Σάββατο 13 Νοεμβρίου 2021

Σκίζουν φύλλο-φύλλο τις Πρέσπες – Οι 168 και η “μακεδονική μειονότητα”

Σκίζουν φύλλο-φύλλο τις Πρέσπες – Οι 168 και η “μακεδονική μειονότητα”: Τα Σκόπια θέλουν να ακυρώσουν στην πράξη ό,τι έδωσαν με τις Πρέσπες. Αυτή η φορά 168 διανοούμενοι απαιτούν αναγνώριση "μακεδονικής μειονότητας"!

Τα πρακτικά του ΟΗΕ στο Κραν Μοντάνα σκοτώνουν τα παραπλανητικά αφηγήματα

Τα πρακτικά του ΟΗΕ στο Κραν Μοντάνα σκοτώνουν τα παραπλανητικά αφηγήματα: Τι έγινε στο Κραν Μοντάνα; Από το καλοκαίρι του 2017, που κατέρρευσε η Διάσκεψη που συγκάλεσαν τα Ηνωμένα Έθνη, α

Ο “μονόφθαλμος” Μητσοτάκης και ο “τυφλός” ΣΥΡΙΖΑ – Ο ρόλος του ΚΙΝΑΛ

Ο “μονόφθαλμος” Μητσοτάκης και ο “τυφλός” ΣΥΡΙΖΑ – Ο ρόλος του ΚΙΝΑΛ: Ο ΣΥΡΙΖΑ, ενόψει εκλογών, παραμένει ανήμπορος αντίπαλος, χωλός. Με συνέπεια να κουτσαίνει όλο το σύστημα στη χ

Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2021

Η ενοχική λατρεία του δυτικού ανθρώπου για το μετανάστη

Η ενοχική λατρεία του δυτικού ανθρώπου για το μετανάστη, Αθανάσιος Μπούνταλης

Παραμονή Πρωτοχρονιάς του 2016, Κολονία. Στην κορύφωση της πολιτικής των ανοιχτών χεριών της Μέρκελ στο μεταναστευτικό, περίπου δύο χιλιάδες “άνδρες βορειοαφρικανικής και αραβικής εμφάνισης” επιτίθενται σεξουαλικά σε εκατοντάδες γυναίκες, ενώ οι ολιγάριθμοι αστυνομικοί κάνουν τα στραβά μάτια. Η συμβουλή της δημάρχου Henriette Reker; Να κρατούν οι γυναίκες «μια χεριά απόσταση» από άνδρες που δεν γνωρίζουν! Η δε αστυνομία, ενόψει του επικείμενου Καρναβαλιού, κυκλοφορεί φυλλάδιο με συστάσεις προς τις ίδιες τις γυναίκες!

Μάιος 2017, Παρίσι. Κάτοικοι της συνοικίας Chapelle-Pajol διαμαρτύρονται για σεξουαλικές παρενοχλήσεις γυναικών από μετανάστες. Η Caroline de Haas, φεμινίστρια(!) ακτιβίστρια του Σοσιαλιστικού Κόμματος, πρότεινε να… πλατύνουν τα πεζοδρόμια! Λίγα χρόνια νωρίτερα, τον Μάιο του 2009, ο Νορβηγός Karsten Nordal Hauken, “SV-ίστας (ΣτΣ: μέλος του Αριστερού Σοσιαλιστικού Κόμματος), φεμινιστής, αντιρατσιστής”, είχε πέσει θύμα βιασμού από Σομαλό λαθρομετανάστη και αιτούντα άσυλο, τον οποίο ο Hauken είχε δεχθεί να φιλοξενήσει σπίτι του (βλ. εδώ στα αγγλικά).

Παρότι η εμπειρία τον οδήγησε στο ποτό και στα ναρκωτικά, ενημερωθείς από τη νορβηγική Αστυνομία το 2016 ότι ο βιαστής του είχε εκτίσει ποινή φυλάκισης και ότι ήταν σε διαδικασία απέλασης, ο Hauken αισθάνθηκε ενοχές που εξαιτίας του(!) ο βιαστής του θα έφευγε από την Νορβηγία. Θεωρώντας τον δράστη “προϊόν ενός άδικου κόσμου”, δεν του καταλόγιζε ευθύνη των πράξεών του, και προτιμούσε να του γυρίσει το άλλο μάγουλο.

