Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2021

Όταν ο Στάθης Καλύβας ξεπέρασε σε εθνομηδενισμό τον Αντώνη Λιάκο

Καραμπελιάς Γιώργος

1558

Η υπέρβαση της παλιάς διχοτομίας μεταξύ ελληνικού έθνους και κράτους μπορεί να είχε δύο πιθανές απαντήσεις. Η μία θα ήταν η σύμπτωση επιτέλους των ελίτ και του λαϊκού σώματος γύρω από ένα πρόταγμα ανάταξης και αναβάθμισης του Ελληνισμού ως έθνους-κράτους πλέον, όπως είχε εν μέρει συμβεί από τα τέλη του 19ου αιώνα, μέχρι τη μεγάλη εθνική εξόρμηση του 1912-1920.

Η δεύτερη θα ήταν, αντίθετα, η ολοκληρωτική εγκατάλειψη του έθνους και της εθνικής διάστασης. Στην πρόσφατη ιστορία μας, ψήγματα της πρώτης απάντησης θα διαφανούν κατά την πρώτη μεταπολιτευτική περίοδο, μέχρι το 1989 περίπου, ενώ κατά τη δεύτερη μεταπολιτευτική περίοδο θα επικρατήσει συντριπτικά η δεύτερη επιλογή.

Οι ελίτ θα αναπαράγονται όχι πλέον σε σύνδεση, έστω και ανταγωνιστική με το λαϊκό σώμα, αλλά θα αναπαράγονται χωριστικά και θα απογειωθούν φαντασιακά και υλικά από την ελληνική πραγματικότητα. Για τις πολιτικές ελίτ, το ελληνικό έθνος-κράτος έχει ήδη μεταβληθεί σε μια επαρχία των Βρυξελλών και κατά συνέπεια έχει πάψει να υπάρχει ως έθνος. Αυτό εξέφραζε ιδεολογικά ο εθνομηδενισμός της πνευματικής και καλλιτεχνικής ελίτ.

Γι’ αυτό, πλέον, η αναπαραγωγή των ελίτ δεν θα γίνεται μέσω του όποιου θεσμικού, γλωσσικού, ή καταγωγικού, ή ακόμα και ταξικού διαφορισμού, αλλά μέσω της διαμόρφωσης μιας κοινής εθνομηδενιστικής "βουλγκάτας", κυρίαρχης στα ΜΜΕ, την εκπαίδευση, τα Πανεπιστήμια, τους εκδοτικούς οίκους, τις ΜΚΟ, τον καλλιτεχνικό χώρο. Όσο για το έθνος, αυτό εκχωρείται σε μια ακαθόριστη "λαϊκιστική" πλειοψηφία που, παρά την επιμονή της στην παράδοση και τη θρησκεία, παραμένει υποτελής και εξαρτημένη από την κυρίαρχη εθνομηδενιστική ελίτ.

Καθώς λοιπόν τα παλαιά στεγανά μεταξύ έθνους και κράτους κατέρρευσαν και έθνος και λαός είχαν πλέον ταυτιστεί υλικά, η αναπαραγωγή των διαχωρισμών μεταξύ των ελίτ και του λαϊκού σώματος δεν θα μπορούσε να εκφραστεί ως αντίθεση στο εσωτερικό του έθνους, αλλά θα γίνει εξωτερική ως προς αυτό και θα μεταβληθεί σε απόρριψη του έθνους.

Ο ρόλος της αριστερής διανόησης

Σε ποιές κοινωνικές ομάδες λέει αντίο η επικουρική σύνταξη - slpress.gr

Σε ποιές κοινωνικές ομάδες λέει αντίο η επικουρική σύνταξη - slpress.gr: Η κεφαλαιοποίηση της κοινωνικής ασφάλισης που προωθεί η κυβέρνηση ουσιαστικά θα στερήσει από πολλούς αδύναμους την επικουρική σύνταξη.

Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2021

Ο ιστορικός Beaton μας λέει ότι η ανεξαρτησία χαρίστηκε και δεν κερδήθηκε με αίμα! - slpress.gr

Ο ιστορικός Beaton μας λέει ότι η ανεξαρτησία χαρίστηκε και δεν κερδήθηκε με αίμα! - slpress.gr: Ο Roderick Beaton, ιδρυτικό μέλος της Επιτροπής Ελλάδα 2021, ανέφερε σε άρθρο του πως η ελληνική ανεξαρτησία 'χαρίστηκε'.

Σπύρος Λούης: «Κόβω που λες την κλωστή. Φέρνω και μια βόλτα τον γύρο του Σταδίου για ασικλίκι!»

Σπύρος Λούης: «Κόβω που λες την κλωστή. Φέρνω και μια βόλτα τον γύρο του  Σταδίου για ασικλίκι!» | LiFO 

Ο θρυλικός νικητής στον Μαραθώνιο των πρώτων Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας του 1896 μιλά στον νεαρό τότε δημοσιογράφο Δημήτρη Ψαθά.

 1936. Λίγο πριν φύγει για τους Ολυμπιακούς του Βερολίνου, όπου τιμήθηκε όσο κανένας άλλος, ο Σπύρος Λούης έδωσε μια μοναδική συνέντευξη στο νεαρό τότε ρεπόρτερ των «Αθηναϊκών Νέων»  Δημήτρη Ψαθά. Ξετρυπώσαμε το ενδιαφέρον αυτό κείμενο στη Κεντρική Βιβλιοθήκη του Δήμου της Αθήνας και σας το παρουσιάζουμε.


«Έχουν περάσει σαράντα χρόνια από τότε που ο Σπύρος Λούης κέρδισε τον Μαραθώνιο των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας (σ.σ. 1896) και διηγείται τα κατορθώματά του σαν να ήταν χθες:

-Πόσες φορές τα έχεις πει όλα αυτά Λούη;

-Πέντε χιλιάδες!

-Και μία τώρα;

-Πέντε χιλιάδες μία. Κομμάτια να γίνη. Παίρνετε ένα κρασάκι;

-Πρωί-πρωί;

-Αν θέλης την υγειά σου τέτοια ώρα να παίρνης το κρασάκι σου. Δεν με βλέπεις εμένα; Ντούρος!

Μόλις έφτασα έξω από το Στάδιο χαλάει ο κόσμος. Ζήτω η Ελλάς! Μπαίνω μέσα. Πέφτει επάνω μου ο Διάδοχος και με αγκαλιάζει. Σύρε και κόψε τη κλωστή μου λέει. Μωρέ τι κλωστή; Σκοινί να βάλετε να το κόψω!

