιδραστικό και προδοτικό κίνημα που έχει εμφανιστεί σε δυτική χώρα εδώ και πολλές δεκαετίες. Μέχρι πριν λίγα χρόνια , οι στόχοι και οι μέθοδοι των Remainers θα ήταν αδιανόητοι για μια κοινοβουλευτική δημοκρατία, και όμως στην Ευρώπη της ΕΕ, όπου η λαϊκή ετυμηγορία είναι απλά μια ενοχλητική λεπτομέρεια στα μεγαλεπήβολα πλάνα των ευρωκρατών , το είδαμε κι αυτό.

Οι άνθρωποι αυτοί, με την στήριξη των ΜΜΕ, μεγάλου μέρους της βρετανικής ελιτ και της ΕΕ χρησιμοποίησαν κάθε μέσο, θεμιτό και αθέμιτο, για να εμποδίσουν το Brexit. Η περιφρόνηση τους για τον βρετανικό λαό και τις αποφάσεις του ήταν εξοργιστική, δεν ντρέπονταν να ζητούν δεύτερο δημοψήφισμα γιατί απλά δεν τους άρεσε το αποτέλεσμα του πρώτου, εμπόδισαν για μήνες τις εκλογές γιατί ήξεραν πως θα τις χάσουν, δεν δίστασαν να υπονομεύσουν την διαπραγματευτική προσπάθεια της χώρας τους και είχαν απευθείας συνομιλίες με αξιωματούχους της ΕΕ, παρέλυσαν τους κοινοβουλευτικούς θεσμούς και έκαναν περίγελο την Μ.Βρετανία σε όλον τον κόσμο. Και όλα αυτά επειδή ήθελαν να μείνει η χώρα τους στην ΕΕ με το έτσι θέλω και ας μην το ήθελαν οι ίδιοι οι Βρετανοί. Ευτυχώς με τις χθεσινές εκλογές οι περισσότεροι από αυτούς τους απίθανους τύπους έχασαν τις έδρες τους και ανήκουν πια στον σκουπιδοτενεκέ της ιστορίας. Του χρόνου τέτοια εποχή, ούτε που θα θυμόμαστε τα ονόματα του John Bercow, της Αnna Soubry, ή του Dominic Grieve.

Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΕΦΕΡΗΣ ΑΓΩΝΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΈΛΛΟΝ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΑΗΔΙΑΖΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΓΕΤΙΚΗ ΤΑΞΗ

Αποτέλεσμα εικόνας για σεφερησ

Τραγικά επίκαιρος... Σαν να μην πέρασε μια μέρα!


«Οπου και να ταξιδέψω η Ελλάδα με πληγώνει/παραπετάσματα βουνών αρχιπέλαγα γυμνοί γρανίτες/το καράβι που ταξιδεύει το λένε Αγωνία 937»...σημείωνε στους στίχους του ο Γιώργος Σεφέρης.


Και την ίδια εποχή (1945) έγραφε στο ημερολόγιό του:

«...η βλακεία, η εγωπάθεια, η μωρία και η γενική αναπηρία της ηγετικής τάξης στη σημερινή Ελλάδα σε φέρνει στην ανάγκη να ξεράσεις, είμαι βέβαιος πως τούτοι οι ελεεινοί δεν αντιπροσωπεύουν τη ζωντανή Ελλάδα, δεν αντιπροσωπεύουν τίποτε και υπάρχουν άγνωστοι, πολλοί που δεν ξέρουν, αλλά που αξίζουν...».

Έτσι εξέφρασε ο Γιώργος Σεφέρης, την άποψη που αποκόμισε από τις επαφές του με Ελληνες και ξένους ισχυρούς της εποχής.

Λόγια που θυμίζουν και το σήμερα, το καράβι Αγωνία δεν έχει απαγκιάσει ακόμη.

Συμβολική ΠΡΟ-ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ, σίτιση αστέγων, σε 3 σημεία της Αθήνας, και του Πειραιά.

Η εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα και υπαίθριες δραστηριότητες

ΚΥΡΙΑΚΗ 15 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2019.

