Πακτωλός λέξεων έρευσε για την άδεια του Δ. Κουφοντίνα σαν φυσικού προσώπου, και όχι άδικα. Επειδή, όμως, τα γεγονότα έχουν πάνω από μία αναγνώσεις, εκείνο που έμεινε έξω από την πολιτική και κοινωνική παρουσίαση ήταν και είναι η σκοπιά που η κυβέρνηση έστησε το γεγονός. Σαν προϊόν. Όπως όλα τα προϊόντα που πουλάει εδώ και τουλάχιστον ένα 9μηνο, με δύο στόχους: Προπέτασμα καπνού και 350.000 ψηφαλάκια.
Ο Δημήτρης Κουφοντίνας είναι για την κυβέρνηση πάνω απ’ όλα ένα προϊόν. Προς πώληση. Με τον κουρνιαχτό που παράγει κρύβει όλα εκείνα που θα πρωταγωνιστούσαν στην ειδησεογραφία και που δεν είναι καθόλου ευχάριστα για την ίδια.
Δεν είναι η πρώτη φορά. Όλα τα επώδυνα μέτρα που συμφωνεί η κυβέρνηση στο πλαίσιο της Γ’ Αξιολόγησης για επιπλέον περικοπές μισθών και επιδομάτων και για κατάργηση εργατικών δικαιωμάτων κρύφτηκαν τον τελευταίο καιρό πίσω από άλλα καλοσχεδιασμένα προϊόντα:
Τα δάση και τα αρχαία στο Ελληνικό, η αλλαγή φύλλου, το νομοσχέδιο για τη νομιμοποίηση της κάναβης, η επιστράτευση του εγκληματολογικού της αστυνομίας σε μεγάλες υποθέσεις «γραφείου» (αρκεί να μην είναι στο δρόμο…), η διοχέτευση στοιχείων των Υπηρεσιών σε εφημερίδες για λάσπη, η αναπαραγωγή παλιών υποθέσεων σαν καινούργιων και ο,τιδήποτε μπορεί να πρωταγωνιστήσει στο καφενείο της γενικής αφασίας, έχει επιστρατευτεί. Η αριστερά ήταν πάντα μανούλα στην προπαγάνδα. Η αριστεριστές, σαν τον ΣΥΡΙΖΑ, ακόμα καλύτεροι. Κυρίως στα προπετάσματα καπνού.