 

Δεν θα δυσκολευθήτε να τον βρήτε. Πάντα ήταν ο γνωστότερος τύπος του συμπαθητικού Μαρουσιού. Οποιονδήποτε ρωτήσετε, θα προθυμοποιηθή να σας δείξη, με υπερηφάνεια, τον γηραιό αλλά ευσταλή Μαρουσιώτη, με το λεβέντικο κορμί και την ακόμη πιο λεβέντικη μουστάκα. Αυτός θα τερματίση τον μεγαλείτερον Μαραθώνιον, τον οποίον εγνώρισεν ποτέ ο κόσμος, για να μεταφέρη τη φλόγα της Ολυμπίας στο στάδιο του Βερολίνου. 

Βρισκόμαστε λοιπόν με τον θαλερό Μαραθωνοδρόμο σε μια μικρή ταβέρνα του Μαρουσιού, όπου ο Λούης παίρνει το πρωινό του ρόφημα μαζί με τον αχώριστο φίλο του Γιάννη. Μπροστά ένας αχνιστός πατσάς και ένα κατοσταράκι ρετσίνα.

-Λοιπόν Λούη;

-Ό,τι θέλετε

-Να μας πεις για τον Μαραθώνιο αν δεν βαρέθηκες

-Εγώ; Δεν τα βαριέμαι αυτά. Δουλειά μου έγινε και λιγάκι. Σε ρωτάνε. Μπορείς να μην πεις; Δεν επιτρέπεται. Λοιπόν πάρτε τα ποτηράκια σας να τα ξαναπούμε.

 

 

Ήταν που λες Μεγάλη Παρασκευή του 1896. Έτρεχε ο Παπασυμεών από το Μαρούσι και ο Καράς ο καφετζής από το Χαλάντρι. Έτρεχαν όλοι για να δουν αν θα τα βγάλουν πέρα και για να έχουν το δικαίωμα να πάρουν μέρος στον Μαραθώνιο. Εγώ κι’ ένας Μαριέτης τους πήραμε στον δρόμο από πίσω. Ο Παπασυμεών έμεινε στο δρόμο, ενώ ο Καράς ο Χαλαντραίος  εμπήκε στο Στάδιο. Καταλαβαίνεις τώρα τι έγινε. Οι Χαλαντραίοι το βράδυ που γυρνούσαμε μας πήραν στη γιούχα. Πάρε μεζεδάκι.

Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2021

Η διπλή θηλιά δημόσιου και ιδιωτικού χρέους πνίγει την ελληνική οικονομία - slpress.gr

Η διπλή θηλιά δημόσιου και ιδιωτικού χρέους πνίγει την ελληνική οικονομία - slpress.gr: Μετά την πανδημία η κυβέρνηση είναι αναγκασμένη να επανεξετάσει στο σύνολό τους τα μέτρα προσωρινού χαρακτήρα για την αποπληρωμή του ιδιωτικού χρέους.

Η Ελληνική επανάσταση του 1821 - 200 χρόνια πορείας του Ελληνισμού/ το έθνος και το κράτος



Η εκπομπή ανοίγει με μια παρέμβαση – έκπληξη , με αφορμή τα 200 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση του 1821 , με τον τέως Πρόεδρο της Γ΄ Ελληνικής Δημοκρατίας και Επίτιμο Καθηγητή της Νομικής Σχολής, στο Τομέα Δημοσίου Δικαίου, του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών κ. Προκόπη Παυλόπουλο 

Στη συζήτηση που ακολουθεί καταθέτουν την οπτική τους : 
-Ο κ. Γιώργος Κοντογιώργης , Ομότιμος Καθηγητής Πολιτικής Επιστήμης και πρώην Πρύτανης του Παντείου Πανεπιστημίου , συγγραφέας του βιβλίου «Ελληνισμός και Ελλαδικό Κράτος – Δύο αιώνες αντιμαχίας 1821-2021» 
- Ο κ. Γιάννης Μηλιός , Καθηγητής Πολιτικής Οικονομίας στο ΕΜΠ στο Τομέα Ανθρωπιστικών Κοινωνικών Επιστημών και Δικαίου, συγγραφέας του βιβλίου «1821 - Ιχνηλατώντας το Έθνος, το Κράτος και τη Μεγάλη Ιδέα» Και από το στούντιο των Αντιθέσεων 

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΜΙΑ ΤΑΙΝΙΑ

Η πραγματική ιστορία για την αποικιοκρατία, το ρατσισμό, την καταλήστευση και εκμετάλλευση των έγχρωμων δεν γράφτηκε ακόμη.
Κι όμως, έτσι γεννήθηκε ο "υπέρλαμπρος" καπιταλισμός της Δύσης που πάντα τον χαρακτηρίζει ο αδηφάγος κανιβαλισμός.
Φοβάμαι ότι αυτή η οπτική της ιστορίας, η αληθινή καταγραφή της μαύρης βίβλου των προγόνων της φιλελεύθερης δυτικής δημοκρατίας δεν θα γραφτεί από τους διαδόχους τους, οπαδούς της πολιτικής ορθότητας.
Δεν τους διακρίνει η καθάρεια ματιά, το συναίσθημα και η φαντασία ενός Παζολίνι. Στη ταινία του, Χοιροστάσιο (Porcile,1969), ανακρίνει το καπιταλιστικό σύστημα και την κτηνωδία που προκαλεί στη συντριπτική πλειονότητα του λαού, με μόνη εξαίρεση , των ιδιοκτητών εκείνων που ευημερούν, ταΐζοντας τα γουρούνια τους με ανθρώπινη σάρκα.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΑΣΙΟΠΟΥΛΟΣ


Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΜΙΑ ΤΑΙΝΙΑ


Ο George Stinney Jr. είναι το νεότερο άτομο που καταδικάστηκε σε θάνατο τον 20ο αιώνα στην Αμερική, καθώς ήταν μόνο 14 ετών όταν εκτελέστηκε σε ηλεκτρική καρέκλα.
Κατηγορήθηκε ότι σκότωσε τον χειμώνα του 1943 δύο λευκά κορίτσια, την Μπέτυ 11 ετών και τη Μαίρη 7, των οποίων τα πτώματα βρέθηκαν κοντά στο σπίτι όπου ο έφηβος διέμενε με τους γονείς του. Οι γονείς του παιδιού απειλήθηκαν και δεν τους επετράπη, σε αυτούς ή στην αδελφή του George, να τον επισκεφτούν ή να του δώσουν το οτιδήποτε. Μετά τη δίκη τους απέβαλλαν και από αυτή την πόλη.
Πριν την εκτέλεση, ο George πέρασε 81 ημέρες χωρίς να μπορεί να δει τους γονείς του. Ήταν παγιδευμένος σε ένα μοναχικό κελί, 80 χλμ από την πόλη του. Τον άφησαν μόνο του χωρίς την παρουσία των γονιών του ή ενός δικηγόρου. Κατά τη διάρκεια της δίκης του, μέχρι την ημέρα της εκτέλεσης του, πάντα κουβαλούσε μια βίβλο στα χέρια του, υποστηρίζοντας την αθωότητά του. Εκείνη την εποχή όλοι οι ένορκοι ήταν λευκοί. Δεν υπήρχαν αυτόπτες μάρτυρες ή στοιχεία. Η δίκη διήρκεσε μόνο 2 ώρες και η ποινή βγήκε 10 λεπτά αργότερα.
Εκτελέστηκε, στις 16 Ιουνίου του 1944, με ηλεκτροπληξία 5.380 βολτ στο κεφάλι...
Κι όμως, 70 χρόνια αργότερα, αποδείχτηκε τελικά η αθωότητά του από έναν δικαστή στη νότια Καρολίνα, καθώς το δοκάρι με το οποίο σκοτώθηκαν τα δύο κορίτσια, ζύγιζε πάνω από 19 κιλά, συνεπώς ήταν αδύνατο για τον George να το σηκώσει, πόσο μάλλον να χτυπήσει επανηλλειμμένως, θανάσιμα, τα δύο κορίτσια.
Το παιδί ήταν αθώο, κάποιος το κατηγόρησε μόνο και μόνο επειδή ήταν μαύρος και το έστειλε στη φυλακή. 
Ο Stephen King εμπνεύστηκε από αυτή την υπόθεση για να γράψει το βιβλίο του «Το πράσινο μίλι», το οποίο ήταν το σενάριο για την περίφημη ταινία του 1999.

Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2021

Δεκατέσσερα σύντομα σχόλια στο άρθρο της κυρίας Αικατερίνης Σακελλαροπούλου, Προέδρου της Ελληνικής Δημοκρατίας

Δεκατέσσερα σύντομα σχόλια στο άρθρο της κυρίας Αικατερίνης Σακελλαροπούλου, Προέδρου της Ελληνικής Δημοκρατίας, στην Εφημερίδα των Συντακτών στις 2/1/2021.

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο
Μελέτης Η. Μελετόπουλος

Διδάκτωρ Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών Πανεπιστημίου Γενεύης


Ακριβώς λόγω του σεβασμού μου στον θεσμό του Προέδρου της Ελληνικής Δημοκρατίας, θεωρώ ότι υποχρεούμαι να δημοσιεύσω τα εξής σχόλια σχετικώς με το άρθρο που δημοσίευσε η σημερινή Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ.Αικατερίνη Σακελλαροπούλου στην Εφημερίδα των Συντακτών με τίτλο «Δημοκρατία, κράτος δικαίου και δικαιώματα» στις 2/1/2021.

1.Κάθε Έλληνας πολίτης δικαιούται να έχει τις προσωπικές απόψεις του. Παρά ταύτα, το άρθρο της η κ.Σακελλαροπούλου δεν το δημοσίευσε ως ιδιώτης αλλά ως Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας. Επομένως οι απόψεις που αναπτύσσει δεσμεύουν όχι το πρόσωπο αλλά τον θεσμό.

2.Σύμφωνα με το Σύνταγμα της Ελλάδος, άρθρο 30 παρ.2, «το αξίωμα του Προέδρου είναι ασυμβίβαστο με οποιοδήποτε άλλο αξίωμα, θέση ή έργο». Επομένως και με αυτό της αρθρογραφίας σε καθημερινή πολιτική εφημερίδα. Ουδείς άλλωστε προηγούμενος Πρόεδρος της Δημοκρατίας επιδόθηκε σε παρόμοια δραστηριότητα. 

3. Σύμφωνα με το άρθρο 35 παρ.1 του Συντάγματος, εξ άλλου, «καμμία πράξη του Προέδρου της Δημοκρατίας δεν ισχύει ούτε εκτελείται χωρίς την προσυπογραφή του αρμόδιου Yπουργού, ο οποίος με μόνη την υπογραφή του γίνεται υπεύθυνος, και χωρίς τη δημοσίευσή της στην Eφημερίδα της Kυβερνήσεως». Δεν είναι γνωστό εάν η συνταγματικά μη έχουσα ευθύνη Πρόεδρος είχε την έγκριση από την κυβέρνηση να δημοσιεύσει το σχετικό άρθρο.

4. Και αν ακόμα δεν υπήρχε κώλυμα νομιμότητος για ελεύθερη αρθρογραφία του Προέδρου στον ημερήσιο τύπο, τίθεται το ερώτημα εάν υπάρχει κώλυμα σκοπιμότητος. Η αρθρογραφία του Αρχηγού του Κράτους συνεπάγεται την δημόσια έκφραση γνώμης, δηλαδή την υιοθέτηση μίας άποψης και τον αποκλεισμό των άλλων απόψεων. Αυτομάτως ο Πρόεδρος ταυτίζεται με ένα μέρος της κοινωνίας εις βάρος του υπολοίπου, γεγονός που υπονομεύει τον υπερκομματικό χαρακτήρα του θεσμού.

Πως οι ελίτ μέσω του κράτους έφεραν το ελληνικό έθνος στα μέτρα τους

Καραμπελιάς Γιώργος
3753

H ανισομετρία μεταξύ έθνους και κράτους στην Ελλάδα (το ελληνικό έθνος μέχρι σχετικά πρόσφατα υπερέβαινε τις διαστάσεις του κράτους) δεν είχε επιτρέψει ποτέ στο παρελθόν την πλήρη σύμπτωση έθνους και κράτους. Και παρότι οι Κύπριοι αγωνιστές δάκρυζαν όταν έψαλλαν το "σκέπασε μάνα σκέπασε", αυτή τους συμπεριφέρθηκε μάλλον σαν μητρυιά που απόδιωχνε τα παιδιά της.