Συμβολική ΠΡΟ-ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ, σίτιση αστέγων, σε 3 σημεία της Αθήνας, και του Πειραιά.
Δεν δεχόμαστε στις προσπάθειες μας, ούτε τα σκουπιδοκάναλα, ούτε τα λαμόγια των δήθεν Μ.Κ.Ο., ούτε τους ανθέλληνες γερμανο- ναζιστές.
80 μέλη και φίλοι της ομάδας μας, σε μία πράξη ανθρωπιάς, από λεφτά της τσέπης και της καρδιάς μας...
ΟΜΑΔΑ ΚΙΒΩΤΟΣ ΑΣΤΕΓΩΝ
12-12-2019
ΠΗΓΗ: Κιβωτός αστέγων

Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2019

Τα Χριστούγεννα στα Αναγνωστικά από το 1920 μέχρι το 1980 (PDF)



Δείτε σε αυτά τα παλιά αναγνωστικά πώς παρουσιάζονταν τα Χριστούγεννα από το 1920 μέχρι το 1980 μέσα από την συλλογή της βιβιλιοθήκης του Ινστιτούτου Παιδαγωγικής Πολιτικής



Αναγνωστικό 1929
Αναγνωστικό 1946
Αναγνωστικό 1950
Αναγνωστικό 1952
Αναγνωστικό 1956
Αναγνωστικό 1961
Αναγνωστικό 1965
Αναγνωστικό 1967
Αναγνωστικό 1972
Αναγνωστικό 1977



Η ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ ΟΦΕΙΛΩΝ ΣΕ ΚΡΙΣΙΜΗ ΚΑΜΠΗ: 

ΠΡΟΣΚΛΗΤΗΡΙΟ ΑΓΩΝΑ!


Όλοι στη μεγάλη εκδήλωση του Εθνικού Συμβουλίου Διεκδίκησης των Οφειλών της Γερμανίας προς την Ελλάδα.

Την Τρίτη 17.12, 6μμ, στο Πολεμικό Μουσείο. Σας περιμένουμε!

Διαδώστε την εκδήλωση, στηρίξτε τη διεκδίκηση!

ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ & ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ!

Η εικόνα ίσως περιέχει: κείμενο

Κυκλοφορεί ο νέος Ερμής ο Λόγιος τ. 19

Κυκλοφορεί την Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2019 σε βιβλιοπωλεία και περίπτερα το νέο τεύχος του νέου Ερμή του Λόγιου. Για ηλεκτρονικές παραγγελίες επισκεφτείτε το ηλεκτρονικό μας βιβλιοπωλείο
Περιεχόμενα
Αφιέρωμα:
Οι μεγάλες αφηγήσεις, η Νέα Τάξη των διανοουμένων και ο Μετάνθρωπος
Εισαγωγικό σημείωμα
Οκτάβιο Παζ, Ο διάβολος και ο ιδεολόγος
Ρίτσαρντ Ρόρτυ, Φιλόσοφοι και μυθιστοριογράφοι
Χάιντεγκερ και Νίτσε vs Κούντερα, Ντίκενς και Όργουελ
Μισέλ Ονφρέ, «Βιώνουμε ήδη έναν νέο ολοκληρωτισμό!»
Γιώργος Καραμπελιάς, Ο Μαρξισμός και η πρακτική του
Άλβιν Γκούλντνερ, To μέλλον των διανοουμένων και η άνοδος μιας νέας τάξης
*****
Τομά Πικετύ, Κεφαλαίο και Ιδεολογία
ΦΑΚΕΛΟΣ: Η «θεωρία του φύλου» και η κρίση της οικογένειας
Νικόλας Δημητριάδης, Εισαγωγικό σημείωμα
Κρίστοφερ Λας, Η Δεξιά, η Αριστερά και η κατάρρευση της οικογένειας
Ευάγγελος Κοροβίνης, Για τις έμφυλες ταυτότητες και τις τροπές τους
Μπερενίς Λεβέ, Η πολιτική της θεωρίας του φύλου
Γιάννης Παπαμιχαήλ, Μύθοι και στερεότυπα της ριζοσπαστικής πολιτικής ορθότητας:
επί τη ευκαιρία του Νόμου για την αναδοχή παιδιών από ομόφυλα ζεύγη
Απόστολος Βακαλόπουλος, Καταγωγή & πνευματική συνέχεια του ελληνικού έθνους 153
Σπύρος Κουτρούλης, Γεώργιος Θεοτοκάς: Η ιστορική συνέχεια του ελληνισμού
και η θέση του στον σύγχρονο κόσμο
Άγγελος Γουνόπουλος, Bartolomé de Las Casas: Ο απόστολος των ιθαγενών
στην αποικιοκρατούμενη Λατινική Αμερική
Αντώνης Ραγκούσης, Ελληνισμός και Δύση: Η σύλληψη της έννοιας του «ηθικού
πρέποντος», η κατανόησή του και ο δρόμος προς αυτό μέσα από την Ηθική της
Αρετής, τη Δεοντολογία και τον Ωφελιμισμό
Βιβλιοπαρουσιάσεις
Χρήστος Μούλιας: Γιώργος Καραμπελιάς, Εκκλησία και Γένος εν αιχμαλωσία
Σπύρος Κουτρούλης: Δ. Ξυδερός, Αθλοφόροι
Μ. Νέας Ιωνίας και Φιλαδελφείας Γαβριήλ: Ν. Κακαδιάρης, Νεωτερικότητα
& Μενταμοντέρνο στη βυζαντινή τέχνη