Οι παλαβωμένες Χριστιανικές αρετές

Ο εθνομηδενισμός του ΣΥΡΙΖΑ θέλει “Πρέσπες” και στα ελληνοτουρκικά…

Ο εθνομηδενισμός του ΣΥΡΙΖΑ θέλει "Πρέσπες" και στα ελληνοτουρκικά... Γιώργος Καραμπελιάς

Όταν τον Οκτώβριο του 2014, προειδοποιούσαμε με τον πιο έντονο τρόπο πως η άνοδος του ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία θα αποδειχθεί καταστροφική για τη χώρα, είχαμε συχνά κατηγορηθεί για υπεραντίδραση και κινδυνολογία. Όμως, ήδη από τότε δεν αναφερόμαστε μόνο στα ζητήματα της οικονομίας και των μνημονίων, αλλά στις συνέπειες που θα είχε για όλα τα εθνικά θέματα η άνοδος στην εξουσία ενός κόμματος, ιδεολογική παράμετρος του οποίου είναι ο εθνομηδενισμός.

Διότι ακόμα και αν δεχτούμε ότι την οικονομική αποικιοποίηση μπορεί κανείς να την ανατρέψει μελλοντικά, τις πιθανές εθνικές καταστροφές θα είναι αδύνατον να τις αντιμετωπίσει, δεδομένης εξ άλλου της συνολικής προβληματικής κατάστασης της χώρας. Ήμασταν πεπεισμένοι από εκείνη της εποχή, ότι οι άνθρωποι που εμφορούνται από εθνομηδενιστικές αντιλήψεις, αναπόδραστα θα ξεπουλήσουν τον ελληνικό λαό και την εθνική κυριαρχία και στα θέματα που άπτονται της οικονομίας και της ανεξαρτησίας της χώρας, μιας και όσοι δεν αγαπάνε την πατρίδα τους, δεν είναι δυνατόν να αγαπάνε τον λαό της.

Αυτή ήταν και η βαθύτερη αιτία της ριζικής αντίθεσής μας στην άνοδο αυτής της ομάδας στην εξουσία και γι’ αυτό οδηγηθήκαμε συχνά σε σύγκρουση ακόμα και με φίλους της πατριωτικής πτέρυγας της Αριστεράς, που πίστευαν πως θα έπρεπε να δώσουμε μία “ευκαιρία” στον Τσίπρα. Και όμως η εξέλιξη ήταν μάλλον αναμενόμενη. Σε μία χώρα που ζει την κρισιμότερη στιγμή της ιστορίας της ως έθνος και απειλείται με ιστορική έκλειψη, τα εθνικά θέματα και ο πατριωτισμός δεν αποτελούν μία απλή παράμετρο της πολιτικής αλλά τον πυρήνα της.

Η συνέχεια ΕΔΩ:https://slpress.gr/politiki/o-ethnomidenismos-toy-syriza-thelei-quot-prespes-quot-kai-sta-ellinotoyrkika/







ΠΗΓΗ: Ο εθνομηδενισμός του ΣΥΡΙΖΑ θέλει "Πρέσπες" και στα ελληνοτουρκικά... - slpress.gr
 Ανάρτηση από:geromorias.blogspot.com

ΟΜΠΑΜΑ: Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΔΙΕΛΥΣΕ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΗ!! ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ!!