Οι ελίτ του ελλαδικού κράτους, στην πλειοψηφία τους, ιδιαίτερα κατά τα πρώτα 80 ή 90 χρόνια της ιστορίας του, προσπαθούσαν διαρκώς να ανακόψουν τη βούληση του εθνικού σώματος, για δημιουργία ενός ενιαίου ελληνικού κράτους που να περιλαμβάνει το σύνολο του έθνους. Πράγμα που έκαναν είτε κάτω από τη μόνιμη πίεση των μεγάλων δυνάμεων που επιθυμούσαν μια μικρή Ελλάδα άθυρμα στα χέρια τους, είτε διότι είχαν ενστερνιστεί και οι ίδιοι την ίδια ιδεολογία (η μικρά άλλα τίμιος Ελλάδα) είτε, συνηθέστερα, και για τα δύο μαζί. Αυτό το γεγονός θα μεταβάλει την υπαρκτή ήδη επί τουρκοκρατίας διαφοροποίηση των ανώτερων τάξεων και των ελίτ, με το λαϊκό σώμα σε αντίθεση μεταξύ κράτους και έθνους.

Εξ ου και η γελοιότης του σχήματος που προωθούν οι εθνοαποδομητές πως "είναι το κράτος που συγκρότησε το έθνος", όχι μόνο διότι το έθνος προϋπήρχε κατά χιλιετίες του νεοελληνικού κράτους, αλλά και διότι το κράτος, αντίθετα, προσπαθούσε να συρρικνώσει το έθνος στα δικά του μέτρα και μεγέθη. Ο πρώτος που θα δοκιμάσει να άρει αυτή την ανισορροπία, εν μέρει επιτυχώς, υπήρξε ο Ελευθέριος Βενιζέλος.

Αυτός είχε αναδειχθεί μέσα από την επανάσταση ενός τμήματος του αλύτρωτου ελληνισμού, πέραν του ελλαδικού κράτους, της Κρήτης, η οποία εξεβίασε κυριολεκτικώς την ένταξή της στο ελληνικό κράτος. Ο Βενιζέλος ερχόταν από έξω, γι’ αυτό και θα επιχειρήσει μιαν αντίστροφη κίνηση: να φέρει το κράτος στα μέτρα του έθνους.

Εν τέλει, αυτή η αντίθεση ανάμεσα στο ευρύτερο έθνος και τον στενό ελλαδισμό των κρατικών ελίτ (συσπειρωμένων γύρω από τον βασιλιά Κωνσταντίνο) θα οδηγήσει και στην πρώτη μεγάλη εμφύλια διαμάχη, από το 1915 έως το 1923. Αυτός ο διχασμός τελικά και θα οδηγήσει στη βίαιη συρρίκνωση του έθνους, ώστε να προσαρμοστεί στα μεγέθη του κράτους, μετά τη Μικρασιατική Καταστροφή.

Εμφύλιος πόλεμος 

Το 1922, η σύμπτωση έθνους και κράτους (εκτός από την Κύπρο και τη Βόρεια Ήπειρο) θα ολοκληρωθεί με την οριστική απώλεια της Μικράς Ασίας και της Κωνσταντινούπολης. Εν συνεχεία, καθώς οι Έλληνες θα έχουν χάσει κάθε μεγάλο εθνικό όραμα, θα ακολουθήσει μία μακρά περίοδος εμφύλιων διαμαχών και αντιπαραθέσεων, στη διάρκεια των οποίων το κράτος συχνά συγκρούεται με το λαϊκό σώμα, ή με ένα μεγάλο μέρος του, ακόμα και βίαια.

Αυτό  θα συμβεί κατ’ εξοχήν στη διάρκεια του εμφυλίου, αλλά και στις κινητοποιήσεις για το Κυπριακό, στα Ιουλιανά και προφανώς στη διάρκεια της δικτατορίας των συνταγματαρχών. Άλλωστε, αυτή η διαμάχη συνιστά εν μέρει και σύγκρουση στο εσωτερικό του λαϊκού σώματος, όπως ανάμεσα στις ελλαδικές μάζες και τις επήλυδες προσφυγικές μάζες. Επίσης, ανάμεσα στους παλαιοελλαδίτες  και τις νέες χώρες.

Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2021

Η τουρκική διπλωματία "αλώνει" τις Βρυξέλλες


375

Συνάντηση με τον Μεβλούτ Τσαβούσογλου αναμένεται να έχει στις Βρυξέλλες, ο Ύπατος Εκπρόσωπος της ΕΕ για θέματα Εξωτερικής Πολιτικής, όπως δήλωσε ο ίδιος μετά την ολοκλήρωση της τηλεδιάσκεψης στην οποία μετείχε, μαζί με τον Ερντογάν και την πρόεδρο της Κομισιόν. Μια τηλεδιάσκεψη, η οποία έγινε στον απόηχο της “επίθεσης φιλίας” που έχει εξαπολύσεις τις τελευταίες ημέρες η Άγκυρα, τονίζοντας διαρκώς, ότι επιθυμεί την βελτίωση των σχέσεών της με την ΕΕ.

Ο Ζοζέπ Μπορέλ τόνισε ότι η ΕΕ είναι έτοιμη να συνεχίσει να εργάζεται «για διάλογο με την Τουρκία», αφού πρώτα χαρακτήρισε «χρήσιμη» τη συνομιλία ΜΕ ΤΟΝ Ερντογάν, στην οποία συμμετείχε μαζί με την Ούρσουλα Φον Ντερ Λάιεν. «Είμαστε έτοιμοι να συνεχίσουμε να εργαζόμαστε για διάλογο με την Τουρκία είπε χαρακτηριστικά», προσθέτοντας ότι ανυπομονεί να καλωσορίσει τον Τσαβούσογλου στις Βρυξέλλες, για να συνεχίσει «την αποστολή που ελήφθη από τους ηγέτες στο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο τον Δεκέμβριο».

Νωρίτερα και η πρόεδρος της Κομισιόν, σε ανάρτησή της, είχε κάνει λόγο για μια «καλή ανταλλαγή απόψεων» με τον Ερντογάν, αναφερόμενη στο κλίμα που επικράτησε κατά την τηλεδιάσκεψη. «Ανταλλάξαμε απόψεις για την κατάσταση με την Covid 19, την οικονομική ανάκαμψη και την εφαρμογή των αποφάσεων του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου του Δεκεμβρίου 2020» σημείωσε χαρακτηριστικά η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν.

Αλωνίζει στις Βρυξέλλες ο Ερντογάν

Από την πλευρά του ο Ερντογάν, ο οποίος μέχρι πρότινος έκανε μαθήματα και συστάσεις στους Ευρωπαίους, τόνισε ότι «η Τουρκία το μέλλον της το βλέπει στην Ευρώπη» και ότι η ΕΕ αποτελεί προτεραιότητα για την Τουρκία. Έθεσε βεβαίως, ως βασικό θέμα στη συζήτηση την επικαιροποίηση της Κοινής Δήλωσης για το μεταναστευτικό, ζητώντας μεγαλύτερη οικονομική βοήθεια από την Ευρώπη, καθώς και τα θέματα της συμφωνίας της Τελωνειακής Ένωσης και της απελευθέρωσης της βίζας για τους Τούρκους πολίτες.