Σάββας Καλεντερίδης: Προοίμια εθνικής ήττας

"...Το τραγικό είναι ότι -στην Ελλάδα- ακούς όλους αυτούς να αναπαράγουν αβίαστα τις τουρκικές θέσεις, λες και εκπροσωπούν ανοικτά τουρκικά συμφέροντα..."
Αντιθέτως στην Τουρκία
"...κατά την ψηφοφορία για την έγκριση της συμφωνίας Τουρκίας-Λιβύης, στο τουρκικό Κοινοβούλιο, το Κόμμα της Δημοκρατίας των Λαών (HDP), ψήφισε κατά, υπερασπίζοντας στην ουσία την ελληνική υφαλοκρηπίδα και τα ελληνικά συμφέροντα. Και όλα αυτά ενώ τα περισσότερα ελληνικά κόμματα, φοβούνται να αναπτύξουν σχέσεις και διάλογο με το HDP και τους Κούρδους, για να μην δυσαρεστηθεί η Τουρκία..."

Σάββας Καλεντερίδης: Προοίμια εθνικής ήττας
skal 
Ενώ στην κυριολεξία ξεδιπλώνεται βήμα-βήμα η τουρκική επεκτατικότητα στην ΑΟΖ της Κύπρου, στην ελληνική υφαλοκρηπίδα στην Αν. Μεσόγειο και αυτή αναμένεται να επεκταθεί και στο Αιγαίο, η κατάσταση στο ελληνικό πολιτικό σύστημα, σε μέρος των διανοουμένων και του δημοσιογραφικού κόσμου αλλά και στην ελληνική κοινωνία − ακόμα και στους κύκλους των αναρχικών −, είναι τέτοια που δεν δίνει ελπίδες ότι η χώρα αυτή θέλει να αντισταθεί.
Το τραγικό είναι ότι ακούς όλους αυτούς να αναπαράγουν αβίαστα τις τουρκικές θέσεις, λες και εκπροσωπούν ανοικτά τουρκικά συμφέροντα.

«Μήπως οι Τούρκοι έχουν δίκιο στην Αν. Μεσόγειο;»
Είναι το «επιχείρημα» που ακούς να σου λένε δημοσιογράφοι, διανοούμενοι, πολιτικοί και απλοί πολίτες, όταν γίνεται λόγος για τη συμφωνία Τουρκίας-Λιβύης και την κλοπή της ελληνικής υφαλοκρηπίδας από τη Ρόδο, την Κάρπαθο, την Κρήτη και το Καστελόριζο. Η άποψη αυτή και όσα ακολουθούν σε μια συζήτηση για το θέμα, είναι στην ουσία αναπαραγωγή του «δεν πρέπει να φαίνεσαι μοναχοφάης και να λες είναι όλα δικά μου, γιατί τότε γίνεσαι μέρος του προβλήματος» που είπε ο κ. Κοτζιάς, και του «Πώς μπορεί κάποιος να αποκλείσει από αυτή την περιοχή την Τουρκία η οποία έχει τόσα χιλιόμετρα ακτή στη Μεσόγειο. Κανείς δεν ισχυρίζεται το αντίθετο από αυτό», που υποστήριξε ο κ. Κατρούγκαλος.