ΠΗΓΗ: AlertTV.gr

Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2021

Ένα γράμμα στον Κύριο Ιησού Χριστό, εις τους Ουρανούς (από τα παιδικά χρόνια του Αγίου Νεκταρίου-για παιδιά)



Με μικρά βήματα ο Ανάστασης (αυτό ήταν το βαπτιστικό όνομα του αγίου) πλησίασε όσο μπορούσε πιο κοντά τα περιστέρια. Άφησε το δέμα πάνω στις πλάτες του πεζοδρομίου κι έπειτα, σκύβοντας, προσπάθησε να μαζέψει με τη χούφτα του σουσάμι από κάτω. Όταν σε λίγο σηκώθηκε, άφησε την παλάμη του ορθάνοιχτη και περίμενε να έρθουν τα πουλιά και να φάνε απ’ το χέρι ου. Δεν άργησε μάλιστα ένα γκριζόμαυρο περιστέρι να δει το σουσάμι που ήταν κολλημένο στη μικρή παλάμη. Μ’ένα φτερούγισμα ήρθε, κάθισε στ’ ακροδάχτυλα του παιδιού κι άρχισε να τσιμπολογά, ραμφίζοντας με δύναμη το τρυφερό χεράκι.
Ο Ανάστασης χάρηκε, όταν το είδε, κι έμεινε ασάλευτος, να παρατηρεί την κάθε του κίνηση .

– Εμείς οι δυο μου φαίνεται πως μοιάζουμε, του ψιθύρισε σε λιγάκι εμπιστευτικά. Κι εγώ έτσι λαίμαργα τρώω! Κάθε μεσημέρι που περνάω από το σπίτι του αφεντικού μου και παίρνω το πιάτο με το φαγητό που μου έχει ετοιμάσει η ψυχοκόρη του η Αγγελική, μόνο η ντροπή με κρατάει και δεν το καταβροχθίζω με μια μπουκιά εκεί, στη μέση του δρόμου. Κάνω όμως υπομονή κι όταν φτάσει η ώρα και κλείσει το μαγαζί, τότε …;. είπε σιγανά, κουνώντας με νόημα το κεφάλι του.
Το περιστέρι, σαν να θάρρεψε με τούτες τις κουβέντες που άκουσε και ξεχνώντας το σουσάμι, άρχισε να βολτάρει ως τον αγκώνα του μικρού χεριού.

– Μα, ναι, σου λέω, μοιάζουμε, του είπε ξανά το παιδί με σιγουριά. Και στην φορεσιά μοιάζουμε. Και οι δυο με την ίδια αλλαξιά περνάμε χειμώνα-καλοκαίρι. Εσύ όμως με τ’ αφράτα σου πούπουλα είσαι δροσερός στις κάψες και ζεστός στο κρύο. Ενώ εγώ …;.! Τούτες τις κρύες μέρες κατάλαβα πως, με τα ρούχα τα μπαλωμένα που φορώ και τα τρύπια τα παπούτσια, δε θα μπορέσω να βγάλω το χειμώνα. Τι λες κι εσύ κυρά-περιστέρα; της ψιθύρισε γελώντας.

Η καθεστωτική “έκτακτη ανάγκη” και ο προοδευτικάριος υπηρεσίας…

Η καθεστωτική "έκτακτη ανάγκη" και ο προοδευτικάριος υπηρεσίας..., Γιάννης Παπαμιχαήλ

Το χειρότερο ίσως στις νοοτροπίες του σύγχρονου τυπικά εγγράμματου και πληροφορημένου δυτικού πολίτη, δεν είναι τόσο η αποϊεροποίηση των πάντων, ο μηδενισμός μέχρι τρέλας, οι πολιτικά ορθές, οικειόφοβες ιδεοληψίες παντός τύπου, ο αφελής, μηχανιστικός και εργαλειακός τρόπος σκέψης περί της κοινωνίας και του ανθρώπου, το κυνικά πραγματιστικό πλαίσιο της καταναλωτικής αυτοεκπλήρωσης του καθενός στο αέναο παρόν και άλλα τέτοια μεταμοντέρνα.

Το χειρότερο είναι ο πολιτισμικός πρόδρομος και η μεθοδολογική προϋπόθεση όλων αυτών, δηλαδή η συστηματική αντικατάσταση του συγκεκριμένου και βιωματικά γνωστού από κάτι αφηρημένο που υποτίθεται ότι το υπερβαίνει, το περιέχει και το εκφράζει. Είναι άλλωστε αυτή ακριβώς η προσχηματική αντικατάσταση που εμφανίζεται στις κοινωνικές συνειδήσεις ως μορφωτική και πολιτισμική πρόοδος που συντελέστηκε ιστορικά στο δυτικό κόσμο.