Για όλα τα αρνητικά έριξε όμως το βάρος στην Ελλάδα, όπως έκανε πριν δύο ημέρες και ο Τσαβούσογλου, κατά την επίσημη επίσκεψή του στην Λισαβόνα. Μια επίσκεψη που συνέπεσε με τις πρώτες ημέρες ανάληψης της προεδρίας της ΕΕ  από την Πορτογαλία. Ο Ερντογάν ανέβασε βέβαια τους τόνους, σε σχέση με τον υπουργό του, και την ώρα που η φον ντερ Λάιεν και ο Μπορέλ μιλούσαν για «καλή ανταλλαγή απόψεων», εκείνος βάφτιζε «καπρίτσια» τις αντιδράσεις της Ελλάδας και της Κυπριακής Δημοκρατίας στην παραβίαση του Διεθνούς Δικαίου από την Τουρκία.

ΚΙ ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΚΕΡΔΗ ΕΝ ΜΕΣΩ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ...

Του Αντώνη Ανδρουλιδάκη

Όσο εσείς φαντάζεστε ότι οι μηχανισμοί του κράτους νοιάζονται για την υγεία σας, η ψηφιοποίηση προχωρά ραγδαία και βέβαια κάποιοι κερδίζουν. Στον παρακάτω πίνακα η αύξηση των σχετικών κερδών από την αρχή της πανδημίας.
(πίνακας via Giannis Tsirogiannis)

Πολιορκημένοι από στεριά και θάλασσα

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, γυαλιά ηλίου της Αφροδίτης Μάνου

Ο "φίλος" μου ο Χρήστος, με είπε "φασίστρια" στο Φέισμπουκ, με μεγάλα μάλιστα γράμματα, όταν σύγκρινα των αριθμό γεννήσεων των Ελληνίδων με εκείνον των μουσουλμάνων γυναικών στα στρατόπεδα των "προσφύγων". Η φίλη μου η (ας την πούμε) Άσπα, σχολίασε σε ανάρτησή μου πριν κανα δυο μήνες, ότι τώρα, η Κύπρος πάει, διχοτομήθηκε. Φυσικά κι αυτή, λυπάται τους δυστυχισμένους "πρόσφυγες" και εκπλήσσεται με την "σκληρότητά" μου στο θέμα. Και οι δύο είναι "αριστεροί". Αυτός, ακόμα με τον ΣυΡιζΑ, αυτή, όχι πια.

Το ξέρω, κρίνοντας από τον εαυτό μου - που είμαι και κόρη πρόσφυγα - ότι το θέμα "της προσφυγιάς" είναι ένα πολύ λεπτό θέμα, που συναντάει το αμέριστο ενδιαφέρον και τη συμπάθειά μας. Άργησα πολύ να συνειδητοποιήσω ότι η μαύρη γκαστρωμένη που βγήκε από το φουσκωτό του Τούρκου λαθροδιακινητή και φίλαγε τη στεριά που πάτησε στη Λέσβο, ίσως δεν ήταν και τόσο "αθώα". Εν τω μεταξύ, πριν από μένα, και οι τελευταίοι μη κομματικά ιδεοληπτικοί ή εξαγορασμένοι από τις ΜΚΟ νησιώτες, που άνοιξαν αγκαλιές και σπίτια το 2015 να υποδεχτούν τους Σύριους πρόσφυγες, είχαν καταλάβει πολύ καλά τι δράμα παίζεται στα μέρη τους.

Ο ΕΠΟΙΚΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑ ΠΟΛΕΜΟΥ και τιμωρείται από το Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο, επισημαίνει ο νομικός δρ Κύπρος Χρυσοστομίδης.

Δεν ήταν μόνο η εισβολή στην Κύπρο.
Χρειάστηκε και ο συστηματικός εποικισμός, ώστε τώρα να έρχεται η Τουρκία και να λέει, μα πού θα πάνε τόσοι άνθρωποι-σχεδόν δύο γενιές-που γεννήθηκαν στο νησί, ας κόψουμε την Κύπρο στη μέση, μισή για τους Ελληνοκύπριους, μισή για τους "Τουρκοκύπριους". Δηλαδή για την Τουρκία. Γιατί οι πραγματικοί Τουρκοκύπριοι, ή ξενητεύονται, ή αρνούνται να δεχτούν τα σχέδια της "αδερφής" και εγγυήτριας Τουρκίας.

Αυτός είναι ο λόγος αγαπητοί Χρήστο και "Άσπα", που μετράμε και συγκρίνουμε τις γεννήσεις των "αλλοθρήσκων" εμείς οι "ρατσιστές", οι "φασίστες" και "εθνικιστές". Οι "αναίσθητοι" και "ανάλγητοι" που "θέλουμε να πνίγονται παιδάκια στη θάλασσα". Ότι ΑΝ η Τουρκία ΔΕΝ τα καταφέρει σ' αυτή τη φάση που έχουμε ξεσηκωθεί ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ και δεν σκοπεύουμε να αφήσουμε τους πολιτικούς μας να ενδώσουν, σε καμμιά 30αριά χρόνια, σε Θράκη και Αιγαίο θα ζουν μουσουλμάνοι, ίσως και σε πλειοψηφία, Τούρκοι ή φιλότουρκοι, οπότε, δεν θα "έχει διχοτομηθεί" μόνο η Κύπρος, αλλά και η ίδια η Ελλάδα.

Κι αυτό, ΕΜΑΣ, μάς νοιάζει και μάς κόφτει ... 
Μπονζούρ, μεζ αμούρ ... 
Ήθελα καιρό να τα γράψω, σήμερα μού βγήκανε!
(Πολιορκημένοι από στεριά και θάλασσα)

Τα παιδιά της καραντίνας | Ποιες θα είναι οι συνέπειες του lockdown στα παιδιά;

Ελένη Καραγιάννη 

Μια ολόκληρη γενιά ζει εδώ και μήνες μέσα σε τέσσερις τοίχους, μπροστά σε μια οθόνη, χωρίς παρέες, σχολείο, πάρτι, αγκαλιές. Ποιες θα είναι οι συνέπειες;