Η σωστή πατριωτική απάντηση σε όλα αυτά είναι πως «η ελληνική άποψη είναι ότι τα νησιά δικαιούνται και έχουν υφαλοκρηπίδα». Εάν η Τουρκία θεωρεί ότι δεν έχουν τέτοιο δικαίωμα πέραν των χωρικών υδάτων, να υπογράψουν οι δύο χώρες συνυποσχετικό και να αποφασίσει το διεθνές δικαστήριο τι ανήκει σε Ελλάδα και τι σε Τουρκία.
«Το Αιγαίο δεν είναι ελληνική λίμνη»

Όταν τίθεται ως θέμα συζήτησης το κυριαρχικό δικαίωμα της Ελλάδας να επεκτείνει τα χωρικά της ύδατα στα 12ν.μ., − όπως της δίνεται το δικαίωμα από το Διεθνές Δίκαιο της Θάλασσας −, και η απαράδεκτη απειλή πολέμου που έχει εξαγγείλει η Τουρκία εναντίον της χώρας μας, οι κύκλοι που προαναφέραμε παραβλέπουν την παράνομη απειλή της Τουρκίας και απαντούν λες και όλοι κατάπιαν την ίδια κασέτα ως εξής: «Αυτό είναι μια επιθετική επεκτατική ενέργεια της Ελλάδας», καθώς και ότι «το Αιγαίο δεν είναι ελληνική λίμνη».

Η σωστή πατριωτική απάντηση είναι ότι η Ελλάδα δικαιούται να ασκήσει αυτό το κυριαρχικό της δικαίωμα, αφήνοντας ευρείς θαλάσσιους διαδρόμους για να εξυπηρετείται η διεθνής ναυσιπλοΐα και η Τουρκία.
Επίσης, η σωστή πατριωτική απάντηση είναι ότι η απειλή πολέμου είναι παράνομη και θα πρέπει να την απορρίψουν όλα τα κόμματα και όλες οι ελληνικές κυβερνήσεις.

ΜΙΧΑΛΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ - ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΑΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΝΟΣ ΑΡΧΑΙΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ(Από την ομιλία του στα Χανιά)



ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΑΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΝΟΣ ΑΡΧΑΙΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ


Με τον Σημίτη και τον Γιωργάκη, έχοντας ως εκτελεστές τις γιάφκες του ΣΥΡΙΖΑ και την συνεπικουρία κλιμακίων της Δεξιάς είχαμε κακοποίηση της Ελληνικής Ιστορίας. Της Ιστορίας ενός αρχαίου Ιστορικού Έθνους.

Είμαι ευτυχής που γνώρισα,  στους Δελφούς μάλιστα, τον Νικόλαο Σβορώνο.

Από τον μεγάλο, μια παγκόσμια οντότητα Σπύρο Βρυώνη, πέσαμε στην Ρεπούση, τον Λιάκο κλπ. Έτσι παρήχθησαν οι περίφημες δηλώσεις του αμαθούς Σημίτη για την Βιέννη, τους Τούρκους, την Ευρωπαϊκή Ένωση. Κατά καιρούς είπε πολλά.

Τελικά εκτός των άλλων παθολογιών ο ψευτοεκσυγχρονισμός ήταν και φίλο Αλ Κάϊντα (βλέπε στο "Το Μικρά Ασία Ενώνει Το Τουρκία Εκβαρβαρίζει"). 
Είχε και τους ουλεμάδες του. 

Μετά πέρασαν στον ΣΥΡΙΖΑ όπου μαθήτευσαν πριν.   Οι μπάμπουσκες που λέω.