Η συνέχεια ΕΔΩ...https://slpress.gr/idees/i-kathestotiki-quot-ektakti-anagki-quot-kai-o-proodeytikarios-ypiresias/

Ο Όσιος Σωφρόνιος (Σαχάρωφ)


Γράφει ο Αρχιμ. Ζαχαρίας για τις τελευταίες ημέρες της ζωής του:

Τέσσερις μέρες πριν πεθάνει έκλεισε τα μάτια του και δεν ήθελε να μας μιλήσει περαιτέρω. Το πρόσωπό του ήταν φωτεινό κι όχι θλιμμένο, αλλά γεμάτο ένταση. Είχε την ίδια έκφραση, όπως όταν θα τελούσε τη λειτουργία. Δεν άνοιγε τα μάτια του, ούτε πρόφερε λέξεις αλλά σήκωνε το χέρι του ευλογώντας μας. Μας ευλογούσε χωρίς λόγια κι εγώ κατάλαβαινα ότι θα έφευγε. Έτσι δεν ήθελα να τον απασχολώ. Προηγουμένως συνήθιζα να προσεύχομαι ώστε ο Θεός να επεκτείνει το γήρας του, όπως λέμε στη λειτουργία του Μεγάλου Βασιλείου «το γήρας περικράτησον». Αλλά κατά τη διάρκεια εκείνων των ημερών είδα ότι έφευγε κι έτσι άρχισα να λέγω: «Κύριε δώρισε στο δούλο σου πλουσίαν είσοδον στη βασιλεία σου». Προσευχόμουν χρησιμοποιώντας τα λόγια του αποστόλου Πέτρου, όπως διαβάζουμε στη Β’ Επιστολή του (Β’ Πέτρου α’ 11)


Έτσι έλεγα επιμόνως :«Θεέ μου, δώρισε πλουσίαν είσοδον στο δούλο σου και τοποθέτησε την ψυχή του μαζί με τους Πατέρες του» και ονόμαζα όλους τους συντρόφους του ασκητές πού ήξερα ότι είχε στο Αγιον Όρος, αρχίζοντας από τον Άγιο Σιλουανό και μετά όλους τους άλλους.

Την τελευταία μέρα πήγα να τον δω στις έξι το πρωΐ. Ηταν Κυριακή και τελούσα την πρωϊνή λειτουργία, ενώ ο πάτερ Κύριλλος μαζί με τους άλλους ιερείς θα τελούσαν τη δεύτερη. Αντιλήφθηκα ότι επρόκειτο να μας αφήσει τη μέρα εκείνη. Πήγα και άρχισα την Πρόθεση. Οι Ώρες άρχισαν στις εφτά και μετά ακολούθησε η λειτουργία. Είπα μόνο τις ευχές της Αναφοράς, διότι στο μοναστήρι μας έχουμε τη συνήθεια να τις διαβάζουμε εκφώνως. Για τις υπόλοιπες η προσευχή μου ήταν συνεχώς: «Κύριε, δώρισε πλουσίαν είσοδο στη βασιλεία σου στο δούλο σου». Η λειτουργία εκείνη ήταν διαφορετική απ΄όλες τις άλλες. Τη στιγμή που είπα «Τα άγια τοις αγίοις» ο πάτερ Κύριλλος εισήλθε το ιερό. Κοιτάξαμε ο ένας τον άλλο, άρχισε να κλαίει κι εννόησα ότι ο πάτερ Σωφρόνιος είχε φύγει. Ρωτώντας ποιά ώρα είχε αναχωρήσει ήξερα ότι ήταν η ώρα πού διάβαζα το ευαγγέλιο.

Σώτη Τριανταφύλλου: Γαλλικό σχολείο και Ισλάμ

Στη Γαλλία, τις τελευταίες τρεις εβδομάδες, απελευθερώθηκε ο δημόσιος λόγος.