Πριν από λίγες μέρες η πεντάχρονη κόρη μιας φίλης μου ανακοίνωσε στους γονείς της ότι δε θα στείλει φέτος γράμμα στον Αϊ-Βασίλη. Όπως είπε, "καλύτερα να μην έρθει στο σπίτι μας φέτος γιατί θα μπει σε τόσα σπίτια, μη μας κολλήσει κανέναν κορονοϊό, έχει και ο παππούς ζάχαρο". Η τετράχρονη ανιψιά μου, πάλι, αρνείται να μιλήσει στο τηλέφωνο στη γιαγιά της – της έχει θυμώσει που δεν την επισκέπτεται πια και δεν την παίρνει αγκαλιά. Στο μεταξύ, οι δικοί μου έφηβοι γιοι περνάνε σχεδόν όλη τη μέρα μπροστά σε μια οθόνη. Πόσο φυσιολογικά είναι όλα αυτά; Και πώς θα επηρεάσουν μακροπρόθεσμα αυτή τη γενιά που τώρα διαμορφώνεται; 
"Η παρούσα κατάσταση είναι πολύ δύσκολη για όλους" εξηγεί η Μαρίαα Αλεξανδρή, κλινική ψυχολόγoς, PhD. "Αυτό που βιώνουμε είναι ένας συλλογικός θρήνος και θα πρέπει να περάσουμε όλα τα στάδιά του ξεκινώντας από την άρνηση και τη διαπραγμάτευση και περνώντας από το θυμό και τη θλίψη για να φτάσουμε στην αποδοχή. Είναι μια κατάσταση που παρόμοιά της η δική μας γενιά δεν έχει ξαναβιώσει. Και μας στοιχίζει σε πολλά επίπεδα: Πρώτον, είναι ένα χτύπημα κάτω από τη ζώνη σε ό,τι αφορά το φόβο της θνητότητας. Δεύτερον, είναι ένα χτύπημα στον εγωισμό μας. Τρίτον, είναι ένα χτύπημα στο σύστημά μας – αφορά όχι μόνο εμάς, αλλά και τα παιδιά ή τους γονείς μας. Και τέλος, είναι ένα χτύπημα στη ρουτίνα μας, που άλλαξε μέσα σε ένα βράδυ με κύριο χαρακτηριστικό την ιδρυματοποίηση".

Αντιμέτωποι με τα απανωτά χτυπήματα, οι γονείς προσπαθούν να συνδυάσουν τηλεργασία και τηλεκπαίδευση, σε πολλές περιπτώσεις μέσα σε ένα διαμέρισμα 80 τετραγωνικών, και να κάνουν Ζoom meeting ταΐζοντας παράλληλα φρουτόκρεμα το μωρό ή βοηθώντας το μεγαλύτερο παιδί να μάθει την προπαίδεια. Κι αυτοί είναι οι κάπως πιο τυχεροί, αν σκεφτεί κανείς πόσοι έχουν μείνει άνεργοι ή βρίσκονται σε αναστολή αντιμετωπίζοντας με μεγάλη δυσπιστία το επαγγελματικό τους μέλλον.

Γιώργος Κοντογιώργης: Βαθιά ανθελληνικό το δοξαστικό των εκδηλώσεων για τα 200 χρόνια από το 1821





Ο Καθηγητής Γιώργος Κοντογιώργης, μιλά με αφορμή την κυκλοφορία του βιβλίου του «Ελληνισμός και ελλαδικό κράτος. Δύο αιώνες αντιμαχίας, 1821-2021», από τις Εκδόσεις Ποιότητα. Αναλύει και τεκμηριώνει πώς η 200 χρόνων αντιμαχία κράτους – έθνους αποδόμησε τον ελληνισμό και τη δυνατότητα η Ελλάδα να αποκτήσει οικουμενική οντότητα. Επισημαίνει πως αυτό που συνέβη με την ελληνική επανάσταση δεν είναι μόνο ένα εθνικό ζήτημα, αλλά έχει να κάνει με την γενικότερη εξέλιξη του κόσμου. 

Η συνέντευξη δόθηκε στις 30-12-2020 στον ραδιοφωνικό σταθμό Alpha Radio 88,6 της Καβάλας.

Το τραγικό της Ιστορίας είναι η πλήρης αδυναμία των προοδευτικών πολιτικών δυνάμεων ...



Ενόσω στο παρασκήνιο συντελείται με βίαιο τρόπο η τεράστια κ α π ι τ α λ ι σ τ ι κ ή α ν α δ ι ά ρ θ ρ ω σ η της 4 η ς βιομηχανικής επανάστασης, ο ανθρώπινος ψυχισμός ως μέρος του κοινωνικού Όλου, δεν μπορεί παρά να βιώνει την ανάλογη ένταση, είτε το συνειδητοποιεί είτε όχι.

Είναι το κοινωνικό Πεδίο που αλλάζει δραματικά και την "παράγει". 
Η ένταση αυτή μπορεί να εξωστρέφεται ως έκλογη βία του μικροαστικού συντηρητισμού ή του λούμπεν προλεταριάτου και να πετιέται στα σκουπίδια της συνωμοσιολογίας και του φασισταριού-όχλου που απειλεί να καταλύσει την "Δημοκρατία" (τρομάρα μας). 
Μπορεί ακόμη να υπο-στρέφει σε θρησκευτικά ή άλλα παραδοσιακά καταφύγια και πάλι να πετιέται στο καλάθι των "επαναστατικών αχρήστων".

Μπορεί, τέλος, να εσωστρέφεται ως κατάθλιψη ή άλλες ψυχικές δυσλειτουργίες, εξαρτήσεις, ενδοοικογενειακή βία κ.λπ.
Το τραγικό της Ιστορίας είναι η πλήρης αδυναμία των προοδευτικών πολιτικών δυνάμεων να τραβήξουν λίγο την κουρτίνα των στερεότυπων που κουβαλάνε στο κεφάλι τους και να δουν ότι πράγματι εδώ συντελείται μια τεράστια καπιταλιστική αναδιάρθρωση... και να πάρουν θέση.

'Αποκούμπι' να πείτε τη θειά σας.

 Η εικόνα ίσως περιέχει: μιμίδιο και κείμενο

Του Σωτήρη Μητραλέξη

Κάθε φορά που τίθενται ζητήματα πίστης ή σχέσεων εκκλησίας-κράτους στο δημόσιο λόγο, η πιο μετριοπαθής ας πούμε και 'πατροναριστικά φιλάνθρωπη' στάση, που τείνει χείρα φιλίας στους πιστούς αντί να τους αντιστρατεύεται μαχητικά, είναι το «αντιλαμβανόμαστε ότι κάποιοι έχουν θρησκευτικές ανάγκες και πρέπει να είναι σεβαστές», «έχουν δικαίωμα στην ανάγκη τους να πιστεύουν σε κάτι ανώτερο, σε κάτι που τους υπερβαίνει», «σεβόμαστε το αποκούμπι τους». 'Αποκούμπι' να πείτε τη θειά σας. 