Καλάβρυτα:όταν το έγκλημα δεν τιμωρείται, επαναλαμβάνεται

3 Δεκεμβρίου 1943. Καλάβρυτα:
όταν το έγκλημα δεν τιμωρείται, επαναλαμβάνεται



Θ. Μαλκίδης


Καλάβρυτα:όταν το έγκλημα δεν τιμωρείται, επαναλαμβάνεται 

<<  Από το πρωί δεν είχαμε βάλει τίποτα στο στόμα μας. Παιδιά είμαστε. Τότε η Κελαηδήτενα που της σκότωσαν τρία παιδιά και τον άντρα της, προσφέρθηκε να μας δώσει. Πήρα στα χέρια το ψωμί. Στη μια γωνιά ήταν βρεμένο. Άρχισα να το τρώω με βουλιμία. Τότε κατάλαβα. Ανατρίχιασα.
Κοκκάλωσα.
Ήταν βρεμένο και ποτισμένο από το αίμα των σκοτωμένων.
Κοινώνησα από τη θυσία τους. Αυτή τη μεταλαβιά δε θα την ξεχάσω>>. 

Αρχιμανδρίτη Θεοκλήτου Φεφέ. Καλάβρυτα 13 Δεκεμβρίου 1943. 


1. Τα Καλάβρυτα


Ένα από μεγαλύτερα εγκλήματα της Ναζιστικής Γερμανίας κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, υλοποιήθηκε στις 13 Δεκεμβρίου 1943 όταν η «Βέρμαχτ» σκότωσε σχεδόν όλους τους άνδρες κατοίκους των Καλαβρύτων.
Η «Επιχείρηση Καλάβρυτα» («Unternehmen Kalavryta»), έγινε πράξη από τις μονάδες της 117ης Μεραρχίας Κυνηγών, που έδρευε στην Πελοπόννησο με επικεφαλής τον υποστράτηγο Καρλ φον Λε Ζουίρ (1898-1954).

ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ - +13.12-1943 -Η ΜΑΥΡΗ ΜΕΡΑ

ΑΡΜΠΙΝ, ΣΥΡΙΑ

Από Γιάννη Χατζηαντωνίου

ΑΡΜΠΙΝ, ΣΥΡΙΑ


Μετά την απελευθέρωση της πόλης από τον στρατό ξανάνοιξε η Ορθόδοξη εκκλησία. Χοροστάτησε στην πρώτη λειτουργία ο Βοηθός Επίσκοπος του Πατριάρχη Αντιοχείας και πάσης Ανατολής Λουκάς αλ Κχούρι. Στην πόλη επιστρέφουν οι Χριστανοί και για πρώτη φορά μετά από τέσσερα χρόνια κατοχής από τους τζιχαντιστές θα γιορταστούν τα Χριστούγεννα

ΜΝΗΜΗ ΙΕΡΗ ΚΑΡΦΩΜΕΝΗ ΣΤΟ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ ΤΩΝ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ


ΜΝΗΜΗ ΙΕΡΗ ΚΑΡΦΩΜΕΝΗ ΣΤΟ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ ΤΩΝ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ

Της Άννας Στάικου

Το χρονικό.

Γύρω στις 9 το πρωί χώρισαν τα γυναικόπαιδα από τους άνδρες πάνω των 14 και έως 65 ετών. Κλείδωσαν τα γυναικόπαιδα στο σχολείο και οδήγησαν τον ανδρικό πληθυσμό λίγο έξω από την πόλη, σε έναν μικρό λόφο, στο χωράφι του δάσκαλου Καπή. 

Τους έβαλαν στη μέση και έστησαν γύρω – γύρω πολυβόλα. Την ίδια ώρα άλλα τμήματα Γερμανών στρατιωτών και ταγματασφαλιτών άρχισαν να λεηλατούν και να καταστρέφουν την πόλη. Το μεσημέρι, στις 2.34 (το ιστορικό ρολόι της εκκλησίας της πόλης μένει σταματημένο μέχρι σήμερα), μια φωτοβολίδα που έπεσε από την πόλη έδωσε το σύνθημα. Η διαταγή δίνεται από επικεφαλής του αποσπάσματος Γερμανό λοχία Τένερ και οι τριανταπέντε Γερμανοί στρατιώτες που χειρίζονταν τα πολυβόλα άρχισαν να ξερνούν το θάνατο. 