Κανείς δεν ξέρει αν αυτή η αιφνίδια ρήξη της πολυετούς σιωπής θα διαρκέσει και τι αντίκτυπο θα έχει στο εσωτερικό και στις διεθνείς σχέσεις. Πάντως, φαίνεται να συμφωνούμε όλοι, σχεδόν όλοι, ότι στην Ευρώπη το κοινωνικό σώμα και οι θεσμοί διαβρώνονται όλο και βαθύτερα από την ισλαμική στρατηγική.

Οι παρεμβάσεις των ισλαμιστών γονέων στο σχολείο, η εξαίρεση των παιδιών τους από τους κανονισμούς, ο εκφοβισμός του διδακτικού προσωπικού είναι μέρος της τακτικής για τη μετατροπή του λαϊκού, δημόσιου σχολείου σε κάτι που να μοιάζει με κορανικό. Την ιδέα αυτή μοιράζονται πολλοί φιλήσυχοι μουσουλμάνοι, οι οποίοι θα ήθελαν να προστατεύονται τα παιδιά τους από «την εισβολή και την πολιτιστική αλλοτρίωση» ώστε να αναπτύσσεται «η μουσουλμανική τους προσωπικότητα», όπως υπαγορεύει η Ισλαμική Οργάνωση για την Παιδεία, τις Επιστήμες και τον Πολιτισμό (Isesco).

Με λίγα λόγια, μέχρι σήμερα ζητούσαν από τη Γαλλία να εφαρμόζει την πολιτική των χωρών από τις οποίες προέρχονται: αντί να εντάσσονται στη γαλλική κοινωνία καλούσαν τη γαλλική κοινωνία να ενταχθεί στο ισλάμ.

Συμπτώσεις

του Γιώργου Ρακκά

Το μεσημέρι τουρκική ακταιωρός αποπειράται ανεπιτυχώς να σύρει δουλεμπορική βάρκα προς τα ελληνικά χωρικά ύδατα, και το βράδυ έρχεται το επεισόδιο της Ολλανδής δημοσιογράφου με τον Έλληνα ΠΘ μέσα στο Μέγαρο Μαξίμου. Την ίδια στιγμή που στα σύνορα της Λευκορωσίας-Πολωνίας γίνεται άλλη μια απόπειρα υπονόμευσης της ακεραιότητας των συνόρων όχι μόνον μιας ευρωπαϊκής χώρας αλλά ολόκληρης της Ευρώπης. Και που η Γαλλία βάλλεται ως προπύργιο της «αντίδρασης», επειδή μιλάει ανοιχτά για την υπονόμευση του ευρωπαϊκού κεκτημένου δικαίου και δημοκρατίας που συντελείται δια της μαζικής μετανάστευσης, και συνεπακόλουθα της ισλαμοποίησης μεγάλων μερίδων της κοινωνίας της.

Γνωστοί κύκλοι του φιλοατλαντικού «ανθρωπιστικού» κατεστημένου δεν επιθυμούν να υπάρχει γεωπολιτική αυτοτέλεια & ακεραιότητα των συνόρων στα ευρωπαϊκά κράτη και την Ένωσή τους, γι’ αυτό και έχουν ξεκινήσει μια εκστρατεία δυσφήμισης και διασυρμού των χωρών που στηρίζουν μια ενεργητική πολιτική στα μέτωπα αυτά. Ήδη από την εποχή της μεταναστευτικής κρίσης στον Έβρο που προκάλεσε η Τουρκία.

Εν τω μεταξύ συριζαίοι και παρασυριζαίοι όλων των συμπαθών επαγγελμάτων με προεξάρχοντα τον πρωταθλητή του ανθρωπιστικού real estate, και παρεμπιπτόντως ευρωβουλευτή Παπαδημούλη, πανηγυρίζουν για τις προσβολές που απηύθυνε η Ολλανδή δημοσιογράφος στον Πρωθυπουργό κάνοντας ότι δεν καταλαβαίνουν πως δεν επιθυμούσε να προσβάλει το πρόσωπο, αλλά το αξίωμα, και σε αυτό, ολόκληρη την Ελληνική Δημοκρατία για την απόφασή της να υπερασπιστεί τα σύνορα της χώρας. Θέλει άλλου τύπου ΠΘ, βλέπετε, η Ολλανδή δημοσιογράφος και το κατεστημένο που εκφράζει, από εκείνους που αναρωτιούνται αν η Ελλάδα έχει θαλάσσια σύνορα.