Όλα τα παραπάνω, αν και σαφώς καλοπροαίρετο το πατρονάρισμά τους και αυτό πρέπει να αναγνωριστεί, προϋποθέτουν μια συγκεκριμένη εικόνα: ότι η συζήτηση δε γίνεται για το τι τελικά ισχύει και τι δεν ισχύει ως προς τη φύση των πραγμάτων (είναι κτιστά και με σκοπό; είναι τυχαία και άσκοπα;), αλλά ότι είναι δεδομένη μια secular κοσμοαντίληψη, δίπλα στην οποία γίνονται ανεκτοί οι ψυχολογικοί λόγοι που οδηγούν σε ανέλπιδες «ελπίδες», τζούφιες αλλά χαλαρωτικές «πίστεις» και χρήσιμα αν και αβάσιμα υποστηρικτικά «αποκούμπια». Τύπου, εντάξει, η πίστη είναι ένας βάκιλος που προσβάλλει τον εγκέφαλο των αφελών ή των απλώς ανθρώπινων, δεν είναι και να πολυσυζητήσεις μαζί τους, αλλά τι να κάνουμε, κάποιους πιο αδύναμους τους βοηθάει να τη βγάλουν, το καταλαβαίνουμε (αν και οι ίδιοι έχουμε αρθεί πάνω από τέτοιες ταπεινές, οπισθοδρομικές, αδιαφώτιστες ανάγκες), δεν θα τους φάμε κιόλας, θα συζήσουμε αρμονικά. Και όλα αυτά την ίδια ώρα που η κοινωνία ξεχειλίζει από διάφορες απίθανες και φτωχότατες μεταφυσικές (δηλαδή, θεωρητικές νοηματοδοτήσεις, όχι ιπτάμενα φλυτζάνια, εδώ δεν αναφέρομαι στην απίστευτη πληθώρα εξωχριστιανικών δεισιδαιμονιών τύπου ζώδια αλλά σε ό,τι περνάει ως 'επιστημονικό' συμπέρασμα για το τι ΕΙΝΑΙ η συνείδηση —όχι μόνο πώς λειτουργεί, που και πάλι— ή για το τι συμβαίνει μετά θάνατον, πράγματα για τα οποία δεν ξέρουμε τίποτε. Ή για το τι είναι ύλη, που όλοι μα όλοι έχουν ένα σχήμα 19ου αιώνος στο μυαλό τους που έκτοτε άλλαξε ΑΡΔΗΝ, αλλά με αυτό το παρωχημένο σχήμα θεωρούν εαυτούς «επιστημονικούς υλιστές» χωρίς να είναι τίποτε από τα δύο). 

Το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ (WEF) γνωρίζει καλύτερα - το «Great Global Reset» μετά το Covid

Το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ (WEF) γνωρίζει καλύτερα - το «Great Global Reset» μετά το Covid

Σημείωση: Η μετάφραση είναι αυτοματοποιημένη από την google

Το WEF ήταν καθοριστικό για το κλείσιμο της παγκόσμιας οικονομίας και τώρα θέλουν να το ανανεώσουν

Δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά στις 28 Ιουλίου 2020


Το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ (WEF) μόλις έκανε μια μεγαλοπρεπή ανακάλυψη και δήλωσε (21 Ιουλίου 2020) με τον ανησυχητικό τίτλο «Αυτή είναι τώρα η μεγαλύτερη απειλή στον κόσμο - και δεν είναι κοροναϊός». Η υπέροχη ανακάλυψη αναφέρεται ως «Η ευημερία είναι η μεγαλύτερη απειλή για τον κόσμο μας, σύμφωνα με μια νέα επιστημονική έκθεση». (Δείτε αυτό ).

Αυτή η «συγκλονιστική και αποκαλυπτική είδηση» είναι τα « κύρια συμπεράσματα μιας ομάδας επιστημόνων από την Αυστραλία, την Ελβετία και το Ηνωμένο Βασίλειο, οι οποίοι έχουν προειδοποιήσει ότι η αντιμετώπιση της υπερκατανάλωσης πρέπει να καταστεί προτεραιότητα. Η έκθεσή τους, με τίτλο Scientist 'Warning on Affluence, εξηγεί ότι «η ευημερία είναι ο μοχλός των περιβαλλοντικών και κοινωνικών επιπτώσεων, και ως εκ τούτου, η  πραγματική βιωσιμότητα απαιτεί σημαντικές αλλαγές στον τρόπο ζωής , αντί να ελπίζουμε ότι θα είναι αρκετή η πιο αποτελεσματική χρήση των πόρων».

Για να κατανοήσουμε καλύτερα το πλαίσιο της δήλωσης WEF, ας ακολουθήσουμε λίγο. Στις 3 Ιουνίου 2020, ο ιδρυτής και εκτελεστικός πρόεδρος του WEF, Klaus Schwab, παρουσίασε αυτό που το WEF και όλες οι ελίτ και ολιγάρχες πίσω από αυτό αποκαλούν The Great Reset :

«Ο κόσμος πρέπει να δράσει από κοινού και γρήγορα για να ανανεώσει όλες τις πτυχές των κοινωνιών και των οικονομιών μας, από την εκπαίδευση έως τις κοινωνικές συμβάσεις και τις συνθήκες εργασίας… Κάθε χώρα, από τις Ηνωμένες Πολιτείες έως την Κίνα, πρέπει να συμμετέχει και κάθε βιομηχανία, από το πετρέλαιο και το φυσικό αέριο στην τεχνολογία , πρέπει να μετασχηματιστεί. Εν ολίγοις, χρειαζόμαστε μια «Μεγάλη Επαναφορά» του καπιταλισμού ».