Οι άτυχοι άντρες πέφτουν νεκροί ο ένας μετά τον άλλο. Εκατοντάδες νεκρά κορμιά σχηματίζουν έναν μεγάλο σωρό. Οι φονιάδες τελειώνουν το έργο τους με χαριστικές βολές σε ότι κινείται, ότι βογγάει ακόμα, στο ματωμένο κουβάρι. 

Πάνω από 650 οι νεκροί. Ορφάνεψε η πόλη. Κατάφεραν να σωθούν μόνο 13 άτομα που σκεπάστηκαν από τους νεκρούς συμπολίτες τους και θεωρήθηκαν νεκροί από τους ναζί. Σώθηκαν επίσης όσοι άκουσαν το κάλεσμα του ΕΛΑΣ και έφυγαν από τα Καλάβρυτα όταν έφτασαν οι Γερμανοί καθώς και όσοι κατάφεραν να δραπετεύσουν κατά την περίοδο της παραμονής των Γερμανών στη πόλη τις προηγούμενες μέρες.

13 Δεκεμβρίου 1803 η ανατίναξη στο Κούγκι: Η Μεγάλη Θυσία

13 Δεκεμβρίου 1803: Η ανατίναξη στο Κούγκι... Η μεγάλη θυσία

Έρευνα, Αφιέρωμα Σοφία Ντρέκου

Η μεγάλη θυσία… 13 Δεκεμβρίου 1803
Η ανατίναξη στο Κούγκι.
Η θυσία των μάς υπενθυμίζει την αθανασία.
Νοηματοδοτεί την ζωή μας.
Γίνεται ειρηνική σταυρωτική πορεία. 
Δεν την επιζητούμε, 
αλλά και δεν την αποφεύγουμε.

Περιεχόμενα
1. Αντί προλόγου
2. Η ανατίναξη στο Κούγκι. Η αυτοθυσία του καλόγερου Σαμουήλ και των Σουλιωτών
3. Βίντεο: Θεατρική Αναπαράσταση της ανατίναξης στο Κούγκι!!!
4. Ποιήματα του Αριστοτέλη Βαλαωρίτη «Ο Σαμουήλ» και «Δέησις»
5. Εκθέματα Προεπανάστασης - Η ανατίναξη στο Κούγκι
6. Βίντεο: «ΚΟΥΓΚΙ» Ένα ιστορικό εικονογραφικό 3λεπτο αφιέρωμα για την ανατίναξη στο Κούγκι με υπέροχο διεισδυτικό ηπειρώτικο κλαρίνο.
7. Βίντεο: «Στον Ζάλογγο» 2:17 Μονόλογος από την ταινία «Οι Σουλιώτες» (1972), παραγωγής Τζέιμς Πάρις, με τον Λαυρέντη Διανέλλο (1911-1978) στον ρόλο του καλόγερου Σαμουήλ.
8. Αναπαράσταση του Ολοκαυτώματος στό Κούγκι του Σουλίου! (video)
9. Πηγές

1. Αντί προλόγου

«Καλόγερε, τὶ καρτερᾶς κλεισμένος μέσ’ στὸ Κούγκι 
— πέντε νομάτοι σούμειναν καὶ κεῖνοι λαβωμένοι...»

Αθάνατη και Αιωνία η μνήμη των ηρώων του Κούγκι! Μνήμη ηρώων, μίμηση αυτών! ΜΝΗΜΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΜΝΗΜΕΣ ΗΡΩΩΝ... Ο Έλληνας και η Ελληνίδα σκέφτεται και παίρνει ηρωικές, ιστορικές αποφάσεις... Ο ΠΡΟΔΟΤΗΣ συσκέπτεται και αφήνει τους άλλους να αποφασίζουν για αυτόν και τον αφανισμό του.