ΠΗΓΗ:Συμπτώσεις... -
 Ανάρτηση από:geromorias.blogspot.com

Η μακρά σταδιοδρομία της Ingeborg Beugel στην συκοφάντηση της Ελλάδας

Την μάθαμε έπειτα την ανοίκεια επίθεσή της στον Κυριάκο Μητσοτάκη, χθες, κατά την συνέντευξη τύπου του Έλληνα πρωθυπουργού με τον Ολλανδό ομόλογό του. Είχε απασχολήσει και πάλι το ρεπορτάζ, λίγα χρόνια πριν, όταν συνελήφθη καθώς φιλοξενούσε παράνομα έναν Αφγανό μετανάστη, η αίτηση ασύλου του οποίου είχε απορριφθεί στον πρώτο βαθμό. Όμως, η Ingeborg Beugel έχει μακρά παράδοση στην συκοφάντηση της Ελλάδας καθώς ήδη από τα τέλη της δεκαετίας του 1980 ζούσε στη χώρα μας και διακινούσε στον ευρωπαϊκό τύπο όλη την γκάμα των ανθελληνικών στερεοτύπων. Παραθέτουμε εδώ αποσπάσματα από συνέντευξή που έδωσε σε ιστοσελίδα του Σαράγιεβο, πριν από 13 χρόνια, όπου και πάλι διακινεί τους κοινούς τόπους ανθελληνικών θέσεων, ότι οι Έλληνες συγκάλυψαν τις εθνοκαθάρσεις των Σέρβων κατά τον εμφύλιο στην πρώην Γιουγκοσλαβία ή ότι καταπιέζουν τους γείτονές τους των Σκοπίων…  

«Δεν ήθελα τα παιδιά μου να μεγαλώσουν σε μια τυφλωμένη, εθνικιστική χώρα»

Η Ingeborg Beugel είναι Ολλανδή δημοσιογράφος και δημιουργός αρκετών ντοκιμαντέρ για τα εγκλήματα που διεπράχθησαν στη Βοσνία. Σε συνέντευξη στον διαδικτυακό ιστότοπο Sarajevo-x.com, κάνει λόγο για την άνοδο του ελληνικού εθνικισμού και τη συμμετοχή Ελλήνων μισθοφόρων στον πόλεμο στη Βοσνία, συμπεριλαμβανομένης και της σφαγής στη Σρεμπρένιτσα.

Έχει παντρευτεί έναν Έλληνα, είχε μια κοινωνική ζωή περιστοιχιζόμενη από την ελληνική πολιτική ελίτ, βλέποντας η ίδια προσωπικά πώς οι σοσιαλιστές γύρω από τον Παπανδρέου «τα θαλάσσωσαν εντελώς, και προς τα τέλη της δεκαετίας του 1980 η σοσιαλιστική κυβέρνηση αποδείχθηκε τόσο ανεπαρκής και διεφθαρμένη όσο όλες οι προηγούμενες, που ήταν εγωιστικές δικτατορίες». Είχε καθυστερήσει την αναχώρησή της, μόνο και μόνο για να αποφασίσει αργότερα ότι είχε μπουχτίσει! Θα παραθέσω εν συντομία μερικές από τις απόψεις της εδώ:

Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2021

Αυτοκτονική αρχηγοθηρία

Christos Yiannaras

Christos Yiannaras | 31 Oct 2021


Σε δύο μήνες λήγει η επετειακή χρονιά – διακόσια χρόνια από την επανάσταση του 1821. Θριαμβολογήσαμε για τον τότε ξεσηκωμό, μέτρια ευτυχώς αλλά και σαφώς δίχως επίγνωση ότι απλώς «μεταλλάξαμεν τυράννους» (Παπαδιαμάντης). Κανένας θρήνος για τη χαμένη – ξεχασμένη αυτοκρατορία του κοσμοπολίτικου Ελληνισμού, τον καημό της Ρωμιοσύνης. Στα τετρακόσια χρόνια της σκλαβιάς είχαμε επιβιώσει με ενεργό τη συνείδηση του νικημένου άρχοντα κοσμοπολίτη, ενώ στα διακόσια τής δήθεν «ανεξαρτησίας» αφεθήκαμε στον εξευτελισμό του μίμου και μεταπράτη – «νάνου ανορθουμένου επ’ άκρων ονύχων και τανυομένου να φθάσει εις ύψος και φανή γίγας».

Υπέκυψαν και οι Τούρκοι στον πειρασμό του εκσυγχρονισμού – εκδυτικισμού. Όμως μοιάζει να μην έχασαν ποτέ τον αυτοσεβασμό, τη συλλογική τους περηφάνια. Χάρη στον Μουσταφά Κεμάλ κάποτε, και σήμερα χάρη στον Ταγίπ Ερντογάν, σώζουν τον «αέρα» (αυτοπεποίθηση και αγερωχία) αυτοκρατορίας σε νεωτερική μετάλλαξη. Δεν εξουσίασε την Τουρκία ούτε η ευήθεια της βενιζελικής αγγλοφιλίας ούτε η καραμανλική ξιπασιά («να γίνουμε Ευρωπαίοι για να γίνουμε επιτέλους άνθρωποι»)!

Παραμένουμε δυσερμήνευτη περίπτωση οι Νεοέλληνες. Κάτω από τον ζυγό των Τούρκων σώζαμε τη μεγαλοσύνη και την τόλμη της αρχοντικής, αυτοκρατορικής μας καταγωγής, ενώ «απελεύθεροι» (με αλλοτριωμένο ριζικά τον πανάρχαιο «τρόπο» του Ελληνισμού) διολισθαίνουμε «ανεπαισθήτως» στον ακατάσχετο μιμητισμό και στην αλλοτρίωση – χαμένη πια η γεύση – εμπειρία της ελληνικής διαφοράς.

Και για να μην εγκλωβιζόμαστε σε αφηρημένες γενικότητες, ας επιστρατεύσουμε την τόλμη για τα χειροπιαστά δεδομένα: Με ποια κριτήρια, ποια λογική, ποιον αυτοσεβασμό επανεμφανίζονται στο ελλαδικό πολιτικό παλκοσένικο φιγούρες καταισχύνης από το παρελθόν και ζητάνε να ξαναπαίξουν, με την ψήφο μας, το ηδονοθηρικό τους παιχνίδι; Χάρη στη μεθοδευμένη ακρισία των μαζών, ακόμα και πολιτευτής με καταφανώς χαμηλό δείκτη νοημοσύνης, αλλά με οικογενειακό όνομα πολυακουσμένο, μπορεί να βρεθεί, απρόσμενα, ίσως και στην πρωθυπουργία.

Ο παγκόσμιος ενεργειακός πόλεμος και η επερχόμενη οικολογική καταστροφή

Ο παγκόσμιος ενεργειακός πόλεμος και η επερχόμενη οικολογική καταστροφή: Η πρόσφατη σύνοδος των G20 στη Ρώμη και η διάσκεψη του ΟΗΕ για την κλιματική αλλαγή στη Γλασκώβη δικαίως χαρακτ

Οι πρίγκηπες της εξουσίας μας οδηγούν σε νέο μνημόνιο

Οι πρίγκηπες της εξουσίας μας οδηγούν σε νέο μνημόνιο: Η αυξήση των τιμών ενεργείας και η ακρίβεια βυθίζουν τα νοικοκυριά. Ταυτόχονα οι ασφαλιστικές εισφορές διογκώνονται, ένα νέο μνημόνιο έρχεται.