Σύμφωνα με τον συγγραφέα Matthew Ehret-Kump , η συγκέντρωση περιλάμβανε ελίτ από το «ΔΝΤ, την Παγκόσμια Τράπεζα, το Ηνωμένο Βασίλειο, τις ΗΠΑ, τον εταιρικό και τον τραπεζικό τομέα», όλοι αναζητούν «να επωφεληθούν από το COVID-19 για να κλείσει και να« επαναφέρει »την παγκόσμια οικονομία υπό ένα νέο λειτουργικό σύστημα με τίτλο Green New Deal. "

Ο Gary Barnett γράφει στις 16 Ιουλίου 2020

«… Αυτή είναι η πιο επικίνδυνη στιγμή στην ιστορία του ανθρώπου. Η σοβαρότητα αυτής της πλοκής δεν μπορεί να υποτιμηθεί. Δεν οφείλεται σε καμία απειλή συμβατικού πολέμου ή πυρηνικής εξομάλυνσης, βασίζεται στο γεγονός ότι πρόκειται για ψυχολογικό πόλεμο που διεξάγεται από ψυχοπαθείς εναντίον όλης της ανθρωπότητας και προωθείται από μια μικρή ομάδα τεράτων που έχουν πάρει τον έλεγχο του τα μυαλά των μαζών μέσω της μακροπρόθεσμης κατεύθυνσης και των πολιτικών που αποσκοπούν στην αναπαραγωγή της εξάρτησης. "

Και,

«Ο φόβος είναι το νέο όπλο μαζικής καταστροφής, όχι επειδή είναι νόμιμος, αλλά επειδή οι άνθρωποι έχουν χάσει όλη τη θέληση να είναι ελεύθεροι, έχουν χάσει κάθε ικανότητα σκέψης και αναζητούν καταφύγιο και παρηγοριά ως συλλογικό κοπάδι μόνο ικανό να υπάρχει σε κοινωνία που βασίζεται σε ολοκληρωτικό κανόνα. "

Και τελικά,

«Η λαχτάρα για ελευθερία χωρίς το θάρρος να την διεκδικήσει, είναι μια χωρίς νόημα προσπάθεια, καθώς οποιαδήποτε πραγματική απαίτηση από τις μάζες θα άφηνε τη κυβερνητική ελίτ γυμνή και φοβισμένη. Το μόνο που είναι απαραίτητο για την επίτευξη της ελευθερίας είναι να το θέλουμε, και αυτό από μόνο του μπορεί να νικήσει την τυραννία. "

Ο Γκάρι Μπάρνετ παραθέτει επίσης από την « Πολιτική της Υπακοής» του Étienne de la Boétie:

«Αυτός που κυριαρχεί πάνω σου έχει μόνο δύο μάτια, μόνο δύο χέρια, μόνο ένα σώμα, όχι περισσότερο από το να κατέχει ο λιγότερος άνθρωπος ανάμεσα στους άπειρους αριθμούς που κατοικούν στις πόλεις σου. δεν έχει τίποτα περισσότερο από τη δύναμη που του προσδίδεις για να σε καταστρέψει. "

Λοιπόν, το WEF το πήρε τελικά σωστά. Ο πλούτος και όλα αυτά που δημιουργούν την ευημερία και όλο και μεγαλύτερη ευημερία, διευρύνουν το χάσμα, πλούσιοι-φτωχοί - και δημιουργούν απόλυτη φτώχεια, δυστυχία, λιμό και θάνατο

Σύμφωνα με το Παγκόσμιο Επισιτιστικό Πρόγραμμα (WFP), χωρίς covid, κάθε χρόνο περίπου 9 εκατομμύρια άνθρωποι πεθαίνουν από πείνα ή ασθένειες που σχετίζονται με την πείνα. Το WFP προβλέπει ότι ο αριθμός των ατόμων που αντιμετωπίζουν οξεία επισιτιστική ανασφάλεια (IPC / CH 3 ή χειρότερα) ανέρχεται σε 265 εκατομμύρια το 2020, αυξημένο κατά 130 εκατομμύρια από τα 135 εκατομμύρια το 2019, ως αποτέλεσμα του οικονομικού αντίκτυπου του COVID-19 (βλέπω αυτό ). Πολλοί - πάρα πολλοί - από αυτούς τους ανθρώπους μπορεί να πεθάνουν.

Ο θάνατος από την πείνα είναι δολοφονία, σύμφωνα με τον Jean Ziegler, ελβετικό ακτιβιστή και πρώην Ειδικό Εισηγητή των Ηνωμένων Εθνών   για το δικαίωμα στο φαγητό.

Το WEF απαιτεί μια εξαιρετική επαναφορά.

Ναι, απαιτείται επαναφορά, αλλά όχι σε στυλ WEF.

Το Reset People-Style είναι κάτι που μπορεί να σώσει τη Μητέρα Γη και όλα τα αισθανόμενα όντα της, συμπεριλαμβανομένης της ανθρωπότητας. Μια επαναφορά θα μπορούσε να ξεκινήσει με ένα παγκόσμιο ιωβηλαίο χρέους (συγχώρεση χρέους), έτσι ώστε οι άνθρωποι που δεν μπορούν πλέον να πληρώσουν το ενοίκιο τους, τα ενυπόθηκα δάνεια τους, επειδή λόγω μιας κρίσης covid-ελίτ του Deep Dark State έχασαν τη δουλειά τους, το εισόδημά τους, το δικό τους ολόκληρη τη διαβίωση - συγχώρεση χρέους, έτσι ώστε αυτό το ολοένα αυξανόμενο τμήμα των ανθρώπων να είναι σε θέση να διατηρήσει το καταφύγιο τους και ελπίζουμε ότι είναι λογική.

Το WEF ζητά «αλλαγές στον τρόπο ζωής», αλλά δεν εξηγεί τι σημαίνει και ποιος πρέπει να αλλάξει τον τρόπο ζωής του - τους πλούσιους ή τους φτωχούς; Ενώ το WEF κηρύττει για τη Μεγάλη Παγκόσμια Επαναφορά, περισσότερη δικαιοσύνη, περισσότερη προστασία του περιβάλλοντος, καπιταλισμό για τους «ενδιαφερόμενους», και όχι μόνο για τους μετόχους - η RT αναφέρει ότι λόγω της κατάθλιψης, της ανεργίας και της φτώχειας, μόνο στις ΗΠΑ, 28 εκατομμύρια οικιακή έξωση αργαλειό. Και μάλλον αυτή είναι μόνο η αρχή. Συγκρίνετε αυτό με τα 10 εκατομμύρια της ανθρωπογενούς κρίσης 2008/2009.

Αυτή τη στιγμή υπάρχουν περίπου μισό εκατομμύριο άστεγοι στις ΗΠΑ. Η Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ) δεν δημοσιεύει αυτά τα στοιχεία, αλλά μπορεί να είναι τουλάχιστον εξίσου υψηλά και πιθανώς υψηλότερα. Ταυτόχρονα, υπάρχουν 1,5 εκατομμύριο διαμερίσματα κενά στις ΗΠΑ - περίπου τρεις φορές περισσότερα από τα άστεγα. Προσθέστε σε αυτό τα 28 εκατομμύρια σπίτια που μπορεί να αδειάσουν τους επόμενους μήνες.