Κάποιες φορές στην ιστορία η «ακραίες» αποφάσεις καθίστανται αναγκαίες. Η ελληνική δε ιστορία, ειναι γεμάτη από πράξεις που προήλθαν από τέτοιου είδους αποφάσεις. Σαν σήμερα έγινε η ανατίναξη στο Κούγκι από τον ηγούμενο Σαμουήλ οδηγώντας στον θάνατο γυναικόπαιδα και τραυματίες καθώς και πλήθος εχθρών και αποφεύγοντας την σκλαβιά και τον εξευτελισμό. Σαν το Σαμουήλ στο Κούγκι λοιπόν, ίσως κι εμείς σήμερα σαν λαός αλλά και σαν πρόσωπα πρέπει να πάρουμε αντίστοιχες ακραίες αποφάσεις.


2. Η ανατίναξη στο Κούγκι. Η αυτοθυσία του καλόγερου Σαμουήλ και των Σουλιωτών

Στις 13 Δεκεμβρίου του 1803, το Σούλι ήταν υπό την πολιορκία του Αλή Πασά. Μετά από πολυήμερη άμυνα, οι Σουλιώτες λύγισαν από την πείνα και τις κακουχίες και αναγκάστηκαν να συνθηκολογήσουν. Συμφώνησαν να παραδώσουν τα όπλα τους και να απομακρυνθούν από το Σούλι.

Ο κοσμοκαλόγερος Σαμουήλ έμεινε τελευταίος, μαζί με λίγους συντρόφους του, ηλικιωμένους και βαριά τραυματίες, για να παραδώσουν την μπαρουταποθήκη, που ήταν μέσα στην εκκλησία της Αγίας Παρασκευής.
Η εικόνα ίσως περιέχει: νύχτα

Συμβολική ΣΙΤΙΣΗ ΑΣΤΕΓΩΝ, ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ.

Η εικόνα ίσως περιέχει: 6 άτομα, πλήθος και υπαίθριες δραστηριότητες

80 πολίτες και άνθρωποι, σιτίζουν συμβολικά την απόλυτη φτώχεια, και περπατάνε σε δρόμους γνώσης…

24.000 οι άστεγοι, τεράστιος αριθμός….

Και…

Την ίδια ώρα, η απόλυτη δηθενιά, το τίποτα, η ψευτο-κοινωνία του λάιφ στάιλ, η εισαγόμενη υπο-κουλτούρα, η μετατροπή του πολίτη, σε ιδιώτη, σε μαζάνθρωπο, και σε μέγα- καταναλωτή, αλλά και σε αδιάφορο, για τα κοινά…

ΣΑΝΤΑ ΚΛΑΟΥΣ ΡΑΝΝΙΝΓΚ, ούτε την λέξη ράννινγκ, δεν μετέφρασαν,…
Θα συμμετάσχουν, πάνω από 5.000 ψωνισμένοι καταναλωτές, σε κεντρικούς δρόμους της Αθήνας, Πανεπιστημίου, με 200 αστέγους, Σταδίου, με περίπου 150 αστέγους, κλπ.

ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΔΟΥΝ.
ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΟΥΝ.
ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΟΥΝ.

Προχθές, πέθανε, σύμφωνα με πληροφορίες, του συνειδητού πολίτη Π.Βασιλείου,…, μία ελληνίδα γιαγιά, άστεγη και άρρωστη, που κοιμόταν, στο κέντρο της Αθήνας, κάτω, στον δρόμο,…

Δεν το ανέφερε κανένα ΜΜΕ, κανένα σκουπιδοκάναλο . Δεν της δόθηκε ούτε hotspot, ούτε δωρεάν διαμέρισμα, ούτε δωρεάν ρεύμα, θέρμανση, νερό, ούτε χρήματα, ούτε τρόφιμα, οι κυβερνώντες ΚΑΛΛΙΕΡΓΟΥΝ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΦΑΣΙΣΜΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, αφήνοντας απροστάτευτους τους πολίτες, και επιτρέποντας την προκλητική έξωθεν χρηματοδότηση, οικονομικών κατά 80% μεταναστών, με βάση οργανωμένο σχέδιο.

Οι Βρετανοί ψήφισαν Brexit αγνοώντας απειλές, εκφοβισμούς και τερατολογίες.