Τρίτη 9 Νοεμβρίου 2021

Συνέχεια ατοπημάτων της Επιτροπής Ελλάδα 21

Μαρία Νεγρεπόντη - Δελιβάνη | ΠΟΛΙΤΙΚΗ | ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ


Της Μαρίας Νεγρεπόντη-Δελιβάνη*

Ήμουν στην Πρέβεζα, για να συμμετάσχω εκ μέρους της Επιτροπής ΤΙΜΗΣΤΟ 21, στη θαυμάσια πράγματι εκδήλωση της απελευθέρωσής της, που διοργανώθηκε από την Επιτροπή Πρέβεζα 1821-2021. Εκεί με βρήκε η είδηση αυτού του ντροπιαστικού για τον ελληνισμό συνέδριου για τον Αλή πασά (23-24 τρέχ.) Οι κάτοικοι της Πρέβεζας, γείτονες των Ιωαννίνων, ήταν μουδιασμένοι και ως να αδυνατούσαν να συνειδητοποιήσουν αυτή την αδιανόητη προσβολή, που λάμβανε χώρα υπό την αιγίδα της Επιτροπής Ελλάδα 21. Ακούστηκαν, ενδιάμεσα, απίστευτες συνομιλίες, μέσω τοπικών ραδιοφώνων, που είχαν προσκαλέσει το δήμαρχο των Ιωαννιτών, καθώς και τον Γιώργο Καραμπελιά, για να τοποθετηθούν σε αυτό το ανοσιούργημα. Ο δήμαρχος, εκτός εαυτού, ηρνείτο να απαντήσει στις ερωτήσεις του δημοσιογράφου, παρότι είχε αποδεχθεί την πρόσκλησή του να δώσει εξηγήσεις για το συνέδριο, ενώ ταυτόχρονα έκοβε το λόγο από τον Γιώργο Καραμπελιά, που προσπαθούσε απεγνωσμένα να απαντήσει στις ερωτήσεις του δημοσιογράφου. Τελικώς, η τέλεια αντίδραση στο εξοργιστικό εγχείρημα αυτού του συνεδρίου ήρθε από την κοινωνία. Όπως τουλάχιστον δείχνουν οι φωτογραφίες που έχω στα χέρια μου, οι εργασίες του προσείλκυσαν τον…. Κούκο, ως ακροατή του. Ήταν η απάντηση της Ελλάδας σε αυτό τον αδιανόητο ξεπεσμό.

 Με το τέλος των εργασιών του ανεκδιήγητου αυτού συνεδρίου, όπως νομίζω ότι κατάλαβα από τα γραφόμενα σε διάφορες εφημερίδες, η Επιτροπή Ελλάδα 21, υπό το βάρος προφανώς των λαθών της, αλλά και της πλήρους αποτυχίας της αποστολής της, διακόπτει τις εργασίες της ή/και τις μεταφέρει σε μία άλλη κίνηση υπό ίδρυση, που θα ονομάζεται Φόρουμ Ελλάδα 2040. Εξυπακούεται ότι οι τυχόν επιτυχίες ή αποτυχίες κινήσεων, οργανώσεων, συνεδρίων κλπ., δεν θα προσέλκυαν το ενδιαφέρον της ΤΙΜΗΣΤΟ 21, αν δεν απευθύνονταν σε όλες και όλους τους Έλληνες, αν δεν έφεραν τη σφραγίδα της επίσημης ανάθεσης των δραστηριοτήτων τους από την Πολιτεία και αν, με αυτή την επίσημη ιδιότητα, δεν είχαν συγκεντρώσει χρήματα από τον ελληνικό λαό, σε ποσό που παραμένει άγνωστο μέχρι στιγμής, όπως και ο τρόπος διάθεσής του. Συνεπώς, όχι απλώς κάθε Ελληνίδα και κάθε Έλληνας έχει δικαίωμα, αλλά έχει και υποχρέωση να ενδιαφερθεί για το τι ακριβώς συνέβη στην Επιτροπή Ελλάδα 21, αλλά και το τι προβλέπεται να συμβεί στο Φόρουμ Ελλάδα 2040.