του Δημήτρη Καζάκη

Πανικός στους επαγγελματίες του διχασμού, του εμφυλίου και του ευρωπαϊκού ρατσισμού. Η Βρετανία ψήφισε BREXIT, δίνοντας αδιαμφισβήτητη εντολή στον Μπόρις Τζόνσον «Get the Brexit done», δηλαδή να φύγει η Βρετανία από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Αυτό ήταν άλλωστε και το κεντρικό σύνθημα της προεκλογικής εκστρατείας των Τόρηδων.
Το BBC προβλέπει ότι οι Συντηρητικοί με 43,6% των ψήφων κερδίζουν συνολικά 364 έδρες, το Εργατικό Κόμμα με 32,2%, κερδίζει 203 έδρες. Οι Φιλελεύθεροι Δημοκράτες με 11,5% κερδίζουν 12 έδρες, ενώ το Σκωτσέζικο Εθνικό Κόμμα με 3,8% των ψήφων, κερδίζει 48 έδρες. Ένα κόμμα χρειάζεται 326 βουλευτές για να έχει την απόλυτη πλειοψηφία στο βρετανικό κοινοβούλιο.
«Αυτές οι εκλογές σηματοδοτούν το γεγονός ότι η διεκπεραίωση του Brexit είναι τώρα η αδιάψευστη, ακαταμάχητη και αδιαμφισβήτητη απόφαση του βρετανικού λαού. Και μ’ αυτές τις εκλογές πιστεύω ότι τερματίζουμε όλες αυτές τις ποταπές και άθλιες απειλές ενός δεύτερου δημοψηφίσματος», δήλωσε ο Τζόνσον αποδίδοντας το πραγματικό περιεχόμενο του εκλογικού αποτελέσματος.
Σχεδόν τρία ολόκληρα χρόνια μετά την επίκληση του άρθρου 50 της Συνθήκης Λειτουργίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης (γνωστής ως Συνθήκης της Λισαβώνας) από την τότε πρωθυπουργό της Βρετανίας Μέι στις 29 Μαρτίου 2017, κι ένα ολόκληρο μπαράζ τρισάθλιων επιθέσεων εναντίον των απλών Βρετανών πολιτών με σκοπό ετσιθελικά και πραξικοπηματικά να ανατραπεί το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος της 23ης Ιουνίου 2016 ώστε η Βρετανία να παραμείνει μέλος της ΕΕ, οι Βρετανοί και κυρίως ο απλός κόσμος της δουλειάς επιβεβαίωσε περίτρανα την αρχική του απόφαση. Να φύγει οριστικά η Βρετανία από την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Πού βρίσκονται άραγε σήμερα όλοι αυτοί που προδίκαζαν μέχρι και χθες ότι οι Βρετανοί έχουν αναθεωρήσει την απόφασή τους για έξοδο από την ΕΕ; Πού είναι όλοι αυτοί που εκθείαζαν τα πραξικοπήματα του κοινοβουλίου, όπου μια ανίερη συμμαχία εργατικών, νεοφιλελεύθερων, εθνικιστών και κάθε λογής ευρωπαϊκού φρούτου, επιχειρούσαν να αποτρέψουν με κάθε μέσο την υλοποίηση του Brexit;
Πού είναι όλοι αυτοί που δεν επέδειξαν ούτε καν την πιο στοιχειώδη δημοκρατική ευαισθησία και έτρεξαν εξαρχής να συνταχθούν με το δικαστικό πραξικόπημα του Ανώτατου Δικαστηρίου του Ηνωμένου Βασιλείου, το οποίο βάφτισε το δημοψήφισμα «συμβουλευτικό» και επιχείρησε να ανατρέψει την ετυμηγορία της πλειοψηφίας με κατάπτυστα ιδεολογικά κλισέ που επιστρέφουν την συνταγματική τάξη της Βρετανίας στην εποχή προ του Κρόμγουελ; Μόνο που αυτή τη φορά τα ιστορικά απολιθώματα του ανώτατου δικαστηρίου, δεν υπερασπίστηκαν την απόλυτη μοναρχία έναντι του λαού, όπως έκαναν τόσες και τόσες φορές στο παρελθόν, αλλά την απολυταρχία της Ευρωπαϊκής Ένωσης έναντι της πλειοψηφίας των Βρετανών πολιτών.